ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΟΣΙΟΛ. ΜΟΝΑΧΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ (ΖΗΣΗ) ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΣΩΝΙΑ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Ο Οσιολ. Μοναχός Σεραφείμ σε άρθρο του (το Α΄ Μέρος του οποίου δημοσιεύθηκε στον “Ορθόδοξο Τύπο”) για τη μασωνία, επιχειρεί ανάλυση του καθαρά αντιχριστιανικού αυτού συστήματος και τη σχέση της με τον Οικουμενισμό.
Επαινετέος βεβαίως ο ζήλος του Οσιολογιότατου.
Ως γνωστόν ο αντιχριστιανικός θρησκευτικός χαρακτήρας της Μασωνίας έχει κατ’ επανάληψη επισημανθεί και αναλυθεί από τους πιο έγκυρους αναλυτές (Παναγιώτη Τρεμπέλα, Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο κτλ.).
Ως γνωστόν ο αντιχριστιανικός θρησκευτικός χαρακτήρας της Μασωνίας έχει κατ’ επανάληψη επισημανθεί και αναλυθεί από τους πιο έγκυρους αναλυτές (Παναγιώτη Τρεμπέλα, Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο κτλ.).
Η Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος δύο φορές ήδη κατεδίκασε με ονομαστική ψηφοφορία των μελών της την μασωνία, ενώ τα σκληρά αναθέματα του εθνομάρτυρος Αρχιεπισκόπου Κύπρου Κυπριανού για τον τεκτονισμό δεν αφήνουν κανένα απολύτως περιθώριο από χριστιανικής σκοπιάς να δούμε τη Μασωνία υπό διαφορετική οπτική γωνία.
Τι είδους συμβιβασμός μεταξύ Χριστού και Βελίαλ μπορεί να υπάρξει αφού οι τέκτονες ισχυρίζονται ότι ο Χριστός είναι ένας από τους πέντε μεγάλους μύστες της ανθρωπότητας;
Δηλαδή, όχι μόνον δεν τον δέχονται ως Θεόν, όχι μόνον τον θεωρούν ως ένα από τους μύστες -ούτε καν τον μόνο-, αλλά επιπλέον έχουν θεσπίσει σειρά “μυστηρίων” που αντιστοιχούν στο χριστιανικό βάπτισμα, γάμο, κηδεία κοκ..
Αν, λοιπόν, υπάρχουν -και όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχουν- χριστιανοί που είναι μέλη της μασωνίας, μόνον η άμεση απομάκρυνσή τους από τις τάξεις της μπορεί να είναι διέξοδος στο απαράδεκτο της συμμετοχής τους σε ένα καθαρά αντιχριστιανικό σύστημα.
Εκείνο που δεν φαίνεται να έχει αντιληφθεί ο Οσιολογιότατος κ. Σεραφείμ, όμως, είναι το εξής:
Ορισμένοι -ο γράφων οπωσδήποτε- θεωρούμε ότι πολλοί ευσεβείς χριστιανοί -από ζήλο χωρίς διάκριση και επίγνωση κινούμενοι- αφελώς νομίζουν ότι η πηγή κάθε κακού στον κόσμο είναι καρπός της Μασωνίας και των αθέατων πλοκάμων που έχει απλώσει παντού.
Αυτό όχι μόνον δεν το δέχομαι ως πραγματικότητα αλλά και το περιγελώ -και θα συνεχίσω να το περιγελώ- ως αρρωστημένη συνωμοσιολογία, η οποία, όχι μόνον δεν είναι χριστιανική προσέγγιση για τον τεκτονισμό, αλλά αποτελεί σαφή εκτροπή από την ποιμαντική πορεία των ποιμένων της Εκκλησίας.
Το πιο εύκολο -αλλά και το πιο ανεύθυνο- πράγμα στον κόσμο, είναι να θεωρούμε τον εαυτό μας θύμα ενός αθέατου συστήματος απέναντι στο οποίο δεν μπορούμε να προβάλουμε αντίσταση. Ετσι δεχόμαστε παθητικά τις αρνητικές εξελίξεις ως αναπόδραστες επειδή εκπορεύονται από την παντοδύναμη Μασωνία.
Θα γίνω πιο συγκεκριμένος με αναφορά σε ορισμένα -από τα πολλά- παραδείγματα που θα μπορούσα να παραθέσω, για να αντιληφθούν όλοι τι εννοώ.
