Sunday, December 29, 2013

ΑΜΠΕΛΟΘΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥ ΛΥΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ κ. ΣΑΒΒΑΤΟΥ



ΑΜΠΕΛΟΘΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΒΑΤΟΣΧΗΜΟΥ ΛΥΚΟΥ ΤΗΣ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ κ. ΣΑΒΒΑΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============

Ο "άγριος μονιός" του Οικουμενισμού -Σεβ. Μεσσηνίας κ. Σαββάτος- ξαναχτύπησε! Αυτή τη φορά για το κοινό κείμενο Παπικών και Ορθοδόξων της Ραβέννας με άρθρο του που μόλις ανάρτησε το Εκκλησιαστικό Πρακτορείο Ειδήσεων “Ρομφαία”.

Και τι είπε;

Απολύτως τίποτα που να αντέχει κριτική πλην όμως δεν μπορούμε να το αφήσουμε ασχολίαστο.

Δεν είναι δυνατόν ο κ. Σαββάτος να λέγει όσα έγραψε στη “Ρομφαία” για το πρωτείο, ενώ συνυπέγραψε την απόφαση της ιστορικής συνεδρίας της Ιεραρχίας της Ελλάδος του Οκτωβρίου του 2009 με την οποία το πρωτείο ερμηνεύεται ως πρωτείο τιμής -και όχι εξουσίας- και μάλιστα με βάση τον 3ο κανόνα της Β΄Οικουμενικής εν Κωνσταντινουπόλει Συνόδου και τον 28ο κανόνα της Δ΄εν Χαλκηδόνι Οικουμενικής Συνόδου.

Ο 34ος κανόνας των Αγίων Αποστόλων, τον οποίο επικαλείται για να δικαιολογήσει -με λογικούς και θεολογικούς ακροβατισμούς- τις οικουμενιστικές του θέσεις, δεν έχει απολύτως καμία σχέση με το πρωτείο του επισκόπου της Ρώμης, όπως γινόταν κατανοητό κατά την πρώτη χιλιετία. 

Απλά διέπει τις σχέσεις του Πρώτου (Πατριάρχη, Αρχιεπισκόπου κτλ.) και των επισκόπων εκάστης Αυτοκέφαλης Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Οσο για την εμπάθειά του για όσους υπέγραψαν την “Ομολογία πίστεως” για τον Οικουμενισμό σε κάποια στιγμή ο Σεβ. Μεσσηνίας και οι υπόλοιποι Οικουμενιστές πρέπει να συνειδητοποιήσουν ότι το κείμενο της Ραβέννας δεν εξαρτάται από τον π. Θεόδωρο Ζήση και τους περί αυτόν να επικυρώσουν ή να ακυρώσουν. 

Είναι παραμύθι για μικρά παιδιά ο ισχυρισμός ότι όσοι υπέγραψαν την "Ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό" είναι δήθεν σε θέση να ανακόψουν την πορεία του Οικουμενισμού.

Η έγκρισή του εξαρτάται από τις Ορθόδοξες Εκκλησίες γενικά και μάλιστα από την Εκκλησία της Ρωσίας, η οποία ουδέποτε υπέγραψε το κείμενο της Ραβέννας και η στάση της οποίας για το πρωτείο έχει συνοδικά διατυπωθεί πρόσφατα, αλλά ήταν από μακρού χρόνου σε όλους γνωστή.

Είπα να κάνω λίγες μέρες διακοπή των αναρτήσεων μέχρι την επαύριο της Πρωτοχρονιάς και ο κ. Σαββάτος μας έκανε χαλάστρες. Λες και είναι άξιος να κάνει τίποτα άλλο εκτός από χαλάστρες ο χριστιανός.!!!

3 comments:

  1. «Είναι Κείμενα στά όποία αποτυπώνεται η κοινή παράδοση τής πρώτης Άδιαίρετης Εκκλησίας, δηλαδή τής περιοδού πρίν τό σχίσμα μεταξύ Άνατολής καί Δύσης (1054)»

    Κι όμως αυτό χρήζει σχολιασμού: Διηρημένης Εκκλησίας συνέχεια. Ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας συνεχίζει ανενόχλητος να κηρύσσει κακοδοξίες. Γιατί κανένας Μητροπολίτης δεν ασχολείται μαζί του λες κι είναι καμμιά «ιερή αγελάδα»; Η λαλίστατη κατά Τ' άλλα Μητρόπολη Πειραιώς που βρίσκεται; Το Γραφείο επί των Αιρέσεων του Πειραιώς δεν έχει αφήσει σε χλωρό κλαρί τον Δημητριάδος. Γιατί δεν κάνουν το ίδιο και με τον άλλον ιεράρχη που κηρύσσει αιρέσεις επί γυμνή τη κεφαλή; Γιατί το σύνολο των Μητροπολιτών μας δεν ασχολείται με τους κακόδοξους συναδέλφους τους; Τόοοση αδιαφορία πια;


    Γ. Α., φοιτητής Θεολογικής Αθηνών

    ReplyDelete
  2. ΠΟΛΥ ΟΡΘΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.

    ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΡΗΤΟ. ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΜΟΝΟΝ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΕΞΕΤΑΣΑ.

    ΑΛΛΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Σ' ΑΥΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΒΓΆΛΟΥΝ ΜΑΣΩΝΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!

    ReplyDelete
  3. Λέτε κ.Τελεβάντο:"Είναι παραμύθι για μικρά παιδιά ο ισχυρισμός ότι όσοι υπέγραψαν την "Ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό" είναι δήθεν σε θέση να ανακόψουν την πορεία του Οικουμενισμού."Θεωρώ ότι παραμυθάδες είναι αυτοί που εκφράζουν τέτοια άποψη υποτιμόντας την παραδοσιακοπατερική ενέργεια Ομολογίας Πίστεως!Θεωρώ,ότι είναι υπερβολή η έκφρασή σας,και όσοι υπογράψαμε αγαπητέ κ.Τελεβάντε μαζί με την Ι.Μ Σταυροβουνίου πράξαμε το χρέος και καθήκον μας εν συνειδήση και θεωρούμε ότι Χάρητι Θεού δίνει και έδωσε αναχαιτιστική πορεία στους Οικουμενιστικούς σχεδιασμούς!Εάν ήτο παραμύθια το Φαναρί και τόσοι ημέτεροι κληρικοί διαφόρων βαθμίδων γιατί αντιδράσανε;Αντιδρά κανείς σοβαρός άνθρωπος σε παραμύθια;Φυσικά αν το πάρουμε με την κυριολεκτική έννοια και -με καλό λογισμό- της παραμυθίας,ε τότε έχετε δίκαιο,όσοι υπογράψαμε την Ομολογία Πίστεως βιώσαμε την παραμυθία Χάρητι Θεού και διαμαρτυρηθήκαμε με τα Αγιοπατερικά όπλα της φίλης Ορθοδοξίας μας!Μήπως,απο υπερβάλοντα ζήλο,κάποιες φορές και με την υπερδιέγερση του λογιστικού και της κριτικής μας εκφράζουμε εμείς τα παραμύθια και βραχυκυκλώνουμε τους αξιωματικούς του αγώνα μας;

    ReplyDelete