Thursday, October 1, 2015

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΛΦΙΝΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΡΟΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;



ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΕΛΦΙΝΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΘΡΟΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Αν είναι να εμπιστευτούμε το ρεπορτάζ του “Νεωκόρου” οι υποψηφιότητες των π. Δημητρίου Αργυρού και π. Χρυσοστόμου Νάση έχουν κλειδώσει με τις Αρχιεπισκοπικές ευλογίες για τις κενές Μητροπόλεις Κεφαλληνίας και Τρίκκης αντίστοιχα.

Όλες οι διαθέσιμες πληροφορίες συγκλίνουν ότι και οι δύο κληρικοί είναι πνευματικοί άνθρωποι.

Αυτό που δεν είναι γνωστό είναι η στάση των εν λόγω κληρικών έναντι του Οικουμενισμού.

Το πάθημα με τον Σεβ. Αργολίδος Νεκτάριο, που εντελώς ανέλπιστα μας προέκυψε οικουμενιστής, -παρόλον ότι τίποτε στην ιστορία του δεν έδειχνε κάτι τέτοιο- έχει κάνει τους πιστούς πολύ επιφυλακτικούς με όλους.

Γι’ αυτό εκφράζουμε μεν τη χαρά μας διότι και οι δύο αυτοί κληρικοί έχουν την έξωθεν καλή μαρτυρία αλλά ευχής έργον είναι να αποδειχθούν και στην πράξη -αν τελικά εκλεγούν επίσκοποι- πιστοί τηρητές των πατρικών παραδόσεων και εχθροί του Οικουμενισμού.

Το παράδειγμα του Σεβ. Νέας Κρήνης και Καλαμαριάς Ιουστίνου πάλιν δημιουργεί πολύ προβληματισμό. Παρόλον ότι δεν ακούσαμε να κάνει ή να πει κάτι το οικουμενιστικό το σίγουρο είναι ότι κατά το σύντομο διάστημα της αρχιερατείας του διέψευσε τις ελπίδες μας ότι θα αποδεικνυόταν στην πράξη άξιος μαθητής του Αυγουστίνου Καντιώτη. Ούτε μια φορά δεν ακούσαμε από τα χείλη του καταδίκη του Οικουμενισμού, ενώ καλύπτει με τη σιωπή του όλες τις προκλήσεις των Οικουμενιστών.

Δεν χάνουμε τις ελπίδες μας ότι θα αλλάξει τακτική, ότι θα τον φωτίσει ο Θεός να δώσει την μαρτυρία της πίστεως, αλλά για την ώρα τον βλέπουμε να έχει υπερβάλλοντα ζήλο για τα πολυαρχιερατικά συλλείτουργα και τα σύρτα -φέρτα με τους Βατοπαιδινούς και τον Σεβ. Λεμεσού γεγονότα που -ως εικός- δημιουργούν στους πιστούς πολλή πικρία.

Προσευχόμαστε ώστε και ο Σεβ. Νέας Κρήνης, αλλά και οι π. Δημήτριος Αργυρός και ο π. Χρυσόστομος Νάσης, αν εκλεγούν Μητροπολίτες, ότι θα τηρήσουν την δέουσα στάση έναντι του Οικουμενισμού. 

No comments:

Post a Comment