Μαζεύτηκαν 80 τόσοι δεσποτάδες δύο φορές στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια -χωρίς την επέμβαση του Καίσαρα- και όμως δεν μπόρεσαν να μας δώσουν κάποιο καλύτερο Αρχιεπίσκοπο από τους Χριστόδουλο και Ιερώνυμο την ώρα που η Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος -όπως γνωρίζετε- διαθέτει περί τους είκοσι λίαν αξιόλογους ιεράρχες οι οποίοι έχουν όλα τα προσόντα για να αναδειχθούν άξιοι Αρχιεπίσκοποι.
Η Μασωνία και οι πρόσκοποι;
Εγώ πιστεύω ότι αυτό οφείλεται στην έλλειψη ακμαίου εκκλησιαστικού φρονήματος εκ μέρους της πλειοψηφίας των ιεραρχών.
Ας έρθουμε σε δεύτερο παράδειγμα. Ο πολύς και συμπαθέστατος κ. Σαββάτος -όπως γνωρίζετε- είχε τη φαεινή ιδέα στη Σύνοδο της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος να πει ούτε λίγο ούτε πολύ ότι η Εκκλησία είναι διηρημένη.
Ποια αντίδραση βρήκε; Τι πρόκληση και τι απογοήτευση μα την αλήθεια! Σχεδόν καμία!
Απλά ο Σεβ. Πειραιώς του είπε ότι αυτή δεν είναι η πίστη της Εκκλησίας.
Σε μεταγενέστερο στάδιο ο Σεβ. Κυθήρων έγραψε κάτι σχετικό και ο "άγριος μονιός" της Μεσσηνίας του υπέβαλε μήνυση.
Αργότερα ο Σεβ. Γλυφάδος ζήτησε ενημέρωση για την πορεία των διαλόγων -όπως ήταν και η απόφαση της ιστορικής συνεδρίας της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του 2009- και η επιστολή του δόθηκε -εκ του πονηρού- από τον συνωμότη Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο των παρασκηνίων στον ανεξίκακο, πράο, ταπεινό, ευγενή, μειλίχιο και ησύχιο Μητροπολίτη κ. Σαββάτο, ο οποίος βρήκε την ευκαιρία να περιλούσει τον Αγιο Γλυφάδος από πάνω μέχρι κάτω.
Σε μεταγενέστερο στάδιο ο Σεβ. Κυθήρων έγραψε κάτι σχετικό και ο "άγριος μονιός" της Μεσσηνίας του υπέβαλε μήνυση.
Αργότερα ο Σεβ. Γλυφάδος ζήτησε ενημέρωση για την πορεία των διαλόγων -όπως ήταν και η απόφαση της ιστορικής συνεδρίας της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας τον Οκτώβριο του 2009- και η επιστολή του δόθηκε -εκ του πονηρού- από τον συνωμότη Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο των παρασκηνίων στον ανεξίκακο, πράο, ταπεινό, ευγενή, μειλίχιο και ησύχιο Μητροπολίτη κ. Σαββάτο, ο οποίος βρήκε την ευκαιρία να περιλούσει τον Αγιο Γλυφάδος από πάνω μέχρι κάτω.
Στο μεταξύ όμως ο Σεβ. Μεσσηνίας εξακολούθησε να είναι εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς με τη σύμφωνη γνώμη των 80 ιεραρχών μας ή έστω και αν υπήρχουν μεταξύ τους διαφωνούντες δεν τους ακούσαμε να ζητούν επιτακτικά την αντικατάσταση του κ. Σαββάτου ως εκπροσώπου της Εκκλησίας της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς.!!!
Αργότερα μεν ο κ. Σαββάτος υπέβαλε παραίτηση από την επιτροπή του διαλόγου με τους Παπικούς για άλλους λόγους. Και όμως! Ακόμη και τώρα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μεθοδεύει την επάνοδό του στην επιτροπή.
Αργότερα μεν ο κ. Σαββάτος υπέβαλε παραίτηση από την επιτροπή του διαλόγου με τους Παπικούς για άλλους λόγους. Και όμως! Ακόμη και τώρα ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος μεθοδεύει την επάνοδό του στην επιτροπή.
