Friday, June 22, 2018

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ! ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ


ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ!
ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΟΙ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Η Θεολογική Ημερίδα της Θεσσαλονίκης, που πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες, με την ευκαιρία της συμπλήρωσης 2 χρόνων από την σύγκληση της Συνόδου της Κρήτης, έθεσε πολύ γερά θεολογικά θεμέλια για να αντιμετωπιστεί ο Οικουμενισμός, η Σύνοδος της Κρήτης, η Αποτείχιση και το Σχίσμα.

Επομένως οι περί τον π. Θεόδωρο Ζήση πατέρες και αδελφοί (Αποτειχισμένοι και μη), έδωσαν στους Σχισματικούς, που αυτοαποκαλούνται Αποτειχισμένοι (π. Ευθύμιο Τρικαμηνά, Π. Σημάτη, Δ. Τσακίρογλου, Δ. Ρίζο κτλ.), την δέουσα ολοκληρωμένη θεολογική απάντηση, για όσα αφορούν την Αποτείχιση. 

Κάθε καλόπιστος άνθρωπος (τονίζω και υπογραμμίζω το καλόπιστος άνθρωπος), διαπιστώνει ότι οι απαντήσεις που δόθηκαν με την Θεολογική Ημερίδα, είναι θεμελιωμένες με ατράνταχτα θεολογικά επιχειρήματα. Επομένως κάθε περαιτέρω συζήτηση για τα θέματα αυτά παρέλκει.

Όπως ήταν αναμενόμενο οι Σχισματικοί, που αυτοαποκαλούνται Αποτειχισμένοι, συνεχίζουν το ίδιο βιολί και αναμασούν τα ίδια διάτρητα επιχειρήματα.

Με ανησυχεί, βεβαίως, επειδή οι Σχισματικοί παραμένουν αμετανόητοι, με ανησυχεί, όμως, και η στάση των ιερώς Αποτειχισθέντων.

Αν σκοπεύουν να συνεχίσουν τον διάλογο με τους Σχισματικούς, που γράφουν στην “Πατερική Παράδοση”, στην “Ομολογία” κτλ. θα παίξουν καθαρά το παιγνίδι του διαβόλου.

Ότι ήταν να ειπωθεί για την Αποτείχιση ειπώθηκε με την Θεολογική Ημερίδα και μάλιστα από έγκυρους θεολόγους.

Αν οι Σχισματικοί, που αυτοαποκαλούνται Αποτειχισμένοι, αποκτήσουν εκκλησιαστικό φρόνημα και ενσκύψουν στις ομιλίες της Ημερίδας, θα βρούν τεκμηριωμένες απαντήσεις στα ερωτήματα που συνεχίζουν να διατυπώνουν. 

Αν, όμως, ο π. Θεόδωρος Ζήσης, ο π. Σεραφείμ Ζήσης, η κυρία Λωρίτου κτλ. απαντήσουν στις συνεχιζόμενες αθεολόγητες και Σχισματικές προκλήσεις θα διαπράξουν τεράστιο λάθος.

Η προσοχή όλων μας πρέπει να είναι επικεντρωμένη στην μάχη εναντίον του Οικουμενισμού και στην ακύρωση ή τουλάχιστον αναθεώρηση της Συνόδου της Κρήτης.

Η περαιτέρω συζήτηση με τους ευάριθμους Σχισματικούς αποσπά την προσοχή μας από τα ουσιώδη και εξυπηρετεί απόλυτα τους στόχους και την τακτική των Οικουμενιστών.

