Ο "ΝΕΩΚΟΡΟΣ", Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ ΚΑΙ Η ΝΑΥΜΑΧΙΑ ΤΟΥ ΝΑΥΑΡΙΝΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Μετά μακράν περίοδο απουσίας, αν και γνωρίζει πόσο αλγούμε με την απουσία του, επανήλθε ο Σεβ. κ. “Νεωκόρος” με νέο περισπούδαστο άρθρο του στη Romfea.gr..
Με το νέο του πόνημα αναλύει τα ιστορικά γεγονότα που αφορούν τη ναυμαχία της Σαλαμίνας -ο ρόλος του ιστορικού τον μάρανε!- και υπόσχεται ότι θα επανέλθει με νεώτερες πληροφορίες για την επικείμενη ναυμαχία της Κεφαλληνίας.
Ταυτόχρονα δεν παραλείπει να μας θυμίσει ότι η σκούφια του κρατά από τον Ηρόδοτο -γι’ αυτό είναι τέτοιος παραμυθάς φαίνεται- και μας αναγγέλλει ότι εφεξής δεν θα έχει πολλές δημοσιεύσεις επειδή το έχει ρίξει στη μελέτη της Ιστορίας.!!!
Και για μεν τα επίλοιπα της διηγήσεως της ναυμαχίας της Σαλαμίνας μας είπε πολλά. Απορώ όμως γιατί δεν ασχολήθηκε και με τη ναυμαχία του Ναυαρίνου της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου.
Μια και αντιπροσώπευσε την Εκκλησία της Ελλάδος στη Σύναξη των Προκαθημένων πρέπει να έχει επαρκή ενημέρωση των επερχόμενων δεινών.
Πολύ επίσης θα μας συγκινούσε αν, μέσα στα πλαίσια της μελέτης της Ιστορίας, μας εξηγούσε τι ήττες υπέστη ο ημέτερος στόλος στις ναυμαχίες του Πόρτο Αλέγκρε και του Πουσάν όπου η Σεβασμιότης “Νεωκορία” του έλαβε μέρος.
Το πιο σπουδαίο. Δεν ξέρω αν οι μελέτες του της Ιστορίας εξαντλήθηκαν με τη μελέτη του προπάππου του Ηρόδοτου ή αν είχε την ευκαιρία να μελετήσει και τον Θουκυδίδη. Ο Θουκυδίδης, λοιπόν, που λες αγαπητέ Σεβασμιότατε “Νεωκόρε”, επιμένει ότι η Ιστορία είναι “κτήμα ες αεί” και διδάσκει τους νουνεχείς πώς να πολιτεύονται.
Πότε με το καλό θα δούμε την γερασμία σου Σεβασμιότητα να αποκηρύσσει τις οικουμενιστικές ενέργειες που διέπραξε;
No comments:
Post a Comment