“ΠΟΝΗΡΟΣ Ο ΒΛΑΧΟΣ”
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης εκτρέπεται -ως συνήθως- και μιλά με κακοήθεια σε βάρος όσων αντιστέκονται στις εκκλησιαστικές και πολιτικές τους επιδιώξεις.
Δεν μπορούμε φυσικά να εμποδίσουμε τον π. Βασίλειο να συμπεριφέρεται με ανάρμοστο τρόπο.
Αυτό που πρέπει να αντιληφθεί, πάντως, είναι ότι δεν πρόκειται να τον ακολουθήσουμε στην πορεία που βαδίζει.
Θα μιλούμε πάντοτε για το σεπτό του πρόσωπο με σεβασμό και αγάπη χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει ότι θα σταματήσουμε να τον ελέγχουμε:
1.) Για την καταπάτηση των Ιερών Κανόνων που κάνει με την εμπλοκή του στην πολιτική,
2.) Για τον αρνητικό ρόλο που διαδραματίζει το κόμμα “Κοινωνία” που ίδρυσε και καθοδηγεί από τα παρασκήνια και το οποίο λειτουργεί σαν νεροκουβαλητής των άθεων του Τσίπρα.
3.) Για την προσπάθειά του να αποπροσανατολίσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να τον εκτρέψει σε αγώνα εναντίον της Πατριαρχικής Πράξης του 1928.
4.) Για την πονηρή του προσπάθεια να αλιεύσει ψήφους για να ενισχύσει τις αναιμικές τάξεις του κόμματος “Κοινωνία”.
Σε ποια πονηρή τακτική του αναφερόμαστε; Μιλά συνέχεια για τη Μασωνία, αλλά με υστεροβουλία. Όχι τόσο για να καταδείξει τον αντιχριστιανικό της χαρακτήρα και τη σχέση της με τον Οικουμενισμό, αλλά για να πει:
- Η Μασωνία δεν είναι αντιχριστιανικό σύστημα;
- Ασφαλώς και είναι απαντούν όλοι οι χριστιανοί. Αυτό δα έλειπε να θεωρήσουμε τη σατανοκίνητη Μασωνία χριστιανικό σύστημα.!!!
- Ε αφού, λοιπόν, είναι, λέγει ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ένας είναι ο τρόπος για να την πολεμήσουμε. Ελάτε στο κόμμα “Κοινωνία”, που ίδρυσα και κατευθύνω από τα παρασκήνια και στο οποίο συμμετέχουν τα παιδιά μου ως βασικά στελέχη, επειδή είναι το μόνο κόμμα που πολεμά ανοιχτά τη Μασωνία και ζητά από τα μέλη του να υπογράψουν δήλωση ότι δεν είναι Μασώνοι!!!
Σε ποια πονηρή τακτική του αναφερόμαστε; Μιλά συνέχεια για τη Μασωνία, αλλά με υστεροβουλία. Όχι τόσο για να καταδείξει τον αντιχριστιανικό της χαρακτήρα και τη σχέση της με τον Οικουμενισμό, αλλά για να πει:
- Η Μασωνία δεν είναι αντιχριστιανικό σύστημα;
- Ασφαλώς και είναι απαντούν όλοι οι χριστιανοί. Αυτό δα έλειπε να θεωρήσουμε τη σατανοκίνητη Μασωνία χριστιανικό σύστημα.!!!
- Ε αφού, λοιπόν, είναι, λέγει ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ένας είναι ο τρόπος για να την πολεμήσουμε. Ελάτε στο κόμμα “Κοινωνία”, που ίδρυσα και κατευθύνω από τα παρασκήνια και στο οποίο συμμετέχουν τα παιδιά μου ως βασικά στελέχη, επειδή είναι το μόνο κόμμα που πολεμά ανοιχτά τη Μασωνία και ζητά από τα μέλη του να υπογράψουν δήλωση ότι δεν είναι Μασώνοι!!!
