Friday, December 14, 2018


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ
Δ΄
=====
(δ) Έχω ήδη καταδείξει ότι η απόσπαση της Ουκρανίας από την ρωσική σφαίρα επιρροής εντάσσεται στην από δεκαετίες εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ (Κίσσιντζερ, Μπρεζίνσκι), με γνώμονα όχι την αυτοσυνειδησία των Ουκρανών, αλλά τις γεωπολιτικές προτεραιότητες της αμερικανικής  κοσμοκρατορίας.
(ε) Έχουμε δει τον τελευταίο καιρό, στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και άλλους αθλίους, να παραδέχονται μη ελληνική "μακεδονική" εθνότητα και γλώσσα, ακόμη και εντός της ελληνικής επικρατείας. Φαντάζεσθε στην εκκλησιαστική έκφανση (εκδοχή) μιάς τέτοιας εθνικής προδοσίας ο Οικ. Πατριάρχης να παραχωρούσε εκκλησιαστικό status; 
Φαντάζεσθε, λόγου χάριν, λόγω ελλείψεως εκκλησιαστικών προδοτών για μια τέτοια κίνηση, να απετείνετο  σε πρόθυμους σχισματικούς, λ.χ. κάποιους περιθωριακούς Γ.Ο.Χ., αποδίδοντάς τους εκκλησιαστική νομιμοποίηση ως σε "Μακεδονική Εκκλησία"; Ε, αυτό περίπου (με κάποιες διαφορές) πράττει στην Ουκρανία!  
(στ) Οι φιλοδυτικές στατιστικές αποδίδουν στην (κανονική) ρωσική, μοσχοβίτικη, δικαιοδοσία στην Ουκρανία περί το 17 - 21% του θρησκευομένου  πληθυσμού, ποσοστό κάπως μικρότερο από το σχισματικό "Πατριαρχείο Κιέβου" (https://en.wikipedia.org/wiki/Ukrainian_Orthodox_Church_(Moscow_Patriarchate)). Όμως υπάρχει ένα (βολικά για τις ουκρανικές αρχές) "αδιευκρίνιστης" υπαγωγής ορθόδοξο ποίμνιο της τάξεως του 23%  του γενικού πληθυσμού. Συνεπώς, το ποίμνιο της κανονικής Εκκλησίας στην Ουκρανία δεν είναι μόνον 10%, αλλά πολύ παραπάνω. Πρέπει να σημειώσω, ότι ο Ορθόδοξος πληθυσμός της νοτίου Ουκρανίας είναι σε μέγα μέρος ρουμανόφωνος ή και με ρουμανικές ρίζες, όπως και Ιεράρχες σαν το Ονούφριο του Κιέβου, τον Βλαδίμηρο του Ποτσάεφ, τον Λογγίνο του Μπαντσέν και άλλους (της κανονικής υπό την Μόσχα Μητροπόλεως Κιέβου), και συνεπώς δεν δρουν με γνώμονα την φυλετική ένταξη, αλλά απλώς την ιεροκανονική νομιμότητα.
(στ) Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο προδότης αυτός Πίστεως και Γένους, αυτοαναιρείται και πλήσσει έτσι, με ακόμη έναν τρόπο, και το κύρος  του Οικουμενικού μας Πατριαρχείου: 
(1) Τώρα θυμήθηκε, μετά από 28 χρόνια ουκρανικής κρατικής υποστάσεως, ότι το Κίεβο δήθεν υπάγεται στην ΚΠολη; Διότι, ασχέτως και των ίδιων  των αρχικών του καταδικαστικών αποφάσεων κατά του Φιλαρέτου κ.λπ., το ιεροκανονικό και ιστορικό επιχείρημα τούτο, με βάση δήθεν τα έγγραφα του 1686, πρώτη φορά προβάλλεται· τώρα, και όχι ενωρίτερα. Συνεπώς, πρόκειται, πέραν της ελκύσεως της ευαρεσκείας των ΗΠΑ, και για ωμή εκδίκηση (!) της ΚΠόλεως προς την Μόσχα, διότι δεν συμμετέσχε το 2016 στο προδοτικό Κολυμπάρι, όπως άλλαις λέξεσι παραδέχθηκε και ο Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμος, στο τηλεοπτικό πάνελ εκείνο περί τον δημοσιογράφο κ. Χαρίτο ...
(http://www.youtube.com/watch?v=z1KIDtzatZQ&t=39m18s ), από το 39΄30΄΄ και εξής.

(Συνεχίζεται)

5 comments:

  1. (και λίγη συνομωσία)
    τώρα ερμηνεύεται και η Πράξη του 1928!
    οι Άγγλοι έρριξαν το σύνθημα "η Μακεδονία στους Μακεδόνες", οι Άγγλοι πάλι ειπαν στο Πατριαρχειο το "άχρι καιρου"!!
    δηλαδή, αύριο, δεν αποκλείεται να γίνει μία Μακεδονία και να ειναι ενωμένη εκκλησιαστικά με την Κωνσταντινούπολη!
    https://apologhtika.blogspot.com/2018/12/blog-post_93.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Η Μακεδονια και οι Μητροπόλεις των αλλων Νεων Χωρών ειναι ενωμένες με την Κωνσταντινουπολη. Γι' αυτο και μνημνεύουν τον Οικουμενικο Πατριάρχη πριν μνημονευσουν την Συνοδο της Εκκλησιας της Ελλαδος

      Delete
  2. αυτό μας το ειπε ο Τυρολόης...πριν 30 χρόνια...

    ReplyDelete
  3. Υποτίθεται οτι ο θεσμός του οικουμενικού πατριάρχη έχει υπόσταση στο νά λύει ειρηνικώς τα θέματα προς το καλώς νούμενο συμφέρον εκκλησιαστικώς και εθνικώς -- δεν είπα εθνοφυλετικώς -- και όχι νά "ανακατώνει" το σύμπαν !

    ReplyDelete
    Replies
    1. δυστυχως το Βυζάντιο τελείωσε...

      Delete