Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ π. ΔΑΝΙΗΛ ΑΕΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
=====
Και εμείς διαφωνούμε με τους εξυπνακισμούς “και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ” και μάλιστα αυτό να το φορτώνουμε στον μακαριστό γέροντα π. Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο που τον λόγο του διέκρινε η σαφήνεια και η ακεραιότητα. Το “δυνητικό” του 15ου Κανόνος δεν σημαίνει και “απαγορευτικό”, όπως το παρουσιάζει ο εν λόγω πατήρ (η κυρία Λωρίτου εννοεί τον π. Δανιήλ Αεράκη), υπό την αεριντζίδική του εκδοχή. Δεν το καταλαβαίνουμε τι σημαίνει “κάποιοι βλέπουν στην Σύνοδο της Κρήτης ΜΟΝΟ προδοσίες της πίστης”; Νομίζω ότι στο ιστολόγιο του Τελεβάντου περιττεύει να ασχοληθούμε με αυτό το φρούτο.
Ας πάμε για χάρη συντομίας σε άλλο επιδόρπιο: Ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος ουδέποτε συνέστησε διακοπή μνημοσύνου: Αυτό το χονδροειδέστατο ψέμα (του π. Δανιήλ Αεράκη) δεν είναι απλώς επιδόρπιο, αλλά καυτή κουρκούτη. Και ποιος συνέταξε την απολογία του Ελευθερουπόλεως αεριντζή που φούσκωσες τα πανιά σου και έρχεσαι στον οικουμενιστή Δημητριάδος και δέχεσαι προσφωνήσεις και φιλοξενίες και εγκώμια και μας τρύπησες τα αυτιά με τις κορώνες σου; Ο 15ος Κανόνας επαινεί και εξαίρει την διακοπή μνημοσύνου σε περίπτωση εγνωσμένης αίρεσης. Ο αεριντζής Αεράκης για την διακοπή μνημοσύνου στην σημερινή κατακλυσμιαία κυριαρχία της αιρέσεως δεν βρήκε να πει ένα καλό λόγο, παρά την ταυτίζει με το “σχίσμα” την “απόσχιση” τον “ζηλωτισμό” με την παραφθορά που έχει υποστή η λέξη.
Πείτε επί τέλους μια αλήθεια, ότι τα “Δύο άκρα” του π. Επιφανίου αφορούν τον διάλογο του μακαριστού ομολογητού γέροντα με έναν μοναχό που είχε προσχωρήσει στο σχίσμα των παλαιοημερολογιτών και δεν αφορούν την αποτείχιση και διακοπή μνημοσύνου την οποία στήριξε με κάθε προθυμία και θεολογικώς διασαφήνισε. Είναι τιμή για τους σημερινούς πατέρες που ακολουθούν την παράδοση του π. Επιφανίου Θεοδωρόπουλου και των τριών επισκόπων που ομολόγησαν την ορθοδοξία με το ΙεροΚανονικό δικαίωμα της αποτείχισης. Δεν τολμάς με τιμιότητα και ευθύτητα να τα βάλεις με τον π. Επιφάνιο και καταφεύγεις σε λόγια του αέρα διαστρέφοντας τα λόγια του αγνού εργάτη της θεολογίας. Κοιτάξτε όλοι οι εξυπνάκηδες και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, πότε θα πνεύσει ούριος άνεμος προς οικουμενιστές πλευρά, όπου είναι η καρδιά σας και αφήστε τα θεολογικά για τα οποία είστε πολλοί νάνοι.
Κύριε Τελεβάντο όλες οι επιστήμες και οι τέχνες είναι από τον Θεό. Δεν ήρθε η επιστήμη της θεολογίας για να καταργήσει τις άλλες επιστήμες και δη τα μαθηματικά. Στην προκειμένη περίπτωση δεν βγαίνουν τα νούμερα. Δεν είναι το θέμα θεολογικό, είναι απλά μαθηματικό. Δεν ξέρω σε πόσα τετράγωνα πρέπει να αναχθούν οι 70 της Ιεράς Συνόδου και σε πόσα άπειρα πρέπει να αναγάγουμε την μονάδα και πόσα γεωμετρικά θεωρήματα πρέπει να διατυπώσουμε, ούτε οι μαθητές του Πυθαγόρα να είμασταν, για να μπορέσουμε να συμβιβάσουμε τα νούμερα που με τίποτα δεν βγαίνουν.
