Η κ. ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ κ. ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
=====
Ναι! Κύριε Τσακίρογλου, ο π. Σεραφείμ με μάλωσε για τις κακές λέξεις, που χρησιμοποιώ. Όμως είμαι σίγουρη ότι το έκανε από ζήλεια, γιατί γράφω πολύ καλύτερα από εκείνον. Δεν νομίζω να είχε άλλον λόγο να το κάνει. Το επιβεβαίωσε άλλωστε η πραγματικότητα. Πολύ περισσότερο λοιδορήθηκε ο π. Σεραφείμ παρά εγώ. Δεν σας αρέσει ο δικός μου χύδην λόγος, όμως μετά βδελυγμίας αποπτύετε και την λογιότητα του π. Σεραφείμ Ζήση. Συνεπώς δεν είναι θέμα στυλ. Είναι θέμα στράτευσης σε ένα ρόλο δελεαστικής αποθέωσης, στην οποία έχετε μετά βουλιμίας ενδώσει κ. Τσακίρογλου. Οι πέντε δέκα ανεγκέφαλοι χειροκροτητές χρειάζονται τροφή και έναν θεό.
Η ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΤΑΠΟΤΗΤΑΣ
_________
Δυστυχώς δεν μπορέσατε να προδώσετε αυτή την διαλεκτική της ποταπότητας, δεν μπορέσατε να αποχωριστείτε το θέατρο των σκιών. Χρειάζεται αρετή και τόλμη η ελευθερία. Δεν είναι τόσο απλό πραγμα να διαχειριστεί κανείς το θεόσδοτο αγαθό της ελευθερίας. Μαύρο φίδι που τον έφαγε τον προδότη της σκηνής. Έτσι, λοιπόν, ενώ μιλάτε για τόλμη, για γενναιότητα, για παρρησία, αρετές που κοσμούν έναν θεό, χρειάζεται κάτι παραπάνω από αυτές τις αρετές για την αναζήτηση της Αλήθειας. Χρειάζεται η εν Χριστώ ελευθερία και ταπείνωση, η βίωση της στενής και τεθλιμμένης οδού, η μοναχική πορεία του χριστιανού αποτειχισμένου ή μη. Ας κοιτάξουμε να διαφέρουμε λιγάκι από τους διάφορους στάρ. Το σταριλίκι δεν ταιριάζει στον χριστιανό. Ας μην υποδυόμαστε τον ρόλο του Jesus Christ the superstar αντιποιούμενοι την θεότητα. Κι αν διαθέτουμε λίγο παραπάνω μυαλό από τους χειροκροτητές οφείλουμε να τους υποδείξουμε τον δρόμο της αλήθειας.
ΤΑ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΑ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΑ
_________
Και για να σοβαρευτούμε, κανείς π. Σεραφείμ δεν με μάλωσε, κανείς δεν με προέτρεψε και κανείς δεν με απέτρεψε, γιατί απλούστατα δεν ρωτήθηκαν. Μπορώ, όμως, να πω ότι πατέρας και υιός Ζήσης τους κόβω να είναι απηλλαγμένοι από κατηχητικά συμπλέγματα. Ως κατηχητικό σύμπλεγμα εννοώ, την αναγωγή των καλών τρόπων σε κυρίαρχο ήθος του χριστιανού. Δηλαδή μπορεί κανείς να πει ό,τι μπούρδα θέλει αρκεί να την πει με καλό τρόπο και ωραίες λέξεις. Δεν είναι εκεί το θέμα κ. Τσακίρογλου. Ας ακουστεί και κανένας σολοικισμός. Δεν θα χαλάσει και ο κόσμος. Άλλωστε δεν ζήτησα τα εύσημα κανενός. Εσείς πολύ καλά κάνετε και με στηλιτεύετε. Το παράδοξο, όμως, είναι ότι στηλιτεύεται και ο π. Σεραφείμ. Έτσι ο χύδην λόγος αποδεικνύεται, όχι μόνο να μην μειονεκτεί έναντι του λογίου, αλλά να έχει και πολλά πλεονεκτήματα. Ας μην τα αναλύσω, γιατί θα χρονοτριβούμε. Γι’ αυτό, λοιπόν, εκφράζω τους φόβους μου ότι ο π. Σεραφείμ μπορεί και να ζήλεψε. Εσείς τι λέτε; Με το σεις και με το σας δεν βγαίνει τίποτα. Ρίξ' τους μερικά μπενιλίκια, θα τα καταλάβουν καλύτερα και αμεσότερα.
Η ΩΦΕΛΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΜΟΥ
___________
Άλλωστε εγώ μπορώ να πω ότι ήμουν πιό αποτελεσματική και κάπως σας ωφέλησα. Είδα μία βελτίωση των σχολίων προς το καλύτερο. Κάποια κεφάλια μπήκαν μέσα, κάποιες μακρυές γλώσσες περιορίστηκαν μέσα στο έρκος των οδόντων και των φυσικών δυνατοτήτων, κάπως ο διαχειριστής έκανε καλύτερα την δουλειά του. Οι καλοί τρόποι έχουν μία αξία, όταν δεν ανατρέπουν την αυθεντικότητα, όταν δεν μας κάνουν ψεύτικους.
Ας γίνουμε, λοιπόν, κ. Τσακίρογλου, αληθινοί θηρευτές της Αλήθειας ικανοποιώντας την βαθύτερη υπαρξιακή μας αναζήτηση και όχι ψεύτικοι επί σκηνής θεοί, αποβάλλοντας το αυθεντικό κατ' εικόνα πρόσωπο και υποδυόμενοι μία ψεύτικη ρητορική προς βοράν του ακροατηρίου.
Δεν μας φταίει, κ. Τσακίρογλου, ούτε η χυδαιότητα της Λωρίτου, ούτε η λογιότητα του Ζήση. Απλά είναι γλυκό το σταριλίκι και η παραίτηση από την ευθύνη της ελευθερίας μας. Στήνουμε Ντοστογιεφστικές σκηνές θείου και ανθρωπίνου δράματος!
No comments:
Post a Comment