ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΠΑΠΙΚΩΝ - ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ
===========
“Λίαν εύφρανεν τους Ορθοδόξους και κατήσχυνεν τους κακοδόξους” η παταγώδης αποτυχία της συνάντησης της Μικτής επιτροπής Ορθοδόξων και Παπικών στην Πάφο. Τελικά δεν εξεδόθη κοινό κείμενο, όπως συνέβαινε με προηγούμενες συναντήσεις. Δόξα σοι ο Θεός! Η τάση εκπτώσεων σε θέματα πίστεως που εγκαινιάστηκε (στην τελευταία της φάση) με το κακόδοξο κείμενο της Ραβέννας αναχαιτίστηκε. Τουλάχιστον για την ώρα!
ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΟ ΚΕΙΜΕΝΟ
______________________
Η αδυναμία των συνέδρων να καταλήξουν σε κοινό κείμενο σχετίζεται με τη διαφορετική ερμηνεία που έδιναν οι Ορθόδοξοι εκπρόσωποι στα θέματα που συζητούσαν στη συνάντηση. Τελικά διαμορφώθηκαν οι ακόλουθες τάσεις: 1.) Οι Φαναριώτες και οι συνοδοιπόροι τους ήθελαν να ερμηνεύσουν τον 34ον κανόνα διασταλτικά και αυθαίρετα ώστε να θεωρήσουν τη συνοδικότητα εξαρτώμενη από το “Πρωτείο” του Πάπα, για να ικανοποιήσουν τις παπικές αξιώσεις. Παράλληλα επεδίωκαν μια αυξημένου κύρους (τουλάχιστον έναντι των Θρόνων της Ανατολής) δεύτερη θέση για το Θρόνο Κωνσταντινουπόλεως. 2.) Οι κατευθυντήριες εντολές της Συνόδου της Ιεραρχίας, στους εκπροσώπους της Ελλαδικής Εκκλησίας, ήταν να συζητήσουν το “Πρωτείο” υπό το πρίσμα του 3ου κανόνα της Β΄ Οικουμενικής Συνόδου και του 28ου κανόνα της Δ΄ Οικουμενικής Συνόδου. Οι εν λόγω Κανόνες οριοθετούν το “Πρωτείο” ΜΟΝΟΝ ως “Πρωτείο” τιμής, υποκείμενο στο συνοδικό θεσμό και εκπαραθυρώνουν έτσι τις ανιστόρητες αξιώσεις της Ρώμης να της αναγνωριστεί “Πρωτείο” βασισμένο στην “Πέτρειο” αποστολικότητα. 3.) Τέλος οι Ρώσοι ήθελαν να αξιοποιήσουν τον 34ον κανόνα των αγίων Αποστόλων ώστε να εντάξουν τον Πάπα στην πενταρχία των Πατριαρχών με τη διαφορά ότι επιδιώκουν την ανύψωση του Πατριάρχη Μόσχας στην τρίτη τουλάχιστον (για την ώρα) θέση στην πενταρχία. Παράλληλα φυσικά αντικρούουν, οπωσδήποτε, κάθε απόδοση αυξημένης υπεροχής στο Θρόνο Κωνσταντινουπόλεως. Οχι, δυστυχώς, επειδή αυτή είναι η Ορθόδοξη εκκλησιολογία, αλλά επειδή έτσι εξυπηρετούνται τα γεωπολιτικά σχέδια του “πανρωσισμού”. Ετσι η Ορθόδοξη αντιπροσωπεία εκπροσωπήθηκε με τρεις αλληλοσυγκρουόμενες προσεγγίσεις. Ως εκ τούτου η Μικτή επιτροπή απέτυχε να εκδώσει κοινό ανακοινωθέν. Δόξα σοι ο Θεός! “Εκεί που οργώνει ο διάβολος θερίζει ο Θεός”, όπως έλεγε ο Γέροντας Παίσιος.
ΟΙ ΕΙΡΗΝΙΚΕΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ
___________________
Η ανακοίνωση της Μικτής επιτροπής, καθιστά σαφές ότι οι Οικουμενιστές ενοχλήθηκαν υπερβολικά από τη στάση των μοναχών της Μονής Σταυροβουνίου και όσων ευλαβών κληρικών και λαικών διαδήλωσαν ειρηνικά εναντίον της πρόθεσης ξεπουλήματος της ορθόδοξης πίστης στο παζάρι των εκπτώσεων του διαλόγου. Εκφράζουμε εκ βαθέων την άδολη χαρά, την ανυπόκριτη αγαλλίαση και την απέραντη ευτυχία μας για τη δυσφορία των Οικουμενιστών. Ευχαριστούμε εκ μέσης καρδίας όλους όσους, κατά τη λαική έκφραση, “έτριψαν τη μούρη” των Οικουμενιστών και δεν τους επέτρεψαν να ολοκληρώσουν το ανόσιο έργο που εγκαινίασαν στη Ραβέννα, στο Πόρτο Αλέγκρε, στην Ελούντα και στη Θεσσαλονίκη. Σεμνυνόμεθα και καυχόμεθα εν Κυρίω για τη στάση της Μονής Σταυροβουνίου αλλά και για τους άλλους πατέρες και αδελφούς Ελλαδίτες και Κυπρίους που έσωσαν την υπόληψη της Εκκλησίας της Κύπρου, την οποία καταρράκωσαν κυριολεκτικά όσοι έχουν την ιταμότητα να αυτοχαρακτηρίζονται “ως φύλακες με γνώση”. Η επιβολή επιτιμίων στους ομολογητές μοναχούς της Ιεράς Μονής Σταυροβουνίου και στους ηρωικούς κληρικούς της Μητρόπολης Τριμυθούντος που αντιστάθηκαν στον αυταρχισμό και την προδοσία της πίστης μας είναι τα καλύτερα παράσημα που θα φέρουν εν ημέρα Κρίσεως. Και η ψήφος όσων τους καταδίκασαν το μεγαλύτερο βαρίδι στην επισκοπική τους συνείδηση.
