Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΧΕΙΡΟΤΟΝΕΙ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΘΑΙΡΕΙ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΕΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
ΤΟ ΘΕΜΑ κ. ΤΕΛΕΒΑΝΤΕ, ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΦΙΛΑΡΕΤΟΝ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΙΟΝ, ΕΧΟΥΝ ΙΕΡΩΣΥΝΗΝ.
ΕΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΣΟΝ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΕΙΣ ΤΑ "ΧΩΡΑΦΙΑ" ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ, ΙΕΡΩΣΥΝΗΝ ΤΗΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
ΕΠ' ΑΥΤΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ. π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ
ΕΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΤΟΣΟΝ Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΙΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΕΙΣ ΤΑ "ΧΩΡΑΦΙΑ" ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ, ΟΣΟΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟΙ ΟΥΚΡΑΝΟΙ, ΙΕΡΩΣΥΝΗΝ ΤΗΝ ΤΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ.
ΕΠ' ΑΥΤΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΑΣ. π. ΤΙΜΟΘΕΟΣ
Πανοσιολογιώτατε,
Η Εκκλησία χειροτονεί, η Εκκλησία καθαιρεί και η Εκκλησία οικονομεί.

Σας παρακαλώ, π. Τιμόθεε, μην παρασύρεστε από όσους θεωρούν ότι το Ουκρανικό δίνει διέξοδο στα δικά τους αδιέξοδα λόγω της Αποτείχισης που έκαναν.
Αναφέρομαι φυσικά στον π. Θεόδωρο Ζήση και τους συν αυτώ.

Ούτε είναι -έστω και εξ αποστάσεως- επιτρεπτό να χαράσσει στρατηγική για τόσο σοβαρό θέμα με γνώμονα το αδιέξοδο που βρίσκεται διότι νοιώθει άβολα εξαιτίας της Αποτείχισης που έκανε.

Άλλωστε το θεολογικό εκτόπισμα του προσφιλούς π. Βασιλείου είναι γνωστό και η ένδεια των επιχειρημάτων που παραθέτει χειροπιαστή και εξόφθαλμη.
Εμείς, π. Τιμόθεε, έχουμε αδήριτη υποχρέωση να μείνουμε εδραίοι και αμετακίνητοι στην παραδοθείσα πίστη.

Μόνον το συμφέρον της Εκκλησίας και η ενότητα της Εκκλησίας πρέπει να μας απασχολούν.
Η Εκκλησία χειροτονεί, η Εκκλησία καθαιρεί και η Εκκλησία οικονομεί.
Αν χρειαστεί θα επανέλθω για την ισχύ αυτού του αξιώματος, με αναφορά σε σχετική συζήτηση που είχα με τον Γέροντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο.
No comments:
Post a Comment