Καταλάβατε, τώρα αγαπητοί φίλοι, ποια σκοπιμότητα εξυπηρετεί η πολεμική του π. Βασίλειου εναντίον της Μασωνίας;
Κατά τη λαική παροιμία: “Πονηρός ο Βλάχος!”.
Ο Π. Ιερόθεος Αργύρης με πρωτοσέλιδο άρθρο στο σημερινό φύλλο του Ορθοδόξου Τύπου μας κάνει την τιμή να μας απευθύνει μία έκθεση ιδεών μέ γενικότητες και ωραία λόγια Ειλικρινά είναι πολύ λυπηρό νά χρειαστει να έχω μία ξεκάθαρη καί μετωπική σύγκρουση με πατέρες που μέ παραπέμπουν σέ ό,τι ιερότερο έχω μέσα στην καρδιά μου , που η χάρη εκείνου του μακαρίου πατρός , του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου , αντανακλά και στα πρόσωπά τους , παιδιά είμασταν όλοι τότε , αλλά νομίζω ότι πλέον χάνουμε τον ήσκιο του Δεν πρέπει όμως να μείνω σε συναισθηματισμούς την στιγμή που προκύπτουν θέματα που έχουν την ανάγκη της αληθείας Είναι οικτρή η εσωστρέφεια της αγωνιστικής εφημερίδος επάνω στην στιγμή της κορύφωσης του αγώνα Την στιγμή που θα έπρεπε να χρησιμοποιεί όλα τά όπλα του αγώνος, η εφημερίδα ασχολείται με πρωτοσέλιδα περί της φυσιογνωμίας την οποία απώλεσε ,σαν την γυναίκα που δεν ξέρει τι είναι ξανθιά , μελαχροινή ,ρούσα , τον χειμώνα ξανθιά και το καλοκαίρι μελαχροινή ; Κάναμε όλη την καλή προσπάθεια να κρατήσουμε όλα αυτά τά θέματα εκτός της εφημερίδος στον ηλεκτρονικό τύπο και για λόγους σκανδαλισμού των παραδοσιακων αναγνωστών και γιατί είναι άδικο να κλέβουμε τον περιορισμένο χώρο της εφημερίδος και λόγω του ότι οι ρυθμοί της εφημερίδος δεν διευκολύνουν τον διάλογο ,εκτός και αν θέλουν απλώς να κωλυσιεργούν και να παίζουν εντός της έδρας των με τους όρους των Θα περιμέναμε να μας απαντήσουν στον δημοσιογραφικό χώρο , όπου τους έγινε η κριτική Ο π. Ιερόθεος όμως δεν απαντά μόνο δια τά καθεαυτόν ,αλλά απολογείται εξ ονόματος της εφημερίδος και του π. Βολουδάκη Δύο τινά μπορεί να΄ συμβαίνουν ή εφημερίδα να απέκτησε διευθύνοντα σύμβουλο δηλαδή τον ίδιον , οπότε θα πρέπει να μας το δηλώσει ή να έχει καταστεί και ο ίδιος ενεργούμενο που π. Βολουδάκη , ο οποίος εξακολουθεί να παραμένει αόρατος Δεν έχουμε το δικαίωμα σεβαστέ πάτερ , όταν μιλάτε αορίστως περί της εφημερίδος του ΄΄Ορθοδόξου Τύπου ΄΄, να γνωρίζουμε αυτός ο προσδιορισμός εις τι συνίσταται ; Πείτε μας τέλος πάντων το ΄΄διοικητικό σουμβούλιο ΄΄, αν σε αυτό αναφέρεστε, από ποία πρόσωπα σύγκειται ,εάν αυτό έχει αρμοδιότητες καθοδηγήσεως της εφημερίδος Δεν πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη της πηδαλιούχήσεως της εφημερίδος που δεν είναι και τόσο