ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ουσιαστική η παρέμβαση του π. Θεόδωρου Ζήση για τον κορωνοιό και την Θεία Ευχαριστία.
Θες η τεράστια θεολογική μόρφωση του π. Θεόδωρου, θες ο τόνος της φωνής του που εμπνέει σιγουριά και αποφασιστικότητα, συντελούν στην εμπέδωση των όσων λέγει με κρυστάλλινη σαφήνεια.
Οι πιστοί δεν συζητούν την εγκυρότητα της ρήσης και της εντολής του Κυρίου “Λάβετε φάγετε τούτο εστί το Σώμα μου … πίετε εξ αυτού πάντες τούτο εστί το Αίμα μου”.
Αλλοίμονον αν πιστεύαμε ότι η Θεία Κοινωνία, δηλαδή ο Χριστός, είναι φορέας ιών και αιτία ασθενειών, αντί φάρμακο αθανασίας.
Η Θεία Κοινωνία μπορεί όντως να γίνει φορέας θανάτου, όχι από τα μικρόβια όπως πλανεμένα πολλοί νομίζουν, αλλά από το γεγονός ότι πολλοί προσέρχονται στο Μυστήριο της Ζωής χωρίς να είναι έτοιμοι να κοινωνήσουν, χωρίς να εξομολογηθούν και προπαντός χωρίς να μετανοήσουν.
Σε απάντηση της δημοσιογράφου που του πήρε την συνέντευξη, ο π. Θεόδωρος βρήκε την ευκαιρία να βάλει τα πράγματα στην θέση τους σε σχέση με την Θεία Χάρη στους αιρετικούς Παπικούς και Προτεστάντες.
Στην ερώτηση ότι τα μυστήρια των αιρετικών Παπικών δεν φάνηκαν αποτελεσματικά για την αναχαίτιση του κορωνοιού, ο π. Θεόδωρος απάντησε ότι αυτό δεν πρέπει να μας κάνει εντύπωση επειδή πρόκειται για αιρετικούς, που απώλεσαν στην Θεία Χάρη.
Αφού απώλεσαν την Θεία Χάρη πώς είναι δυνατόν να αναμένουμε ότι θα λειτουργήσει θαυματουργικά με τα άκυρα μυστήριά τους;
Αυτό, όμως, δεν έχει καμμία σχέση με την χάρη των μυστηρίων της Ορθόδοξου Εκκλησίας.
Έφερε, μάλιστα, το παράδειγμα του αγιασμού για να επιρρώσει τον ισχυρισμό του.
Όταν ο φραγκόπαπας τελεί τον αγιασμό για να διατηρηθεί ρίχνει μέσα αλάτι, ενώ ο αγιασμός που τελεί ο ορθόδοξος ιερέας παραμένει άθικτος για δεκαετίες.
Αύριο συνέρχονται οι Ιεραρχίες της Κύπρου, της Ελλάδας και της Κρήτης για να διαβουλευθούν και να αποφασίσουν τα μέτρα που θα προτείνουν στις κυβερνήσεις Ελλάδας και Κύπρου για την πανδημία του κορωνοιού.
Η σοφή και σαφής τοποθέτηση του π. Θεόδωρου Ζήση ας είναι οδηγός τους.
No comments:
Post a Comment