ΤΟ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΑΠΕΧΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΒΙΕΝΝΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========
Το Πατριαρχείο Βουλγαρίας δεν συμμετέχει στο συνέδριο της οικουμενιστικής ανομίας της Βιέννης.
Δόξα σοι ο Θεός!
Η Εκκλησία της Βουλγαρίας για όλα τα θέματα τηρεί πολύ παραδοσιακή στάση. Απεχώρησε ήδη από το παγκόσμιο συμβούλιο των αιρέσεων γνωστό ως ΠΣΕ (όπως και το Πατριαρχείο Γεωργίας) και προσευχόμαστε όλες οι Ορθόδοξες Εκκλησίες να ακολουθήσουν το παράδειγμά τους.
Υπάρχει κάτι που πρέπει να μας προβληματίσει αναφορικά με τη συμμετοχή των Ορθοδόξων Εκκλησιών στο διάλογο.
Η θέση μας ως ορθόδοξων χριστιανών είναι - και πρέπει να είναι - ότι είμαστε ανοιχτοί για διάλογο.
Αυτό μας επιτάσσει το Ευαγγέλιο!
Να μιλούμε και να διαλεγόμεθα με όλους και να κηρύσσουμε Χριστό Εσταυρωμένο και Αναστάντα, όπως έκανε ο Απόστολος Παύλος και στην Πνύκα και στις συναγωγές των Ιουδαίων και στην αγορά και στους δρόμους και στις πλατείες και στα σπίτια και παντού για να τους βοηθούμε του Θεού συνεργούντος να ενταχθούν στην Ορθοδοξία.
Οχι για να μοιράζουμε “Ιερά Κοράνια”!
Ούτε για να λέμε στους Εβραίους να συνεχίσουν να τηρούν τις παραδόσεις τους, από γενιά σε γενιά, ακρογωνιαίος λίθος των οποίων είναι ότι ο Χριστός δεν είναι ο Μεσσίας.
Ούτε για να λέμε στους αιρετικούς ότι η Εκκλησία είναι διαιρεμένη και ότι τα μυστήρια των αιρετικών είναι έγκυρα.
Ετσι, ενώ είμαστε οπωσδήποτε σύμφωνοι ότι οι διάλογοι είναι επιβεβλημένοι, δεν κατανοούμε ποσώς γιατί η εκπροσώπηση των Ορθοδόξων Εκκλησιών είναι κυριολεκτικά απογοητευτική.
Είναι φανερόν ότι δεν είναι μόνον η εκπροσώπηση της Εκκλησίας της Ελλάδος που πάσχει. Προσβάλλει τη νοημοσύνη μας να συζητήσουμε τους λόγους για τους οποίους ο Μητροπολίτης Μεσσηνίας Χρυσόστομος είναι ακατάλληλο πρόσωπο να εκπροσωπεί την Εκκλησία της Ελλάδος στο διάλογο με τους Παπικούς, αφού στη σύνοδο της Ιεραρχίας έκανε κακόδοξη ομολογία πίστεως.
Η Εκκλησία της Κύπρου εκπροσωπείται από το Μητροπολίτη Κωνσταντίας Βασίλειο ο οποίος υποστηρίζει ανοιχτά το κακόδοξο εκκλησιολογικό κείμενο της Ραβέννας και τη συμφωνία του Μπαλαμάντ και είναι ίσως ο μόνος αρχιερέας της Εκκλησίας της Κύπρου που διέπεται συνειδητά από οικουμενιστικά φρονήματα.
Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας εκπροσωπείται από το γνωστό Οικουμενιστή Μητροπολίτη Κένυας Μακάριο και από τον Οικουμενιστή και νεωτεριστή Μητροπολίτη Ιωαννουπόλεως Σεραφείμ ο οποίος μεταξύ άλλων υποστηρίζει τη χειροτονία γυναικών!!!
Το Πατριαρχείο Σερβίας εκπροσωπείται από το Μητροπολίτη Μπάτσκας Ειρηναίο ο οποίος επίσης εκφράζει υποστήριξη στο κακόδοξο εκκλησιολογικό κείμενο της Ραβέννας.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο εκπροσωπείται από τον αρχιτέκτονα των οικουμενιστικών σχεδιασμών Μητροπολίτη Περγάμου Ιωάννη Ζηζιούλα.
Δηλαδή σε τελευταία ανάλυση μόνο Οικουμενιστές εκπροσωπούν την Ορθόδοξη Εκκλησία στους διαλόγους!
Αφού η συντριπτική πλειοψηφία των ιεραρχών των πλείστων Ορθοδόξων Εκκλησιών δεν εμφορούνται από οικουμενιστικά φρονήματα γιατί στο διάλογο με τους Παπικούς οι Ορθόδοξες Εκκλησίες εκπροσωπούνται από τους Οικουμενιστές;
Ποια εμπιστοσύνη μπορούν να τρέφουν οι πιστοί σε ένα διάλογο που εκπροσωπείται από ιεράρχες που δεν εκφράζουν την πίστη της Εκκλησίας, δεν αναπαύουν το λαό του Θεού και δεν αντιπροσωπεύουν τη βούληση των Αυτοκεφάλων Εκκλησιών;
Γιατί λ.χ. την Εκκλησία της Κύπρου δεν την εκπροσωπεί κάποιος παραδοσιακός ιεράρχης; Γιατί σώνει και καλά πρέπει να εκπροσωπείται από το μόνο ίσως συνειδητό οικουμενιστή ιεράρχη της τον Μητροπολίτη Κωνσταντίας Βασίλειο;
Ποιος λόγος υπάρχει να εκπροσωπείται η Εκκλησία τη Ελλάδος από το γνωστό Οικουμενιστή Μεσσηνίας Χρυσόστομο όταν υπάρχουν δεκάδες (επαναλαμβάνω δεκάδες) επίσκοποι που διαφωνούν με τους οικουμενιστικούς σχεδιασμούς;
Αφού αυτή είναι λοιπόν η κατάσταση με την εκπροσώπηση των Ορθοδόξων Εκκλησιών στους διαλόγους δεν είναι καθόλου παράξενο ότι η Εκκλησία της Βουλγαρίας αρνείται να συμμετάσχει στο συνέδριο.
Ηδη άλλωστε κυκλοφορούν φωτογραφίες του συνεδρίου της Βιέννης που αποδεικνύουν ότι καταπατούνται οι Ιεροί Κανόνες με συμπροσευχές των Ορθόδοξων αντιπροπώπων με τους Παπικούς.
Διάλογος ναι! αλλά με αντιπροσώπους που εκφράζουν την πίστη της Εκκλησίας και αναπαύουν την ορθόδοξη αυτοσυνειδησία.
No comments:
Post a Comment