απλό πράγμα ,γιατί θα πρέπει να έχει τις αρετές και την ικανότητα να εκφράζει την συνείδηση της εκκλησίας και να σέβεται το αγωνιστικό παρελθόν της εφημερίδος και τά σεβαστά πρόσωπα που την υπηρέτησαν ; Μπορείτε να μας πείτε ποιον εκφράζουν οι μέχρι τώρα θέσεις της εφημερίδος στα καυτά θέματα της εκκλησιαστικής επικαιρότητος ; Χθές κυκλοφόρησε άρθρο του αντιαιρετικού γραφείου της μητροπόλεως που έχω πληροφορηθεί ότι υπηρετείτε , από τον π. Παύλο Δημητρακόπουλο , το οποίο αναφέρεται επικριτικά στην στάση του Ο.Τ. σχετικά με την σύνοδο της Κρήτης Και αυτοί λάθος κάνουν ;
ReplyDeleteΟ π. Βολουδάκης στην κριτική που του έγινε μας είπε , ότι οι θέσεις του Ο.Τ. εκφράζουν απλά τον ίδιον Να! σε κάτι λοιπόν που συμφωνούμε, ότι εκφράζουν μόνο τον ίδιον και όσους αρθρογράφους της εφημερίδος χειραγωγεί , δηλαδή όλους Γιατί τόσο γάντζωμα σεβαστέ πάτερ σε μία τόσο ταπεινή καρέκλα ; Αυτό δείχνει εκκλησιαστικό ήθος ; Να! λοιπόν και η κριτική που έγινε στον σεβαστό π. Βολουδάκη περί της αναμείξεώς του στην πολιτική Αν αυτή την διαγωγή δείχνει ο π. Βολουδάκης σε ένα τέτοιο αμιγώς εκκλησιαστικό θέμα ,τι κάνει άραγε στα θέματα της πολιτικής στα οποια αναρμοδίως εμπλέκεται ; Και εδώ και εκεί διέπεται από το ίδιο εκκοσμικευμένο και συμπλεγματικό πνεύμα ξένο προς το εκκλησιαστικό φρόνημα και ήθος Και ως τι πάτερ Ιερόθεε και εσείς και ο π. Βολουδάκης και στο παρόν άρθρο σας ασχολείστε και απολογείστε και εκφέρετε γνώμη για θέματα πολιτικής και ανάληψης πολιτικής εξουσίας ; Η θέση της εκκλησίας για την πολιτικη είναι γνωστή Όποιος έχει το τάλαντο και την άνωθεν κλίση και κλήση , ιδού στάδιον λαμπρόν ! Τά σκυλιά είναι δεμένα, κανείς δεν θα τον δαγκώσει ,ας το τολμήσει ! Ας βγεί στη δημόσια παλαίστρα και άς διεκδικήσει τον ρόλο του Εσάς σας πέφτει λογος ως κληρικούς ; Εμείς δεν βλέπουμε κανείς να μιλά περί πολιτικής παρά μόνο τον π. Βολουδάκη και με έκπληξη ακούμε τώρα και εσάς Άντε καλή σταδιοδρομία και σε ανώτερα ! Δεν γίνονται τά πράγματα έτσι σεβαστέ πάτερ, δηλαδή να αντλείτε ψήφους από τους πνευματικούς σας κύκλους και να θέλετε να πολιτικοποιήσετε και την εφημερίδα του Ορθοδόξου Τύπου !
ReplyDeleteΕκπλήσσομαι σεβαστέ πάτερ όταν ρωτάτε , αυτοί οι ακατονόμαστοι που έκαναν αποτείχιση αν ρώτησαν πρίν τον ΄΄Ορθόδοξο Τύπο΄΄ Αλήθεια γιατί άραγε δεν ρώτησαν τον κ. Τραμπούλη και τον εικαζόμενο ως διευθύνοντα σύμβουλό της π. Βολουδάκη και έκαναν του κεφαλιού τους ! Γιατί ! γιατί ! γιατί ! άραγε αυτό το ολέθριο λάθος !
