Saturday, April 13, 2019

ΠΟΣΟ ΛΙΓΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ, π. ΘΕΟΔΩΡΕ ΖΗΣΗ!


ΠΟΣΟ ΛΙΓΟ ΞΕΡΕΤΕ ΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ, π. ΘΕΟΔΩΡΕ ΖΗΣΗ!

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δημοσίευσε άρθρο το οποίο επιγράφει “Σε αδιέξοδο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος για το Ουκρανικό”.

Σ’ αυτό ο π. Θεόδωρος επαναλαμβάνει τις γνωστές θέσεις του, που δημοσίευσε σε δεκάδες κείμενα που έγραψε για την Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας.

Η αντίληψη ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος βρίσκεται σε αδιέξοδο για το Ουκρανικό δείχνει πόσο λίγο γνωρίζει τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο ο π. Θεόδωρος Ζήσης.

Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, Γέροντα, δεν βρίσκεται σε κανένα αδιέξοδο.

Επιχαίρει τα μέγιστα επειδή το Οικουμενικό Πατριαρχείο -και δη ο Παναγιώτατος- βρίσκονται σε αδιέξοδο για το Ουκρανικό. 

Γι’ αυτό αναβάλλει την σύγκληση της Ιεραρχίας. Επιτείνει έτσι την αγωνία του Πατριάρχη Βαρθολομαίου εξαιτίας της απομόνωσης που βρίσκεται. Προπαντός αναμένει να δει πού πάνε τα πράγματα για να μη βγάλει ο ίδιος τα κάστανα από την φωτιά. 

Ο Μακαριώτατος είναι σκληρός διαπραγματευτής και άνθρωπος των σκοτεινών παρασκηνίων. Γι' αυτό προσπαθεί να εκμαιεύσει μεγάλα ανταλλάγματα για να ευδοκήσει να συγκαλέσει την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος για το Ουκρανικό.

Γνωρίζει ο Αρχιεπίσκοπος ότι, αν φέρει το Ουκρανικό στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδος, θα γίνει αμέσως αποδεκτή η εκχώρηση Αυτοκεφαλίας στην Ουκρανία με ευρύτατη πλειοψηφία.

Γι’ αυτό ψήνει το ψάρι στα χείλη του Πατριάρχη, χαιρεκακεί υπέρμετρα με την αγωνία του Παναγιώτατου και ζητά πολλά και πλούσια ανταλλάγματα για να συγκαλέσει την Ιεραρχία, η οποία είναι απολύτως βέβαιο ότι θα συνταχθεί με συντριπτική πλειοψηφία υπέρ των πρωτοβουλιών του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην Ουκρανία.

Σε απλά Ελληνικά π. Θεόδωρε: Ο Μακαριώτατος "παίρνει πολλούς στην βρύση και τους επιστρέφει άποτους", κατά την λαική φράση.

7 comments:

  1. Συγγνώμη, από όλο αυτό το άρθρο αυτό καταλάβατε;

    Το ότι τα χώνει στον Ναυπάκτου για την ερμαφρόδιτη στάση του, το πήρατε χαμπάρι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Οι θέσεις του Ναυπάκτου δεν έιναι ερμαφρόδιτες αλλά το άρθρο του π. Θεόδωρου γράφτηκε για να λυντσάρει την προσωπικότητα του Ναυπάκτου επειδή κατέθεσε τις θέσεις του για το Ουκρανικό που διαφέρουν άρδην από τις θέσεις του π. Θεόδωρου.

      Γι' αυτό ακριβως, εντελώς ανακριβώς έγραψε ότι ο Ιερώνυμος βρίσκεται σε αδιέξοδο ενώ η ναμφίλεκτη αλήθεια είναι ότι ο Πατριάρχης βρίσκεται σε αδιέξοδο και ο Ιερώνυμος σε θέση ισχύος αφού είναι σε θέση να εκβιάσει το Πατριαρχείο.

      Delete
  2. Μάλλον είμαι λίγο άδειος στο ρετιρέ.
    Μπορείτε εν τέλει να μας εξηγήσετε τις παντελονάτες (και όχι ερμαφρόδιτες) -κρυστάλλινες θέσεις του Ναυπάκτου για το ζήτημα;
    Το ζουμί της τοποθέτησής του δηλαδή...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Να γίνει δεκτή η Αυτοκεφαλία της Ουκρανίας αφού προηγουμένως δοθούν από το Πατριαρχείο ικανοποιητικές απαντήσεις για τον τρόπο αποκατάστασης των πρώην Σχισματικών.

      Delete
  3. Κύριε Τελεβάντο, εάν οι πληροφορίες σας για άνετη αναγνώριση της Ουκρανικής Αυτοκεφαλίας από την Σύνοδο της Ιεραρχίας της Ελλάδος επαληθευτούν, τότε με την λήψη μιάς τέτοιας απόφασης, η οποία αργά ή γρήγορα θα έλθει, γιατί δεν μπορεί να αναβάλλεται το θέμα επ αόριστο από τον Αρχιεπίσκοπο, θα ανοίξουν παράλληλα και οι ασκοί του Αιόλου και αυτό που γραφω δεν είναι σχήμα λόγου αλλά κυριολεξία.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ούτε και εσείς φαίνεται να ξέρετε τον Ιερώνυμο.

      Αν δεν πάρει αυτά που ζητά απο το Πατριαρχείο έχει τον τρόπο να αναβάλλει με τον ένα ή με τον άλλο τρόπο την απόφαση της Ιεραρχίας.

      Όσο για τον ασκό του Αιόλου άνοιξε από το 1991 όταν η Εκκλησία της Ρωσσίας αρνήθηκε να δώσει Αυτοκεφαλία στο ομόφωνο αίτημα της Ιεραρχίας της Ουκρανίας.

      Τώρα ζούμε μια ακόμη πιο σοβαρή φάση του Ουκρανικού και να μην εχετε αμφιβολία ότι αν δεν γίνει ένα πραγματικό θαύμα θα ζήσουμε και χειρότερα.

      Delete
  4. το καλύτερο κομμάτι της Ρωσίας ηταν η Ουκρανία. το πιό έφορο, με τις περισσότερες ενορίες αναλογικά, το πιό ιστορικό. και κατάφεραν οι ευρωπαιοι και το απέσπασαν από την Ρωσία και μάλιστα έπεισαν και τους Ρώσους και τους Ουκρανούς ότι αποτελουν διαφορετικό έθνος!!!!
    εάν δεν ειναι θαυμα το ότι έπεισαν όλη την ανθρωπότητα ότι Ρωσοι και Ουκρανοί δεν ειναι το ίδιο έθνος, τότε τί ειναι;;;;;;
    και μετά ασχολούμαστε εμεις με το άν πρέπει ένα ανεξάρτητο κράτος να έχει αυτοκέφαλη Εκκλησία!!!
    αυτοί κάνανε την δουλειά τους και εμεις τρωγόμαστε μεταξύ μας για μία τελειωμένη δουλειά!

    ReplyDelete