Αν υποθέσουμε ότι οικουμενιστές είναι ο Δημητριάδος, Μεσσηνίας και ο Σύρου τότε πώς γίνεται η εκκλησία της Ελλάδος να έχει επικυρώσει διά της σιωπής την Σύνοδο της Κρήτης, να έχει εκδώσει το μήνυμα “Προς τον λαό”, να λειτουργεί στον Βόλο η αιρετική οικουμενιστική ακαδημία, η αίρεση να προελαύνει ακάθεκτη χωρίς καμμία αντίσταση, οι Οικουμενιστές να προάγονται, οι ίδιοι οι προαναφερθέντες οικουμενιστές να μένουν ατιμώρητοι και όχι μόνον να μένουν ατιμώρητοι, αλλά να επίκειται τιμωρία των ορθοδόξων; Πώς γίνεται μέσω της συνόδου της Κρήτης να έχουμε επικυρώσει τα κείμενα του Π.Σ.Ε. που αναγνωρίζουν εκκλησιαστικότητα εκτός Εκκλησίας; Το καλοκάγαθο χαμογελαστό γεροντάκι, που εικονίζετε (Η κυρία Λωρίτου εννοεί τον Σεβ. Φλωρίνης Θεόκλητο), δεν μου λέει τίποτα αν μάλιστα υποδέχτηκε με τιμές τον οικουμενικό σκανδαλοποιό και μοίρασε το κείμενο “Προς τον Λαό” όπως του καταμαρτυρούνε οι Φλωρινιώτες. Η σιωπή των αμνών δεν είναι για την Εκκλησία, αλλά καταδικάζεται ως το τρίτο είδος αθεΐας.
“Τά δύο άκρα” του π. Επιφανίου δεν σημαίνουν ένα πνεύμα και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, ούτε ένα πνεύμα μεσοβέζικο, ούτε ένα λόγο στρογγυλό χωρίς γωνίες δηλαδή ένα λόγο ανούσιο, ανάλατο, διπλωματικό.
“Τά δύο άκρα” του π. Επιφανίου δεν σημαίνουν ένα πνεύμα και με τον χωροφύλαξ και με τον αστυφύλαξ, ούτε ένα πνεύμα μεσοβέζικο, ούτε ένα λόγο στρογγυλό χωρίς γωνίες δηλαδή ένα λόγο ανούσιο, ανάλατο, διπλωματικό.
Κάποτε ο Χριστόδουλος ως Δημητριάδος συζητούσε μέ το συμβούλιο ενός ναού και το θέμα ήταν ένας τοιχος, αν θα έπρεπε να κτίσουν έναν τοίχο και πως κάποιοι από το συμβούλιο έλεγαν να κτίσουν τον τοίχο και κάποιοι έλεγαν να μην τον κτίσουν. Απευθυνόμενος ο Χριστόδουλος προς τον ιερέα του ναού, που ως άνθρωπος είχε ένα προφίλ αγαπητό, που δεν χάλαγε καρδιές, εσύ πάτερ του λέει τι λες; Να βρούμε, του απαντά, μία μέση λύση! Δηλαδή τον ρωτά ποιά είναι η μέση λύση, να κτίσουμε τον τοίχο μέχρι την μέση ή αφού τον κτίσουμε ύστερα να τον γκρεμίσουμε;
Στο τέλος καταντάμε και φαιδροί άν επιχειρούμε να αποδώσουμε στον γίγαντα Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο ένα τέτοιο πνεύμα και μία τέτοια ερμηνεία και διγλωσσία στο έργο του “Τα δύο άκρα”.
Αυτά είναι απλώς λόγια του αέρα!
Ο Δημητριάδος .....! Ο ίδιος έστησε την θερινή του φωλια στο Μαλάκι και για την Καβάλα φημολογείται οτι προορίζει τον πρωτοσύγκελλό του Το να καβαλά, κ. Τελεβάντο, κανένας δεσπότης και κανένα άλογο δέν είναι και τίποτα το επιλήψιμο Το να καβαλά κανείς το καλάμι εκεί να δείς ......! Οι υπόλοιποι επίσκοποι απλώς κάνουν χαβαλέ ......
