Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΠΡΟ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΤΟΥ ΤΟΝ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
=====
Την ευχή σας π. Βασίλειε! Σας ευχαριστώ που μου κάνετε την τιμή να μου απαντήσετε σέ ό,τι η συνείδησή μας διαμαρτύρεται. Το ερώτημά μας είναι ποιός διευθύνει κατ' ουσίαν την ιστορική εφημερίδα του “Ορθοδόξου Τύπου.” Λέτε ότι φέρετε την ευθύνη μόνο των άρθρων που φέρουν την υπογραφή σας. Όταν όμως αυτά τα άρθρα γίνονται πρωτοσέλιδα, δέν απηχούν τις θέσεις της εφημερίδος; Όταν η εφημερίδα αλλάζει “ρότα” από την ιστορική της πορεία, αυτό ποιος το αποφασίζει; Στην εφημεριδα του “Ορθοδόξου Τύπου” πάντα υπήρχε, εκτός του διευθυντού, ένας πνευματικός σύμβουλος. Μέχρι προ τινος ήταν ο π. Μάρκος Μανώλης μέχρι της κοιμήσεώς του και παλαιότερα ο ιδρυτής της π. Χαράλαμπος Βασιλόπουλος. Μάλιστα επί π. Μάρκου Μανώλη υπήρχε και διευθυντική ομάδα απαρτιζόμενη από τις πλέον επιφανείς εκκλησιαστικές προσωπικότητες που αντιπροσώπευαν το κατά δύναμιν όλο τον εκκλησιαστικό χώρο με ποιμαντική, ακαδημαϊκή και θεολογική προσφορά. Αυτό δεν είναι κάτι το απόρρητο. Αν σήμερα είστε εσείς αυτό το πρόσωπο γιατί δεν το λέτε, έτσι ώστε να αναλαμβάνετε και την ευθύνη της καθοδηγήσεως της εφημερίδος ;
Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολο και ίσως ασύμβατο να ασκεί αυτό τον ρόλο ένας εν ενεργεία ιερέας. Πόσο ανεξάρτητος μπορεί να είναι; Από ό,τι μας λέτε και λόγω του φόρτου εργασίας σας σημαίνει, ότι η εφημερίδα είναι ακέφαλη αποποιούμενη το χρίσμα της ως το πλέον έγκυρο και μαχητικό εκκλησιαστικό δημοσιογραφικό φύλλο και σε αδυναμία να συνεχίσει τον ιστορικό της ρόλο εν μέσω τόσων καταιγιστικών εκκλησιαστικών προβλημάτων την στιγμή, που θα έπρεπε να αναλάβει την ρομφαία του λόγου της και να κόψει στα δύο τά σκοτάδια της αίρεσης και να γίνει το στόμα των πλέον μαχητικών εκκλησιαστικών δυνάμεων. Δεν θα είχαμε αντίρρηση να είστε εσείς αυτό το πρόσωπο που θα παίξει αυτό τον ρόλο. Αυτό όμως δεν μπορεί να γίνει χωρίς πνεύμα διακονίας και υπηρεσίας στην εκκλησιαστική υπόθεση, χωρίς την καλή υποταγή της γνώμης μας στους υπερέχοντας, που πώς να το κάνουμε πάντα υπάρχουν, χρειάζεται μόνο λίγη ταπείνωση για να το αναγνωρίσουμε και να το υπηρετήσουμε. Η εφημερίδα με την άρνησή της να προβάλει και δημοσιοποιήσει τον αγώνα των πλέον ηγετικών προσώπων εναντίον της αιρέσεως, ακόμα και τελείως δημοσιογραφικά να καταγράψει και αποτυπώσει το εκκλησιαστικό γίγνεσθαι, εισάγει την διάσπαση του αντιοικουμενιστικού χώρου και αυτό είναι κάτι το πολύ δραματικό. Αν δεν μπορούμε να συνδράμουμε τον αγώνα αυτών των προσώπων τουλάχιστον ας μην τους προβάλουμε προσκόμματα με χαρακτηριστικά προδοσίας εκ των έσω. Ευχόμαστε να καταλάβετε αυτά τά πολύ απλά πράγματα που επιβάλλει ένα στοιχειώδες εκκλησιαστικό ήθος.
Η Παναγία βοήθειά μας!
