Friday, June 15, 2018

Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΕΙ ΤΟΝ “ΑΜΕΘΥΣΤΟ”


Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥΦΛΙΖΕΙ ΤΟΝ “ΑΜΕΘΥΣΤΟ”
=====

O άνθρωπος "αμέθυστος" έχει τελείως ξεφύγει των φρενών του. Τον ρωτάς ένα πράγμα και σου απαντά με μία "γλωσσολαλιά" που ταιριάζει στους δαιμονικούς πεντηκοστιανούς. Φύρδην μίγδην ακατάσχετα παραθέτει άσχετα αποσπάσματα πατερικών κειμένων, γιατί άραγε; Πρός επιδειξιν γνώσεων; Ωραία διάβασες πολλά πατερικά κείμενα, όμως δεν κατάλαβες τίποτα. Ποιά είναι η ωφέλεια που αποκόμισες;  

Πολύ απλά λοιπόν μένουμε στην πατερική και Ευαγγελική διδασκαλία περί ενδημήσεως στην Εκκλησία του Αγίου Πνεύματος ως εκπλήρωση της Θείας Οικονομίας και αυτό δεν έχει καμμία σχέση με τα όσα ο Οικουμενιστής κληρικός της Εκκλησίας της Αντιόχειας διαστρέφει για να αποδείξει ότι υπάρχει εκτός της Εκκλησίας σωτηρία. Επίσης την αιρετική διδασκαλία του εν λόγω κληρικού ουδόλως πολεμά η πνευματομαχία του ιστολόγου “Αμέθυστου”, διότι δεν πολεμάς μία κακοδοξία διδάσκοντας μία άλλη κακοδοξία, δηλαδή ότι δεν υπάρχει όλως η ενδήμησις του Αγίου Πνεύματος. Δεν χρειάζονται πολλά και περισπούδαστα λόγια. Η Αλήθεια της πίστεως έχει το χάρισμα της  απλότητος και της σαφήνειας. 

Ένα χαρακτηριστικό πλάνης είναι η εμμονική λήψις ενός αυθαίρετου αξιώματος και το περαιτέρω ίσιασμα όλης της Εκκλησίας και της  πατερικής διδασκαλίας επάνω σε αυτό το προσωπικό και αυθαίρετο αξίωμα, μέχρι του βαθμού να κρίνονται και να αμφισβηφούνται οι Άγιοι της Εκκλησίας και η διδασκαλία τους, η οποία έχει επικυρωθεί από την "συμφωνία των πατέρων".

Η εργασία του π. Θεοδώρου Ζήση "το Άγιον Πνεύμα και η Εκκλησία" είναι ορθοδοξότατη, γιατί συνοψίζει την πατερική διδασκαλία πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και ουδόλως υπόκειται στις ύβρεις του θρασύτατου "Αμέθυστου". Το γεγονός ότι το αντιαιρετικό γραφείο της Μητροπόλεως Πειραιώς ασχολήθηκε με την οικουμενιστική κακοδοξία του κληρικού της Εκκλησίας Αντιοχείας ουδόλως δικαιώνει την κακοδοξία του “Αμέθυστου”, τις ύβρεις του εναντίον κάθε ορθόδοξης φωνής και την εμπάθειά του εναντίον εκκλησιαστικών προσωπικοτήτων για να πλήξει την προσφοράν των στην Εκκλησία και επ' ωφελεία της Εκκλησίας. Είναι αμφισβητούμενο αν ο “Αμέθυστος” πιστεύει στην ύπαρξιν Εκκλησίας και από ποιόν αυτή υποστασιάζεται, ποια τα ορατά της σημεία, πού αναπαύεται το Πνεύμα του Θεού. Δεν μπορεί να πταίουν οι πάντες, οι οικουμενιστές, οι αντιοικουμενιστές, οι παραδοσιακοί, οι νεωτεριστές, οι οργανωσιακοί, οι μη οργανωσιακοί, οι παπάδες, οι επίσκοποι, οι μη παπάδες, οι Άγιοι, οι ευλαβείς, οι ασεβείς. Μπορεί σε τελευταία ανάλυση να του φταίνε τα  ρούχα του. 

Για να πω την αμαρτία μου δεν θεωρώ τυχαίο ότι το αντιαιρετικό γραφείο έτσι αυθορμήτως ασχολήθηκε με το θέμα σε συνάρτηση με τις αναρτήσεις του εν λόγω ιστολογίου, αγνοώντας όλες τις σχετικές αναρτήσεις. Κάποιοι δολίως θέλησαν να αποσπάσουν την καταδίκη του αντιαιρετικού γραφείου για τα μεν, αποσιωπώντας τα δε, για να υπάρχει η σκιά της καταδίκης επί δικαίων και αδίκων. 

Τι έγινε ρε φίλε; Μυρίστηκες διάσπαση και έτρεξες, μην χάσεις την ευκαιρία να χώσεις την μύτη σου και να σπείρεις ζιζάνια, εκεί που δεν σε σπέρνουν; 

No comments:

Post a Comment