Saturday, September 30, 2017

ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ



ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Από το γνωστό οικουμενιστικό ιστολόγιο της Πάτρας παραθέτουμε διάφορα σχόλια σε βάρος του Σεβ. Ναυπάκτου, για να θαυμάσουν οι αναγνώστες το μέγεθος της κακοήθειας των Οικουμενιστών, οι οποίοι δεν ορρωδούν να κατασπαράξουν όποιον δεν είναι Οικουμενιστής και θιασώτης της Συνόδου της Κρήτης. 

1.) Οι σχολιαστές κατηγορούν τον Σεβ. Ναυπάκτου επειδή μίλησε δημόσια για τα μαθήματα που διδάσκει σε Θεολογική Σχολή των ΗΠΑ που ανήκει στην Αντιοχειανή δικαιοδοσία και καταγγέλλουν τον Σεβασμιώτατο ότι δήθεν αυτοπροβάλλεται εγωιστικά κάτι που δεν συνάδει με το πνεύμα της Ορθοδοξίας.

Ρωτούμε τους Οικουμενιστές: Δεν μπορούν να βάλουν ένα καλό λογισμό; Γιατί δεν σκέφτηκαν το λόγο που ο Σεβ. Ναυπάκτου δημοσιοποίησε ότι οι μεταπτυχιακοί φοιτητές της Σχολής διδάσκονται ορθόδοξη θεολογία χωρίς οθνείες επιδράσεις; Ως γνωστόν οι Αντιοχειανοί είναι οι χειρότεροι Οικουμενιστές που υπάρχουν. Σκέτοι Ουνίτες. Ούτε κατά προσέγγιση δεν πλησιάζουν οι Φαναριώτες και οι Μοσχοβίτες τις οικουμενιστικές επιδόσεις των Αντιοχειανών. Πήγε, λοιπόν, ο Σεβ. Ναυπάκτου μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον και δίδαξε ορθόδοξη θεολογία. Ρωτώ κάθε καλόπιστο άνθρωπο: Ποιο είναι το πρόβλημά μας; Γιατί είναι αυτοπροβολή και όχι αγγελία χαράς για τους Ορθόδοξους όσα ανέφερε ο Σεβ. Ναυπάκτου για το μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Σχολής;

2.) Το δεύτερο σημείο που θίγουν οι σχολιαστές είναι ότι ο Σεβ. Ναυπάκτου δημοσιοποίησε τα μηνύματα που του έστελλε μια ηθοποιός που κοιμήθηκε πρόσφατα. Αλλά γιατί δεν πρόσεξαν τον λόγο που το έκανε ο Σεβασμιώτατος, που δεν είναι άλλος από το γεγονός ότι ήθελε να προβάλει την κεκοιμημένη σαν μια ασκήτρια στον κόσμο που έζησε σε απόλυτη φτώχεια χωρίς να δέχεται ανθρώπινη παρηγοριά; Για ποιο λόγο, αντί να θαυμάσουν οι Οικουμενιστές το ήθος της εξαίρετης αυτής γυναίκας, βρήκαν την αφορμή να διασύρουν τον Σεβ. Ναυπάκτου και ενέπλεξαν ακόμη και τον πατέρα της ηθοποιού στα σχέδιά τους, χωρίς να υπολογίζουν τον πόνο που προκαλούν στον άνθρωπο;

3.) Το τρίτο σημείο που θίγουν οι σχολιαστές είναι το ότι ο Σεβ. Ναυπάκτου δεν έχει ορθόδοξο φρόνημα επειδή (άκουσον! άκουσον!) είναι αντιοικουμενιστής και εχθρός της κακόδοξης Συνόδου της Κρήτης.!!! 

Διερωτώμαι! Τόσο ανόητοι είναι οι Οικουμενιστές, ώστε νομίζουν ότι εκθέτουν τον Σεβασμιώτατο επειδή τον καταγγέλλουν ότι προμαχεί για τις αλήθειες της πίστης μας;

Σκότισε την ασύνετη καρδία τους ο διάβολος και προσπαθούν να διασύρουν με τα πιο ποταπά επιχειρήματα ένα ακατηγόρητο ιεράρχη, ένα σπουδαίο θεολόγο και ένα ομολογητή αρχιερέα.

Αν νομίζουν ότι εκθέτουν τον Σεβασμιώτατο με αυτές τις κακοήθειες πλανώνται πλάνην οικτράν.