Με σεβασμό,
Λωρίτου Ελένη
ΠΗΓΗ:
Κατάνυξις
ΠΗΓΗ:
Κατάνυξις
ReplyDeleteNά διορθώσουμε μία ανακρίβεια Την διευθυντική ομάδα απαρτιζόμενη από τις πλέον επιφανείς προσωπικότητες του εκκλησιαστικού χώρου όρισε ο π. Μάρκος Μανώλης ολίγον πρό της τελευτής του ,η οποία υφίστατο καθ’όλην την διάρκειαν της διευθύνσεώς της από τον Γεώργιο Ζερβό αδιαταράκτως Σε αυτή την διευθυντική ομάδα είχαμε πληροφορηθεί ότι ανήκαν ο π. Γεώργιος Μεταλληνός , ο π. Θεόδωρος Ζήσης , ο παπα Σαράντης και άλλοι λιγότερο γνωστοί κληρικοί και θεολόγοι του εκκλησιαστικού χώρου μη εξαιρουμένου βεβαίως και του π. Βασιλείου Βολουδάκη Αυτό είναι ένας θεσμός για την εφημερίδα , δηλαδή να υπάρχει ένας φορέας ή πρόσωπο ως πνευματικός σύμβουλος ανεξάρτητος του διοικητικού συμβουλίου της ΠΟΕ Δεν καταλαβαίνουμε γιατί αυτό αποτελεί συκοφαντία ή ποινικό αδίκημα και θεωρείται προσβολή για το προσωπο του π. Βολουδάκη Αν δεν είναι ο π. Βολουδάκης, πείτε μας ποιος είναι ,σίγουρα όμως δεν είναι ο π. Μάρκος Μανώλης και ο άγιος Μάρκος ο Ευγενικός……..! Μήπως είναι ο π. Θεόδωρος Ζήσης ; Απ’ότι βλέπουμε αυτός έχει φάει σουτ και με την ελληνική έννοια δηλαδή της φιμώσεως και με την αγγλική δηλαδή της κλωτσιάς και του εξοστρακισμού Μήπως είναι ο π. Μεταλληνός ,νομίζουμε ότι θα μας το είχε πεί ,τόσο καιρό που ρωτάμε περί του ποιος παίζει αυτό το ρόλο του διευθύνοντος συμβούλου Μήπως είναι ο παπα Σαράντης ; Ά! Μπά ! δεν φαίνεται και αυτός θα μας το είχε πεί ……..
ReplyDeleteΡωτάμε αν είναι ο π. Βολουδάκης μιάς και όλα τά κείμενα της εφημερίδος όπως και το πρωτοσέλιδο του τελευταίου φύλλου απηχούν την Βολουδάκειο θέση ότι στο Κολυμπάρι δεν έγινε τίποτα Ηταν μία αποτυχημένη ΄΄σύναξη ΄΄ ανάξια να ασχολούμαστε μαζί της και γιατί άραγε να έχει κάποια σχέση η εκκλησία της Ελλάδος με μία αποτυχημένη ΄΄σύναξη ΄΄ ! Στην αφρόκρεμα λοιπόν η εκκλησία της Ελλάδος ! Έμ! Παπούλη μ’ όταν είσαι ενεργός κληρικός της αρχιεπισκοπής και ως τέτοιος ενδεχομένως να έχεις και κάποια διακονία μέσα στην αρχιεπισκοπή ενδεχομένως και αμοιβόμενη , τότες τέτοια λες ! Ομως για τους οικουμενιστές η Μεγάλη και Πανορθόδοξος Σύνοδος της Κρήτης είναι το επιστέγασμα της κακοδοξίας τους και η συνοδική επικύρωση της αιρέσεως του οικουμενισμού δυνάμει της οποίας, ό,τι κάνουν είναι πανηγυρικά κατοχυρωμένο επάνω σε μία Πανορθόδοξο σύνοδο ! Όμως δεν φτάνει αυτό Πρέπει ούτε κάν να επιζητούμε μια άλλη σύνοδο που να καταδικάσει την σύνοδο της Κρήτης , γιατι κατά την αντίληψη του κ. Λαμπρόπουλου , του αρθρογράφου του κυρίου πρωτοσέλιδου άρθρου, η πηγή των κακών είναι άλλη ! Ποια άλλη είναι κ. Λαμπρόπουλε ; Εδώ πέφτει αρκετό suspense μεσσιανισμού ! Κανείς δεν μας είπε ως χριστιανούς ορθόδοξους ότι θα πρέπει να αποποιηθούμε τά δικαιώματά μας ως πολιτών , να εκφραζόμαστε πολιτικά ,αλλά από αυτού του σημείου μέχρι να πολιτικοποιούμε τά εκκλησιαστικά γεγονότα υπάρχει μεγάλο χάσμα Δηλαδή να μην επιζητούμε να ακυρώσουμε με΄ εκκλησιαστικά μέσα την σύνοδο της Κρήτης ,αλλά να ακυρώσουμε τά σκοτεινά κέντρα της μασωνίας , της CIA και γενικά αν είναι δυνατόν να διορθώσουμε όλο το κακό επάνω στη γή Πολύ φιλόδοξα σχέδια για ένα πολιτικό κόμμα που ούτε καν στην βουλή δεν μπαίνει ! Τωρα θα μου πείς τι σχέση μπορεί να έχουν όλα αυτά με τον σεβαστόν π. Βασίλειο Βολουδάκη ! Κάθε συνειρμός και κάθε σύμπτωση είναι απλώς τυχαία …….προϊόν νοσηράς φαντασίας ……..
