Ο π. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΩΤΙΚΟ ΠΑΝΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΣΥΛΛΕΙΤΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
============
Μόλις διάβασα το εκκλησιολογικό κείμενο της ένωσης των "Ενισταμένων" του Κυπριανού με τους Παλαιοημερολογίτες του Καλλινίκου -Χρυσόστομου Κιούση- ανεβόησα:
Ως σοφέ Γέροντα Επιφάνιε Θεοδωρόπουλε! Πρόβλεπες δεκαετίες πριν τι θα συνέβαινε στη συνέχεια με μαθηματική ακρίβεια.!
Ακούστε τι έκαναν οι Θεομπαίκτες -και όταν λέμε Θεομπαίκτες εννοούμε Θεομπαίκτες!- του Παλαιού Ημερολογίου και θαυμάστε την κουτοπονηρία, την αμάθεια, την θεολογική ασχετωσύνη, την κραυγαλέα τους ασυνέπεια, αλλά προπαντός το άδολο προτεσταντικό τους φρόνημα.
Οι Παλαιομερολογίτες του Καλλίνικου -βλάσφημοι μέχρι το τελευταίο κύτταρο της ύπαρξής τους- θεωρούν τα μυστήρια της Εκκλησίας άκυρα επειδή υιοθέτησαν το διορθωμένο Ιουλιανό Ημερολόγιο.
Δηλαδή τη Θεία Κοινωνία που τελεί ένας Νεοημερολογίτης κληρικός δεν την θεωρούν Σώμα και Αίμα Χριστού αλλά ψωμάκι και κρασάκι!!! Τόσο μεγάλη βλασφημία!!! Ούτε ο Πάπας ή οι Αγγλικανοί δεν πρεσβεύουν τόσο βλάσφημη θεωρία για τα μυστήρια της Εκκλησίας.!!!
Δηλαδή τη Θεία Κοινωνία που τελεί ένας Νεοημερολογίτης κληρικός δεν την θεωρούν Σώμα και Αίμα Χριστού αλλά ψωμάκι και κρασάκι!!! Τόσο μεγάλη βλασφημία!!! Ούτε ο Πάπας ή οι Αγγλικανοί δεν πρεσβεύουν τόσο βλάσφημη θεωρία για τα μυστήρια της Εκκλησίας.!!!
Το ίδιο άκυρα όμως θεωρούν και τα μυστήρια όσων Αυτοκεφάλων Ορθοδόξων Εκκλησιών (Ρωσίας, Σερβίας, Ιεροσολύμων κτλ.) ακολουθούν μεν το Παλαιό Εορτολόγιο, αλλά έχουν κοινωνία με τις Εκκλησίες που ακολουθούν το Νέο Ημερολόγιο (Οικουμενικό Πατριαρχείο, Κύπρου, Ελλάδας κτλ.).
Οι "Ενιστάμενοι" του Κυπριανού διέρρηξαν τους δεσμούς τους με τους υπόλοιπους Παλαιοημερολογίτες επειδή θεωρούν έγκυρα τα μυστήρια της Εκκλησίας και τον εαυτό τους αποτειχισμένο και όχι σχισματικό.
Επομένως πώς θα μπορούσαν να ενωθούν οι δύο παρατάξεις για να πραγματοποιήσουν το σημερινό ενωτικό πανσχισματικό συλλείτουργο;
Προφανώς ΜΟΝΟΝ αν μία από τις δυο παρατάξεις διαφοροποιούσε τις θέσεις της για την εγκυρότητα των μυστηρίων των Νεοημερολογιτών.
Και τι έκαναν στην πράξη οι "ασυμβίβαστοι αγωνιστές εναντίον του Οικουμενισμού;"
Προφανώς ΜΟΝΟΝ αν μία από τις δυο παρατάξεις διαφοροποιούσε τις θέσεις της για την εγκυρότητα των μυστηρίων των Νεοημερολογιτών.
Και τι έκαναν στην πράξη οι "ασυμβίβαστοι αγωνιστές εναντίον του Οικουμενισμού;"
Υιοθέτησαν την "theory of comrehensiveness" (“θεωρία της περιεκτικότητας”) που συνιστά τον ακρογωνιαίο λίθο του Αγγλικανισμού και του Οικουμενισμού αλλά και του Π.Σ.Ε. και δεν διαφέρει ουσιαστικά από την fides reflexive της Β΄Βατικάνειας Συνόδου πάνω στην οποία στηρίζεται η Ουνία.!!!