ReplyDeleteΚύριε Τελεβάντο , το Άγιο Πνεύμα φωτιζει , επιστατεί στην εκκλησία , επιπνέει τις βουλές του Θεού Πώς λέγεται αυτός που καβαλικεύει ;
ReplyDeleteΝα δοκιμάσω να λύσω το ετυμολογικόν αίνιγμα κ. Ελένη μου;
ReplyDeleteΜήπως λέγεται καβαλλινός ή καβαλάρης; Ο γεννηθής εις την όμορφη Καβάλα πώς λέγεται; Καβαλιώτης; Ο κάτοικος στο χωριό Μαλάκι; Μαλακέως ή Μαλακιώτης... ωσάν το Χιώτης;
Εξάπαντος οι αδίστακτοι Οικουμενιστές εκαβαλιτζέψαν και εφκάλασιν το σσοινίν (=σχοινί) τζαι το παλλούτζιν (καθώς λαλούσι στα μέρη μου). Νομίζω το προσωνύμιο του Καβαλλινού το είχε ο αυτοκράτωρ Κωνσταντίνος ο Ε΄ ο λεγάμενος και ως Κοπρώνυμος... αλλά αγνοώ την αιτία, εικάζω για τις κακοδοξίες του ή για τα παραπατήματά του...
ReplyDeleteΑγαπητέ Παναγιώτη μακάρι τά πράγματα να ήταν απλώς φαιδρά και να κάναμε πλάκα μέ το Μαλάκι και την Καβάλα Αν πάθουμε αυτή την συμφορα και δούμε και τον Δαμασκηνό δεσπότη , τότε πώς θα λέγεται ; Δαμασκηνός Καβάλας ! Όνομα και πράμα ! Όπως θέλεις πάρ’το ετυμολογικά Φαίνεται τίποτα δεν είναι τυχαίο ! Το θέμα είναι ότι άλλη είναι η ταμπακιέρα Είναι ο επιχειρηματικός παράδεισος που ονομάζεται : Η πανέμορφος νήσος Θάσος Ο, τι έκαναν στον Βόλο που δεν άφησαν εκκλησιαστική και μοναστηριακή περιουσία σε χλωρο κλαρί το ίδιο σχεδιάζουν να κάνουν και στην Θάσο Μυρίστηκαν λεφτά και επιχειρήσεις Αλλά όλοι έχουν καταπιεί την γλώσσα τους παπάδες , επίτροποι , καλόγεροι , ηγούμενοι Κανείς δεν μιλά Εγώ έχω να καταθέσω την προσωπική μου μαρτυρία από την πόλη του Αλμυρού όπου μεγάλωσα , για ό,τι είμαι σε θέση να γνωρίζω Γιατί ό,τι έκανε στην περιοχή του Αλμυρού να μην το έκανε και στον κάθε Ναό του Βόλου και του Πηλίου και σε κάθε μοναστήρι ; Πιθανόν να ξεπούλησε τά πάντα ! Μήπως έκανε κάποιο έργο ; Όχι μόνο δεν έκανε έργο , αλλά έφαγε και τά λεφτά του Λούλη , όπως ο ίδιος ισχυρίζεται Την περασμένη Κυριακή είχε η εφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ αναφορά σε όλα αυτά που λέω , για τά οικονομικά σκάνδαλα του Ιγνατίου και σε αυτά που ορέγονται για την νήσο Θάσο , αν οι κάτοικοι της Καβάλας και της Θάσου δεν ξυπνήσουν να αποτρέψουν τους επίδοξους ροσοφόρους επιχειρηματίες να εφορμίσουν στον τόπο τους Αύριο θα προμηθευτώ το φύλλο για να το δακτυλογραφήσω και να σας το στείλω , γιατί δεν μπόρεσα να ανοίξω την εφημερίδα ηλεκρονικά Αν εσείς μπορείτε να το κάνετε πληροφορείστε με
Αν θυμάμαι καλά ο Κων/νος ο Ε΄ ο Κοπρώνυμος ήταν διάδοχος του Λέοντος του Γ' του Ίσαυρου που εισήγαγε την εικονομαχία Ονομάστηκε έτσι γιατί συνέχισε την πολιτική του Λέοντος μέ τρόπο δριμύτερο μέ διωγμούς και μαρτύρια εις βάρος των εικονόφιλων και επειδή λεγόταν οτι λέρωσε την κολυμβήθρα που βαπτίστηκε Αυτά τά ολίγα θυμάμαι , αλλά μάλλον εσύ μιλάς για τον λόγο που ονομάστηκε Καβαλληνός
