ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑΣ, ΤΗΣ ΚΤΗΝΟΒΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============
Σε Ανακοίνωσή του για τη συζήτηση που διεξάγεται στις μέρες μας για τη νομιμοποίηση της ομοφυλοφιλίας, της παιδεραστίας και της κτηνοβασίας, ο Σεβ. Πειραιώς κ. Σεραφείμ παραθέτει Γραφικά χωρία αλλά και τεκμήρια από την Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας (Συγγράμματα Πατέρων, Αποφάσεις Συνόδων, κτλ.) που δείχνουν ότι η Εκκλησία δεν μπορεί να αποδεχτεί τη νομιμοποίηση αυτών των διαστροφών.
Πολύ χρήσιμη και διαφωτιστική η παρέμβαση του Σεβασμιότατου, αλλά δεν εξηγεί για ποιο λόγο η Εκκλησία θεωρεί αυτές τις διαστροφές ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ (επαναλαμβάνουμε ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ) εφάμαρτες.
Για να το καταλάβουμε αυτό καλύτερα ας αναλογιστούμε ότι η Εκκλησία ΔΕΝ απαγορεύει ΜΟΝΟΝ την έκφραση διαφόρων διαστροφών της σεξουαλικότητας, αλλά και την έκφραση της σεξουαλικότητας μεταξύ ετεροφυλόφιλων προσώπων εκτός του γάμου.
Απαγορεύει λ.χ. ρητά, αυστηρά και με πολυετές επιτίμιο αποχής από τη Θεία Κοινωνία όσους έχουν προγαμιαίες σχέσεις.
(Βέβαια ο κ. Γιανναράς και οι άλλοι Νεονικολαίτες θεωρούν τους σαρκικούς έρωτες “έξαλμα προς τον Θεό”. !!!
Η Εκκλησία όμως, όχι μόνον δεν μπορεί να ενστερνίζεται αιρέσεις, αλλά έχει αδήριτη υποχρέωση να τις καταδικάζει).
Η Εκκλησία όμως, όχι μόνον δεν μπορεί να ενστερνίζεται αιρέσεις, αλλά έχει αδήριτη υποχρέωση να τις καταδικάζει).
Την ίδια αυστηρή στάση η Εκκλησία τηρεί για όσους είναι ένοχοι μοιχείας.
Αλλά ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΤΡΟΓΥΝΟΥ καταδικάζει η Εκκλησία ΑΝ καταργούν τον ασκητικό χαρακτήρα του γάμου και οδηγούν σε αποφυγή της τεκνοποιίας.
(Ο πλανεμένος, τρομολάγνος και Θεομπαίκτης μοναχός Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός και οι πνευματικοί του γόνοι, διδάσκουν κακοδοξίες σ' αυτό το ζήτημα.
Το ίδιο κάνει και το υπόλοιπο συνάφι των Νεορθοδόξων και Νεονικολαιτών, αλλά γι' αυτό ακριβώς δεν μπορούν να είναι οδηγοί στη ζωή των πιστών.)
Το ίδιο κάνει και το υπόλοιπο συνάφι των Νεορθοδόξων και Νεονικολαιτών, αλλά γι' αυτό ακριβώς δεν μπορούν να είναι οδηγοί στη ζωή των πιστών.)
Γιατί όμως η Εκκλησία τηρεί αυτή τη στάση έναντι των σαρκικών αμαρτημάτων;
Επειδή η άσκηση είναι όρος "ουκ άνευ" για τη σωτηρία μας. Οπως η νηστεία, οι μετάνοιες, έτσι και η αγνότητα κτλ. βοηθούν τον άνθρωπο να προχωρήσει στην πνευματική ζωή.
Οι σαρκικές αμαρτίες σκοτίζουν την ψυχή του ανθρώπου όσο ελάχιστα πάθη. Την αιχμαλωτίζουν κυριολεκτικά και την κάνουν παίγνιο των πονηρών δαιμόνων.
Οι σαρκικές αμαρτίες σκοτίζουν την ψυχή του ανθρώπου όσο ελάχιστα πάθη. Την αιχμαλωτίζουν κυριολεκτικά και την κάνουν παίγνιο των πονηρών δαιμόνων.
Και ένα άλλο σημείο που πρέπει να προσεχθεί ιδιαίτερα.
Ως χριστιανούς δεν μας ενδιαφέρει τόσο - μας ενδιαφέρει ασφαλώς και αυτό! - αν θα νομιμοποιηθεί η παιδεραστία, η κτηνοβασία, η ομοφυλοφιλία κτλ. από την ΠΟΛΙΤΕΙΑ, αλλά το γεγονός ότι για την ΕΚΚΛΗΣΙΑ είναι και θα παραμείνουν πάντοτε - όπως όλες οι σαρκικές αμαρτίες - τείχη απροσπέλαστα που μας χωρίζουν από τον Θεό.
