ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΜΕΝΩΝ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ευχαριστούμε θερμά το αγωνιστικό ιστολόγιο “Κατάνυξις”, για την δημοσίευση του θαυμάσιου άρθρου “Ροζ χριστιανισμός” του κ. Β. Μάλτσεφ.
Το άρθρο δείχνει ποιές είναι οι ρίζες της Νεορθοδοξίας που γέννησε στην συνέχεια και τον Νεονικολαιτισμό.
Η Νεορθοδοξία γεννήθηκε στην Ρωσσία, κατ’ επίδραση του φιλελεύθερου (liberal) Προτεσταντισμού και της Δυτικής εν γένει θεολογικής σκέψης.
Στην Ελλάδα μεταφέρθηκε από τους “Αγιοσεργίτες”, τουτέστιν από όσους φοίτησαν στο Θεολογικό Ινστιτούτο του Αγίου Σεργίου στο Παρίσι.
Η Ελληνική Νεορθοδοξία απέκτησε τα δικά της χαρακτηριστικά, αλλά στην ουσία της είναι 100% γόνος του “ροζ χριστιανισμού”.
Τι θα πει “ροζ χριστιανισμός”;
Ροζ χριστιανισμός σημαίνει διαστροφή της χριστιανικής αγάπης. Αντί η εν Χριστώ αγάπη να κηρύττεται ως μετάνοια και ως ομολογία της Πίστεως, ως άθλημα άσκησης και προσευχής και υπακοής στο νόμο του Ευαγγελίου, παρουσιάζεται ως μια εκκοσμικευμένη συναισθηματική αγάπη, που προδίδει την ουσία της πίστης μας και παραγνωρίζει τις ευαγγελικές εντολές.
Μη μιλάτε για Ευαγγελικές εντολές, μη μιλάτε για Κανόνες, μη μιλάτε για Β΄Παρουσία και Ημέρα της Κρίσεως, μη μιλάτε για Κόλαση ή αν μιλάτε γι’ αυτά να τα παρουσιάζετε με τέτοιο τρόπο ώστε να απουσιάζει ο φόβος του Θεού.
Αν αυτή θεολογική στάση αποτελεί ορθόδοξη θεολογία το αφήνω στην κρίση κάθε εχέφρονα αναγνώστη.
Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς μόνον με τον Χριστό δεν έχει σχέση αυτή η προσέγγιση.
Ούτε ο ίδιος ο διάβολος δεν θα μπορούσε να παρουσιάσει ένα τόσο παραπλανητικό Ευαγγέλιο όπως αυτό που κηρύττουν οι οπαδοί του “ροζ χριστιανισμού”.
Γνωστά τα ονόματα των οπαδών του “ροζ χριστιανισμού” στον Ελληνικό χώρο: Γιανναράς, π. Βασίλειος Θερμός, π. Φιλόθεος Φάρος, π. Λίβυος, π. Ανδρέας Κονάνος, π. Αδαμάντιος Αυγουστίδης, Ανδρέας Πιτσιλλίδης, Ανδρέας Αργυρόπουλος κτλ.
Τις η χρεία επίκλησης ετέρων μαρτύρων;
Χαιρετίζουμε, λοιπόν, με πολύ ενθουσιασμό την δημοσίευση αυτού του εξαιρετικού άρθρου από το ιστολόγιο “Κατάνυξις”.
Ελπίζουμε και προσευχόμαστε να σημαίνει ότι οι περί τον π. Θεόδωρο Ζήση Αποτειχισμένοι αποφάσισαν να ιεραρχήσουν σωστά τις προτεραιότητες του αγώνα.
Είναι κοινός τόπος ότι, μετά την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου Ζήση και των συν αυτώ, ο αντιοικουμενιστικός αγώνας παραπαίει και ο Νεονικολαιτισμός και η Νεορθοδοξία παίζουν χωρίς αντίπαλο.
Ας ελπίσουμε ότι εφεξής οι Αποτειχισμένοι θα δώσουν προτεραιότητα στην καταπολέμηση των δύο μεγάλων συγχρόνων αιρέσεων ήτοι της Νεορθοδοξίας και του Νεονικολαιτισμού και προπαντός εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού που πλήττουν ανελέητα την Εκκλησία του Χριστού τον τελευταίο αιώνα.
Θα συνεχίσουμε.
No comments:
Post a Comment