ReplyDeleteIΕΡΕς ΜΠΙΖΝΕς ΜΕ ΕΤΑΙΡΕΊΑ --ΦΟΥΣΚΑ
ReplyDeleteΠροβληματικές επιχειρηματικές δραστηριότητες από τις Νηές της Μαγνησίας μέχρι τη ….Θάσο
Την παγκόσμια πρωτοτυπία να βρεθεί ανατιμέτωπη με ένα οικονομικό κράχ , κάτι σαν ΄΄ κανόνι ΄΄ όπως αυτά που σκάνε σε επιχειρήσεις την περίοδο της κρισης , διεκδικεί η Μητρόπολη Δημητριάδος , εξαιτίας λανθασμένων κινήσεων υψηλού ρισκου της ηγεσίας της που φαίνεται πως τη μετέτρεψαν από οργανισμό της εκκλησίας περισσότερο σε εταιρεια
Του Γιαννη μακρυγιάννη (ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ )
Οι μπίζνες πολλών εκατομμυρίων ευρώ στις οποίες ενεπλάκησαν ο μητροπολίτης Δημητριάδος Ιγνάτιος και ο πρωτοσύγκελλος κ. Δαμασκηνός Κιαμέτης υπό την ιδιότητά τους ως εχόντων το δικαίωμα υπογραφής για την μητρόπολη και οι οποίες στο μεταξύ ναυάγησαν ή ….. χάθηκαν στον δρόμο , φέρνουν την μητρόπολη μπροστά σε δραματικά αδιέξοδα και οπωσδήποτε δημιουργούν σοβαρούς προβληματισμούς
Η εικόνα είναι αποθαρρυντική : Πρώτον , δύο κληρικοί εις ….. επιχειρηματική σάρκα μίαν , ως εκπρόσωποι της μητρόπολης , εκτός από το να βλέπουν τους εαυτούς τους ως ταπεινούς διακόνους του Θεού και της Εκκλησίας λειτουργούν ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος εταιρικού σχήματος . Δεύτερον , η αγορά πολυτελούς βίλας που την χτυπάει ο δροσερός αέρας του Παγασητικού και οι μυρωδιές του Πηλίου , τη ν ώρα που οι φιλανθρωπικές παροχές ---ψίχουλα προς αυτούς που δοκιμάζονται ολοένα μειώνοντα, και τρίτον δωρεές χρημάτων από επιχειρηματίες ευγενών προθέσεων στην μνήμη εκλιπόντων προσώπων της οικογένειάς τους που χρησιμοποιούνται για άλλους σκοπούς από αυτούς που έθεσαν οι δωρητές .
ReplyDeleteΗ επένδυση στις Νηές
Θρυαλλίδα των εξελίξεων που τοποθετούν τη Μητρόπολη Δημητριάδος στην δίνη του κυκλώνα είναι η ανακοίνωση για το κλείσιμο πρό λίγων μηνών της εταιρείας Dolphin Capital Investoors , με την οποία η μοτρόπολη έχει ανοιχτά θέματα και σύντομα οι δύο εκπρόσωποί της αναμένεται να κληθούν να διευθετήσουν οικονομικές εκκρεμότητες επιστρέφοντας εκατομμύρια ευρώ ! Πρόκειται για την εταιρεία που σχεδιαζε την ανάπτυξη μιας τράστιας επένδυσης , κυρίως παολυτελούς ξενοδοχείου (‘’Labender Bay Golf Resort ‘’ ) και γηπέδου γκόλφ (‘’ Ηoly Trinity’’ ) στην περιοχή Νηές της Μαγνησίας . Για δάφορους λόγους η φιλόδοξη επένθυση δεν προχώρησε , με απότελεσμα να πρέπει τώρα να γίνει ξεκαθάρισμα της κατάστασης -- εν ολίγοις των οικονομικών θεμάτων
