Monday, January 27, 2020

ΕΟΡΤΙΟ ΒΡΑΔΥΝΟ ΤΗΣ Ι. Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑΝΝΑΡΑ

Παρόλον ότι δεν συμμερίζομαι καθόλου την ανακριβή και άδικη άποψη του ιστολογίου "Κατάνυξις" ότι η Μητρόπολη Πειραιώς διολισθαίνει στον Οικουμενισμό, θεωρώ οπωσδήποτε επιβεβλημένο να τονίσω ότι ο Σεβ. Πειραιώς πρέπει να απαγορεύσει την προβολή Νεορθόδοξων και Νεονικολαιτών -όπως τον κ. Χρ. Γιανναρά- στην Μητρόπολή του, αλλά και Μακρακιστών -όπως τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη.

Το δουλειά έχουν άνθρωποι κακόδοξου φρονήματος στην παραδοσιακή Μητρόπολή σας Σεβ. Πειραιώς;


ΕΟΡΤΙΟ ΒΡΑΔΥΝΟ ΤΗΣ Ι. Μ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΜΕ ΟΜΙΛΗΤΗ ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΟ ΓΙΑΝΝΑΡΑ

("H Ι. Μητρόπολις Πειραιώς διοργανώνει εόρτιο βραδυνό προς τιμήν των Εκπαιδευτικών. Θα μιλήσει ο Ελλογιμώτατος κ. Χρήστος Γιανναράς").

Επιμέλεια σύνταξης: katanixi.gr
=====

Την Κυριακή 26 Ιανουαρίου 2020 η Ι. Μητρόπολις Πειραιώς θα διοργανώσει εόρτιο βραδυνό προς τιμήν των Εκπαιδευτικών με την ευκαιρία της εορτής των Τριών Ιεραρχών και ομιλητής θα είναι ο Χρήστος Γιανναράς.

Σχετικά με τον Χρήστο Γιανναρά παραθέτουμε το παρακάτω απόσπασμα από την εισήγηση του π. Θεοδώρου Ζήση υπό τον τίτλο «Γένεση καί ἐξέλιξη τῆς πατρομαχικῆς μεταπατερικότητας», που έκανε στην Θεολογική Ημερίδα στον Πειραιά στίς 14-02-2012 μέ θέμα: «Πατερική Θεολογία καί μεταπατερική αἵρεση»:

«Ἡ μεταπατερικότητα λοιπόν τοῦ καθηγητοῦ Γιανναρᾶ προσλαμβάνει βαρύτερο χαρακτήρα τῆς τῶν ἀναφερθέντων ἄλλων μεταπατερικῶν Οἰκουμενιστῶν, διότι καταλήγει σέ ἐμφανῆ ἀντιπατερικότητα μέ ὑβριστική, ἄδικη καί ἀθεμελίωτη πολεμική ἐναντίον συνόλου τῆς Πατερικῆς Παραδόσεως καί ἐξαιρέτως τοῦ Ἁγίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου, ἀλλά καί σέ παρότρυνση τῶν νέων σέ ἠθική χαλαρότητα." 

Ὅπως ἐπισημαίνει τό κείμενο τῆς Ἱερᾶς Κοινότητος τοῦ Ἁγίου Ὄρους «ὁ κ. Γιανναρᾶς προωθεῖ τούς ἀναγνώστας του καί μάλιστα τούς νέους νά γίνουν κριταί τῶν Ἁγίων καί νά μένουν μέν εἰς τήν Ἐκκλησίαν ἱκανοποιοῦντες ὅμως τά πάθη των, χωρίς νά παιδαγωγοῦνται εἰς τήν ἀπόκτησιν τῆς ἀληθοῦς μετανοίας, ταπεινοφροσύνης, ἁγνότητος καί ὑπακοῆς, ἄνευ τῶν ὁποίων εἶναι ἀνέφικτος ἡ ἀληθής ἐν Χριστῷ ἐλευθερία».

2 comments:

  1. Πρέπει να ομολογήσουμε, κ. Τελεβάντο,καποιοι παραδοσιακοί και ορθόδοξοι Ιεράρχες της Εκκλησίας μας, εκφράζουν μερικές φορές, κάποιες από τις κακοδοξίες του "ελλογιμωτατου" καθηγητού κ. Γιανναρά. Ο Ναυπάκτου, ο Πειραιώς και κληρικοι καθόλα σεβαστοι, κάνουν διάκριση του Χριστιανισμου, λέγοντας ότι είναι άλλο η εκκλησία και άλλο η θρησκεία, βέβαια, περισσότερο ακολουθώντας τον π. Ιωάννη Ρωμανιδη, τον Florovsky, που επηρεάστηκε από τον τον Karl Barth. Η σωστή στάση φυσικά είναι ότι ο Χριστιανισμός ως Εκκλησία, είναι η αληθινή θρησκεια, ήτοι η αληθινή πίστης, λατρεία και διδασκαλία του Θεού.
    Έχετε αναφέρει πλείστες φορές, τις αιρέσεις της νεορθοδοξιας που αποτελούν ο νικολαιτισμος, η ικανοποίηση των σαρκικων αμαρτιών, η σχετικοποίηση της αγιοπατερικης διδασκαλίας, η ακριτη εισχώρηση της μεταφυσικής των Γερμανών φιλοσόφων με την Ορθόδοξη διδασκαλία καθώς και η προτεσταντικη διαχωρηση των όρων θρησκείας και εκκλησίας.
    Η νεορθοδοξια, είναι πολύ πιο πονηρή και διεστραμμένη αίρεση από τον οικουμενισμος, καθώς ο πρώτος είναι θρησκευτικός συγκρητισμος οφθαλμοφανως, γιατί πρώτον, ο εισηγητής της, είναι άνθρωπος με πολύ καλή χρήση του λόγου και αφοπλιστικο, πλην υπερήφανο ύφος. Κάτι που μπορεί κάποιος να το αντιμετωπίσει με λεπτεπιλεπτη εγχειρητικη δεξιότητα.
    Δεύτερον, χρησιμοποιεί τους αγίους πατέρες για να κατοχυρώσει τις πλάνες της.
    Αλλοτε, έχει ορθόδοξο περιτύλιγμα με μια φορά επαναστατική.
    Ποια είναι η γνώμη σας;

    ReplyDelete
  2. Πάντως, ο κ. Γιανναράς, δεν είναι οικουμενιστης.Περισσότερο θα έλεγα αυτες οι αιρεσεις που εκφράζει αποτελούν ψυχολογικές αντιδράσεις απέναντι σε μια εκκλησιαστικη κατάσταση στην οποία επικρατούσε ο καθωσπρεπισμος και όχι το βάθος της ορθόδοξη πνευματικοτητας.
    Αναφέρομαι στην δεκαετία του '60,οπου τα κατηχητικα διαπνέονταν από μια τάση προσκοπισμου.
    Αυτο βέβαια δεν δικαιολογεί το αιρετικό φρόνημα του....

    ReplyDelete