Friday, August 2, 2013

ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΩΝ



ΑΚΡΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΤΑΣΗ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ ΕΣΦΙΓΜΕΝΙΤΩΝ

Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============

Δοκιμάσαμε οδυνηρότατη έκπληξη εξαιτίας της έκφρασης άμεσης ή έμμεσης υποστήριξης, εκ μέρους πολλών παραδοσιακών πιστών, προς τους σχισματικούς Εσφιγμενίτες που μετέτρεψαν το “Περιβόλι της Παναγίας” σε Εξάρχεια.

Ο “Ορθόδοξος Τύπος” τηρεί λίαν προκλητική και άκρως απαράδεκτη απόλυτη σιγή. Τουλάχιστον μέχρι στιγμής.

Τα ιστολόγια της ομάδας του π. Σαράντη - τουλάχιστον μέχρι στιγμής - τηρούν νεκρική σιγή.

Χωρίς περιστροφές λέμε: Η μία απογοήτευση διαδέχεται την άλλη από τον π. Σαράντη.

Επαναλαμβάνουμε: Η μία απογοήτευση διαδέχεται την άλλη από τον π. Σαράντη.

Για τον π. Βασίλειο Βολουδάκη καλύτερα να μη μιλήσουμε.

Είναι κυριολεκτικά χαμένος στο όραμά του να συνεχίσει τον δρόμο του Καποδίστρια.!!!

Οι Αμερικανοί γι' αυτές τις περιπτώσεις χρησιμοποιούν την έκφραση: "Beyond words!"

Το ιστολόγιο “Χριστιανική βιβλιογραφία” έγραψε ένα αθεολόγητο κείμενο στο οποίο αναγνωρίζει μεν ότι οι Εσφιγμενίτες είναι σχισματικοί, αλλά προσπαθεί χωρίς περιστροφές να κολάσει τα πράγματα και να τους κάνει πλάτες λόγω “Βαρθολαιομαχίας”.

Αν εκφράζει την ομάδα του π. Σαράντη το σχετικό κείμενο δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω.

Το ιστολόγιο “Ρεσάλτο” βγήκε απροκάλυπτα υπέρ των καταληψιών σχισματικών Εσφιγμενιτών.

Συμφωνεί, άραγε, με το περιεχόμενο του σχετικού άρθρου ο π. Γεώργιος Μεταλληνός, που συνδέεται στενά με το ιστολόγιο;

Η “Σύναξη ιερέων και Μοναχών για τον Οικουμενισμό” τηρεί απαράδεκτη απόλυτη σιγή. 

Τουλάχιστον για την ώρα.

Το απολύτως σίγουρο είναι αυτή η σιωπή δεν είναι δυνατόν να συνεχιστεί. 

Δεν γνωρίζω ποιος συντάσσει τα κείμενα του ιστολογίου “Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον”.

Γνωρίζω όμως ότι πήρε την ορθή θέση για τους βλάσφημους σχισματικούς και αιρετικούς Εσφιγμενίτες, που αρνούνται την εγκυρότητα των μυστηρίων της Εκκλησίας.

Οι ορθόδοξοι χριστιανοί πολεμούν σταθερά και ακλόνητα τον Οικουμενισμό καθώς έχουν χρέος προς τον Κύριο.

Οχι όμως τον Πατριάρχη ως πρόσωπο.

Είναι αντι-Οικουμενιστές! Οχι "Βαρθολαιομάχοι".

Πολεμούν, όμως, με την ίδια συνέπεια τους σχισματικούς, επειδή γνωρίζουν ότι μόνον στην Εκκλησία υπάρχει βεβαιότητα σωτηρίας.

Στο συγκεκριμένο θέμα των καταληψιών της Εσφιγμένου οφείλουμε να τηρήσουμε μεγάλη απόσταση από τους σχισματικούς Εσφιγμενίτες.

Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος και οι άλλοι Οικουμενιστές τρίβουν τα χέρια από ανεκλάλητη χαρά -που δεν γνωρίζουμε για πόσο καιρό θα μείνει ανεκλάλητη!!!- όταν διαπιστώνουν τον κρυφό έρωτα -που κάθε άλλο παρά κρυφός είναι- πολλών παραδοσιακών πιστών προς τους σχισματικούς.

Ας ελπίσουμε ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης θα μιλήσει και θα βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

Ο χειρότερος τρόπος για να πολεμήσεις τον Οικουμενισμό είναι να συνταχθείς άμεσα ή έμμεσα με τους σχισματικούς.

Καταρχήν είναι αθεολόγητο ως εκεί που δεν πάει πάρα πέραν.

Αξίζει τον κόπο όσοι πολεμούν τον Οικουμενισμό να διαβάσουν -ή μάλλον να μελετήσουν σε βάθος- το βιβλίο "Τα δύο άκρα" του σοφού και Αγίου Γέροντος Επιφανίου Θεοδωροπούλου και τα έργα του Οσίου Ιουστίνου (Πόποβιτς), οι οποίοι πολεμούσαν με ακλόνητη συνέπεια και τον Οικουμενισμό και τα σχίσματα. 

Εχουν έγκυρα μυστήρια οι σχισματικοί;

Οχι βέβαια.

Επομένως; 

Αυτός ο κρυφός έρωτας -που μόνον κρυφός δεν είναι- με τους σχισματικούς πού βασίζεται;

Οχι πάντως στην πίστη της Εκκλησίας.

Horribile dictu! αλλά η οδυνηρή αλήθεια είναι ότι προφανώς βασίζεται στη “Βαπτισματική θεολογία” διαβασμένη από την άλλη της όψη.

Τον Σεβ. Περγάμου πολεμούν πολλοί παραδοσιακοί πιστοί, αλλά τη θεολογία του κατά βάθος ενστερνίζονται.

Προσφέρουν τρισχείριστη υπηρεσία στον αγώνα εναντίον του Οικουμενισμού όσοι ερωτοτροπούν με τους σχισματικούς.

Αναμένουμε εναγώνια την παρέμβαση του π. Θεόδωρου Ζήση, η οποία ελπίζουμε ότι δεν θα κινηθεί στις συντεταγμένες της απαράδεκτης προσέγγισης του ιστολογίου “Χριστιανική Βιβλιογραφία”, που και πάλιν ελπίζουμε ότι δεν εκφράζει τις θέσεις της ομάδας του π. Σαράντη.

Αλήθεια! Ο π. Ιωάννης Φωτόπουλος -που ξέρει θεολογία και που υπήρξε αγαπητό πνευματικό τέκνο του π. Επιφανίου- γιατί δεν ακούστηκε καθόλου; Ο π. Λάμπρος Φωτόπουλος, που επίσης ξέρει θεολογία αλλά και κανονικό δίκαιο; Γιατί δεν μιλά; Ο π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος; Μήπως πρέπει να λύσει τη σιωπή του; 

No comments:

Post a Comment