Το μεγαλύτερο πρόβλημα προκύπτει για την Μητρόπολη Δημητριάδος , η οποία με μία συμφωνία είχε παραχωρήσει στην Golfing Debelopments Mελετητική Κατασκευαστική Α. Ε. ( Εξαγοράστηκε αργότερα από την Dolphin Capital Investors ) μία έκταση απίστευτου φυσικού κάλλους . Καθαρή εικόνα για την συμφωνία δεν υπάρχει : Σύμφωνα με το πόρισμα που εξέδωσε το 2010 ο προϊστάμενος της Κτηματικής Υπηρεσίας Μαγνησίας Δημήτρης Ευθυμίου ΄΄ ενώ το σχετικο συβόλαιο στο οποίο παραπέμπουν τά συμβόλαια που υπέγραψε θυγατρική εταιρεία της Golfing Capital Investors με την Μητρόπολη Δημητριάδος περιγράφει και αναφέρεται σε έκταση εμβαδού 1.358 στρεμμάτων , στα ως άνω συμβόλαια η έκταση ανέρχεται σε 2.903 στρέμματα ΄΄ δηλαδή 1.545 στρέμματα παραπάνω ! Οι εκτάσεςι δηλαδή διευρύνθηκαν ως διά μαγείας ( σαν το θαύμα του Χριστού με΄ τά ψωμιά και τά ψάρια ) και προσφέρθηκαν στην εταιρεία από τους εκπροσώπους της μητρόπολης
Άλλο πόρισμα της Δεύθυνσης Οικονομικής Επιθεώρησης Θεσσαλίας , σε σύνέχεια ανάλογου της Κτηματικής Υπηρεσίας , κατεληξε στο συμπέρασμα ότι οι εκτάσεις που δόθηκαν στην εταιρεία Golfing Developments A.E. ανήκουν στο Ελληνικό Δημόσιο και άρα κακώς η Μητρόπολη Δημητριάδος τις παραχώρησε !
Τον όλο χειρισμό έκαναν εκ μέρους της οι δύο κορυφαίοι παράγοντες της που έχουν και το δικαίωμα υπογραφής : ο κ. Ιγνάτιος ως πρόεδρος και ο κ. Κιαμέτης ως διευθύνων σύμβουλος ! Το αντίτιμο γι’ αυτή την αμφισβητούμενων εκτάσεων συμφωνία πώληση ( αλλά και μίσθωση ) συμφωνήθηκε στα 33 εκατ. Ευρώ , με προκαταβολή ιδιαιτέρως μεγάλη , όπως λένε παράγοντες που έχουν κάποια εικόνα , χωρίς όμως ποτέ να γίνει γνωστό το ακριβές ποσό ή να ενημερωθεί το Μητροπολιτικό Συμβούλιο , όπως διαβεβαιώνουν τά μέλη του
ReplyDeleteΜε την προκαταβολή αυτή ή έστω ένα μέρος της , η ηγεσία της μητρόπολης προχώρησε στην αγορά μιάς χλιδάτης έπαυλης στην Κάτω Γατζέα του Πηλίου , η οποία χρησιμεύει --λέει -- ως ….ησυχαστήριο για τον κ. Ιγνάτιο κλωμένη και τον κύκλο του . Δηλωμένη τιμή αγοράς εκείνη την εποχή ( 2007) 1 εκατ. Ευρώ σύμφωνα με΄ το σχετικό συμβόλαιο Πρόκειται για ένα παλάτι 345 τ.μ. ( πέντε υπνοδωμάτια , δύο σαλόνια , τέσσερα λουτρά , δύο χολ, κουζίνα , τεράστια αποθήκη ) σε έκταση 7,5 στρεμμάτων ! Η αξία της υπερπολυτελούς βίλας εκτιμάται ότι ξεπερνά το 1,5 εκατ. Ευρώ , σύμφωνα με παράγοντες του real estate στην περιοχή . Ουσιαστικά η Dolphin Capital , με την πρώτη συμφωνία με την μητρόπολη λέει στο ΄΄ ΘΕΜΑ΄΄ άνθρωπος που συμμετείχε στο κλείσιμο της συμφωνίας , χρηματοδότησε με το λεφτά αυτά ολοσχερών την αγορά της προκλητικής αυτής έπαυλης , που έχει σκανδαλίσει τους πιστούς , οι οποίοι βλέπουν σε εποχή κρίσης τους ανθρώπου της εκκλησίας να διαβιούν πολυτελώς
