Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΚΑΙ Ο π. ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΑΝΤΖΕΡΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Την πρώτη φορά που επισκέφθηκα το Άγιον Όρος (Αύγουστος-Σεπτέμβριος 1975) πήγα στο Μπουραντζέρι όπου συνάντησα τον ενάρετο Γέροντα της σκήτης του Αγίου Νικολάου π. Χαράλαμπο.
Τον παρεκάλεσα να με διδάξει την “ευχή του Ιησού” (δηλαδή το “Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με τον αμαρτωλόν”).
Άλλο που δεν ήθελε να ακούσει ο π. Χαράλαμπος! "Έχεις κομποσχοίνι;" με ρώτησε. "Όχι," απάντησα! "Να πάρε το δικό μου", μου είπε και μου έδωσε ένα τριακοσιάρι κομποσχοίνι!
"Εμείς στο Μπουραντζέρι", πρόσθεσε, "κάνουμε τις Ακολουθίες με το κομποσχοίνι". Έτσι μου υπαγόρευσε ένα “κανόνα” πολλών προσευχών με μετάνοιες που έπρεπε να κάνω λέγοντας “Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του Θεού ελέησόν με τον αμαρτωλόν” και “Υπεραγία Θεοτόκε σώσον με.” Οίκοθεν νοείται ότι έπρεπε να αφιερώνω πολλές ώρες καθημερινά για να βάζω σε εφαρμογή το τυπικό του Κελλίου του Αγίου Νικολάου στο Μπουραντζέρι.
Αυτή τη σκηνή θυμήθηκα όταν περιήλθαν σε γνώση μου πληροφορίες που θέλουν τον Σεβ. Μητροπολίτη Προύσσης κ. Ελπιδοφόρο -γνωστό βαμμένο οικουμενιστή- να κινεί τα νήματα για να εκλεγεί Αρχιεπίσκοπος Αμερικής λες και ο Σεβ. Αμερικής κ. Δημήτριος έχει υποβάλει παραίτηση ή λες και δεν είναι πρόσφατες οι δηλώσεις του Παναγιότατου ότι είναι απολύτως ικανοποιημένος με τη διακονία του Σεβ. κ. Δημητρίου και ότι δεν τίθεται ζήτημα αντικατάστασης ή παραίτησής του.
Και τον π. Χαράλαμπο στο Μπουραντζέρι τι τον μπλέκω; θα διερωτάστε. Λοιπόν αυτούς τους αργόσχολους -δεν εννοώ τους δημοσιογράφους αλλά τους προκομμένους που διοχετεύουν στον τύπο αυτές τις πληροφορίες- πρέπει να τους στείλουμε στην Ιερά Μονή Διονυσίου στο Άγιον Όρος, όπου εγκαταβιώνουν οι διάδοχοι του π. Χαράλαμπου, για να τους δώσουν ένα τριακοσιάρι και ένα “κανόνα” με πολλές προσευχές και μετάνοιες για να απασχολούνται επωφελώς με τον εαυτό τους και κατ’ επέκταση με τους άλλους. Έτσι δεν θα έχουν καιρό να διασπείρουν ανυπόστατες διαδόσεις και να προβαίνουν σε ανορθόδοξες και αντιεκκλησιαστικές ενέργειες.
No comments:
Post a Comment