ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ “ΚΑΙΡΟΣ και ΣΥΡΙΖΑ: ΒΙΟΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ”
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
===========
Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Θρησκευτικά” το ακόλουθο σχόλιο:
“Με αφορμή τη διοργάνωση από το Τμήμα Θεολογίας του συνεδρίου «Εκκλησία και Αριστερά» είχαν πολλά γραφεί -και από το ιστολόγιό μας- για την «αριστερόστροφη θεολογία» κάποιων θεολόγων, πανεπιστημιακών και μη, αλλά και επισκόπων.
Νεότερα γεγονότα επιβεβαιώνουν την «επ’ αριστερά κλίση» των νεωτεριστών θεολόγων με πρωτεργάτες μάλιστα τους θεολόγους του ΚΑΙΡΟΥ.
Η είδηση έχει ως εξής: Ο ΣΥΡΙΖΑ Εξαρχείων διοργανώνει ημερίδα με θέμα «Η Θεολογία της Απελευθέρωσης».
Μεταξύ των ομιλητών ο Πρόεδρος του ΚΑΙΡΟΥ, Σχολικός Σύμβουλος Θεολόγων Ανδρέας Αργυρόπουλος και ο Βασίλης Ξυδιάς, μέλος του ΚΑΙΡΟΥ, του οποίου η ιδιότητα σύμφωνα με τη διοργάνωση είναι «Θεολόγος, μέλος ΣΥΡΙΖΑ εκπαιδευτικών».
Περιττό να αναλύσει κανείς το ανορθόδοξο και αντιπατερικό περιεχόμενο της λεγόμενης «θεολογίας της Απελευθέρωσης» για την οποία τόσο κόπτεται ο Πρόεδρος του ΚΑΙΡΟΥ. Θαυμαστό είναι πόσο γρήγορα κάποιοι θεολόγοι –και επίσκοποι, μήπως και ο Αρχιεπίσκοπος; - διαβάζουν τους ΚΑΙΡΟύς και προτρέχουν να συνταχθούν με την αυριανή(;) αριστερή διακυβέρνηση της χώρας. Απελεύθεροι από τα δεσμά του παλαιού δικομματισμού –Νέας Δημοκρατίας και ΠΑΣΟΚ- εντός του οποίου πάντως κατάφεραν να ανέλθουν στις θέσεις που σήμερα κατέχουν, εμφανίζονται πλέον έτοιμοι για μια θεολογία σύμφωνη με τα προστάγματα του ΣΥΡΙΖΑ αφού πιστεύουν –περισσότερο και από τον Αλέξη Τσίπρα- ότι ήρθε η ώρα του ΣΥΡΙΖΑ να ανέλθει τα σκαλιά του Μεγάρου Μαξίμου.
Τι να λέμε βέβαια όταν ακόμη και η Ρένα Δούρου μας διαβεβαιώνει ότι «ΣΥΡΙΖΑ και Εκκλησία συμβαδίζουν στις δράσεις τους»!
Ενώ συμφωνώ πλήρως με την ανάλυση του σχολίου για τον αντορθόδοξο χαρακτήρα της "θεολογίας της απελευθερώσεως", οφείλω -για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης- να παρατηρήσω ότι ο κ. Αργυρόπουλος αυτές τις θεωρίες πάντοτε πρέσβευε και γι’ αυτό λογικό είναι και αναμενόμενο είναι να τις υποστηρίζει.
Το δικό μου ερώτημα είναι το εξής: Ο μεν κ. Αργυρόπουλος και οι ομοιδεάτες τους εντελώς ειλικρινά υποστηρίζουν τις θέσεις τους.
Η στάση ορισμένων άλλων είναι ακατανόητη.
Δεν αναφερόμαστε καν στον π. Βασίλειο Βολουδάκη τον οποίο ο διάβολος χορεύει κυριολεκτικά το ταψί.
Εχει καταποθεί ο δυστυχής από την Παποκαισαρική κακοδοξία και έχει πιαστεί στα πλοκάμια του Μακρακισμού και του Αγιοταλλαχισμού.
Εχει καταποθεί ο δυστυχής από την Παποκαισαρική κακοδοξία και έχει πιαστεί στα πλοκάμια του Μακρακισμού και του Αγιοταλλαχισμού.
Το μυστήριο είναι για ποιο λόγο ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν τον μαζεύει...
Ή μήπως κάθε άλλο παρά περίεργο είναι το γεγονός ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν τον μαζεύει; Θα επανέλθουμε -συν Θεώ- για να αναλύσουμε το θέμα περαιτέρω.
Ή μήπως κάθε άλλο παρά περίεργο είναι το γεγονός ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν τον μαζεύει; Θα επανέλθουμε -συν Θεώ- για να αναλύσουμε το θέμα περαιτέρω.
Το ερώτημα είναι για ποιο λόγο “ποιούν την νήσσαν” όσοι υποστηρίζουν τον σχισματικό Καμμένο ο οποίος είχε την αναισχυντία από τώρα να μας πει ότι θα σχηματίσει κυβέρνηση με τον ΣΥΡΙΖΑ.
Οσο για τις δηλώσεις της Ρένας Βλαχοπούλου του ΣΥΡΙΖΑ "τι φω και τι λαλήσω;"
Αν υπάρχει κάποιος που τις πιστώνει με την πιο στοιχειώδη ειλικρίνεια ή εντιμότητα δεν είναι σοβαρός άνθρωπος.
Ετούτο τι είναι πάλι; χοροστασία και ψάλσιμο των Χαιρετισμών με μίτρα;;
ReplyDeletehttp://www.romfea.gr/diafora-ekklisiastika/23107-2014-03-21-22-18-10