Παραθέτουμε στη συνέχεια τα σχόλια που μας έδωσαν την αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ο θεολογικός Άτλας του Ορθοδοξισμού φαίνεται να αγνοεί τη διάκριση που εκτός από αρετή, είναι και γνώρισμα στοιχειώδους κοινωνικής ευπρέπειας, και εκθέτει στο πάντα πρόθυμο να ελεεινολογεί και απρόθυμο να συμπαρασταθεί χριστιανικό κοινό τις εκμυστηρεύσεις μιας πονεμένης ψυχής. Είναι της μόδας αυτή η ποιμαντική που περιπτωσιολογεί ακόμη και με εμπειρίες από την εξομόλογηση. Οι πνευματικά φτασμένοι ποιμένες αρέσκονται να εκθέτουν σε ομόφρονά τους ακροατήρια τους ευάλωτους πιστούς διακωμωδώντας την άγνοιά τους, τις παρανοήσεις τους, τα πάθη τους, λες και δεν έχουν κάποια ευθύνη και οι πρώτοι για όλα αυτά. Μόνο που ο Ναυπάκτου το κάνει επώνυμα και αυτό καταντά σχεδόν χυδαίο, ενώ θα μπορούσε να έχει και ποινικές διαστάσεις. Τέλος πάντων, μπορεί να έχασε το μέτρο στην προσπάθεια ανάδειξης ενός σύγχρονου παραδείγματος θεουμένου προσώπου με σαλότητα που η θεολογική του οξύνοια διείδε στη μακαρίτισσα.
19 Σεπτεμβρίου 2017 - 4:32 μ.μ.

Ο/Η Αθανάσιος Ι. Καλαμάτας είπε...

Ακόμη μια περίπτωση ιεράρχη, ο οποίος κάπου έχει χάσει το μέτρο και τη διάκριση, όπως σωστά επισημάνει ο πρώτος σχολιαστής. Αρκετοί, πάντως, είναι εκείνοι που ενώ κάποτε είχαν θετική εικόνα για τον Σεβ. Ναυπάκτου, σήμερα διαψεύδονται με τα κατά καιρούς γραφόμενά του, όπως λόγου χάριν τα κείμενά του για το μάθημα των Θρησκευτικών (μτΘ)
19 Σεπτεμβρίου 2017 - 7:44 μ.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Ευτυχώς αυτός ο ιστότοπος αποτελεί φωτεινή εξαίρεση στη γενικότερη παράκρουση που ζούμε.
Οι εισηγήσεις του Ναυπάκτου τουλάχιστον για τα θρησκευτικά και την Αγία και Μεγάλη Σύνοδο ήταν έτσι έτσι και αλλιώς λαϊκίστικων προδιαγραφών και θλιβερού περιεχομένου. Δεν πίστευα όμως στα μάτια μου διαβάζοντας τα όσα έγραψε και δημοσίευσε για την κ. Γεωργία Αποστόλου. Πως περιμένει να το χαρακτηρίσει κάποιος αυτό το κείμενο άραγε; Τι να πούμε τώρα; Πως θα ασχοληθεί έστω τύποις η Σύνοδος; Εδώ δεν κουνήθηκε σε τόσα και τόσα μ' αυτό θα ασχοληθεί! Αυτή είναι η στάθμη της Ιεραρχίας μας.
Μεγάλο λάθος τελικά της κοπέλας να απευθυνθεί σ' αυτόν αλλά που να ξέρει.
Αλίμονό μας. Ας αναπαύσει ο Θεός την κοπέλα.
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 12:01 π.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

