ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ π. ΒΑΡΝΑΒΑ ΓΙΑΓΚΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=============
Μέσα στα πλαίσια κηρύγματός του για τη συνάντηση του Κυρίου με τη Σαμαρείτιδα, ο π. Θεόδωρος Ζήσης έβαλε στη θέση τους τόσον τον Σεβ. Δημητριάδος όσον και τον π. Βαρνάβα Γιάγκου - τον Νεορθόδοξο και Νεονικολαίτη κληρικό - τον οποίο - ως μη όφειλε - ο Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμος όρισε υπεύθυνο του τομέα Νέοτητας της Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Συγχαίρουμε θερμά και υικά τον π. Θεόδωρο, ο οποίος είπε τα δέοντα για το ντελίριο του Νεονικολαιτισμού, που ακούστηκε στην εκπομπή Αρχονταρίκι με θέμα “Η χαρά του έρωτα”.
Ο π. Θεόδωρος, με την κριτική που ασκεί, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με επιτελικό στέλεχος της Μητροπόλεως που υπάγεται και επομένως εμμέσως και με τον Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμο.
Ο π. Θεόδωρος, με την κριτική που ασκεί, έρχεται σε ευθεία αντίθεση με επιτελικό στέλεχος της Μητροπόλεως που υπάγεται και επομένως εμμέσως και με τον Σεβ. Θεσσαλονίκης κ. Ανθιμο.
Να σημειώσουμε τρία στοιχεία, που έχουμε υπόψη μας, που δείχνουν την ορθή στάση του π. Θεόδωρου αναφορικά με τη φοβερή αίρεση του Νεονικολαιτισμού.
1.) Καταρχήν η κλασσική εργασία του π. Θεόδωρου Ζήση “Τέχνη παρθενίας” βάζει τα πράγματα στη θέση τους αναφορικά με την παρθενία και το γάμο.
Αντί να ανατρέξει - όπως κάνουν πολλοί - στους κακόδοξους Ρώσους θεολόγους της Διασποράς - και δη τους Παύλο Ευδοκίμωφ και π. Ιωάννη Μέγιεντορφ - προστρέχει στη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων για να μιλήσει για το θέμα.
2.) Οταν ήταν Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής προσκάλεσε τον γνωστό αοίδιμο Γέροντα π. Θεόκλητο Διονυσιάτη - δεινό πολέμιο του Νεονικολαιτισμού και πιο συγκεκριμένα του κύριου εκπροσώπου του κ. Χρ. Γιανναρά - να μιλήσει στη Θεολογική Σχολή αναφορικά με την κακοδοξία του Νεονικολαιτισμού.
3.) Ο π. Θεόδωρος - απολύτως προς τιμήν του - άμα τη εκδόσει της “Ομολογίας πίστεως” για τον Οικουμενισμό συγύρισε δεόντως τον κ. Γιανναρά με αφορμή την κριτική που άσκησε σε θέσεις του τελευταίου ο Σεβ. Αρχιεπίσκοπος Αμερικής κ. Δημήτριος.
Ως εκ τούτου ο κ. Γιανναράς θίχτηκε από την κριτική του π. Θεόδωρου και έγραψε άρθρο στο οποίο χαρακτήριζε ως “καραγκιοζιλίκια” την “Ομολογία πίστεως”.
Αυτή είναι η ορθή στάση.
Οχι στην προσπάθειά μας να βρούμε συμμάχους - έστω και για ιερό σκοπό - να προστρέχουμε σε ανίερες συμμαχίες.
Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Δεν μπορούμε να σιωπήσουμε για τον Νεονικολαιτισμό για να πολεμήσουμε τον Οικουμενισμό.
Οχι στην προσπάθειά μας να βρούμε συμμάχους - έστω και για ιερό σκοπό - να προστρέχουμε σε ανίερες συμμαχίες.
Ο σκοπός δεν αγιάζει τα μέσα.
Δεν μπορούμε να σιωπήσουμε για τον Νεονικολαιτισμό για να πολεμήσουμε τον Οικουμενισμό.
"Το καλόν ου μη καλόν ή μη καλώς γένηται."
Και τον Νεονικολαιτισμό και τον Οικουμενισμό θα πολεμούμε και όλες τις άλλες αιρέσεις.
Δυστυχώς όμως. Ο αρχηγέτης των Νεονικολαιτών και των Νεορθοδόξων κ. Γιανναράς έχει κάνει μεγάλη ζημιά σε βάθος χρόνου με τις ερωτολογίες του σε βαθμό που, όπως χαρακτηριστικά λέγει στο κήρυγμά του ο π. Θεόδωρος, δύο κληρικοί - και μάλιστα άγαμοι κληρικοί θα προσθέσουμε εμείς -, αντί να βγουν στην τηλεόραση για να μιλήσουν για την αγνότητα πήγαν να μιλήσουν για τη χαρά του έρωτα!. Αντί, δηλαδή, να θεολογήσουν, να ερωτολογήσουν.!!!
No comments:
Post a Comment