ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΣΑΙΚΑ ΦΛΗΝΑΦΗΜΑΤΑ ΤΗΣ κυρίας“ΦΑΙΗΣ”
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Ενοχλήθηκε, η κυρία “Φαίη”, του ιστολογίου “Τας θύρας! Τας θύρας”, από την αρθρογραφία μας εναντίον του Διευθυντηρίου της Θεσσαλονίκης, επειδή προωθεί Πανορθόδοξο Σχίσμα.
Εξίσου ενοχλημένη είναι και από την επίθεση εναντίον του “ομολογητή” του γλυκού νερού της Πάτρας, που φορά στο κεφάλι ακάνθινο στέφανο με τα αγκάθια προς τα έξω και παριστάνει τον μεγαλομάρτυρα και τον ήρωα της κανονικότητας στην Ουκρανία.
Εξίσου ενοχλημένη είναι και από την επίθεση εναντίον του “ομολογητή” του γλυκού νερού της Πάτρας, που φορά στο κεφάλι ακάνθινο στέφανο με τα αγκάθια προς τα έξω και παριστάνει τον μεγαλομάρτυρα και τον ήρωα της κανονικότητας στην Ουκρανία.
Λες και δεν είναι η κυρία “Φαίη”, που -για μήνες τώρα- καταρράκωνε και καταρρακώνει, με χτυπήματα κάτω από την μέση και προπηλακισμούς του πεζοδρομίου, το κύρος και την προσωπικότητα του Σεβ. Ναυπάκτου και τόσων άλλων Πρωθιεραρχών και Μητροπολιτών.!!!
Ο λόγος;
Επειδή έχουν διαφορετική εκτίμηση για το Ουκρανικό, από ότι το Διευθυντήριο της Θεσσαλονίκης, που προωθεί, με αποφευκτέα συνέπεια και μη κατά Θεόν ζήλο, την δημιουργία Πανορθόδοξου Σχίσματος, για να ξεφύγει από το αδιέξοδο της Αποτείχισης που έκαναν οι Θεσσαλονικείς πατέρες.!!!
Ο λόγος;
Επειδή έχουν διαφορετική εκτίμηση για το Ουκρανικό, από ότι το Διευθυντήριο της Θεσσαλονίκης, που προωθεί, με αποφευκτέα συνέπεια και μη κατά Θεόν ζήλο, την δημιουργία Πανορθόδοξου Σχίσματος, για να ξεφύγει από το αδιέξοδο της Αποτείχισης που έκαναν οι Θεσσαλονικείς πατέρες.!!!
Η κυρία “Φαίη” και οι υπόλοιποι πρωταγωνιστές του Διευθυντηρίου της Θεσσαλονίκης πρέπει να αντιληφθούν ότι έχουμε αδήριτο χρέος έναντι του Κυρίου να ελέγχουμε αυστηρά όσους προωθούν Σχίσματα και δη Πανορθόδοξης έκτασης.
Ο αγώνας μας -όπως μας τον συνόψισε ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος- είναι πόλεμος εναντίον των δύο δαιμονικών άκρων: Του συγκρητιστικού Οικουμενισμού και του Προτεσταντίζοντος, μη κατά Θεόν, Ζηλωτισμού.
Ο αγώνας μας -όπως μας τον συνόψισε ο Γέροντας Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος- είναι πόλεμος εναντίον των δύο δαιμονικών άκρων: Του συγκρητιστικού Οικουμενισμού και του Προτεσταντίζοντος, μη κατά Θεόν, Ζηλωτισμού.
Αντίθετα με την κυρία “Φαίη”, τον π. Θεόδωρο Ζήση, τον Σεβ. Προικοννήσου, τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη και πολλούς άλλους Οικουμενιστές και αντιοικουμενιστές, την ενότητα ΔΕΝ την αντιλαμβανόμαστε, ως τυφλή υπακοή σε κάποια πρόσωπα, αλλά ως συμμόρφωση στο Ευαγγέλιο, στους Κανόνες, στους Όρους της πίστεως και στην συμφωνία των Αγίων Πατέρων.
Γι’ αυτό λ.χ. υποστηρίξαμε αναφανδόν τον π. Θεόδωρο Ζήση στους αγώνες του εναντίον της παναίρεσης του Οικουμενισμού, υπερμαχήσαμε υπέρ του όταν Αποτειχίστηκε, αλλά είμαστε και θα παραμείνουμε σφοδροί επικριτές του τώρα που μεθοδεύει, με τους συν αυτώ, την δημιουργία Πανορθόδοξου Σχίσματος.
Επίσης!
Ενώ η εκτίμηση που τρέφουμε προς το πρόσωπο του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, είναι πολύ κάτω του μηδενός
Ενώ η εκτίμηση που τρέφουμε προς το πρόσωπο του Οικουμενικού Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίου, είναι πολύ κάτω του μηδενός
1.) εξαιτίας των οικουμενιστικών του ακροβατισμών,
2.) εξαιτίας του συγκρητιστικού του φρονήματος,
3.) εξαιτίας της φιλαργυρίας του, που έφτασε στο σημείο να μεθοδεύει την Αγιοκατάταξη του Θεομπαίκτη, πλανεμένου και φαύλου Ιωσήφ του Βατοπαιδινού,
4.) εξαιτίας του εκκλησιαστικού -γράφε αντιεκκλησιαστικού- φρονήματος των συνεργατών που τον περιβάλλουν, και
τον στηρίζουμε τώρα στην διαμάχη του με όσους μεθοδεύουν Πανορθόδοξο Σχίσμα.
Δεν είχαμε και δεν έχουμε προσωπικά με κανένα.
Όποιος βαδίζει την οδό του Ευαγγελίου θα τον στηρίζουμε.
Όποιος καταπατά το Ευαγγέλιο και τους Κανόνες της Εκκλησίας θα τον ελέγχουμε.
Χωρίς να εμβλέπουμε σε πρόσωπα ανθρώπων.
Όποιος καταπατά το Ευαγγέλιο και τους Κανόνες της Εκκλησίας θα τον ελέγχουμε.
Χωρίς να εμβλέπουμε σε πρόσωπα ανθρώπων.
Τα "δύο μέτρα και τα δύο σταθμά" είναι η ζυγαριά των παλιανθρώπων.
Όσοι σχολιάζουν -επί καθημερινής βάσεως- την εκκλησιαστική επικαιρότητα -όπως το ιστολόγιο μας-, πρέπει να ασκούν κριτική σε όλους, όταν τυχόν δηλώσεις και ενέργειές τους, δεν είναι σύννομες με το θέλημα του Αγίου Θεού.
Παράλληλα πρέπει να επαινούν όλους, όσους ενεργούν, για ορισμένα έστω θέματα, σύμφωνα με το Ευαγγέλιο. Έστω και αν δεν συμφωνούν με την εν γένει πολιτεία τους.
Αυτή την στάση πρέπει να τηρούν οι σχολιαστές της εκκλησιαστικής επικαιρότητας αν θέλουν να είναι έντιμοι έναντι της συνείδησής τους, έναντι των συνανθρώπων τους και προπαντός έναντι του Αγίου Θεού και της Εκκλησίας Του.
No comments:
Post a Comment