Thursday, March 26, 2015

"ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ " - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ - ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΓΑΜΟΥ



ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ" - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ - ΚΩΛΥΜΑΤΑ ΓΑΜΟΥ

Της Χριστούφαντου
=====

Tά τέσσερα πρεσβυγενῆ Πατριαρχεῖα καί οἱ περισσότερες ἀπό τίς Αὐτοκέφαλες καί Αὐτόνομες Ἐκκλησίες δυστυχῶς διοικοῦνται ἀπό ποιμένες προσκείμενους στόν Οἰκουμενισμό καί διακρίνονται ἀπό νεωτεριστικές-οἰκουμενιστικές τάσεις. Ταυτίζονται συνεπῶς μέ τό πνεῦμα τῆς "Μεγάλης Συνόδου" καί ἑπόμενο εἶναι νά συμφωνοῦν μέ τίς ἀνατρεπτικές προτάσεις τῶν Προπαρασκευαστικῶν Ἐπιτροπῶν τῆς "Μεγάλης Συνόδου" καί νά θέλουν νά τίς υἱοθετήσουν.

Συγκεκριμένα, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Πολωνίας, στό ὑπό συζήτηση θέμα τοῦ γάμου εἰσηγεῖται «ὅπως, κατά τό πνεῦμα τῆς ἐννοίας τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί ἐπί τῇ βάσει τῶν τοπικῶν διομολογιακῶν σχέσεων, γίνωνται δεκτοί μικτοί γάμοι μεθ᾽ ὅλων τῶν βεβαπτισμένων». Μέ τήν φράση ''ὅλων τῶν βεβαπτισμένων'' ἡ Ἐκκλησία τῆς Πολωνίας ἐννοεῖ, ὄχι ὅσους ἔχουν Ὀρθόδοξο Βάπτισμα, ἀλλά ὅσους ἔχουν ''βάπτισμα'' ὅπως τό ἐννοεῖ ἡ οἰκουμενιστική Βαπτισματική Θεολογία, δηλαδή ὅσους ἔχουν δηλώσει ἁπλᾶ πίστη στήν Ἁγία Τριάδα, καί οἱ ὁποῖοι, κατά ''φυσικό'' τρόπο, ἡ οἰκουμενιστική Ἐκκλησία τῆς Πολωνίας, θεωρεῖ ὅτι εἶναι καί αὐτοί μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Αὐτό ὅμως σημαίνει, ὅτι τήν Ἐκκλησία αὐτή, ὅπως καί ἄλλες Ἐκκλησίες μέ παρόμοιες θέσεις, δέν τίς ἐνδιαφέρει τί ἀκριβῶς πιστεύει κάποιος Χριστιανός, ἤ ἀπό ποιά δογματική διδασκαλία ἐμφορεῖται, οὔτε ἐάν αὐτός ἔχει «βαπτισθεῖ» ἀπό Ἱερέα ἤ ἀπό «ἱέρεια ἤ ἐπισκοπίνα». 

Πάλι, ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία τῆς Πολωνίας, στό θέμα τῶν Μικτῶν Γάμων μεταξύ Ὀρθοδόξων καί ἑτεροθρήσκων ἤ ἀπίστων τώρα, προτείνει ἐπίσης ὅπως «τεθῇ πρός συζήτησιν ἡ δυνατότης εὐλογίας τοῦ ἑνός τῶν συζευγνημένων εἰς περιπτώσεις κατά τάς ὁποίας ἕν μέλος εἶναι ἄπιστον». 

Προβάλλουν μάλιστα ὡρισμένοι, ὅτι ὁ Ἀπόστολος Παῦλος «ἐφέρετο συγκαταβατικῶς πρός τούς μικτούς γάμους», ὅπως δυστυχῶς ἰσχυρίσθηκε καί ἡ Ἐκκλησία τῆς Ρωσίας, ὑπονοοῦσα ὅτι πρέπει νά εἴμαστε συγκαταβατικοί στό θέμα αὐτό. Ὁ Ἀπόστολος (Α´ Κορ. ζ´, 12-14, 16) ἀναφέρεται ὅμως σέ ζευγάρια πού εἶχαν ἤδη ἔλθει εἰς "γάμου κοινωνίαν" πρίν γνωρίσουν καί ἀποδεχθοῦν τήν Χριστιανική πίστη, ὅμως ὁ ἕνας ἐξ αὐτῶν κατόπιν πίστευσε στόν Χριστό, μετά τόν γάμο του. Δέν ἀναφέρεται σέ κάποιον πού εἶναι ἤδη πιστός καί θέλει νά ἔλθει σέ γάμο μέ ἄπιστο.

Ἀλλά ποῖος εἶναι ὁ λόγος πού τίθενται τά θέματα αὐτά στή "Μεγάλη Σύνοδο", ὅταν ἔχουν ἤδη ξεκαθαριθεῖ ἀπό τούς Ἀποστολικούς Κανόνες, τούς Πατέρες καί τίς Οἰκουμενικές Συνόδους; Ἐπιχειρεῖται ἄραγε συνειδητή διαστρέβλωση καί καταπάτηση τῶν Ἱερῶν Κανόνων καί τῆς διδασκαλίας τῶν Ἁγίων Πατέρων γιά νά ἱκανοποιηθοῦν τά νεοεποχήτικα σχέδια; 

Mέ τέτοιες προκλήσεις δίνεται ἡ αἴσθηση ὅτι ἡ "Μεγάλη Σύνοδος" ἀποσκοπεῖ στό νά ἐξυπηρετήσει τά σχέδια τῆς παναίρεσης τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τῆς παγκοσμοιοποίησης. 

No comments:

Post a Comment