"ΕΧΟΥΣΙΝ ΓΝΩΣΙΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ";
__________________
Τόση γνώση “έχουσιν οι φύλακες”, ώστε ορισμένοι εξ αυτών υπέγραψαν τη συμφωνία του Μπαλαμάντ και του Σαμπεζύ και συνυπέγραψαν τα κοινά κείμενα της Ραβέννας και της Ελούντας. Και τόσο πολύ κατέχουν και γεραίρουν τους Ιερούς Κανόνες ώστε θεωρούν επιτρεπτές τις συμπροσευχές με τους αιρετικούς και τους αλλόθρησκους επειδή τελούνται μικτοί γάμοι και επειδή οι κατηχουμένοι επιτρέπεται να παρακολουθήσουν το Α΄ μέρος της Θείας Λειτουργίας!!! Πάλιν καλά που δεν αναφέρθηκαν και στις ευχές των εξορκισμών!!! Θεολογική εμβρίθεια πια!
ΤΑ ΑΙΣΧΗ ΣΤΗΝ ΠΑΦΟ
_______________
Στεκόμαστε με αποτροπιασμό και αγανάκτηση μπροστά στα απίστευτα αίσχη που διαδραματίστηκαν στην Πάφο, τα οποία γελοιοποίησαν κυριολεκτικά την πολιτεία και την Εκκλησία μας. Μένουμε εμβρόντητοι για τη θρασύτητα και τη λύσσα των διωκτών των μοναχών του Σταυροβουνίου και όσων καλών πατέρων και αδελφών διαμαρτύρονταν ειρηνικά προσευχόμενοι. Για μια ακόμη φορά αποκαλύφθηκε ότι ο οίκος του Πατρός του Κυρίου έγινε οίκος εμπορίου. Καμιά εντύπωση δεν μας κάνει το γεγονός. “Εν Ιερουσαλήμ παροικούμεν” (καταγόμαστε) και “γινώσκουμε τα γινόμενα”. Η Μητρόπολη Πάφου διαρρύθμισε ορθόδοξο ναό για να τελούνται γάμοι αιρετικών στα πλαίσια τουριστικών πακέττων που προνοούν βεβήλωση του ορθόδοξου ναού (με τέλεση μυστηρίων των αιρετικών) και διαμονή σε ξενοδοχείο που ανήκει στην Εκκλησία!!!
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΝΕΟΥΝ
_________________
Μας εμπνέει το παράδειγμα της Εκκλησίας της Βουλγαρίας που αρνήθηκε να συμμετάσχει στο συνέδριο της ανομίας. Ασπαζόμαστε ευλαβικά το χέρι όσων Ιεραρχών της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν “έκλιναν γόνυ τω Βάαλ” και ανέτρεψαν τη φορά των πραγμάτων με την ιστορική απόφαση της Ιεραρχίας να δώσουν κατευθυντήριες γραμμές στους Οικουμενιστές Μητροπολίτες Μεσσηνίας και Αχαίας. Τους παρακαλούμε θερμά να ολοκληρώσουν το θεάρεστο έργο τους με την άμεση αντικατάσταση των πιο πάνω αφερέγγυων Οικουμενιστών με παραδοσιακούς επισκόπους. Ευχαριστούμε θερμά τον Καθηγητή κ. Δ. Τσελεγγίδη για την ουσιαστική προσφορά του στην αναχαίτιση της οικουμενιστικής πλημμυρίδος. Η Εκκλησιαστική Ιστορία θα καταχωρήσει με χρυσά γράμματα στις δέλτους της το τίμιο όνομα, το σεμνό ήθος και την ομολογιακή στάση του.
