ΣΥΝΟΔΙΚΟΤΗΣ, ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΣ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ο Οικουμενικός Πατριάρχης και η περί αυτόν Σύνοδος κυκλοφόρησαν «Πατριαρχικήν και συνοδικήν εγκύκλιον επί τη συγκλήσει της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδόξου Εκκλησίας».
Με αφορμή την Κυριακή της Ορθοδοξίας έρχονται να μας υπενθυμίσουν ότι «Η Ορθόδοξος Εκκλησία μίαν και μόνην αλήθειαν αναγνωρίζει την σύνοδον των κανονικών επισκόπων της». Εδώ ο Παναγιότατος και οι σεβαστοί ιεράρχες να μας επιτρέψουν να μη συμφωνήσουμε διότι ιστορικώς γνωρίζουμε και συνόδους στις οποίες οι επίσκοποι δεν στάθηκαν στο ύψος τους και παραχάραξαν την «άπαξ παραδοθείσαν τος αγίοις πίστιν», υποστηρίζοντας την αίρεση.
Μήπως η σύνοδος της Τύρου δεν κυνήγησε με μανία τον Μέγα Αθανάσιον;
Ο εν Αγίοις Πατήρ ημών Ιωάννης ο Χρυστόστομος εξεδιώχθη από αναξίους επισκόπους που συγκρότησαν την παρά την Δρυν Συνοδον.
Τί έγινε στη ληστρική Σύνοδο της Εφέσου στα 449; Δεν υποστηρίχθηκε ο Μονοφυσιτισμός και καταδιώχθηκε ο εν Αγίοις Πατήρ ημών Φλαβιανός Πατριάρχης Κωνστανουπόλεως;
Παράδειγμα προς αποφυγήν δεν υπήρξε η Σύνοδος του 754 πού υποστηριξε τους αιρετικούς Εικονομάχους και αυτοπροβλήθηκε σαν Οικουμενική;
Ποιος επιτρέπει να διαγραφεί από τις δέλτους της ιστορίας η Σύνοδος της Φερράρας – Φλωρεντίας του 1438-39, όπου οι συμμετέχοντες επίσκοποι καταπρόδωσαν την Ορθόδοξη πίστη και κατήντησαν αγέλη του Παπισμού; Δόξα τω Θεώ που η άρνηση του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού στάθηκε ανάχωμα στις Παπικές επιδιώξεις. Ξέρετε ποιο ήταν το αποτέλεσμα; Όλοι οι προδότες βρέθηκαν απέναντι στον πιστό λαό που απέρριψε, καταπάτησε και κατεδάφισε ό,τι συμφώνησαν με τους Παπικούς κι αναγκάστηκαν να αναφωνήσουν: -Αύτη η χειρ υπέγραψεν εκκοπήτω, αύτη η γλώσσα ομολόγησεν εκριζούσθω.
Τέλος λόγου. Καμιά Συνοδος ΔΕΝ αποκτά αξία, ούτε ορθοτομεί τον λόγον της αληθείας, αν δεν την αποδεχθεί ο πιστός λαός. Κι η μελετώμενη Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδόξου Εκκλησίας του Κολυμβαρίου ΔΕΝ αποτελεί εξαίρεση.
Και κάτι άλλο: Αφού τιμάτε και υπολήπτεσθε τόσο πολύ το συνοδικό θεσμό, γιατί καταπατείτε τους ιερούς κανόνες που θέσπισαν τόσες Σύνοδοι, τοπικές κι Οικουμενικές κι απαγορεύουν επί ποινή καθαιρέσεως και αφορισμού τις συμπροσευχές με τους ποικιλώνυμους αιρετικούς; Η μελετωμένη Συνοδος αφού τιμάτε το συνοδικό θεσμό, πρέπει να αρχίσει με τη φράση: "Επόμενοι τοις Αγίος Πατράσι». Και για να έχει αυτή φράση σχέση με τα πράγματα πρέπει να απαλειφθεί οιαδήποτε σκέψη για την αναγνώριση της «βαπτισματικής θεολογίας», της «διηρημένης Εκκλησίας» όπως και η προφανής και πρωτοφανής αντίφαση που μας λέει από την μια ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία είναι η Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία κι από την άλλη αναγνωρίζει άλλες «Εκκλησίες και Ομολογίες»!!!
No comments:
Post a Comment