Τα περί προσπάθειας εξαγορασμού της εφημερίδος είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο ότι έγιναν τις ημέρες που ο Ορδόδοξος Τύπος στεκόταν στο ύψος του Σήμερα γιατί να το κάνουν , τά λεφτά τους χαμένα θα πάνε , αφού έτσι και αλλιώς συμμάχους σας έχουν στην συκοφάντηση του αντιοικουμενιστικού αγώνος και του διωγμού των αγωνιζομένων πατέρων εν τω κόσμω και των αγιορειτών
Τέλος να πούμε και να τονίσουμε π. Ιερόθεε ότι είναι αχαρακτήριστη ---εδώ που τα λέμε θα την χαρακτήριζα ,αλλά δεν το ξέρεις από πού θα σού έρθει μία ακόμα δικαστική κλήση από κληρικούς που νομίζουν ότι τά θέματα λύνονται στα δικαστήρια --- είναι αχαρακτήριστη λοιπόν η σκύλευση του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου εκ μέρους της εφημερίδος και υμών προσωπικά ως προς την ερμηνεία του 15ο Κανόνος της Α/Β συνόδου Γι αυτό τον λόγο έχουμε παρακαλέσει κάποιος καλός θεολόγος πνευματικό παιδί ή όχι του μακαριστού γέροντος να αναλάβει να αποδώσει με αντικειμενικότητα και αμεροληψία το πνεύμα του Πολύ πρόχειρα τολμώ να πώ ότι παραχαράσσεται όχι μόνο το πνεύμα του π. Επιφανίου ,αλλά γενικά το πνεύμα της εκκλησίας όταν μιλά για ΄΄ προαιρετικότητα ΄΄ Πείτε μας σεβαστέ πάτερ τι σημαίνει για την ορθόδοξη πνευματικότητα και διδασκαλία η λέξη ΄΄ προαιρετικότητα ΄΄ ! Ασφαλώς δεν σημαίνει ότι π. χ. μπλιάξ ! σιχαίνομαι τις μπάμιες ,προτιμώ την κολοκυθόπιτα ! έ ! πάτερ ! Δεν νομίζω ! Δεν έκανε λοιπόν λάθος ο π. Επιφάνιος που χρησιμοποίησε αυτή την λέξη ,αλλά κάνουν λάθος αυτοί που είναι σαν να μην γνωρίζουν πράγματα στοιχειώδη της πνευματικής και εν γένει της εκκλησιαστικής ζωής ,λες και είναι ανίδεοι !
Λυπάμαι για όλη αυτή την ευτέλεια της εφημερίδος που παρέλειψε να κάνει πρωτοσέλιδα θεολογικά κείμενα μνημειώδη της περιόδου που διανύουμε και κάνει πρωτοσέλιδα τέτοιες ευτέλειες Μιας και αναφέρετε το όνομά μου δεν ξέρω αν θα θελήσω να απαντήσω στην εφημερίδα Ας υπενθυμίσω ότι ήμουν η πρώτη που μίλησα από τις στήλες του Ορθοδόξου Τύπου για την αιρετική Ακαδημία του Βόλου και τον οικουμενιστή Δημητριάδος ,όταν το θέμα ήταν ακόμα άγνωστο και ίσως κάποιοι αναγνώστες να με θυμούνται Δεν είμαστε λοιπον άγνωστοι στην Ιερουσαλήμ και δεν έχουμε έρθει από το διάστημα Το στίγμα μας είναι γνωστό Ποιο είναι άραγε το συμφέρον ; Το δεοντολογικό είναι η απάντηση ή η δική μου ή του κ. Τελεβάντου να γίνει και εκείνη πρωτοσέλιδο