Για την Πολιτεία λ.χ. είναι νόμιμο να έχει κάποιος προγαμιαίες σχέσεις. Λίγο - πολύ και για την κοινωνία ισχύει το ίδιο.
Για την Πολιτεία επίσης είναι νόμιμη ακόμη και η μοιχεία.
Για την Εκκλησία όμως;
Οι προγαμιαίες σχέσεις και η μοιχεία θεωρούνται θανάσιμες αμαρτίες και οι πνευματικοί, ακόμη και σ' αυτούς που μετανοούν γι' αυτές, επιβάλλουν αυστηρό επιτίμιο.
Ιδού ορισμένα αποσπάσματα της Ανακοίνωσης του Σεβ. Πειραιώς, που μας έδωσε αφορμή για τη σύνταξη του πιο πάνω σχολίου:
"Ὁ πρόσφατα ψηφισμένος νόμος ἀπό τό σοσιαλιστικό κόμμα τοῦ προέδρου Ὀλάντ γιά τήν κατοχύρωση τοῦ «γάμου» μεταξύ ἀτόμων τοῦ ἰδίου φύλου καί τήν παροχή δυνατότητος υἱοθεσίας στή Γαλλική Ἐθνοσυνέλευση πού κατά τίς δημοσκοπήσεις ἐπικροτεῖται ἀπό τό 53% τῶν Γάλλων πολιτῶν, παρουσιάζεται «ὡς ἔκφραση ἀποδοχῆς τῆς διαφορετικότητος, ὡς κατάκτηση τῆς δημοκρατίας καί ὡς σεβασμός τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων καί ἀσφαλῶς ὡς πρόοδος τῆς συγχρόνου κοινωνίας» πού ἔχει ὡς πρόταγμα «τήν αὐτοδιάθεση καί τόν αὐτοπροσδιορισμό σέ ὅλες τίς ἐκφάνσεις τοῦ βίου».
Ἐνδεικτικό αὐτῆς τῆς ἀντιλήψεως εἶναι καί τά προτεινόμενα νομοσχέδια τῶν ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ καί τοῦ ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ πού ἀποπειρῶνται νά θεσμοθετήσουν καί νά ἀποδεχθοῦν νομικά ἕτερο «σεξουαλικό προσανατολισμό» στό ἀνθρώπινο πρόσωπο ἐκτός τοῦ κατά φύσι συγκεκριμένου καί ὀντολογικά προσδιοριζομένου.
ΚΤΗΝΟΒΑΤΕΣ
____________
Προσφάτως τό Γερμανικό κοινοβούλιο (Bundestag) συνεζήτησε σχέδιο νόμου γιά τήν ἀπαγόρευση τῆς κτηνοβασίας καί τήν ἀλλαγή τοῦ ἰσχύοντος νομοθετικοῦ πλαισίου πού τήν ἐπιτρέπει μέ ἀντιμέτωπη τήν ZETA τοῦ Μίχαελ Κίοκ, ὀργάνωση ὑπεράσπισης τῶν δικαιωμάτων τῶν κτηνοβατῶν, πού κατ’ αὐτήν ἀνέρχονται σέ 100.000 Γερμανούς πολίτες. Εἶναι σημαντικό ὅτι σέ ἄρθρο πού δημοσιεύθηκε στήν ἑλβετική ἐφημερίδα Le Matin ἡ ἐκπρόσωπος τοῦ παραρτήματος Βερολίνου τῆς Ὁμοσπονδίας ἐναντίον τοῦ βιασμοῦ τῶν ζώων BMT κ. Claudia Lotz ἀνέφερε ὅσο ἀπίστευτο καί κτηνῶδες εἶναι, ὅτι σέ ὅλα τά εἴδη ζώων ὑπάρχουν θύματα βιασμοῦ ἀπό ἀνθρώπους καί ὅτι στό καταφύγιο τῆς Βρέμης τήν «Κιβωτό τοῦ Νῶε» ἔχουν φιλοξενήσει καί περιθάλψει πολλά κακοποιημένα ζῶα.
