ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΡΑΤΡΑΓΟΥΔΑ ΣΤΗ ΡΩΜΗ
Του θεολόγου κ. Ανδρέα Κυριακού
=====
Ο λαϊκός οικουμενισμός, η ύπουλη ύαινα των ημερών μας, έδωσε το παρόν του για μια ακόμη φορά, στη θρονική εορτή της εκπεσούσης Ρώμης. Ο πολύς κόσμος βλέπει ότι την ίδια μέρα γιορτάζουν οι αιρετικοί Παπικοί τους Πρωτοκορυφαίους Αποστόλους μαζί με τους Ορθόδοξους. «Χρυσή ευκαιρία» για τους οικουμενιστές να συνεχίσουν την εμπέδωση του οικουμενιστικού μαθήματος. Έτσι, συνεχίζοντας την αθηναγόρεια στρέβλωση, ο Μητροπολίτης Περγάμου Ιωάννης, ο μητροπολίτης Συλυβρίας Μαξιμος κι ο Πρωτοπρεσβύτερος Χέικκι Χουττούνεν -η αντιπροσωπεία του Οικουμενικού Πατριαρχείου-, βρέθηκαν στη Ρώμη.
Από την προσφώνηση του Πάπα σχολιάζουμε την αναφορά του σε «αδελφές Εκκλησίες Ρώμης και Κωνστανινουπόλεως». Αληθινά πρέπει πάθει κανείς αμνησία «άνευ όρων και ορίων» για να δεχθεί σαν πραγματική την αναφορά αυτή. Λησμόνησε ο «Αγιώτατος» το Φιλιόκβε, το παπικό πρωτείο, την κτιστή χάρη, το παπικό αλάθητο κτλ.. Άρα η αναφορά σε «αδελφές Εκκλησίες» αποτελεί συνειδητό ψέμμα ή -τηρουμένων των αναλογιών- ύβρη προς τη νοημοσύνη μας.
Ο Πάπας ανέφερε τους αποστόλους Πέτρο και Ανδρέα ως αδελφούς «στο αίμα και στην πίστη». Όμως μεταξύ του Παπισμού και της Ορθόδοξης Εκκλησίας η πιο πάνω αναλογία είναι ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ. Πού είδε την αδελφότητα στην πίστη; Πράγματι ο πρωτοκορυφαίος απόστολος Παύλος λέγει ότι υφίσταται «εις Κύριος, μία πίστις έν βάπτισμα» μεταξύ των μελών της Εκκλησίας. Ο Παπισμός σίγουρα είναι ένας εγκόσμιος θεσμός, έχει παρασύρει ξωπίσω του εκλεκτούς λαούς, αλλά Εκκλησία ΔΕΝ είναι.
Κλείνω με το σχόλιο του «Αγιώτατου» για τη Μεγάλη Σύνοδο της Ορθόδοξης Εκκλησίας που προετοιμάζεται για το 2016. Μας διαβεβαιώνει ότι «προσεύχεται γι’ αυτήν». Για να είναι Σύνοδος αντάξια των Οικουμενικών Συνόδων πρέπει πρωτίστως να καταδικάσει επισήμως και ξεκάθαρα την παπική αίρεση. Ειδάλλως αν περιοριστεί σε φιλοφρονήσεις, προσφωνήσεις κι αναπροσαρμογές των δεδομένων της πίστεως με προδιαγραφές της Β΄ Βατινανείου Συνόδου, καλύτερα να μη γίνει. Γιατί αν γίνει θα είναι αιτία σκανδαλισμού του λαού του Θεού με απροσμέτρητες συνέπειες.
No comments:
Post a Comment