Thursday, January 31, 2013

Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΔΙΑΥΛΕΙΑΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΧΙΟΥ κ. ΜΑΡΚΟ



Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΔΙΑΥΛΕΙΑΣ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΣΤΑ ΥΨΗ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΧΙΟΥ κ. ΜΑΡΚΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
================

Εκτός από “εραστής του Ντον Τζούαν” του Λόρδου Βύρωνα, “ταυρομάχος της Διαυλείας” και λάτρης του Βιβάλντι, ο Θεοφιλέστατος Διαυλείας κ. Γαβριήλ Παπανικολάου αποδεικνύεται και μελετητής των αρχαίων τραγικών και δη του Σοφοκλέους.!!!

Γράφει συγκεριμένα στο υστερόγραφο του τελευταίου “μουσικολογικού” του σημειώματος στο Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”:

«Χάρις χάριν τίκτει» έλεγε ο Σοφοκλής. Η ευεργεσία ανταποδίδεται, δηλαδή. Αυτό το θυμήθηκα όταν στα πρώτα μου χρόνια ως νεωκόρος είχα επισκεφθεί με τον μακαριστό Χριστόδουλο ένα νησί.

Με μαστίχες και άλλα καλούδια. Εκεί ο μακαριστός είχε γνωρίσει έναν παπά, καλό παιδί και διαβασμένο. Με παραίνεση του Βρεσθένης τον πήρε να εργαστεί στην Ιερά Σύνοδο.

Και κατέληξε, μετά από χρόνια, μητροπολίτης αυτού του νησιού. Σε άλλη περίπτωση θα ήταν ίσα μ’ εμένα, στο επίπεδο ενός απλού νεωκόρου.

Τώρα μαθαίνω πως ο ίδιος ο ευεργετηθείς αποστρέφεται με βδελυγμία την πιθανότητα να αποκατασταθεί ο ευεργέτης του. Η ευεργεσία τελικώς, μέγιστε Σοφοκλή, δεν ανταποδίδεται πάντοτε.

Ο Νεωκόρος”

Μπορεί να μην το αντιλαμβάνεστε, Θεοφιλέστατε, αλλά επειδή ψέγετε τον Σεβ. Χίου κ. Μάρκο επειδή δεν συναινεί στην προαγωγή του Σεβ. Βρεσθένης σε Μητροπολίτη Μαρωνείας κατ’ ουσίαν δεν τον ελέγχετε - όπως αφελώς νομίζετε - ως αγνώμονα αλλά ως ιεράρχη που σέβεται το Ευαγγέλιο.

Παράλληλα - χωρίς ίσως και πάλιν να το συνειδητοποείτε - εξευτελίζετε απόλυτα τον Σεβ. Δημητριάδος όταν αποκαλύπτετε ότι τάσσεται αναφανδόν υπέρ της εκλογής του Σεβ. Βρεσθένης.

Αφού από ότι διαπιστώνω όλα τα κατέχετε (Βιβάλντι, Σοφοκλή, Βύρωνα, ταυρομαχίες) δεν είναι καθόλου άσχημη ιδέα να βάλετε στον κατάλογο των αναγνωσμάτων σας δύο άλλα βιβλία πολύ χρήσιμα για κάθε επίσκοπο και δη για τον Αρχιγραμματέα της Ιεράς Συνόδου.

Το ένα λέγεται “Αγία Γραφή” και το άλλο “Πηδάλιο των Θείων και Ιερών Κανόνων”.

Θα τα έχετε ακουστά, υποψιάζομαι. 

Αν τα μελετήσετε δεν θα δυσκολευθείτε να ανακαλύψετε για ποιο λόγο ο Σεβ. Βρεσθένης δεν πρέπει να προαχθεί και ο Αγιος Χίου πρέπει να επαινεθεί, όχι επειδή είναι αγνώμων - όπως νομίζετε - αλλά επειδή είναι ευγνώμων προς τον Κύριο και τη Σταυρική Του θυσία.

Ντροπή, Θεοφιλέστατε, να προωθείτε την υποψηφιότητα Κουμαριανού.

Ολοι θα πεθάνουμε μια μέρα "και μετά ταύτα Κρίσις!"


No comments:

Post a Comment