ReplyDeleteΝα σχολιάσουμε κ. Τελεβάντο για τά δύο πρωτοσέλιδα της εφημερίδος και του κ. Τραμπούλη και του κ. Λαμπρόπουλου άρες μάρες……. Από πού να τά πιάσει κανείς με τόσες γενικότητες …… Λέει ο κ. Τραμπούλης ΄΄ Αμοιβαίος σεβασμός για την επίτευξιν της ενότητος ΄΄ Σε ποια ενότητα αναφέρεται και σε ποιο σεβασμό ; Ποίος είστε κ. Τραμπούλη για να σας σεβαστούν καταξιωμένα στην συνείδηση της εκκλησίας πρόσωπα και ποία ισοτιμία μπορεί να υπάρξει μεταξύ εκείνων και υμών ; Θα έπρεπε όπως λέτε και επαίρεστε , ότι είσασταν συνεργάτης δηλαδή κρατούσατε την τσάντα στον π. Μάρκο ,το ίδιο να κάνετε και τώρα ,να υπηρετείτε σεβαστικά αυτά τά πρόσωπα, γιατί με αυτόν τον τρόπο υπηρετείτε την εκκλησία Εσείς θα έπρεπε να κάθεστε να τους ακούτε σαν μαθητής και να αφήσετε κατά μέρος τους μπακαλίστικους λογαριασμούς τι έγινε πρίν 50 και 40 χρονια και πόσοι δεσποτάδες υποστηρίζουν και τι και να μας θέτετε τά πρότυπα Τά πρότυπα τά έχει θέσει η εκκλησία , οι άγιοι και η σύγχρονη ορθόδοξη συνείδηση όπως αυτή ΙεροΚανονικώς εκφράζεται ,αλλά εσείς έστω και δημοσιογραφικά αρνείστε να καταγράψετε στρέφοντας μάλιστα τά άσφαιρα πυρά σας εναντίον της και κατ’επέκτασιν εναντίον της Ιεράς Παραδόσεως και εναντίον της ιστορίας της μικρής και ομολογιακής αυτής εφημερίδος Ούτε από μία δημοσιογραφική δεοντολογία δεν διέπεστε ! Σείς ο ίδιος καθιστάτε τον εαυτόν σας ΄΄αχειράνθρωπο΄΄ ---αντιγράφω την ανορθρογραφία της λέξεως για να μην πείτε ότι λέω δικές μου ύβρεις , δικά σας λόγια αντιγράφω---- μη αναλαμβάνοντας την ευθύνη και τον ρόλο που λέτε ότι έχετε στην εφημερίδα , ως αυτή να στερείται και διευθυντού συντάξεως και διευθύνοντος συμβούλου Μήπως θα πρέπει να απευθύνουμε την κριτική μας στον π. Μάρκο Μανώλη και στον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό ; Σας γίνεται μία δημόσια κριτική σε ηλεκτρονικούς δημοσιογραφικούς χώρους Ποιος σας εμποδίζει να αναλάβετε την ευθύνη του ρόλου σας εάν ουσιαστικά τον έχετε ;