ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ κ. Λ.Ν. ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΠΑΥΛΟ ΤΟΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Το πιο κάτω σχόλιο μας εστάλη με ηλεκτρονικό μήνυμα. Ευχαρίστως το δημοσιεύουμε επειδή επαινεί ένα ομολογητή και ακατηγόρητο επίσκοπο του Χριστού και σκιαγραφεί επιτυχώς την αποστασία του μ. Πατριάρχη Αθηναγόρα.
Μόνον μια επιφύλαξη. Ελπίζουμε ότι ο ανώνυμος συντάκτης του σχολίου -που υπογράφει με τα αρχικά Λ. Ν.-, δεν εννοεί ότι σήμερα οι ποιμένες της Εκκλησίας πρέπει να αποτειχιστούν, όπως ορθώς έπραξε την εποχή του Αθηναγόρου ο μακαριστός Παραμυθίας Παύλος μετά των αοιδίμων Μητροπολιτών Φλωρίνης και Ελευθερουπόλεως.
Αλλο οι ακροβατισμοί του μ. Αθηναγόρα και εντελώς διαφορετική η σημερινή πορεία του Οικουμενισμού. Οτι ο Παναγιότατος κ. Βαρθολομαίος -και όχι μόνον (ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!)- κάνει και λέγει πολλά άτοπα σε θέματα οικουμενισμού είναι πλέον ή βέβαιο. Αλλά ούτε σε "διακοινωνία" προχώρησε, όπως έκανε ο μ. Αθηναγόρας και η Εκκλησία της Ρωσίας εκείνη την εποχή, ούτε και ουσιαστικός κίνδυνος να υλοποιηθούν οι οικουμενιστικοί σχεδιασμοί του Φαναρίου υφίσταται λόγω του ρωσικού εθνοφυλετισμού και του "φιλοπρωτείου" πολλών Ορθοδόξων Εκκλησιών.
Ιδού το σχόλιο του κ. Λ.Ν. που μας έδωσε την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.
"Παύλος ο απλούς, Παύλος ο κεχαριτωμένος!
Ο ανεπαίσχυντος εργάτης του Ευαγγελίου, που εργάστηκε αόκνως στον Αμπελώνα του Κυρίου, οδηγώντας τόσες και τόσες ψυχές στον ακύμαντο λιμένα της Βασιλείας των Ουρανών!



Ο αλησμόνητος Παύλος Καρβέλης συνείχετο από αγωνία για την πορεία της εν Κωνσταντινουπόλει εκκλησιαστικής ολκάδος που επί Αθηναγόρα συνεχώς, από μεθόδου και εκ συστήματος, λοξοδρομούσε προς τους υφάλους και σκοπέλους του συγκρητιστικού οικουμενισμού, καταπατώντας ασύστολα του ιερούς κανόνες, διασπώντας την Πανορθόδοξη ενότητα, πυροδοτώντας εντάσεις και σχίσματα, ακυρώνοντας και καταργώντας την έννοια της ιεραποστολής προς τους ετεροδόξους και ετεροθρήσκους, απαξιώντας και αποδομώντας στη συνείδηση του Ορθοδόξου ποιμνίου τη μοναδικότητα και αποκλειστικότητα της Ορθοδόξου Εκκλησίας ως αποκλειστικού φορέως της Αληθείας!
Η επιλογή του μακαριστού ποιμένα της Παραμυθιάς, να προβεί ομού μετά των άλλων δύο συνεπισκόπων του, μετά πολλής συνοχής καρδίας αλλά και κατ’ επιταγήν της αρχιερατικής του συνειδήσεως, στη διακοπή του μνημοσύνου του φρονούντος και κηρύσσοντος αιρετικά, αοιδίμου Αθηναγόρα, αποτελεί δείκτη και μέτρο της ποιμαντικής του ευθύνης, στην περιοχή της προασπίσεως του Ορθοδόξου Δόγματος. Και θα πρέπει, το δίχως άλλο, να προβληματίσει ΣΟΒΑΡΑ τους σημερινούς επισκόπους, που, ΔΥΣΤΥΧΩΣ, θεώνται απαθώς τις σημερινές πατριαρχικές ασχημοσύνες.
Είθε και άλλοι ποιμένες να στοιχηθούν στην προβληματική του Παύλου του απλού και κεχαριτωμένου που επαξίως πληροφόρησε τη διακονία του, υπηρετώντας θεοφιλώς το ποίμνιό του και προασπίζοντας επίσης θεοφιλώς το Ορθόδοξο Δόγμα!
No comments:
Post a Comment