και πάει λέγοντας …… Δεν κατάλαβα πού μέχρι τώρα μίλησα με΄ τρόπο ΄΄ανοίκειο ΄΄ και χυδαίο ! Ξερετε ολοι οι παπάδες και γενικά ρασοφόροι γυναίκες ηγουμένισσες και άνδρες την έχετε πάρει την μέντα , την οποιαδήποτε κριτική την θεωρείτε ανοίκεια Στην προκειμένη όμως περίπτωση αρμόζει η χυδαία έκφραση που μας έρχεται από τά πρώτα γραπτά μνημεία του Ελληνισμού, την απαθανάτισε ο Θουκυδίδης και πρό πάντων την τιμούν οι σημερινοί Ελληνες ! Τώρα με αυτά θα΄ ασχολούμαστε ; Δεν έχουμε με τίποτα σοβαρότερο να ασχοληθούμε ; Ειλικρινά ντρέπομαι να απασχολω τά πρωτοσέλιδα αυτής της εφημερίδος με τέτοιες ……. Σέβομαι τον π. Μάρκο που λέτε ότι την διευθύνει Αν λοιπόν την διευθύνει ο π. Μάρκος κατά ένα υπερφυσικό τρόπο, σίγουρα όμως την προστατεύει με τις πρεσβείες του , ευχόμαστε να πάρει την σκούπα και να την καθαρίσει από όλο αυτό τον ξεπεσμό !
ReplyDeleteΜέ σεβασμό
Λωρίτου Ελένη
ReplyDeleteΑς διευκρινίσουμε κ. Τελεβάντο κάτι που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο για την ορθόδοξη πνευματικότητα ,αφού κανείς δεν το κάνει και οι σεβαστοί πατέρες θέλουν να μας αλλάξουν τά φώτα περί της διδασκαλίας της εκκλησίας και να διαχέουν την σύγχυση Όταν στην εκκλησία λέμε ότι κάτι είναι ΄΄ προαιρετικό ΄΄ ή ΄΄δυνητικό ΄΄ ουδόλως καταργούνται οι ποιοτικές αξίες των πραγμάτων Και η εν Χριστώ αγαμία είναι προαιρετική όμως δεν καταργείται η δυναμική της εκκλησίας προς τά άνω της εν Χριστώ αφιερώσεως και δεν καταργείται ο προσήκων προς αυτήν έπαινος Αυτές τις σοφές ισορροπίες που η εκκλησία έχει θέσει τις διαταράσσουν μόνο κάποιοι ταραξίες περίεργοι τύποι που αν και άγαμοι όλη την ώρα έχουν στο στόμα τους τον ερωτα εννοείται τον γαμικό και δεν ξέρει κανείς τελικά τι είναι αυτό το οποίο κομίζουν Ποιος είσαι εσύ πάτερ μου που αρνείσαι να σκύψεις με΄ ταπείνωση το κεφάλι σε΄ αυτό που η εκκλησία έχει θεσπίσει με τον πλέον επίσημο τρόπο δηλαδή με συνοδικούς Κανόνες ; Ακούσαμε και αυτό από έναν προηγούμενο αρθρογράφο τον κ. Κατραμάδο ότι καλά τώρα δεν ήταν και οικουμενική η πρωτοδευτέρα σύνοδος ! Πάντως αυτά τά ανισόρροπα πράγματα δεν τα είπε ο π. Επιφάνιος και είναι ασέβεια να τά βάζετε στο στόμα του και στην γραφίδα του Αυτά που είπε ο π. Επιφάνιος περί δυνητικότητος και ΄΄συντεταγμένης ΄΄ αποτειχίσεως διέπονται απόλυτα από τις σοφές ισορροπίες που έχει θέσει η εκκλησία Όλα τά άλλα είναι δικές σας αερολογίες ! Θα μπορούσε ποτε σεβαστέ π. Ιερίθεε να πεί κάποιος έγγαμος ιερέας ή θεολόγος ή οποιοσδήποτε άλλος ότι είναι ΄΄εναντίον της εν Χριστώ αφιερώσεως ΄΄ ; Ομοίως δεν μπορείτε και σεις να πείτε ότι είστε ΄΄ εναντίον της αποτειχίσεως ΄΄ από μία πανθομολογούμενη εκκλησιαστική εκτροπή και αίρεση