12.01
"Μεγάλο λάθος τελικά της κοπέλας να απευθυνθεί σ' αυτόν αλλά που να ξέρει.
Αλίμονό μας. Ας αναπαύσει ο Θεός την κοπέλα."
κοιταξτε το εχουμε πει επανειλημμένως οι αγνες ψυχες ερχονται σε επαφη με τους εισηγητας της θεωσης ο Ναύπακτου είναι απ τους κατ εξοχην εκφραστες της ησυχαστικης θεολογιας μην ξεχνατε και το γνωστο βιβλιο του περι ορθόδοξης ψυχοθεραπείας (ουσιαστικα δοξολογηση του ασκητισμου-εγω κοντεψα να παθω καταθλιψη όταν το διαβασα.)
Δεν ζητούμε μονον ανάπαυσιν όπως οι ησυχαζοντες δια πλυσεως εγκεφαλου επεβαλλαν να ζητούμε -που κατεστρεψαν την εκκλησια-ζητουμε ανασταση και προπτωτικη αποκατασταση γι αυτην και προπτωτικη αποκατασταση για εμας που ειμαστε ακομα ζωντανοι (αθανασια) ώστε να συναντηθούμε ολοι και να συνεχισει ο η δημιουργικοτητα ο πολιτισμος ο γαμος εν ΘΕΩ (πανενθειστικα- ο θεος εντος των παντων μακρια από τον φρικωδη και βλασφημο δυι-δικο υπερβατισμο μακρια δηλ. από την καλογερικης προελευσης φρικωδη ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ της ανατολικης εκκλησιας των υπερμορφωμενων κεκαλυμμενων "ναυαγιων" ) . Τους υπολοιπους τους αφήνουμε στον εκθρησκευμενο αρρωστο (ψευδο)χριστιανισμο των "ιερων" κειμενων ("ουτοι εισι οι μετα των γυναικων ουκ εμολυνθησαν", "εισιν ως οι αγγελοι" "ει μετα της γυναικος η αιτια" κλπ). Τωρα δια την συνοδον των παρθενογεροντων τι να σας πουμε: εχει έναν τροπον να τα "λυνει" δια της μη ενασχολήσεως. Μου ερχεται στο νου μια συνεντευξη ενός ιερεως οπου ερωτειτο σε σχεση με καποιο "σκανδαλο"απο τα γνωστα του εκκλησιαστικου χωρου και ειχε πει το αμιμητο: ελυθη (το πρόβλημα) "πως?" (ρωτα ο δημοσιογράφος) και η απαντηση "μπηκε στο αρχειο". Εδώ δεν τολμουν η δεν θελουν (το εγραψα αλλου) να απαντησουν για την θεσιν της "φυσικης" εννοιας της ανισότητας -θεσιν εκφραζουσα την γνωστην ελιτοκρατιαν εις το ελλαδισταν(σε μελη της οποιας κατά καιρους μεταφερουν "κατ οίκον" ιερα κειμήλια προς "προσκύνησιν").
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:03 π.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Πού το παράξενο; Ο άγιος Ναυπάκτου έχοντας χάσει προ πολλού την ιδιότητα να εκπέμπει φως, προσπαθεί πλέον να ετεροφωτισθεί δημοσιοποιώντας την εξομολόγηση ενός προσώπου με δημόσια αναγνώριση.
Σημεία των καιρών; Ίσως.
Μπορεί όμως να είναι και αποτέλεσμα του γεγονότος ότι έχει απωλέσει την καθολική αναγνώριση ως θεολογικής αυθαιντίας!
21 Σεπτεμβρίου 2017 - 10:46 π.μ.

 Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Δὲν θὰ ἀναφερθῶ οὔτε κατ’ ἐλάχιστο στὸ θέμα τοῦ θανάτου τῆς ἠθοποιοῦ καθαυτό, τὸ θεωρῶ ἀπάνθρωπη τυμβωρυχία νὰ σχολιάζεται δημοσίως ὁ θάνατος ἑνὸς ἀνθρώπου τὴ στιγμὴ μάλιστα ποὺ ὁ ἴδιος ἐπεδίωκε, γιὰ τοὺς ὅποιους δικούς του λόγους, τὴν ἀφάνεια. Μόνο τὴν στάση τοῦ Μητροπολίτου Ναυπάκτου θέλω νὰ σχολιάσω ἐξ ἀφορμῆς τῆς ἐπιστολῆς του.

Συμφωνῶ ἀπολύτως μὲ τὰ ὅσα λέτε, ἀλλὰ δὲν ἀναφέρετε μιὰ πολὺ σημαντικὴ πτυχὴ τοῦ ὅλου θέματος καὶ ἐννοῶ τὴν προβολὴ ἢ μᾶλλον αὐτοπροβολὴ ποὺ ἐπιχειρεῖ ὁ Σεβ. Μητρ. Ναυπάκτου μέσα ἀπὸ αὐτὲς τὶς κινήσεις. Παρουσιάζεται ὡς ὁ εἰδικὸς πάνω στὰ θέματα τῆς νοερᾶς προσευχῆς, τῆς νήψης, τῆς ἡσυχαστικῆς παραδόσεως. Εἶναι ἀπορίας ἄξιον πότε ὁ Μητρ. Ναυπάκτου μόνασε ἢ ἀσκήτεψε καὶ προχώρησε στὴν νοερὰ προσευχὴ γιὰ νὰ τὸ διδάξει καὶ στοὺς ἄλλους. Καὶ ὅμως παρουσιάζει ἑαυτὸν ὡς τὸν μεγάλο διδάσκαλο ποὺ δίνει ἀπαντήσεις καὶ λύνει ἀπορίες. «Γκουρού», μοῦ φαίνεται τὸ λένε… Οἱ χρόνιες δικαστικὲς διαμάχες καὶ ἡ διάλυση, ἐν τέλει, τῆς Μονῆς Μεταμορφώσεως στὴ Ναύπακτο φρονῶ πὼς δὲν προάγουν οὔτε τὴν ἡσυχία, οὔτε τὴν νήψη, οὔτε τὴν νοερὰ προσευχή.
Δὲν θὰ κρίνω ἂν ὁ ἅγιος Ναυπάκτου εἶναι καλὸς θεολόγος, μπορεῖ πράγματι νὰ εἶναι. Ἀς ἀφήσει ὅμως τοὺς ἄλλους νὰ τὸ κρίνουν καὶ ἀς μὴν τὸ διαλαλεῖ παντοῦ ὁ ἴδιος μὲ κάθε εὐκαιρία, ὅπως τότε ποὺ πῆγε στὴν Ἀμερικὴ γιὰ νὰ διδάξει ὑποψηφίους διδάκτορες καὶ ἐκ τῶν ὑστέρων ἔδωσε τηλεοπτικὴ συνέντευξη (https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=8WFjn65k6ac) γιὰ νὰ αὐτοδιαφημιστεῖ. Δὲν ξέρω ἄν ὁ Μητρ. Ναυπάκτου διαθέτει Διδακτορικὸ ἢ σὲ τί γλῶσσα δίδαξε καὶ πῶς θὰ διορθώσει τὶς ἐργασίες τῶν φοιτητῶν, ἁπλῶς καὶ μόνον θὰ ἐπισημάνω ὅτι στὸν ἀκαδημαϊκὸ χῶρο τὸ ποῦ διδάσκει κάποιος καὶ ποιές εἶναι οἱ ἀκαδημαϊκές του ἐπιδόσεις καὶ διακρίσεις τὸ γράφει στὸ βιογραφικό του καὶ δὲν δίνει συνεντεύξεις δεξιὰ καὶ ἀριστερὰ γιὰ νὰ τὸ διαφημίσει. Στερεῖται ἀκαδημαϊκῆς καὶ οἱασδήτινος ἄλλης σοβαρότητος ὅλο αὐτό…
20 Σεπτεμβρίου 2017 - 11:09 μ.μ.

