Wednesday, December 23, 2009

"ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ" ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ


“ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ” ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου

==================

Ο π. Γεώργιος Τσέτσης, εκπρόσωπος του Οικουμενικού Πατριαρχείου στο Παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσων, γνωστό ως Π.Σ.Ε. (με άλλα λόγια έμμισθος του Οικουμενισμού), ενετάλην άνωθεν να εγκαινιάσει τις αντιδράσεις εναντίον της “Ομολογίας” για τον Οικουμενισμό που υπέγραψαν πολλοί ιεράρχες, κληρικοί, μοναχοί και λαικοί.


ΤΟ “ΠΙΟΝΙ”

________________


Μεταξύ των Οικουμενιστών περιλαμβάνονται ακαδημαικοί με εντυπωσιακό βιογραφικό και πληθώρα εκδόσεων. Γιατί επελέγη ο π. Τέτσης να σηκώσει στους ασθενείς του ώμους τόσο ασήκωτο βάρος; Δεν θα μπορούσαν, στο εμπεριστατωμένο κείμενο της “Ομολογίας” για τον Οικουμενισμό, που συνέταξαν ορισμένοι από τους πιο έγκριτους σύχρονους παραδοσιακούς θεολόγους, να αντιτάξουν μια σοβαρή θεολογική παρουσία; Στον π. Τσέτση σκάλωσαν; Ασφαλώς και μπορούσαν! Τότε γιατί έβαλαν μπροστά τον π. Τσέτση; Ας μιλήσουμε με την ορολογία του σκακιού: Ο π. Τσέτσης είναι το “πιόνι”. Ανέλαβε να σπιλώσει, σε προσωπικό επίπεδο, τους πρωταγωνιστές της κίνησης εναντίον του Οικουμενισμού, ως πρώην οικουμενιστές και νυν “νεοενισταμένους” (δηλαδή νέο είδος σχισματικούς Παλαιοημερολογίτες)!!!.


Ο “ΠΥΡΓΟΣ”

_______________

Για τόσο χονδροειδείς συκοφαντίες ένα “πιόνι” (αναλώσιμο είδος) αρκεί και περισσεύει. Προσέξτε, όμως, τη στρατηγική τους! Ακριβώς πίσω από το “πιόνι” τοποθέτησαν τον “πύργο”: Τον Καθηγητή Βλάση Φειδά δεύτερο τη τάξει (μετά το Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα) ισχυρό θεολογικό βραχίονα του Οικουμενισμού. Ποια είναι η στρατηγική τους; Αντί να κρατήσουν τη συζήτηση, στο καθαρά δογματικό πλαίσιο, που το έθεσε η “Ομολογία”, προσπάθησαν, με την παρέμβαση Τσέτση, να την εκτρέψουν στις ατραπούς του λεγόμενου “λαικού Οικουμενισμού”. Ο π. Τσέτσης( το “πιόνι”) έκανε την προσωπική επίθεση και ο “πύργος” (ο κ. Φειδάς) ανέλαβε να ιστορήσει, με αδέξιες πινελλιές, στο καναβάτσο της αποστασίας, το “λαικό οικουμενισμό”. Προσπάθησε να νομιμοποιήσει τη συνεχή και απροκάλυπτη παραβίαση των κανόνων που απαγορεύουν τη συμπροσευχή με αιρετικούς, σχισματικούς και αλλόθρησκους. Γιατί οι Οικουμενιστές επιδιώκουν να εκτρέψουν τη συζήτηση προς αυτή την κατεύθυνση; Για να προστατεύσουν τις αιρέσεις της “βαπτισματικής θεολογίας” και της θεολογίας των “αδελφών εκκλησιών” (τα θεμέλια του Οικουμενισμού), από το ανηλεές σφυροκόπημα των παραδοσιακών θεολόγων.


Η ¨ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ” ΚΑΙ Ο “ΒΑΣΙΛΙΑΣ”

___________________


Εξυπακούεται και το “παράπλευρο όφελος” αυτής της τακτικής: Θα αφεθούν στο απυρόβλητο τόσο ο θεωρητικός των οικουμενιστικών αιρέσεων, Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης Ζηζιούλας (η “βασίλισσα”), όσο και ο πηδαλιούχος της οικουμενιστικής ναυαρχίδας, Πατριάρχης Βαρθολομαίος (ο “βασιλιάς”), ο οποίος οδηγεί το σκάφος της Εκκλησίας στις ξέρες της οικουμενιστικής αποστασίας. Η άγαρμπη παρέμβαση Τσέτση και η διαστροφική ερμηνευτική των Ιερών Κανόνων από τον κ. Φειδά μας έκαναν σαφείς τους στόχους των Οικουμενιστών. Ας συγκεντρωθούν, λοιπόν, όλα τα πυρά εναντίον των αιρέσεων της “Βαπτισματικής θεολογίας”, του “λαικού οικουμενισμού”, της θεωρίας των κλάδων” και της θεωρίας των “αδελφών Εκκλησιών”. Παράλληλα ας γίνουν στόχος της κριτικής μας οι “τρεις σωματοφύλακες” του Οικουμενισμού: Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης (Ζηζιούλας) και Καθηγητής Βλάσιος Φειδάς.


No comments:

Post a Comment