Friday, March 24, 2017

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ κ. Δ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ



ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟΥ κ. Δ. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Στην αμέσως προηγούμενη ανάρτηση δημοσιεύσαμε αυτούσιο, από το ιστολόγιο “Κατάνυξις”, το σχόλιο του κ. Δημήτρη Σωτηρόπουλου που αναφέρετο στην αποσιώπηση ή υποβάθμιση της αποτείχισης του π. Θεόδωρου Ζήση από τον “Ορθόδοξο Τύπο”.

Δεν υιοθετούμε κατ’ ανάγκην όλα τα σημεία του σχολίου του κ. Σωτηρόπουλου. Εστιάζουμε, όμως, την προσοχή μας στο γεγονός ότι πολύ ορθά επισημαίνει το απαράδεκτο της σιωπής ή της υποβάθμισης από την εφημερίδα ‘‘Ορθόδοξος Τύπος’’  των καταλυτικών εξελίξεων που αφορούν τη διακοπή του μνημοσύνου του οικείου ιεράρχη από μοναχούς, πρεσβυτέρους και επισκόπους και δη από τον π. Θεόδωρο Ζήση, ο οποίος υπήρξε για δεκαετίες ο αδιαφιλονίκητος αρχηγός του αντιοικουμενιστικού αγώνα.

Η απάντηση στο ερώτημα του κ. Σωτηρόπουλου είναι παγκοίνως γνωστή αλλά την αναφέρουμε εδώ για την ενημέρωση όσων τυχόν αγνοούν τα γεγονότα.

Ως γνωστόν ο “Ορθόδοξος Τύπος” έχει την ατυχία να ελέγχεται από τον π. Βασίλειο Βολουδάκη, ο οποίος από καιρού υπέσκαπτε τον π. Θεόδωρο Ζήση λόγω της φιλοδοξίας του να ηγηθεί του αντιοικουμενιστικού αγώνα. Στόχος του π. Βασίλειου δεν είναι μόνο η ικανοποίηση της προσωπικής του φιλοδοξίας. Θέλει προπαντός να εκτρέψει την άλλοτε αγωνιστική εφημερίδα από τη φυσιολογική της κοίτη -που ήταν από την ίδρυσή της- ο αντιοικουμενιστικός αγώνας. 

Επιδιώκει με κάθε μέσο να αποπροσανατολίσει τον αντιοικουμενιστικό αγώνα και να τον εκτρέψει σε δύο στόχους: 
1.) Στον αγώνα για την κατάργηση της Πατριαρχικής Πράξης του 1928, και προπαντός 
2.) Στη χειραγώγηση των πιστών -και δη των αναγνωστών του “Ορθοδόξου Τύπου”- για να πυκνώσουν τις τάξεις του κόμματος “Κοινωνία”, που ίδρυσε ο π. Βασίλειος και που καθοδηγεί από τα παρασκήνια.

Με αυτά τα δεδομένα προφανώς ο π. Θεόδωρος Ζήσης ήταν το μεγαλύτερο ανάχωμα στις αλλοτριοεπιδιώξεις του π. Βασιλείου. Είναι οφθαλμοφανές ότι ο π. Βασίλειος ένιωσε ανεκλάλητη χαρά διότι ο π. Θεόδωρος αποτείχιστηκε, επειδή έτσι αυτοπυροβολήθηκε και αυτοεξουδέτερωσε σε μεγάλο βαθμό την αδιαμφισβήτητη ηγεμονία του στον αντιοικουμενιστικό αγώνα. 

Γι' αυτό το λόγο ο π. Βασίλειος προσπαθεί να βάλει στο περιθώριο ή να υποβαθμίσει την συζήτηση για την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου επειδή έτσι θα του δοθεί η ευκαιρία να εξουδετερώσει πλήρως την επιρροή του π. Θ. Ζήση ώστε να μπορέσει να ικανοποιήσει τις φιλοδοξίες του και προπαντός για να συνεχίσει ανενόχλητος την άγραν ψήφων για το κόμμα του. 

Γι’ αυτό ουδεμία έκπληξη δοκιμάσαμε από την αποσιώπηση ή υπόβαθμιση της αποτείχισης του π. Θεόδωρου Ζήση από τον “Ορθόδοξο Τύπο”.

Ήταν αναμενόμενη από την άλλοτε -και για δεκαετίες- αγωνιστική εφημερίδα που κατάντησε σφηκοφωλιά κομματικής κραιπάλης και υποχείριο των ιδεοληψιών και των εμμονών του σεβαστού μας π. Βασίλειου Βολουδάκη.

No comments:

Post a Comment