2 comments:


  1. Κανείς κ. Τελεβάντο και πρό πάντων ο π. θεόδωρος δεν τρελλάθηκε να αφήσει την εργασία του , για να ασχοληθεί με ανθρώπους που απέδειξαν ότι είναι μία συμμορία , που τους ενδιαφέρει να κρατάνε το μαγαζί τους ανοικτό . Από ανθρώπους που τους γράφει ο σεμνός π. Σεραφείμ Ζήσης και αυτοί του πετάνε την κόλα στα ΄΄μούτρα ΄΄ , τι μπορεί κανείς να περιμένει ; Από πάνω σκούζουν ότι δεν τους κάλεσαν στο συνέδριο Να τους καλέσουν στο συνέδριο να κάνουν τι ; Είναι να απορεί κανείς ! Το απέδειξαν ότι δεν είναι άξιοι τέτοιας τιμής . Αν πρέπει να κάνει κάτι ο π. Θεόδωρος είναι να ανακαλέσει την γενναιοδωρία του με την οποία , χριστιανικά φερόμενος, τους δώρισε τον χαρακτηρισμό ότι ακολουθούν την ΄΄ακρίβεια ΄΄ και κράτησε για τον εαυτόν του και τους σύν αυτώ την ΄΄ οικονομίαν΄΄ . Φαντάζει η ΄΄ακρίβεια ΄΄ να είναι αυτό που λέει η λέξη και η ΄΄οικονομία ΄΄ κάτι το υποδεέστερο , μία παρανομία όπως έχουν το θράσος να την ονομάζουν. Η κακοδοξία όμως δεν μπορεί να ονομάζεται ΄΄ακρίβεια ΄΄ και η ΄΄οικονομία ΄΄ δεν σημαίνει έκπτωση στην πίστη . Μία συμμορία τυχοδιωκτών είναι , που δεν έχουν μυρουδιά του τι σημαίνει πνευματική ζωή . Δεν δοκίμασαν ούτε τις στυφές και πικρές ρίζες της ,ούτε τους γλυκείς καρπούς της , ώστε να ησυχάζουν εν ειρήνη και να μην σκούζουν . Παίρνουν τα αυτοκίνητά τους και πηγαίνουν στον πνευματικό τους να λειτουργηθούν και μας τρύπησαν τά αυτιά με τις τσιρίδες τους του πόσο πολύ υποφέρουν , λές και αυτός είναι ο κόπος της πνευματικής ζωής . Τι να κάνουμε , δεν μπορούμε να λύσουμε τά ψυχολογικά προβλήματα του κ. Ρίζου και του κ. Τσακίρογλου . Ο καθείς άς ιεραρχήσει τά θέματα της ζωής του . Αν τον κ. Τσακίρογλου δεν τον σηκώνει η Ελβετία , άς μετακομίσει κοντά στον πνευματικό του . Εμείς τι μπορούμε να κάνουμε γι αυτό ; Είναι λίγο δύσκολο να μετακομίσει η Ελλάδα κοντά στον κ. Τσακίρογλου .

    ReplyDelete
  2. Και εγώ κ. Τελεβάντο συμφωνώ, ότι δεν πρέπει αδελφοί καλοπροαιρέτως να σχολιάζουν στα ιστολόγιά τους , νομίζοντας ότι και εκείνοι είναι εξ ίσου καλοπροαίρετοι και αθώοι . Εχουν αποδείξει ότι θέλουν να συντηρούν την αντιπαλότητα , την αντιδικία , την λασπολογία , την εμμονή στην κακοδοξία , ώστε να αγρεύουν αθώους ανθρώπους στα δίχτυα της πλάνης . Ο π. Θεόδωρος έκανε κάτι το απείρως ευγενέστερο , χριστιανικότερο , ενωτικότερο από το να τους καλέσει στο συνέδριο . Με χριστιανική και ποιμαντική γενναιοδωρία τους έδωσε μία νόμιμη οντότητα υπό τον όρο ΄΄ακρίβεια ΄΄ , αλλά αυτοί δεν χωράνε πουθενά . Απέναντι στην ποιμαντική φροντίδα του π. Θεοδώρου αυτοί απαντούν με αρές και ύβρεις. Ας μην απορούν λοιπον, γιατί στο συνέδριο χαρακτηρίστηκαν σχισματικοί , πλανεμένοι , σκληροί και άτεγκτοι χαρακτήρες . Αποδεικνύουν ότι δεν έχουν ειρήνη και ότι η κατάστασή τους δεν είναι πνευματική .

    ReplyDelete