Thursday, February 12, 2015

Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ … ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΒΟYΝΙΟΥ!!!



Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΙΤΣΙΛΛΙΔΗΣ … ΣΕΒΕΤΑΙ ΤΟ ΓΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΒΟYΝΙΟΥ!!!

Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====

“Πάλιν μαίνεται, πάλιν ταράττεται” ο γνωστός Ανδρέας Πιτσιλλίδης. Αυτή τη φορά (12 Φεβρουαρίου) στο τηλεοπτικό παράθυρο του "Σίγμα", συνεπικουρούμενος από μια δημοσιογράφο του αυτού φυράματος. 

Πολλά τον ενοχλούν αυτό τον κύριο στην Εκκλησία. Αυτή τη φορά είχε στο στόχαστρο το μοναχισμό κι ιδαιτέρως το άβατο του Αγίου Όρους και του Σταυροβουνίου. Οι μοναχοί του Σταυροβουνιού είναι -κατ’ αυτόν- υποκριτές, διότι δεν επέτρεψαν σε κάποιο κοσμικό με μη σεμνή περιβολή να μπει στο μοναστήρι. Δεν υπάρχουν πονηρά ενδύματα, απεφάνθη, αλλά πονηρά μυαλά. Φαίνεται ότι ό ίδος έχει φτάσει σε ύψη απαθείας σαν τον Άγιο Συμεών τον διά Χριστόν σαλό  και κανένας πειρασμός δεν τον πλησιάζει! 

Ας έλθουμε τώρα στο άβατο. Επεστράτευσε τα έωλα (μπαγιάτικα) επιχειρήματα των κοσμικών (Α. Λυκαύγη και Ρ. Κατσελή) για να καταπολεμήσει ένα αιωνόβιο θεσμό της Εκκλησίας. Κι από πάνω δηλώνει «ορθόδοξος θεολόγος». Με πολύ πάθος πολεμά το άβατο διότι το Σταυροβούνι ιδρύθηκε από γυναίκα. Από γυναίκα, την Αγία Ελένη, που σεβόταν το θεσμό του μοναχισμού κι έτρεφε απεριόριστη εμπιστοσύνη στο άβατο, που είχε καθιερώσει πριν από αυτήν ο Μέγας Αντώνιος. Όχι από γυναίκα που πολεμούσε το μοναχισμό κι έπνεε μένεα εναντίον του αβάτου. Ο Α. Πιτσιλλίδης επαίρεται ότι έχει διαβάσει πολλές φορές το Κοράνι. Ας κάνει τον κόπο να πάει μέχρι τη Μέκκα και να ζητήσει να μπει στην πόλη. Αυτή ως γνωστό είναι άβατη σ’ όποιον δεν πιστεύει στο Μωάμεθ. Θα δει τότε πώς θα τον περιποιηθούν οι οπαδοί του Κορανίου. Το Σταυροβούνι άνθισε κι είναι καρφί πυρωμένο στο μάτι του διαβόλου, διότι όρισμένοι νέοι άνθρωποι στα 1988 πήγαν εκεί κι εγκαταβίωσαν στη Μονή, που έχει πρότυπο τα κοινόβια του Αγίου Όρους. Αν έλειπαν αυτοί θα ήτο ένα εγκαταλελειμμένο προσκύνημα.

 Ο «ορθόδοξος θεολόγος» Α. Πιτσιλλίδης δεν άκουσε ποτέ για τη μακραίωνη παραδόση του αβάτου στο μοναχισμό, που ξεκινάει από τον Άγιο  Αντώνιο, κατοχυρώνεται από τον 47ο κανόνα της εν Τρούλλω Οικουμενικής Συνόδου και τον 18ο της Ζ΄Οικουμενικής Συνόδου; 

Δεν γνωρίζει ότι το θεσμό αυτό τον σεβάστηκαν, εκτός από το Βυζάντιο, οι Τούρκοι σουλτάνοι και διεθνείς συνθήκες του 19ου και 20ου αιώνος; 

Πρώην ευρωβουλευτής ο ίδιος και δεν ακούσε ότι είναι κατοχυρωμένος και στην Ευρωπαϊκή Ένωση; 

Αναρωτιέται ο κύριος αυτός και φωνασκεί ότι ο Χριστός δεν αναφέρει τίποτε για μοναχισμό στο ευαγγέλιο. Ας αναρωτηθεί τι ήταν ο Ιωάννης ο Πρόδρομος και γιατί ζούσε στην έρημο. Μήπως είπε περισσότερους επαίνους για άλλο άτομο ο Χριστός από τον Ιωάννη; Σίγουρα ο Λούθηρος, ο Σβίγγλιος κι ο Καλβίνος, αν ακουαν τις απόψεις του κ. Πιτσιλλίδη για το μοναχισμό, θα τον χειροκροτούσαν όρθιοι. 

Τον ενόχλησε αφάνταστα, μεταξύ άλλων, το ΠΑΧΟΚ κι έσπευσε να το ονομάσει αρρωστημένο. Είναι αυτό ύφος και ήθος ορθόδοξου θεολόγου; Τον ενόχλησε μήπως το ΠΑΧΟΚ γιατί έλαβε θαρραλέα στάση έναντι του Παπισμού, και διάσωσε έτσι την τιμή της κατά Κύπρον Εκκλησίας; 

Δεν συμπαθεί τον ορθόδοξο μοναχισμό, που δεν κάνει τίποτε, δήλωσε, αλλά την παπική καλόγρια Τερέζα. Κι ένας Παπικός τα ίδια θα έλεγε. «Εκ του στόματος σου κρινώ σε, πονηρέ δούλε», όπως λέει το Ευαγγέλιο. 

Μετά από τα πιο πάνω ας διερωτηθεί ο αναγνώστης αν ο κ. Πιτσιλλίδης όντως σέβεται τον Αρχιμανδρίτη Αθανάσιο, το Γέροντα του Σταυροβουνίου.

No comments:

Post a Comment