Τουτέστιν η κάθε "επισκοπή" των “ενωμένων” πια Παλαιοημερολογιτών έχει τη δυνατότητα εφεξής να δέχεται κατά το δοκούν όσους Νεοημερολογίτες προσέλθουν στις τάξεις τους, είτε με να τους αναμυρώνει ως αιρετικούς, είτε όχι!!!
Δηλαδή η ένωση που συμφώνησαν δεν ερείδεται στην ενότητα πίστεως. Απλά είναι διοικητική ενότητα, ενώ σε θέματα πίστεως ο καθένας διαλέγει και παίρνει ότι θέλει!!!
Ο π. Επιφάνιος προειδοποιούσε δεκαετίες πριν ότι
1.) Θα επεβάλλοντο τελικά οι μεταξύ των Παλαιομερολογιτών πιο ακραίοι,
2.) Ο Ζηλωτισμός-Παλαιοημερολογιτισμός είναι το άλλο δαιμονικό άκρο του Οικουμενισμού,
3.) Ο Οικουμενισμός και ο Ζηλωτισμός είναι στην ουσία τους προτεσταντικής εκκλησιολογικής συνείδησης μορφώματα, και,
4.) Αυτοί που αρνούνται να κάνουν "οικονομία" στα επουσιώδη για να διατηρηθεί η ενότητα της Εκκλησίας αλώβητη και προσφεύγουν στην μη συντεταγμένη αποτείχιση και στο σχίσμα, τελικά θα κάνουν "οικονομία" -γράφε κραυγαλέα παρανομία- για πιο ουσιαστικά θέματα για να δικαιολογήσουν την αρχική τους απροθυμία να οικονομήσουν επουσιώδη.
Ολα ανεξαίρετα όσα προειδοποιούσε με τόση σαφήνεια ο σοφός και άγιος Γέροντας Επιφάνιος επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά τα τελευταία 50 χρόνια.
Προφανώς το σημερινό πανσχισματικό συλλείτουργο των Παλαιοημερολογιτών και το εκκλησιολογικό τους κείμενο είναι στην πραγματικότητα η απόλυτη επαλήθευση των προειδοποιήσεων του π. Επιφανίου.
1.) Θα επεβάλλοντο τελικά οι μεταξύ των Παλαιομερολογιτών πιο ακραίοι,
2.) Ο Ζηλωτισμός-Παλαιοημερολογιτισμός είναι το άλλο δαιμονικό άκρο του Οικουμενισμού,
3.) Ο Οικουμενισμός και ο Ζηλωτισμός είναι στην ουσία τους προτεσταντικής εκκλησιολογικής συνείδησης μορφώματα, και,
4.) Αυτοί που αρνούνται να κάνουν "οικονομία" στα επουσιώδη για να διατηρηθεί η ενότητα της Εκκλησίας αλώβητη και προσφεύγουν στην μη συντεταγμένη αποτείχιση και στο σχίσμα, τελικά θα κάνουν "οικονομία" -γράφε κραυγαλέα παρανομία- για πιο ουσιαστικά θέματα για να δικαιολογήσουν την αρχική τους απροθυμία να οικονομήσουν επουσιώδη.
Ολα ανεξαίρετα όσα προειδοποιούσε με τόση σαφήνεια ο σοφός και άγιος Γέροντας Επιφάνιος επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά τα τελευταία 50 χρόνια.
Προφανώς το σημερινό πανσχισματικό συλλείτουργο των Παλαιοημερολογιτών και το εκκλησιολογικό τους κείμενο είναι στην πραγματικότητα η απόλυτη επαλήθευση των προειδοποιήσεων του π. Επιφανίου.
Υιοθέτησαν την "Theory of comrehensiveness -θεωρία της περιεκτικότητας-", λοιπόν, οι καλοί μας οι Παλαιομερολογίτες.!
Μπράβο παιδιά! Κατά τα άλλα πολεμάτε τον Οικουμενισμό! Τώρα αν παράλληλα υιοθετείτε τις μεθόδους και τις αρχές του Αγγλικανισμού -στα χνάρια του οποίου βαδίζει ο Οικουμενισμός- αυτό -εικάζω- στα "αντι-οικουμενιστικά" σας μυαλά είναι μικρολεπτομέρειες!!!
No comments:
Post a Comment