Η ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΚΥΠΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ
__________________
Εξαιρετικά δυσάρεστη έκπληξη (για μια ακόμη φορά μετά το άγος της “Διαθρησκειακής” της Λευκωσίας), δοκιμάσαμε εξαιτίας της ένοχης σιωπής των επισκόπων της Εκκλησίας της Κύπρου οι οποίοι εξέθρεψαν το τέρας του Oικουμενισμού και της εκκοσμίκευσης. Ορισμένοι επειδή είναι συνειδητοί Οικουμενιστές. Αλλοι επειδή τα διαθρησκειακά φεστιβάλ ταιριάζουν με τα χνώτα τους. Αλλοι επειδή θεωρούν ότι το ξεπούλημα της πίστης μας εξυπηρετεί τη σωτηρία της πατρίδας μας. Αλλοι, επειδή εν τη πανθαυμάστω αυτών ακροτάτη φαιδρότητι, παριστάνουν (τρομάρα τους!) τους Ηρακλείς του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Αλλοι θεωρούν ότι αυτές οι ενέργειες είναι ξένες προς την “Κυπριακή Ορθοδοξία” (αυτή και αν είναι φαιδρότητα). Αλλοι επειδή δεν έχουν ανάστημα. “Είναι ανθρωπάκια”, κατά την λαική έκφραση. “Γαλιά που τα καθοδηγεί με τη βέργα του ο Σεραφείμ”, όπως έλεγε ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος. Τη μίτρα δεν τους την έβαλαν στο κεφάλι αλλά στο στόμα την ημέρα της χειροτονίας. Αλλοι στους εξώστες το παίζουν του “θείου γνόφου”! Στα παρασκήνια, όμως, διαδραματίζουν επαίσχυντο ρόλο στην προαγωγή του Οικουμενισμού. Αλλοι συμβιβάζονται με όλα. Το μόνο που τους απασχολεί είναι η επόμενη επισκοπική ή αρχιεπισκοπική αναμέτρηση. Αλλοι κρατούν δυο σχοινιά: Δημοσιεύουν άρθρα που καταδικάζουν (με σχοινί ελεγχομένου μήκους) τον Οικουμενισμό. Στη σύνοδο, όμως, “ποιούν την νήσσαν”. Δεν κάνουν απολύτως τίποτα για να προλάβουν τις εξελίξεις. Και όχι σπάνια σεκοντάρουν υπόγεια ή απροκάλυπτα τις οικουμενιστικές και άλλες αντικανονικές ασχημίες. Αλλοι είναι “επιτήδειοι ουδέτεροι”! Από ιδιοσυγκρασία ή υπολογισμό. Και άλλοι επειδή, κατά τη λαική έκφραση, τόσα ξέρουν, τόσα καταλαβαίνουν και ανάλογα ενεργούν. Ας μην μπούμε σε αποκαρδιωτικές λεπτομέρειες.
ΟΙ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΑΠΟΜΟΝΩΘΗΚΑΝ
________________________
Επαινούμε εκ βαθέων όσους εκ των Ιεραρχών της Εκκλησίας της Κύπρου αντέκρουσαν την ανίερη αξίωση όσων ζήτησαν την κεφαλή επί πίνακι των ηρωικών κληρικών και ομολογητών μοναχών που διαδήλωσαν ειρηνικά προσευχόμενοι εναντίον του Παπισμού. Αξιος ιδιαίτερης μνείας είναι προπαντός ο Μητροπολίτης Κιτίου Χρυσόστομος ο οποίος με συντριπτικά νομικά και κανονικά επιχειρήματα απέδειξε ότι κάθε δίωξη κατά των ομολογητών πατέρων συνιστά στην ουσία δίωξη φρονήματος και όχι παραπτώματος. Τον ευχαριστούμε θερμά επειδή απέδειξε ότι έχει ανάστημα επισκόπου και διότι στάθηκε πατέρας στοργικός για τη Μονή Σταυροβουνίου, το διαμάντι της Ιεράς Μητρόπολης Κιτίου και το προπύργιο της Κυπριακής Ορθοδοξίας.
ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ, ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ
_________________
Με τη χάρη του Θεού και το αγωνιστικό φρόνημα σεβαστών και αγαπητών πατέρων και αδελφών η μάχη κατά του Οικουμενισμού στην Κύπρο κερδήθηκε. Η επόμενη φάση του πολέμου μεταφέρεται στη Βιέννη. Μέχρι τότε επαγρύπνηση, προσοχή και προσευχή. Σε όσους ευαρέστησαν τον Κύριο κλίνομε ευλαβικά το γόνυ και σε όσους πρόδωσαν την αποστολή τους προσευχόμαστε ο Κύριος να τους δώσει καιρόν μετανοίας και να μην τους στήση την αμαρτίαν εν ημέρα Κρίσεως.
ΜΝΗΜΗ ΙΟΥΣΤΙΝΟΥ ΠΟΠΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΕΠΙΦΑΝΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
_____________________________
Στην ιερή μνήμη των ομολογητών, διαπρεπών θεολόγων και αγίων κληρικών Ιουστίνο Πόποβιτς και Επιφάνιο Θεοδωρόπουλο, με άπειρη ευγνωμοσύνη, αφιερώνουμε τα κείμενα της ενότητας που ακολουθούν επειδή στη βαριά και ευσκιόφυλλη σκιά τους αναξίως μαθητεύσαμε και συνειδητοποιήσαμε τους κινδύνους της παναίρεσης του Οικουμενισμού.
No comments:
Post a Comment