Το μείζον ερώτημα είναι τώρα πώς και ποιος θα καλύψει την επιστροφή της προκαταβολής στην Dolphin Capital , η οποία πρέπει σε περιορισμένο και προσδιορισμένο από τη σχερική νομοθεσία χρονικό διάστημα να διευθετήσει τις υποθέσεις της . Εφόσον αποφασίστηκε να διαλυθεί η εταιρεία , η μητρόπολη θα κληθεί να καλύψει τον ανοιχτό αυτό λογαριασμό , Από ητν στιγμή μάλιστα που δεν μπορεί να … παραχωρήσει την πολυτελή βίλα που αγοράστηκε με την προκαταβολή από την Dolphin Capital , ή θα πρέπει να τον πουλήσει , πιθανόν σε χαμηλότερη τιμή και μετά να συμπληρώσει από το ταμείο της για να επιστρέψει το ποσό που είχε λάβει έναντι της συμφωνίας , είτε να βγάλει όλο το ποσό από τον ιερό κορβανά Και στις δύο περιπτώσεις ειδικά στην δεύτερη , θα υπάρξει δραματική επίπτωση και μεγάλος περιορισμός στο φιλανθρωπικό έργο της τοπικής εκκλησίας , ενώ θα εκτεθεί ανεπανόρθωτα και το κύρος της , εξ αιτίας αυτών των επιχειρηματικών deals , που είναι έξω από την φιλοσοφία και τον πνευματικό ρόλο της εκκλησίας . Επιπλέον , επισημαίνουν ότι είναι και υπόθεση Δικαιοσύνης , αλλά και έρευνας από τις φορολογικές Αρχές .
Τεχνοκράτης που παρακολούθησε από πολύ κοντά το deal της Μητρόπολης Δημητριάδος κανει λόγο για μεγάλο ανοιγματα που η τοπική εκκλησία θα ματώσει οικονομικα για να καλύψει . Μία συναλλαγή που τελικα΄ δεν έγινε , με ακίνητα που τα πιο πολλά τελικά αμφισβητείται ότι ανήκουν στην μητρόπολη Δημητριάδος και πιθανόν να ωφέλησαν τους μετόχους μιάς εταιρείας εισηγμένης στο Χρηματιστήριο . Επιπλέον , η εκκλησία της Ελλάδος που φέρεται να έχει μερίδιο στο ακίνητο που πουλήθηκε στις Νηές Μαγνησίας . λέγεται ότι δεν εισέπραξε ποτέ ούτε ένα ευρώ από τις προκαταβολές και τά ποσά που δοθηκαν έναντι
ReplyDeleteΜΕΤΑ Τις ΝΗΕς Η ΘΆΣΟς ;
Ο κ. Ιγνάτιος φιλοδοξεί , αναφέρουν έγκυρες πληροφορίες , να δέι τον στενό του συνεργάτη που μαζί του εκπροσώσησε την Μητρόπολη Δημητριάδος στην υπόθεση στις Νηές κ. Δαμασκηνό Κιαμέτη μητροπολίτη Καβάλας ! Προς τουτο λένε πως έχει επιδοθει σε παρασκηνιακές διεργασίες , ήτοι σε έναν ιδιότυπο ΄΄ προεκλογικό αγώνα ΄΄ , προσπαθωντας να πείσει μέλη της Ιεράς Συνόδου να δώσουν το χρίσμα στον εκλεκτό του . Πίσω από την κινητικότητα αυτή εκτιμούν όσοι έχουν εικόνα της πολιτικής που εφαρμόζει στην Μαγνησία , είναι το ενδιαφέρον κυρίως για την ίδια την Καβάλα αλλα και για την ….