Thursday, September 28, 2017

ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ; Γ΄


ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ “ΑΠΕΘΑΝΕ ΚΑΙ ΕΤΑΦΗ” Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ;

Γ΄

Η λανθασμένη γραμμή του “Ορθοδόξου Τύπου” καί τινων άλλων 

Της κυρίας Ελένης Λωρίτου
=====  

Ο π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗΣ ΕΚΤΟΠΙΣΕ ΤΟΝ π. ΘΕΟΔΩΡΟ ΖΗΣΗ
________

4.) Ο αναγραφόμενος ως διευθυντής της εφημερίδοςποτέ δεν ανέλαβε ρόλο απολογητικό στα ερωτήματά μας. Απαντά εκ μέρους της εφημερίδος ενίοτε ο π. Βασίλειος Βολουδάκης, ο π. Ιερόθεος Αργύρης, αλλά ο φερόμενος ως διευθυντής δεν απαντά ποτέ. Μία φορά μόνο είπε ότι για την ενότητα χρειάζεται “αμοιβαίος σεβασμός.” 

Τώρα ποίος είναι ο κ. Τραμπούλης για να ζητά  “αμοιβαίο σεβασμό” και ισοτιμία από τον π. Θεόδωρο Ζήση είναι ένα ερώτημα εξίσου αναπάντητο όπως όλα τα άλλα! Ποίος είστε κ. Τραμπούλη και ποία η εκκλησιαστική σας παρέμβαση, ώστε να απαιτείτε σεβασμό από τον π. Θεόδωρο Ζήση, τον οποίο υπαινίσσεστε και να έχετε μία ισότιμη θέση απέναντί του; 

Εσείς θα έπρεπε να σέβεστε τον εκκλησιαστικό άνδρα, τον ακαδημαϊκό θεολόγο, την ηγετική προσωπικότητα, τον ποιμένα με το τεράστιο εκκλησιαστικό, ακαδημαϊκό, θεολογικό, ομολογιακό, ποιμαντικό έργο και να τον ακούτε σαν μαθητής και όχι να ζητάτε ισοτιμίες και βέτο στον προσανατολισμό του εκκλησιαστικού αγώνα. 

Μεταξύ μας τα πράγματα μυρίζουν εκπαραθύρωση! Μήπως, σεβαστέ π. Βασίλειε, εκπαραθυρώσατε, κοινώς “σουτάρατε” τον π. Θεόδωρο Ζήση; Έτσι ρωτάμε, δεν νομίζω ότι και σε αυτό το ερώτημα θα πάρουμε κάποια απάντηση. Mάλιστα ο π. Β. Βολουδάκης επαίρεται για την  απουσία διευθυντού ή πνευματικού συμβούλου, διότι έτσι λέει υπηρετείται η “δημοκρατία”, ενώ η ύπαρξη στιβαρής διεύθυνσης σημαίνει  “απολυταρχία”. Τώρα από πότε η εφημερίδα έβαλε στόχο να υπηρετήσει την “δημοκρατία”, είναι ακόμα ένα ερώτημα.

(Συνεχίζεται) 

No comments:

Post a Comment