ReplyDeleteΘα ήθελα επίσης να πώ ότι ΄΄μεμονωμένη ΄΄ είναι η αντίληψι του π. Βολουδάκη ότι στο Κολυμπάρι δεν έγινε τίποτα Ολοι βιώνουμε την εκκλησιαστική εκτροπή που λαμβάνει χώρα ,η οποία στο Κολυμπάρι στεφανώθηκε με κάθε μεγαλοπρέπεια ,αλλά ο π. Βολουδάκης επιμένει ότι στο Κολυμπάρι δεν έγινε τίποτα Είναι μία ΄΄μεμονωμένη ΄΄ αντίληψή του! Επίσης ΄΄μεμονωμένη ΄΄ είναι η αντίληψή του ότι τά εκκλησιαστικά πράγματα αντιμετωπίζονται με μέσα πολιτικά, δηλαδή ψηφίζοντας όλοι το πολιτικό κόμμα της ΄΄Κοινωνίας΄΄ για να καταργήσουμε την μασωνία και την CIA Πανθομολογούμενη όμως είναι η εκκλησιαστική εκτροπή της αιρέσεως και όσοι από τον αντιοικουμενιστικό χώρο δεν κανουν αποτείχιση δεν το κάνουν , γιατί δεν πιστεύουν ότι υπάρχει αίρεση και εκκλησιαστική εκτροπή ,αλλά για δικούς τους προσωπικούς και σεβαστούς λογους Για το ότι η αποτείχιση δεν είναι περισσοτερο πολυπληθής και ΄΄συντεταγμένη ΄΄, όσο θα θέλατε να είναι , θα έπρεπε να μέμφεστε τον εαυτόν σας και τις προσωπικές σας δεσμεύσεις και εξαρτήσεις και όχι να συκοφαντείτε την ομολογία των άλλων , ότι στερείται ερεισμάτων ή ότι ωφείλεται σε προσωπικές παρανοήσεις Δηλαδή κάποιοι αρνουνται να πάνε να πολεμήσουν και μέμφονται αυτούς που βγαίνουν στον πόλεμο και μάλιστα τους πολεμούν πισώπλατα ; Και τέλος άς κατονομάσουμε τον ακατονόμαστο π. Ιερόθεε τον οποίο ο Ο.Τ. πισώπλατα πολεμά και έκανε την απερισκεψία να μην πάρει την άδεια του Ορθοδόξου Τύπου πρίν κανει ό,τι κάνει Πρόκειται για τον π. Θεόδωρο Ζήση ασφαλώς που δεν τολμάτε ούτε καν να αναφέρετε το όνομά του στο ανυποψίαστο αναγνωστικό κοινό της εφημερίδος ! Αναφέρετε το όνομα του κ. Τελεβάντου που πανηγυρικά έχετε καταδικάσει ,το δικό μου όνομα με τά αρχικά και καθόλου δεν αναφέρετε τον ακατονόμαστο Αυτή η πυραμίδα χρήζει μιάς σημειολογικής ανάλυσης ! Τι να σημαίνει άραγε ; Ας μας το αναλύσει ο κ. Τελεβάντος ! Επειδή όμως τά νέα αργούνε να πάνε στην Νεα Υόρκη, άς το πάρει το ποτάμι και αυτό το μυστικό Δεν θέλετε να μάθουν οι αναγνώστες του Ορθοδόξου Τύπου, ποιος είναι αυτός τον οποίον έχετε σουτάρει ,έ ! έτσι δεν είναι !