Sunday, January 28, 2018

Ο π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΚΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ



Ο π. ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΖΗΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΜΩΝΕΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΤΟ ΚΑΚΟΔΟΞΟ ΚΛΗΡΙΚΟ π. ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥΔΑΚΗ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Ο π. Σεραφείμ Ζήσης απαντά στις ψευδολογίες του σεβαστού π. Βασίλειου Βολουδάκη, ο οποίος -με απανωτά δημοσιεύματα- προσπαθεί να εμπεδώσει σαν αλήθεια το ψεύδος ότι δήθεν η Σύνοδος της Εκκλησίας της Ρωσσίας καταδίκασε τη Σύνοδο του Κολυμπαρίου ως οικουμενιστική Σύνοδο.

Ο π. Σεραφείμ Ζήσης, με δύο κείμενα της Ρωσσικής Εκκλησίας που μετέφρασε στα Ελληνικά, αποδεικνύει έωλους τους στρεψόδικους ισχυρισμούς του σεβαστού π. Βασιλείου και αποκαθιστά την αλήθεια.

Η αλήθεια είναι ότι η Εκκλησία της Ρωσσίας δεν αποδέχεται τις αποφάσεις της Συνόδου της Κρήτης, ΜΟΝΟΝ επειδή δεν λειτούργησε με την αρχή της ομοφωνίας και αξιολογεί ως σημαντική, για τη ζωή της Εκκλησίας, τη Σύνοδο της Κρήτης.

Ο σεβαστός π. Βασίλειος, όμως, διαστρέφει τα γεγονότα, εξάγει αυθαίρετα συμπεράσματα βασισμένα στις ιδεοληψίες και στις εμμονές που τον βασανίζουν και παραπληροφορεί συνειδητά το λαό του Θεού. 

Στόχος του αμετάθετος είναι να αποπροσανατολίσει τον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού και της Συνόδου της Κρήτης και να τον εκτρέψει σε πόλεμο εναντίον του Οικουμενικού Πατριαρχείου σαν θεσμού.

Είναι πραγματικά ψυχοφθόρο να ασχολείται κάποιος με τις κατά συρροήν πλάνες, στρεψοδικίες, ιδεοληψίες και εμμονές του σεβαστού π. Βασίλειου. Αλλά τι να κάνεις; Δεν μπορείς να τον αφήσεις ανενόχλητο να κινείται ασύδοτα! Δεν είναι έτσι;

Έχω έτοιμα καμιά δεκαριά κείμενα, με τα οποία ανασκευάζω πλανεμένες θέσεις του σεβαστού π. Βασίλειου, που ακόμη δεν έχουν δει το φως της δημοσιότητας και που θα δημοσιευθούν προσεχώς.

Δουλειά δεν είχαμε, δουλειά βρήκαμε! Να ανασκευάζουμε τις πλάνες του σεβαστού κακόδοξου κληρικού.

Ευχαριστούμε θερμά τον αξιόλογο θεολόγο, π. Σεραφείμ Ζήση, επειδή με τη μετάφραση και τον σχολιασμό των άγνωστων -στους πολλούς- κειμένων της Ρωσσικής Εκκλησίας, βάζει στο σκαμνί τον σεβαστό π. Βασίλειο Βολουδάκη και αποκαθιστά την δεινώς τρωθείσα αλήθεια.

Φυσικά δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις. Δεν υπάρχει καμία δύναμη που μπορεί να εμποδίσει τον σεβαστό κακόδοξο κληρικό να συνεχίσει να διαστρέφει την αλήθεια. Γι’ αυτό είναι απολύτως επιβεβλημένο να βρεθεί τρόπος να εκδιωχθεί κλωτσηδόν -είναι ο μόνος τρόπος- από τον “Ορθόδοξο Τύπο”.

Ποιος θα του δώσει την κλωτσιά είναι το πρόβλημα.

Παραθέτουμε στη συνάχεια το απόσπασμα του άρθρου του π. Σεραφείμ Ζήση, που μας έδωσε αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου.

*****


ΔΥΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Τοῦ Οσιολ. Μοναχοῦ π. Σεραφείμ Ζήση
====

Παραδίδουμε στή δημοσιότητα τήν μετάφραση δύο κειμένων τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσσίας πού ἀφοροῦν στή Σύνοδο τῆς Κρήτης (τοῦ Κολυμπαρίου).

