ΑΠΟΡΙΕΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ κ. ΤΖΟΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΡΕΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΩΔΩΝΗΣ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
==============
Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Σωτήριος Λόγος” του κ. Σωτήρη Τζούμα το ακόλουθο ενδιαφέρον σχόλιο του διαχειριστή του.
“Η φωτό στην οποία εικονίζεται ο Μητροπολίτης Δωδώνης Χρυσόστομος με λαική ενδυμασία-κοστούμι και πηλίκιον νονού ιταλικής μαφίας, έκανε το γύρο του κόσμου μέσω του διαδικτύου!
Τα σχόλια ως επί το πλείστον αρνητικά, ένα δύο κολακευτικά, σχεδόν εμετικά, και μάλιστα από ανθρώπους που ουδεμία σχέση έχουν με την Εκκλησία και την Αρχιερωσύνη!
Μας θύμισε την υπόθεση του Penthouse που είχε προκύψει επί Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ το 1997, με πρωταγωνιστή πάλι τον ίδιο Μητροπολίτη, τότε Ζακύνθου.
Είχαν ξεσηκωθεί οι πάντες τότε και ζητούσαν την κεφαλή του επί πίνακι! Μέχρι που παραπέμφθηκε σε Συνοδικό για Αρχιερείς Δικαστήριο από το οποίο αθωώθηκε!
Θα είμαι ο τελευταίος που θα υπερασπιζόμουν τον Δωδώνης σε αυτό το" έγκλημα", όπως το παρουσιάζουν όλα σχεδόν τα social media, λες και η λαϊκή αμφίεση του Δωδώνης κατέλυσε το ομούσιο της Αγίας Τριάδος! Θεωρώ οτι το θέμα το ερμηνεύουν όλοι σε λάθος βάση!”
Εξι ερωτήσεις, κ. Τζούμα, αναφορικά με το πιο πάνω δημοσίευμά σας:
1.) Πώς είστε τόσο σίγουρος ότι τα εμετικά κολακευτικά σχόλια που γράφτηκαν υπέρ του Σεβ. Δωδώνης, είναι γραμμένα από άνθρωπο που ουδεμία σχέση έχει με την Εκκλησία και με την Αρχιερωσύνη;
Εμείς είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε το ακριβώς αντίθετο.
Εάν επιθυμείτε μπορούμε να δημοσιοποιήσουμε το όνομα του εν λόγω αρχιερέα.
2.) Αναφέρετε ότι όλοι όσοι σχολιάσαμε τη νεωτεριστική εκτροπή του Σεβ. Δωδώνης ερμηνεύουμε την απρέπεια του Σεβασμιότατου σε λάθος βάση.
Δυστυχώς όμως δεν αναφέρετε ποια - κατά την άποψή σας - είναι η ορθή βάση που πρέπει να ερμηνευθεί.
3.) Για ποιο λόγο θεωρείτε ασυνέπεια εκ μέρους μας ότι στηλιτεύσαμε την νεωτεριστική εκτροπή του Σεβασμιότατου αφού καθηκόντως στηλιτεύουμε πάντοτε και όλους ανεξαίρετα για κάθε νεωτερισμό και εκκοσμίκευση που εκδηλώνουν;
4.) Ο Σεβ. Δωδώνης ισχυρίστηκε στην επιστολή του για το θέμα ότι πολιτικές σκοπιμότητες επέβαλλαν την αφαίρεση του τιμίου ράσου.
Αν αυτό αληθεύει γιατί άραγε δεν ίσχυε το ίδιο για τον Μακαριότατο Μόσχας, που πρόσφατα πραγματοποίησε επίσκεψη στην Κίνα με ράσα και είχε μάλιστα συνάντηση με τον Πρόεδρο της Κίνας, αλλά και άλλους εκπροσώπους θρησκειών που ήταν περιβεβλημένοι την παραδοσιακή τους αμφίεση, αντίθετα με τους ισχυρισμούς του Σεβ. Δωδώνης;
5.) Αναφέρεστε επίσης στις γνωστές απαράδεκτες δηλώσεις του Σεβασμιότατου για τις προγαμιαίες σχέσεις στο περιοδικό "Πένθχαουζ".
Δεν αντιλαμβάνομαι ποσώς τα γραφόμενά σας.
Δηλαδή;
Αναμένατε ότι, όταν ένας επίσκοπος διδάσκει τόσο εξόφθαλμα αντιχριστιανικές θέσεις, οι υπόλοιποι έχουμε δικαίωμα να σιωπούμε;
Δεν μας φτάνουν οι υπόλοιπες αμαρτίες μας, κ. Τζούμα;
Είναι ανάγκη να προσθέσουμε και την αμαρτία της άρνησης της Ομολογίας της πίστεως;
Μπορείτε να χύσετε λίγο φως στην όντως σκοτεινή αυτή υπόθεση της Εκκλησιαστικής μας Ιστορίας;
Μήπως γνωρίζετε τι διαβεβαιώσεις έδωσε στον Σεβασμιότατο Δωδώνης ο αείμνηστος Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος αναφορικά με το θέμα;
Αν δεν γνωρίζετε είμαστε σε θέση - αν το επιθυμείτε - να καταθέσουμε δημόσια αυτά που γνωρίζουμε με συγκεκριμένη ονομαστική αναφορά στις πηγές μας.
No comments:
Post a Comment