Ο/Η Ανώνυμος είπε...

Στὴν ἴδια συνάφεια κινεῖται καὶ ἡ ἐμμονὴ τοῦ Σεβ. Ἱεροθέου γιὰ τὴν Μεγάλη Σύνοδο. Συσχηματιζόμενος μὲ διαφόρους ἀκραίους ἢ καὶ γραφικοὺς ἡμιάγριους «Ταλιμπὰν τῆς Ὀρθοδοξίας» ἀρθρογραφεῖ συνεχῶς γιὰ νὰ μᾶς διδάξει «ἀπλανῶς» ὅτι ἡ Ἐκκλησία, ἐν Συνόδῳ, κάνει λάθος καὶ ὁ ἴδιος κατέχει τὸ πλήρωμα τῆς ἀληθείας καὶ προβάλλεται ὡς ὑπερασπιστὴς τοῦ δόγματος. Ὡς θεολόγος θὰ πρέπει νὰ γνωρίζει ὅτι ἡ θεωρία τῆς μονοπρόσωπης αὐθεντίας ποὺ ἀνέπτυξε ἡ δυτικὴ θεολογία ἀποδοκιμάσθηκε σφόδρα ἀπὸ τὴν Ἀνατολή, ἡ ὁποία προέκρινε πάντοτε, παρὰ τὶς δύσκολες ἱστορικὲς συγκυρίες, τὴν συνοδικότητα στὰ πλαίσια τῆς Πενταρχίας.

Δυστυχῶς, ὁ ἅγιος Ναυπάκτου κινεῖται σὲ ἀτραποὺς ὀλισθηρές, ἐκμεταλλευόμενος ἀκόμα καὶ τὸν θάνατο ἑνὸς ἀνθρώπου, μόνο καὶ μόνο γιὰ νὰ ἱκανοποιήσει τὴν φιλοπρωτία του καὶ τὸ αὐτάρεσκο καὶ ναρκισσιστικό του «ἐγώ». Ἡ ἀνάβαση στὸ «δυσπρόσιτον ὄρος» τῆς θεολογίας, ποὺ λέει ὁ ἅγιος Γρηγόριος ὁ Θεολόγος, δὲν εἶναι ἀποτέλεσμα συνεντεύξεων καὶ διαλέξεων, ἀλλὰ πρωτίστως καρπὸς τ α π ε ι ν ώ σ ε ω ς καὶ ὑπακοῆς στὴν Ἐκκλησία.

Ὡς Ἐπίσκοπος ὁ ἅγιος Ναυπάκτου ὄφειλε νὰ τὰ γνωρίζει αὐτὰ καὶ ὄχι νὰ περιφέρει τὴν δ ή θ ε ν ἡσυχαστική του θεολογία καὶ ποιμαντικὴ στὰ κανάλια καὶ στοὺς διαδικτυακούς, ἐν πολλοῖς βορβορώδεις καὶ ἐμετικούς, ἱστοτόπους ποὺ τόσο κακὸ ἔχουν κάνει καὶ ἐξακολουθοῦν νὰ κάνουν.

1 comment:

  1. Κρυάδες ! Προτιμούμε τό ακατέργαστο χιούμορ του Γρηγορίου της Δοχειαρίου !

    ReplyDelete