Η ΠΡΟΣΦΑΤΗ ‘’ΑΝΑΣΚΕΥΗ’’ ΤΗΣ BIOΓΡΑΦΙΑΣ ΤΟΥ π. ΙΩΣΗΦ ΒΑΤΟΠΑΙΔΙΝΟΥ
(Ας γίνει απαρχή για να αποσυρθεί η συνεχιζόμενη λοιδορία του Αρχιεπισκόπου από τα ιστολόγια των ‘’φανατικών υποστηρικτών’’)
Του θεολόγου κ. Β. Χαραλάμπους
=====
Πρόσφατα στην ιστοσελίδα Vatopedi.gr δημοσιεύτηκε σε ανάρτηση ημερομηνίας 30 Ιουνίου 2015, βιογραφία με τίτλο «Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός (1921-2009)». Στη βιογραφία π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού αποφεύγεται εντελώς το γεγονός ότι ήλθε στην Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού της Μίνθης στην Πάφο της Κύπρου και ακολούθως εκδιώχθηκε από τον οικείο Μητροπολίτη το έτος 1981.
Στο βιογραφικό καταγράφεται ως εξής το γεγονός της μη αναφοράς της καθόδου του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού στην Κύπρο: «O γέροντας Ιωσήφ το περισσότερο χρονικό διάστημα μετά την κοίμησή του γέροντός του (το έτος 1959) έζησε στην Νέα Σκήτη και τον Απρίλιο του 1987…». Αποφεύγεται εντελώς το γεγονός ότι ήλθε στην Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού της Μίνθης στην Πάφο της Κύπρου.
Όμως το αμάρτημα της συκοφαντίας, συνεχίζει να αποδίδεται στον τότε Μητροπολίτη Πάφου, νυν Αρχιεπίσκοπο Κύπρου, παρά το γεγονός ότι έχει αποδειχθεί ότι είναι ασύστολο ψεύδος, καθότι παρά τις εις βάρος του π. Ιωσήφ Βατοπαιδινού καταγγελίες είχε μεταβεί την παραμονή της Σταυροπροσκυνήσεως, ημέρα Σάββατο στη Ιερά Μονή Τιμίου Σταυρού της Μίνθης, για την εις διάκονο χειροτονία του, η οποία αν και είχε συμφωνηθεί δεν έγινε ποτέ, λόγω της άρνησής του την τελευταία στιγμή με το ρηθέν από αδελφό της Μονής «ο γέροντας από άκρα ταπείνωση δεν θέλει να χειροτονηθεί».
Επιπρόσθετα με αυτά εκείνο που εντελώς καταρρίπτει τα περί συκοφαντίας, είναι το γεγονός ότι ο τότε Μητροπολίτης Πάφου, νυν Αρχιεπίσκοπος Κύπρου, προχώρησε στην χειροθεσία του σε Ηγούμενο της Ιεράς Μονή Τιμίου Σταυρού της Μίνθης.
Καιρός να αποσυρθούν και τα περί συκοφαντίας, «εκλογικών σκοπιμοτήτων», «μισεί το Βατοπαίδι» και οι άλλες συναφείς ανοησίες, από τους διαδικτυακούς ιστότοπους που διαχειρίζονται ‘’φανατικοί υποστηρικτές’’.
Καιρός να αποσυρθούν και οι έμμεσες αλλά πλην σαφέστατες παραπομπές για «συκοφαντίες αμέτρητες από τις αντιζηλίες» στο ποίημα για τον π. Ιωσήφ Βατοπαιδινό. (Προσπερνούμε επί του παρόντος το πρωτόγνωρο του ποιήματος στο Αγιορείτικο έθος και μάλιστα ποιήματος μελοποιηθέντος σε βυζαντινό μέλος, το οποίο άρχεται με το τεριρέμ, προσδίδοντάς του τόσο ιεροπρέπεια, όσο και αλλότροπο ‘’αγιοποιητική’’ υμνολογική υφή).
No comments:
Post a Comment