Θάσο . Το καταπράσινο και πανέμορφο νησί του Βορείου Αιγαίου ανήκει στην μητροπολη και θεωρείτει ΄΄ παρθενο ΄΄ για επενδύσεις , άρα προσφέρεται για επενδύσεις , που τόσο πολύ γοητεύουν τον κ. Ιγνάτιο , αλλά και τον κ. Κιαμέτη . Ωστόσο , η επιχείρηση αυτή που σχεδιάζει η μοτόπολη Δημητριάδος δεν είναι καθόλου εύκολη Στο άκουσμα της υποψηφιότητας Κιαμέτη τοπικοί παράγοντες στην Καβάλα που έχουν λίγες παραπάνω οικολογικές ευαισθησίες από τους πολιτικούς και τους επιχειρηματίες αισθάνθηκαν ανατριχίλα Και αυτό διότι , λόγω της υπόθεσης στις Νηές , υπάρχει μεγάλη αγωνία μήποως εκποιηθεί κα οικοδομηθεί , χάριν του επιχειρηματικού κέρδους , ένας από τους τελευταίους φυσικούς παραδείσους της Ελλάδος
ReplyDeleteΗ δωρεά που έκανε φτερά
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που θυμούνται την επίσης περίεργη υπόθεση της μητρόπολης Δημητριάδος που συντάραξε την Νομό Μαγνησίας πρίν από μερικά χρόνια Ο λόγος για την δωρεά ύψους 100 εκατ. Δραχμών προς την μητρόπολη του μεγαλοβιομήχανου και εξέχοντος μέλους της εκκλησιαστικής κοινότητος της χώρας , ο οποίος έφτασε για την προσφορά του να τοποθετηθεί στην τιμητική θέση του διοικητή του Αγίου Όρους -- Κωνσταντινου Λούλη που χάθηκε στον δρόμο και ουδέποτε έφτασε στους πιστούς χριστιανούς της περιοχής
Όπως λένε μάλιστα στο ΄΄ ΘΕΜΑ ΄΄ εξέχοντες παράγοντες της κοινωνίας του Βόλου , ΄΄ η υπομονή του μεγαλοβιομηχάνου κ. Λούλη έχει πλέον εξαντληθεί και ο χρόνος κυλά αντίστροφα για τη διεκδίκηση των χρημάτων της δωρεάς για την δημιουργία στον Αλμυρό Μαγνησίας του Κέντρου Αποθεραπείας και Αποκατάστασης Κλειστής Νοσηλείας Εύης Λούλη ΄΄ Η Αγία Υπομονή ΄΄ . Τα σχεδόν 350.000 ευρώ ( σημερινά λεφτά ) ο πρωτοσύγκελος Δαμασκηνός ισχυρίστηκε ότι δαπανήθηκαν όχι για το κέντρο αποθεραπείας που ποτε δεν έγινε , αλλά για να γίνει βρεφονηπιακός σταθμός Βρεφονηπιακός σταθμός που και εκείνος όμως τελικά ουδέποτε παραδόθηκε με …..ιερές δικαιολογίες περί ΄΄ αυξημένου λειτουργικού κόστους ΄΄ που ξεπερνά όπως ειπώθηκε τις 700.000 ευρώ ! Μέχρι και αγιορείτες έχουν μεσολαβήσει ώστε να ρίξουν στο φιλότιμο τον κ. Λούλη -- επικαλούμενοι την ευαισθησία που τον διακρίνει έναντι της εκκλησίας --- για να μην συνεχίσει να διεκδικεί δικαστικά το ποσό της δωρεάς που ποτέ δεν έφτασε στον προορισμό της Ο γνωστός βιομήχανος ακόμη αναζητά πού πήγαν τά δεκάδες χιλιάδες ευρώ που τράβαγε η μητρόπολη τακτικά από την κίνηση του αρχικού λογαριασμού του ιδρύματος .Αναλήψεις που έγιναν για την κάλυψη άλλων αναγκών κατά τον κ. Ιγνάτιο , άσχετων όμως με΄ τον σκοπό της δωρεάς
Kάνει ένα λάθος ο αρθρογράφος οτι τά 100 εκατ. δραχμές το 2.οοο αντιστοιχούν σήμερα μέ 350.οοο ευρώ Ολοι ξέρουμε οτι το 2000 πήγαινε κανείς στη λαϊκή μέ ένα χιλιάρικο καί έκανε τά ψώνια για όλη την οικογένεια Τί κάνει κανείς σήμερα μέ 3 ευρώ ; Θά λέγαμε οτι τά χρήματα αυτά σήμερα αντιστοιχούν με πολύ επιεικείς υπολογισμούς μέ 1 εκατομμύριο ευρώ !
ReplyDelete