Και σας ερωτώ και πάλιν π. Σεραφείμ. Εσείς πιστεύετε ότι γι’ αυτό φταίει η λέσχη Μπίντελμπεργκ, οι “σκοτεινές δυνάμεις” και οι πρόσκοποι ή η έλλειψη ομολογιακού πνεύματος εκ μέρους των ιεραρχών μας;
Ενα τρίτο παράδειγμα για να αντιληφθείτε πόσο λανθασμένα σκέφτεστε όταν αποδίδετε όλη την κακοδαιμονία των πραγμάτων -και μάλιστα των αναφερομένων στον Οικουμενισμό- σ’ αυτές τις αόρατες δυνάμεις του ερέβους.
Τις ίδιες θέσεις εξέφρασε -όπως και πάλιν γνωρίζετε- και ο π. Θεόδωρος Ζήσης και άλλοι σπουδαίοι ορθόδοξοι θεολόγοι.
Τελικά το θέμα ήχθη προς συζήτηση στη Σύνοδο της Ιεραρχίας. Δύο μέλη της Ιεραρχίας ο Αγιος Ναυπάκτου και ο Αγιος Γόρτυνος -λαμπροί παραδοσιακοί θεολόγοι- ετοίμασαν σχετικές εισηγήσεις.
Και το αποτέλεσμα;
Οι εισηγήσεις αυτές ουδέποτε ανεγνώσθησαν στη Σύνοδο της Ιεραρχίας και το αίτημα παρεπέμφθη στις "Ελληνικές καλένδες" και μάλιστα με εξουθενωτικά συντριπτική πλειοψηφία.
Και το αποτέλεσμα;
Οι εισηγήσεις αυτές ουδέποτε ανεγνώσθησαν στη Σύνοδο της Ιεραρχίας και το αίτημα παρεπέμφθη στις "Ελληνικές καλένδες" και μάλιστα με εξουθενωτικά συντριπτική πλειοψηφία.
Και σας ερωτώ, Οσιολογιότατε:
Εσείς πιστεύετε ότι γι’ αυτό φταίει το Ρόταρυ, οι μασώνοι, οι πρόσκοποι και η λέσχη Μπίντελμπεργκ ή μήπως η έλλειψη ομολογιακού φρονήματος εκ μέρους της συντριπτικής πλειοψηφίας των ιεραρχών μας, οι οποίοι αναλίσκουν τον χρόνο και το ενδιαφέρον τους στα πολυαρχιερατικά πανηγύρια και σε άλλες απίστευτης ματαιοδοξίας φαιδρότητες;
Αλλο παράδειγμα: Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης εξεπόνησε τη φαεινή ιδέα ότι οι χριστιανοί πρέπει να κάνουν κόμμα.!!!
Ακου τι τον έβαλε ο διάβολος να σκεφτεί!
Και όχι μόνον αυτό.
Ο ίδιος πρωτοστάτησε στη σύσταση κόμματος και μετέτρεψε την ενορία του σε κέντρο κομματικής κραιπάλης. Δεν θα αναλύσω εδώ το οφθαλμοφανώς απάραδεκτο της στάσης του π. Βασιλείου. Είναι εντελώς περιττό. Απευθύνομαι σε εγκρατή της θεολογίας μοναχό.
Σας ερωτώ όμως; Δεν έπρεπε να είχε κληθεί αμέσως στην Αρχιεπισκοπή και να του ζητηθούν ευθύνες; Δεν έπρεπε οι συνεργάτες του στον “Ορθόδοξο Τύπο” να του μαζέψουν τα γκέμια;
Ακου τι τον έβαλε ο διάβολος να σκεφτεί!
Και όχι μόνον αυτό.
Ο ίδιος πρωτοστάτησε στη σύσταση κόμματος και μετέτρεψε την ενορία του σε κέντρο κομματικής κραιπάλης. Δεν θα αναλύσω εδώ το οφθαλμοφανώς απάραδεκτο της στάσης του π. Βασιλείου. Είναι εντελώς περιττό. Απευθύνομαι σε εγκρατή της θεολογίας μοναχό.
Σας ερωτώ όμως; Δεν έπρεπε να είχε κληθεί αμέσως στην Αρχιεπισκοπή και να του ζητηθούν ευθύνες; Δεν έπρεπε οι συνεργάτες του στον “Ορθόδοξο Τύπο” να του μαζέψουν τα γκέμια;
Φταίνε, άραγε, οι “σκοτεινές δυνάμεις” για την αήθεια που συμβαίνει σ’ αυτή την ενορία ή μήπως ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος και οι υπεύθυνοι του “Ορθοδόξου Τύπου”;
Ακόμη ένα παράδειγμα. Οπως γνωρίζετε στο Πόρτο Αλέγκρε οι ορθόδοξοι αντιπρόσωποι υπέγραψαν ένα κατάπτυστο ορθοδόξως κείμενο το οποίο υιοθετεί στο σύνολό της την προτεσταντική εκκλησιολογία.
