Monday, July 20, 2015

ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ



ΘΕΡΜΗ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ κ. ΘΕΟΚΛΗΤΟ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====

Μόλις χθες αναρτήσαμε άρθρο με το οποίο συγχαρήκαμε τον Σεβ. Μητροπολίτη Φλωρίνης κ. Θεόκλητο για την ενασχόλησή του με τη Γιόγκα.

Σήμερα θέλουμε να τον παρακαλέσουμε για κάτι άλλο. Αφού, ως διάδοχος του θρυλικού Καντιώτη, έχει ευαισθησία σε θέματα πίστεως, τον παρακαλούμε θερμά να μην ολιγωρήσει να μιλήσει κατά Θεόν τώρα που θα μεταβεί -με την ευκαιρία της εορτής της αρχής της ινδίκτου- στην Κωνσταντινούπολη για να συζητήσει με τον Παναγιότατο θέματα που αφορούν τον Οικουμενισμό και την Πανορθόδοξη Σύνοδο.

Σεβασμιότατε! Σας δίνεται μια λαμπρή ευκαιρία για να μιλήσετε στον Παναγιότατο κατά Θεόν. Ως γνωρίζετε αιρετικές συμφωνίες έχουν συνομολογηθεί, κοινά κακόδοξα κείμενα με αιρετικούς έχουν εκδοθεί, αιρετικές θεολογίες έχουν διατυπωθεί, ατέλειωτες προχωρημένες συμπροσευχές με αιρετικούς και αλλόθρησκους βρίσκονται στην ημερήσια διάταξη των οικουμενιστών, ενώ οι πλείστες Ορθόδοξες Εκκλησίες -ως μη όφειλαν- εξακολουθούν να μετέχουν ισότιμα στο ΠΣΕ και να καταλύουν με την ισότιμη συμμετοχή τους την ορθόδοξη Εκκλησιολογία.

Σας δίνετε, λοιπόν, μια θαυμάσια ευκαρία να μιλήσετε με σεβασμό μεν, αλλά και με παρρησία, στον Παναγιότατο και να του διερμηνεύσετε τις ανησυχίες, τον σκανδαλισμό και την αγωνία μας για την οικουμενιστική φρενίτιδα που έχει καταλάβει πολλούς ταγούς της Ορθοδοξίας.

Όταν ζούσε ο μακαριστός Καντιώτης, Σεβασμιότατε, σας συνέστησε να ασχοληθείτε με το εποικοδομητικό κήρυγμα επειδή ο ίδιος άστραφτε και βροντούσε με την λιονταρίσια κριτική που ασκούσε κατά του Οικουμενισμού.

Τώρα όμως που ο θρυλικός Καντιώτης δεν είναι μεταξύ μας και εσείς δεν είστε ο πρωτοσύγκελος της Μητροπόλεως Φλωρίνης αλλά ο επίσκοπός της και ο διάδοχος του μ. Καντιώτη, σας παρακαλούμε θερμά να θέσετε με παρρησία τον Παναγιότατο μπροστά στις ευθύνες του και να ομολογήσετε την αλήθεια της Εκκλησίας χωρίς να διστάσετε και χωρίς να τρομάξετε μπροστά στον Οικουμενισμό.

No comments:

Post a Comment