Tuesday, July 18, 2017

Ο ΣΕΒ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ κ. ΣΑΒΒΑΤΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ



Ο ΣΕΒ. ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ κ. ΣΑΒΒΑΤΟΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΧΑΛΑΣΑΝ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Διαβάσαμε, στον Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ, το ακόλουθο απόσπασμα από το επαίσχυντο και κακόδοξο βιβλίο του Σεβ. Μεσσηνίας κ. Σαββάτου για την οικουμενιστική Σύνοδο της Κρήτης:

“Η υπόθεση της Αγίας καί Μεγάλης Συνόδου διασώζεται στην επικαιρότητα χάρις στήν κριτική, την οποία ασκούν οι λεγόμενοι φονταμενταλιστικοί κύκλοι, οι όποιοι δέν προβάλλουν μία εποικοδομητική κριτική, η οποία είναι θεμιτή, αλλά προσπαθούν να αποδομήσουν τόν συνοδικό χαρακτήρα της, χαρακτηρίζοντάς την ως ληστρική ή προσύνοδο, καί να αποδυναμώσουν την ενότητα της Εκκλησίας απαξιώνοντας συγχρόνως τόν συνοδικό θεσμό, με πρώτιστη επιδίωξη τήν αμφισβήτηση του σημαντικού, και του συντονιστικού και του ουσιαστικοί ρόλου του Οικουμενικού Πατριαρχείου ως του Πρώτου  στη  διακονία της ενότητας της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την ανάπτυξη μιας ακατάσχετης φλυαρίας καί ατεκμηρίωτης αντισυνοδικής επιχειρηματολογίας, ενώ παράλληλα ταλαιπωρείται η ενότητα…».

«Το πνεύμα αυτό του νεοζηλωτισμού επλανάτο καθ' όλη τήν τελευταία περίοδο (2014 καί έξης) της τελικής προετοιμασίας των Συνοδικών Κειμένων καί Αποφάσεων καί μάλιστα κατά τρόπο πολλές φορές δυναμικό, με αποτέλεσμα να επηρεαστούν πολλές Αποφάσεις και να μην εκφραστεί απόλυτα το μήνυμα της Ορθοδοξίας στον σύγχρονο κόσμο. Αυτή ή νοοτροπία δέν εκφράζεται μόνον από ελληνόφωνους, αλλά καί από σλαβόφωνους εκπροσώπους, ή οποία μέσα από μία μετακενωτική διαδικασία επιχειρημάτων επανεμφανίστηκε με ισχυρές  συντηρητικές δυνάμεις, οι οποίες πολλές φορές δεν ελέγχονταν καί από την κάθε τοπική Εκκλησία».

Δόξα σοι ο Θεός! Αφού το μπουλντόγκ του Οικουμενισμού -ο πολύς κ. Σαββάτος- ομολογεί -με αφοπλιστική ειλικρίνεια ή μάλλον προπέτεια- ότι οι παραδοσιακοί πιστοί -τους οποίους ασεβώς αποκαλεί φονταμενταλιστές- κατόρθωσαν να βάλουν σε μεγάλο βαθμό τροχοπέδη στα σχέδια των Οικουμενιστών εμείς τι μένει να πούμε; Τω Αγίω Θεώ η δόξα, η τιμή και η προσκύνησις επειδή μας αξίωσε να γίνουμε ομολογητές της πίστης μας και μας κραταίωσε ώστε να πολεμήσουμε αποτελεσματικά την οικουμενιστική ασέβεια. 

Βέβαια εμείς δεν είμαστε καθόλου ικανοποιήμενοι από το αποτέλεσμα των αγώνων μας. Γι’ αυτό -όπως ομολογεί, άλλωστε ο ανεκδιήγητος κ. Σαββάτος- η οικουμενιστική Σύνοδος του Κολυμπαρίου παραμένει στην επικαιρότητα μόνον για ένα λόγο: Επειδή οι παραδοσιακοί επίσκοποι, πρεσβύτεροι, διάκονοι, μοναχοί, μοναχές και λαικοί ελέγχουμε την κακοδοξία της Συνόδου, αρνούμαστε κατηγορηματικά να δεχτούμε τις αιρετικές απόφασεις της και μεθοδεύουμε συνεχώς διάφορα μέτρα για να την ακυρώσουμε στην πράξη.

Με βδελυγμία, άλλωστε, αρνούμαστε κατηγορηματικά να υιοθετήσουμε τις πλανεμένες θέσεις του κακόδοξου κληρικού π. Βασίλειου Βολουδάκη ο οποίος, με πρόσχημα την πλάνη ότι δήθεν η Σύνοδος της Κρήτης απέθανεν και ετάφη προσπαθεί να ποδηγετήσει και να εκτροχιάσει τον αγώνα μας και να μας οδηγήσει σε ένα λίαν βολικό για τους Oικουμενιστές καθησυχασμό για τα αίσχη που καταγράφτηκαν στη Σύνοδο της Κρήτης.

Αλλά ποιος λαμβάνει υπόψη τις πλάνες που εκπορεύει το στόμα και η γραφίδα του κακόδοξου αυτού κληρικού;

Εμείς συνασπισμένοι γύρω από τους παραδοσιακούς επισκόπους, πρεσβυτέρους και μοναχούς θα συνεχίσουμε απτόητοι να πολεμούμε ασταμάτητα την αιρετική Σύνοδο της Κρήτης. Άλλοι με τη γραφίδα τους, άλλοι με το πληκτρολόγιό τους, άλλοι με τη διακοπή του μνημοσύνου των αιρετιζόντων επισκόπων, άλλοι με τη διοργάνωση Ημερίδων και ομιλιών, θα κάνουμε ότι περνά από το χέρι μας για να ακυρώσουμε συνοδικά τις αποφάσεις της οικουμενιστικής Συνόδου της Κρήτης. 

Δεν έχουμε καμία -μα απολύτως καμία- αμφιβολία ότι ο Θεός θα κατισχύσει και θα ντροπιάσει τους ιερείς και τους Αρχιερείς της αισχύνης που έκλιναν γόνυ τω Βάαλ του Οικουμενισμού. Ο κ. Σαββάτος και οι άλλοι Οικουμενιστές ας είναι απολύτως βέβαιοι ότι -του Θεού συνεργούντος- ουδέποτε θα γίνουμε ομοτράπεζοι της Ιεζάβελ του συγκρητισμού.

No comments:

Post a Comment