ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΕΛΤΩΔΕΣ ΑΡΘΡΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΤΟΥ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Σε πρόσφατη ανάρτηση, παραθέσαμε καταπελτώδες άρθρο, με το οποίο το ιστολόγιο “Ομολογία” κατακεραυνώνει -απολύτως προς τιμήν του- τον πολυσέβαστο Γέροντα των Εξαρχείων π. Βασίλειο Βολουδάκη, τον Μακρακιστή, για την στάση του
1.) έναντι του Οικουμενισμού,
2.) έναντι της Αποτείχισης, και
3.) έναντι του Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.
Εκφράζουμε την πιο ειλικρινή, πηγαία και ανυπόκριτη χαρά μας, επειδή πληθαίνουν οι φωνές όσων συνειδητοποιούν ότι ο σεβαστός πατήρ Βασίλειος είναι ένας εξαιρετικά προβληματικός -με όλη την σημασία του όρου- κληρικός, ο οποίος πρέπει να τύχει της ανάλογης αντιμετώπισης.
Πω! Πω! Θεέ μου! Πόσο προβληματικός είναι -μα την αλήθεια- ο σεπτός Γέρων Βασίλειος.!
Η μαύρη αλήθεια είναι ότι ο σεβαστός π. Βασίλειος, τα έκανε κυριολεκτικά μούσκεμα, ο δυστυχής, σε πλείστα όσα θεολογικά θέματα.
Οι κρίσεις του λ.χ. για την Αποτείχιση, την Σύνοδο της Κρήτης, τον Μακρακισμό και τον Παποκαισαρισμό είναι πολύ προβληματικές.
Κυριολεκτικά αιρετικές.
Οι παρεμβάσεις του σεπτού πατρός για τα θέματα της λοιμωξιολογιας, που σχετίζονται με την πανδημία του κορωνοιού, είναι, όχι μόνον εξωφρενικά φαιδρές, αλλά και λίαν επικίνδυνες για την υγεία και την ζωή των ανθρώπων και η στάση του έναντι του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου εντελώς απαράδεκτη.
Ο των Εξαρχείων Γέρων ισχυρίζεται ότι συνάντησε προσωπικά τον Μακαριώτατο και ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος είναι ενήμερος ότι ο προσφιλής Γέρων τον υποστηρίζει.
Προσέθεσε, μάλιστα, ότι ο Αρχιεπίσκοπος τηρεί συνετή στάση και το μέτρο για το κλείσιμο των ναών εξαιτίας του κορωνοιού, ενώ αφήνει ελεύθερους ορισμένους κληρικούς -όπως λ.χ. τον σεβαστό Γέροντα π. Βασίλειο Βολουδάκη- να λένε ασύδοτα τα δικά τους.
Με άλλα λόγια κατηγορείται ο Αρχιεπίσκοπος ως διπλοπρόσωπος, ο οποίος άλλα λέγει στην κυβέρνηση και διακηρύττει δημόσια και αλλά βυσσοδομεί στα παρασκήνια, αφού, σύμφωνα με τον σεπτό Γέροντα Βασίλειο, έδωσε το ασύδοτο στους κληρικούς του να κοπρίζουν τις ενορίες τους, αλλά και το διαδίκτυο, με τις εξωφρενικές και επικίνδυνες συνωμοσιολογίες τους.
Βεβαίως οι συνωμοσιολογίες του σεβαστού π. Βασιλείου δεν είναι απλά φαιδρές -αυτό, στην περίπτωση του σεβαστού Γέροντος, είναι το λιγότερο που πρέπει να μας απασχολεί-, αλλά εξαιρετικά επικίνδυνες για την υγεία και την ζωή των συναθρώπων μας.
Οι ισχυρισμοί του σεπτού Γέροντος εκθέτουν έναντι της κυβέρνησης ανεπανόρθωτα τον Μακαριώτατο ως υποκριτή και διπρόσωπο.
Τον λόγο, επομένως, έχει ο Μακαριώτατος.
Μακαριώτατε! Όντως αληθεύουν οι ισχυρισμοί του σεβαστού πατρός;
Ελπίζουμε και προσευχόμαστε ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος θα μεριμνήσει -ως έχει αδήριτο χρέος έναντι του Χριστού- να καθαιρέσει τον σεπτό Γέροντα για τις Μακρακιστικές και Παποκαισαρικές του πλάνες, αλλά και για τον σκανδαλισμό και την αναστάτωση που προκαλεί στο ποίμνιο της Εκκλησίας με τις αθεολόγητες λοιμωξιολογικές του ασυναρτησίες.
Και κάτι τελευταίο!
Προσευχόμαστε όσοι τον επικρίνουν τώρα -και ασφαλώς ορθότατα πράττουν- ότι θα ανανήψουν και θα αντιληφθούν -επιτέλους- ότι δεν είναι δυνατόν να συμμαχούν ακόμη και με τον διάβολο για να δικαιώσουν την πορεία τους.
Όταν αναφέρω συμμαχούν ακόμη και με το διάβολο, δεν εννοώ τον σεβαστό π. Βασίλειο.
Αναφέρομαι γενικά στην τάση να συνομολογούμε συμμαχίες με αναξιόπιστους ανθρώπους απλά και μόνον επειδή μας είναι ευκαιριακά χρήσιμοι.
Θα ανανήψουν, άραγε, όσοι συνομολόγησαν την ανίερη συμμαχία με τον σεβαστό π. Βασίλειο;
Μακάρι να ανανήψουν, αν και όλες οι ενδείξεις δείχνουν ότι δεν πρόκειται να αλλάξουν τακτική.
Από πού συνάγεται αυτό;
Γιατί δημοσίευσαν, στο ιστολόγιο "Ομολογία", το σχόλιό τους για τον προσφιλή π. Βασίλειο, και όχι στα άλλα ιστολόγια που διαχειρίζονται;
Ας προβληματιστούν.
Άραγε ο Χριστός ευλογεί τον καιροσκοπισμό;
Πότε έκρυψε ο σεβαστός π. Βασίλειος τις απόψεις του για ορισμένα θέματα;
Επομένως γιατί συνομολόγησαν ανίερη συμμαχία μαζί του;
No comments:
Post a Comment