ΑΗΘΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ π. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΣΕΤΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Διαβάσαμε, στο ΑΜΗΝ, το άρθρο του Μεγάλου Πρωτοπρεσβυτέρου του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεώργιου Τσέτση που επιγράφεται “Σκιαγράφημα τῶν «ου κατ’ επίγνωσιν» νεο-ζηλωτών.”
Το άρθρο του αιδεσιμολογιώτατου είναι λίαν πολεμικό και κατευθύνει τα βέλη του προς πάντα εχθρόν και πολέμιον του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης.
Για την ώρα θα επικεντρώσουμε την προσοχή μας μόνον στο ακόλουθο απόσπασμα του άρθρου:
“Παρ’ αυτοίς υπάρχει μια μαχητική ομάδα παροπλισμένων πανεπιστημιακών, οι οποίοι είχαν ενδεχομένως την εντύπωση πως θα διεδραμάτιζαν κεντρικό ρόλο την Εκκλησία και θα ρύθμιζαν τα Διορθόδοξα και Διαχριστιανικά δρώμενα, αλλά μείναντες έξω του νυμφώνος, εκδικούνται σήμερα αυτούς που θεωρούν υπαίτιους του παραμερισμού των.”
Τα βέλη του π. Γεωργίου κατευθύνονται προφανώς εναντίον του π. Θεόδωρου Ζήση.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης κατηγορείται από τον Μ. Πρωτοπρεσβύτερο του Οικουμενικού Θρόνου ότι πολεμά τον Οικουμενισμό και την Σύνοδο της Κρήτης, όχι επειδή οι πεποιθήσεις του είναι αντιοικουμενιστικές, αλλά για λόγους εκδίκησης, επειδή το Πατριαρχείο απέκλεισε τον π. Θεόδωρο από τα Διορθόδοξα και τα Διαχριστιανικά δρώμενα.
Αληθεύει αυτή η κατηγορία του π. Γεωργίου;
Προφανώς όχι! Και ιδού το γιατί.
Ο π. Θεόδωρος Ζήσης, π. Γεώργιε, δεν ήταν από τους πιο έμπιστους συνεργάτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου;
Δεν συμμετείχε με βαρύνουσα γνώμη σε όλα τα Διαχριστιανικά και Διορθόδοξα δρώμενα;
Γιατί σε κάποια στιγμή αποκλείστηκε;
ΜΟΝΟΝ για ΕΝΑ λόγο! Διότι η συνείδησή του επαναστάτησε για τα οικουμενιστικά παρατράγουδα και διαχώρισε τη θέση του αρνούμενος να συνεχίσει να είναι ο λογογράφος του Οικουμενικού Πατριάρχη και να συμμετέχει στους διαλόγους με τους αιρετικούς.
Επομένως, π. Γεώργιε, γιατί ψεύδεστε ασύστολα; Γιατί συκοφαντείτε τον π. Θεόδωρο τόσο απροκαλύπτα;
Γιατί τον παρουσιάζετε ότι κινείται από προσωπική πικρία για τον παραγκωνισμό του, ενώ η αλήθεια είναι ότι ο ίδιος αποφάσισε να απομακρυνθεί από “τας Αυλάς του Κυρίου” ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ διότι η συνείδησή του εξανέστη για την οικουμενιστική πορεία του Πατριαρχείου;
1.) Ποιο είναι το θεολογικό του εκτόπισμα,
2.) Ότι όλοι όσοι πολεμούν τον Οικουμενισμό τον αναγνωρίζουν ως αδιαφιλονίκητο ηγέτη του αντιοικουμενιστικού αγώνα,
3.) Επειδή αναγνωρίζετε τον ακάματο ζήλο του εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού,
4.) Επειδή συνειδητοποιείτε ότι πρωτοστατεί στον αγώνα εναντίον της κακόδοξης Συνόδου της Κρήτης,
5.) Επειδή, με την προσωπική καθοριστική συμβολή του, έδωσε το θεολογικό υπόβαθρο στις Εκκλησίες της Βουλγαρίας, της Γεωργίας και της Μολδαβίας για να καταδικάσουν επί της ουσίας τη Σύνοδο της Κρήτης ως οικουμενιστική Σύνοδο.
Σας ρωτώ, π. Γεώργιε: Σας τιμά το γεγονός ότι συκοφαντείτε ένα κληρικό που λευκάνθηκε στην υπηρεσία της Εκκλησίας και της θεολογίας και τον παρουσιάζετε σαν άνθρωπο που κινείται από ταπεινά ελατήρια, ενώ όλοι γνωρίζουν -όπως και εσείς άλλωστε- ότι αγωνίζεται εντελώς ανιδιοτελώς ψυχή τε και σώματι μέρα και νύχτα για την πίστη μας;
Κρίνατε υμείς ό φημί, αιδεσιμολογιώτατε!
No comments:
Post a Comment