Δεν θα έπρεπε όλοι όσοι υπέγραψαν το κυριολεκτικά προδοτικό για την ορθόδοξη πίστη αυτό κείμενο να κληθούν από τις συνόδους των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών, που έστειλαν αντιπροσώπους στη Γενική Συνέλευση του ΠΣΕ στο Πόρτο Αλέγκρε, για να λογοδοτήσουν για την αθλιότητα να βάλουν την υπογραφή τους σ’ αυτό το κείμενο και για να εξαναγκάσουν με την απειλή καθαίρεσης, όσους εξ αυτών είναι κληρικοί, να ανακαλέσουν όσα υπέγραψαν;
Γιατί δεν έγινε αυτό Οσιολογιότατε; Μη μου πείτε ότι αυτό οφείλεται στις “σκοτεινές δυνάμεις” και στους προσκόπους.
"You and I", Οσιολογιότατε, και μαζί με μας όλος ο κόσμος, γνωρίζει ότι οι άγιοι αρχιερείς, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, περί άλλα τυρβάζουν. Πολυαρχιερατικά συλλείτουργα, παραστάσεις με κοσμικούς άρχοντες και ανθρώπους του μάταιου πλούτου και της εφήμερης δόξας, επίδειξη αρχιερατικών στολών και ατέλειωτα πανηγύρια.
Γιατί δεν έγινε αυτό Οσιολογιότατε; Μη μου πείτε ότι αυτό οφείλεται στις “σκοτεινές δυνάμεις” και στους προσκόπους.
"You and I", Οσιολογιότατε, και μαζί με μας όλος ο κόσμος, γνωρίζει ότι οι άγιοι αρχιερείς, στη συντριπτική τους πλειοψηφία, περί άλλα τυρβάζουν. Πολυαρχιερατικά συλλείτουργα, παραστάσεις με κοσμικούς άρχοντες και ανθρώπους του μάταιου πλούτου και της εφήμερης δόξας, επίδειξη αρχιερατικών στολών και ατέλειωτα πανηγύρια.
Ακόμη ένα παράδειγμα. Στο Αγιον Ορος καλλιεργείται θεομπαιξία ολκής προς άφατη χαρά και αγαλλίαση των πονηρών δαιμόνων.
Γίνεται έκνομη προσπάθεια ο γνωστός πλανεμένος και αρχιθεομπαίκτης μοναχός Ιωσήφ Βατοπαιδινός να παρουσιαστεί ως Αγιος!!! Και αυτά την ώρα που το Αγιον Ορος βουίζει από δεκαετίες για τις παντοειδείς επιδόσεις του, ενώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο -και στην Κύπρο φυσικά- υπάρχει ογκωδέστατος και λίαν βεβαρυμένος φάκελλος με τα κατορθώματα του μ. μοναχού.
Γίνεται έκνομη προσπάθεια ο γνωστός πλανεμένος και αρχιθεομπαίκτης μοναχός Ιωσήφ Βατοπαιδινός να παρουσιαστεί ως Αγιος!!! Και αυτά την ώρα που το Αγιον Ορος βουίζει από δεκαετίες για τις παντοειδείς επιδόσεις του, ενώ στο Οικουμενικό Πατριαρχείο -και στην Κύπρο φυσικά- υπάρχει ογκωδέστατος και λίαν βεβαρυμένος φάκελλος με τα κατορθώματα του μ. μοναχού.