ΠΑΙΔΟΦΙΛΟΙ
__________
Τό «προοδευτικό» καί «δημοκρατικό» αὐτό σύστημα συμπληρώνει μέ ἐκκωφαντικό τρόπο ἡ «δημοκρατική» λειτουργία τοῦ παιδοφιλικοῦ κόμματος στήν Ὀλλανδία PNVD, πού μέ ἀπόφαση τοῦ τοπικοῦ Δικαστηρίου τῆς Χάγης ἡ Ὀλλανδική Κυβέρνηση τό ἀνεγνώρισε ἐπίσημα καί βέβαια θεώρησε «συννόμους καί ἐντός συνταγματικοῦ τόξου» τούς βασικούς στόχους τοῦ συγκεκριμένου κόμματος πού εἶναι οἱ ἀκόλουθοι: «Νομιμοποίηση της σεξουαλικής επαφής μεταξύ ενηλίκων και ανηλίκων από 12 ετών. Νομιμοποίηση της κατοχής παιδικού πορνογραφικού υλικού για προσωπική χρήση. Κατάργηση κάθε νομοθεσίας που απαγορεύει την σεξουαλική επαφή μεταξύ ανθρώπων και ζώων».
Ἡ «πρόοδος» λοιπόν τῆς ἀνθρωπότητος συντελεῖται μέ τά παραπάνω γεγονότα ἀλλά διαφεύγουν ἀπό τούς «προοδευτικούς» τῶν ἡμερῶν μας ἡμεδαπούς καί ἀλλοδαπούς τά ἑξῆς:
Ὁ μεγαλειώδης Παῦλος στήν Α΄ πρός Κορινθίους ἐπιστολή του (κεφ. ΣΤ΄, 9-10) πού συνεγράφη τό 54 μ.Χ. διαβεβαιώνει ἀπολύτως ὅτι: «...ἤ οὐκ οἴδατε ὅτι ἄδικοι βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι; μὴ πλανᾶσθε· οὔτε πόρνοι οὔτε εἰδωλολάτραι οὔτε μοιχοὶ οὔτε μαλακοὶ οὔτε ἀρσενοκοῖται 10 οὔτε πλεονέκται οὔτε κλέπται οὔτε μέθυσοι, οὐ λοίδοροι, οὐχ ἅρπαγες βασιλείαν Θεοῦ οὐ κληρονομήσουσι...»
Ὁ οἰκουμενικός Ἱεράρχης Μ. Βασίλειος τό 370 μ.Χ. μέ τάς κανονικάς του ἐπιστολάς καί τόν 7ο ἱερό του κανόνα ἐπικυρωθέντα ἀπό τόν 2ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου διακηρύσσει: «Ἀρρενοφθόροι καὶ ζωοφθόροι καὶ φονεῖς καὶ φαρμακοὶ καὶ μοιχοὶ καὶ εἰδωλολάτραι τῆς αὐτῆς καταδίκης εἰσὶν ἠξιωμένοι, ὥστε ὅν ἔχεις ἐπὶ τῶν ἄλλων τύπον καὶ ἐπὶ τούτων φύλαξον...».
Ὁ αὐτάδελφός του Ἅγ. Γρηγόριος Νύσσης τό 378 μ.Χ. μέ τήν κανονική του ἐπιστολή πρός Λητόϊο ἐπίσκοπο Μελιτίνης μέ τόν 4ο κανόνα του ἐπικυρωθέντα ὡσαύτως ἀπό τόν 2ο κανόνα τῆς ΣΤ΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου ἀποκαλεῖ τήν παιδεραστία καί τήν κτηνοβασία: «ἐπιβουλήν τε καί ἀδικίαν τοῦ ἀλλοτρίου. Ἐν ταύτῃ δέ καί τήν ζωοφθορίαν καί παιδερασίαν εἶναι λογίζονται, διότι καί ταῦτα φύσεώς ἐστι μοιχεία εἰς γάρ τό ἀλλότριόν τε καί παρά φύσιν γίνεται ἡ ἀδικία».
Κατόπιν τῶν ἀνωτέρω παρατιθεμένων ἐκ τοῦ τεραστίου ὑλικοῦ ἀναφορᾶς στάς κακουργίας τῆς παρά τήν φύσιν ἀνατροπῆς τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας καί φυσιολογίας ἀποδεικνύεται πασίδηλα ὅτι ἡ δῆθεν σχετική πρόοδος καί δημοκρατική εὐαισθησία, τά δῆθεν σχετικά ἀνθρώπινα δικαιώματα, ἡ δῆθεν διαφορετικότης καί ὁ δῆθεν ἐλεύθερος αὐτοπροσδιορισμός καί προσανατο-λισμός περί τό γενετήσιο ἔνστικτο καί τήν ταυτότητα τοῦ φύλου δέν εἶναι τίποτε ἄλλο παρά ἡ καταβαράθρωσις καί ὁ καταποντισμός τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας καί ἀξιοπρεπείας καί ὁ πλήρης εὐτελισμός τῆς ἐννοίας ἄνθρωπος πού στήν ἑλληνική γλώσσα σύγκειται ἀπό τό ἐπίρρημα ἄνω καί τό ρῆμα θρώσκω πού σημαίνει ἄνω βλέπω, ἄνω φέρομαι.
No comments:
Post a Comment