Τό πρῶτο (δεύτερο χρονικῶς) εἶναι ἀπόσπασμα (οἱ παράγραφοι §§37-45) ἀπό τό ἐπίσημο κείμενο Ἀποφάσεις τῆς Ἱερᾶς Ἐπισκοπικῆς Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ρωσσίας (29 Νοεμβρίου – 2 Δεκεμβρίου 2017), ὅπως ἀναρτήθηκε στήν ἀγγλική γλῶσσα στόν ἐπίσημο ἱστοχῶρο τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας (https://mospat.ru/en/2017/12/02/news153781/) στίς 02 Δεκεμβρίου 2017, στίς 14:00(ὑπό τόν τίτλο “Resolutions of the Holy Bishops’ Council of the Russian Orthodox Church (29th november – 2nd december 2017)”). 

Τό δεύτερο κείμενο (χρονικῶς προηγούμενο) εἶναι τοῦ Μητροπολίτου Βολοκολάμσκ κ. Ἱλαρίωνος· ἀποτελεῖ παρουσίαση τῶν συμπερασμάτων τῆς μελέτης τῶν κειμένων τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης ἐκ μέρους τῆς Συνοδικῆς Βιβλικῆς – Θεολογικῆς Ἐπιτροπῆς, καί ἔχει τίτλο: «Ὁ Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ἱλαρίων ὁμιλεῖ στή συνεδρία τῆς Ἐπισκοπικῆς Συνόδου τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ρωσσίας ἐπί τῶν ἀποτελεσμάτων τῆς μελέτης τῶν κειμένων τῆς Συνόδου στήν Κρήτη». Ἡ συμπερασματική ἀνάλυση τῆς Ἐπιτροπῆς αὐτῆς ἀνακοινώθηκε στήν Ἱερά Σύνοδο διά στόματος τοῦ Προέδρου τῆς Ἐπιτροπῆς Μητροπολίτου κ. Ἱλαρίωνος καί ἀναρτήθηκε στίς 29 Νοεμβρίου (ὥρα 22:30) τοῦ παρελθόντος ἔτους 2017 στόν ἐπίσημο ἱστοχῶρο τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας (στήν ἀγγλική https://mospat.ru/en/2017/11/29/news153514/) (τίτλος πρωτοτύπου: “Metropolitan Hilarion of Volokolamsk speaks at the session of the Episcopal Council of the Russian Orthodox Church on the results of studying the documents of the Council on Crete”).

Ἀπό τά κείμενα αὐτά προκύπτει ἀφ΄ ἑνός (1) ἡ πραγματική στάση τῆς διοικήσεως τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρωσσίας ἔναντι τῶν κακοδοξιῶν τῆς Συνόδου τῆς Κρήτης, ἀφ’ ἑτέρου(2) τό ὅτι οἱ ἀποφάσεις αὐτές προηγήθησαν τῆς Συνεδρίας στήν ὁποία ἔλαβαν τιμητικῶς μέρος οἱ Προκαθήμενοι τῶν ὑπολοίπων Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν (ἐπί τῇ συμπληρώσει τῶν ἑκατόν ἐτῶν τῆς ἀνασυστάσεως τοῦ Πατριαρχείου Μόσχας τό 1917), Συνεδρίας πού ἔλαβε χώρα τό ἀμέσως ἀκόλουθο ἀπόγευμα τῆς 2ας Δεκεμβρίου (https://mospat.ru/en/2017/12/02/news153880/). Συνεπῶς, δέν ἰσχύει ἡ ἀνακριβής εἴδηση ὅτι ὅλοι οἱ συνεορτάζοντες Προκαθήμενοι διεκήρυξαν ἀπό κοινοῦ μέ τό Πατριαρχεῖο Μόσχας ἀμφισβήτηση πρός τήν ἐκκλησιολογία τοῦ κακοδόξου 6ου Κειμένου τοῦ Κολυμπαρίου, ὅπως διευκρίνισε καί μία σχετική ἀνάλυση τοῦ Πρωτοπρ. Καθηγητοῦ π. Θ. Ζήση (http://www.katanixis.gr/2018/01/blog-post_580.html).

Ἡ μετάφραση τῶν δύο αὐτῶν κειμένων ἔχει ἀναρτηθεῖ καί στό Scribd (ἐδῶ).

No comments:

Post a Comment