Ποιος φταίει γι’ αυτό π. Σεραφείμ;
Οι “σκοτεινές δυνάμεις” και οι πρόσκοποι ή η Ιερά Κοινότητα και προπαντός το Οικουμενικό Πατριαρχείο;
Οι “σκοτεινές δυνάμεις” και οι πρόσκοποι ή η Ιερά Κοινότητα και προπαντός το Οικουμενικό Πατριαρχείο;
Δεν θα έπρεπε η Ιερά Κοινότητα να επιληφθεί του θέματος και μάλιστα με την διαδικασία του κατεπείγοντος;
Δεν ήταν απολύτως επιβεβλημένο ο Παναγιότατος Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος να καλέσει αμέσως τον Γέροντα Εφραίμ, Καθηγούμενο της Ιεράς Μονής Βατοπαιδίου, στο Φανάρι για εξηγήσεις;
Γιατί δεν επιλαμβάνεται του θέματος η Ιερά Κοινότητα, Οσιολογιότατε;
Μήπως πάει το μυαλό σας πουθενά;
Γιατί σιωπά ο Παναγιότατος γι' αυτή την Θεομπαιξία, Οσιολογιότατε;
Πάντως όχι για λόγους που τον τιμούν και οπωσδήποτε όχι επειδή παρεμβάλλουν εμπόδια οι μασώνοι και οι πρόσκοποι.
Θα μπορούσα να συνεχίσω να παραθέτω πολλά παρόμοια παραδείγματα.
Λ.χ. για την προσπάθεια μετατροπής του μαθήματος των Θρησκευτικών σε οικουμενιστικό, με την αποφασιστική στήριξη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και με πρωτεργάτη τον στενό συνεργάτη του Μακαριότατου κ. Σταύρο Γιαγκάζογλου, αλλά και με την απάθεια ή έστω με την υποτονική αντίδραση της ιεραρχίας.
Θα μπορούσα επίσης να αναφερθώ στην άρνηση αποκατάστασης της εκκλησιαστικής ανωμαλίας για 39 χρόνια με την απολύτως αντικανονική εκθρόνιση των 12 αδιάβλητων Μητροπολιτών κοκ., αλλά δεν θέλω να επιμηκύνω περαιτέρω το ήδη λίαν εκτενές άρθρο μου.
Γιατί δεν επιλαμβάνεται του θέματος η Ιερά Κοινότητα, Οσιολογιότατε;
Μήπως πάει το μυαλό σας πουθενά;
Γιατί σιωπά ο Παναγιότατος γι' αυτή την Θεομπαιξία, Οσιολογιότατε;
Πάντως όχι για λόγους που τον τιμούν και οπωσδήποτε όχι επειδή παρεμβάλλουν εμπόδια οι μασώνοι και οι πρόσκοποι.
Θα μπορούσα να συνεχίσω να παραθέτω πολλά παρόμοια παραδείγματα.
Λ.χ. για την προσπάθεια μετατροπής του μαθήματος των Θρησκευτικών σε οικουμενιστικό, με την αποφασιστική στήριξη του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου και με πρωτεργάτη τον στενό συνεργάτη του Μακαριότατου κ. Σταύρο Γιαγκάζογλου, αλλά και με την απάθεια ή έστω με την υποτονική αντίδραση της ιεραρχίας.
Θα μπορούσα επίσης να αναφερθώ στην άρνηση αποκατάστασης της εκκλησιαστικής ανωμαλίας για 39 χρόνια με την απολύτως αντικανονική εκθρόνιση των 12 αδιάβλητων Μητροπολιτών κοκ., αλλά δεν θέλω να επιμηκύνω περαιτέρω το ήδη λίαν εκτενές άρθρο μου.
Ελπίζω, λοιπόν, να κατανοείτε τον λόγο που αναφέρομαι ειρωνικά σε όσους αποδίδουν την κακοδαιμονία των θεολογικών και εκκλησιαστικών μας πραγμάτων στις “σκοτεινές δυνάμεις”, αντί να ζητούν τις ευθύνες από εκείνους στους οποίους όντως ανήκουν αυτές οι ευθύνες.
Γι’ αυτό, Οσιολογιότατε, θα μου επιτρέψετε να συνεχίσω να σατυρίζω την προσφυγή ορισμένων στις “σκοτεινές δυνάμεις”, για να εξηγήσουν τις παντοειδείς αθλιότητες που συμβαίνουν συνεχώς.
Οσοι ευθύνονται για την κακοδαιμονία που μας μαστίζει επιθυμώ διακαώς να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και όχι να προσφεύγουν στις "σκοτεινές δυνάμεις" για να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια.
Οσοι ευθύνονται για την κακοδαιμονία που μας μαστίζει επιθυμώ διακαώς να αναλαμβάνουν τις ευθύνες τους και όχι να προσφεύγουν στις "σκοτεινές δυνάμεις" για να μας ρίχνουν στάχτη στα μάτια.
No comments:
Post a Comment