ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
=====================
"... Τα βιβλία που απευθύνονται στους νέους Έλληνες τα γράφουν οι αγράμματοι και τα εγκρίνουν οι πουλημένοι, ή μήπως το αντίθετο; ..."
Είμαστε απαράδεκτοι ως οργανωμένη κοινωνία, έχουμε μιά τραγική Κυβέρνηση (που εμείς ψηφίσαμε), ανάξιους πολιτικούς (που εμείς αναδείξαμε), διαβρωμένη Δημόσια δίοικηση (που εμείς ανεχόμαστε αλλά και "λαδώνουμε"), απαράδεκτα ΜΜΕ (που εμείς βλέπουμε), δεν γνωρίζουμε ίχνος από την Ιστορία μας (που οι πρόγονοι μας δημιούργησαν).
Κάπως, κάποια στιγμή πρέπει όλοι να αντιδράσουμε.
Αλλιώς θα είμαστε άξιοι της αξιοθρήνητης μοίρας μας, ανάξιοι απόγονοι ενδόξων προγόνων, ανάξιοι γονείς για τα παιδιά μας.
Οι "παρασπονδίες" των σχολικών βιβλίων, δημιουργούν την σαφή ένδειξη παραχάραξης ή και εξαφάνισης της ελληνικής ιστορίας και των τραγικών γεγονότων με τα οποία έχει χαρακτηριστεί. Αντιλαμβανόμενοι την δυσκολία της κυβερνητικής "μηχανής" να παράξει περισσότερα "βοθρολύματα", να αλλοιώσει ακόμη πιό πολύ την αλήθεια και να μεταβάλει την πραγματικότητα σε "διεθνικιστική" ισορροπία, παραθέτουμε το κείμενο που ακολουθεί, ούτως ώστε να μπορέσουν οι αγράμματοι να αποκτήσουν έναν "μπούσουλα" για την παραγωγή γενίτσαρων και ανιστόρητων πολιτών.
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ “ΒΕΛΤΙΩΣΗ” ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
_________________________
1. Το 1940 οι Γερμανοί χάρις στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού του Χίτλερ, συνέρρεαν μαζικά στις Νότιες χώρες.
2. Την περίοδο 1940-1944 λόγω της οικονομικής κρίσης που μάστιζε την Ελλαδα, οι Έλληνες Εβραίοι συνωστίζονταν στους σταθμούς των τραίνων για να βρουν ένα μεταφορικό μέσο για τη ΓερμανΊα για να βρουν καμιά δουλίτσα. Πολλοί πεθαναν από την ταλαιπωρία και το συνωστισμό.
3. Την περιοδο της Οθωμανικής αυτοκρατορίας η παραπαιδεία είχε μεγάλη άνθηση. Ο Σουλτάνος ανάθεσε την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας στην Ορθοδοξη Εκκλησια η οποία άνοιξε με τη σειρα της ιδιωτικά φροντιστηρια. Το ονομαστώτερο ήταν στη χαράδρα του Λούσιου πάνω στο γκρεμό λόγω της καταπληκτικής θέας. Τα παιδιά εκτός από ελληνικη γλώσσα παρακολουθουσαν σύμφωνα με το προγραμμα του παιδαγωγικού Ινστιτούτου του Σουλτάνου και το μάθημα της Ελληνικής ιστορίας, του Βυζάντιου, θρησκευτικά και ελληνικη φιλοσοφία.
4. Λόγω της κακής εκπαίδευσης που υπήρχε από το Βυζάντιο, πολλοί έστελναν τα παιδιά τους στο εξωτερικο για σπουδές. Οταν επικράτησε η Οθωμανικη Αυτοκρατορία, οργάνωσε πολλά κολλέγια ανώτερης εκπαίδευσης, οι απόφοιτοι των οποίων εύρισκαν αμέσως δουλειά στο Δημόσιο. Πολλοί Έλληνες έστελναν τα παιδια τους σε αυτά τα κολλέγια για να κανουν καρριέρα. Οι απόφοιτοί τους ονομάζονταν “Γενίτσαροι”.
5. Στις 15 Αυγουστου του 1940, επειδή η Μύκονος δεν είχε ακόμα αναπτυχεί τουριστικά, οι 'Ελληνες συνέρρεαν στην Τήνο, όπου διασκέδαζαν στο πανυγήρι της Μεγαλόχαρης. Μαζί τους και πολλοί τουρίστες. Μάλιστα έγινε και ένα ατύχημα όταν ένα Ιταλικό κρουαζιεροϋποβρύχιο, έπεσε από αμέλεια του κυβερνήτη στο Ελληνικό πλοίο ''Ελλη''.
6. Το 1940-44 είχε ξεσπάσει στην Ελλάδα φοβερός ρατσισμός και ξενοφοβία σε βάρος των Γερμανών οικονομικών μεταναστών. Μόνο λίγοι Ελληνες είδαν τους Γερμανους σαν ισότιμους Ευρωπαίους πολίτες, κρατώντας ταυτόχρονα την ελληνική τους ταυτότητα. Ήταν οι γνωστοί Γερμανοτσολιάδες, που εργάστηκαν για το όραμα της Ενωμένης Ευρώπης.
7. Όταν οι Τούρκοι ήλθαν στα Βαλκάνια οι λαοί των Βαλκανίων τους αντιμετώπισαν με προκατάληψη και τρομουστερία. Πολλοί ρατσιστές δε αντέδρασαν στις προθέσεις της Οθωμανικής κυβέρνησης να κτίσει και τζαμιά σε κεντρικά σημεία της χώρας. Οι μόνοι που έδειξαν ανωτερότητα ήταν μια μερίδα των βορείων Αλβανών που υποδέχτηκαν με τέτοια αγάπη τους Τούρκους ώστε έγιναν και οι ίδιοι Μουσουλμανοι, οι γνωστοί Τουρκαλβανοί. Οσοι Αλβανοι ήσαν ρατσιστες αναγκάστηκαν να καταφύγουν στη Νότια Ιταλια και την Ήπειρο.
8. Το 1941 είχε αναπτυχθεί ο φτηνός τουρισμός στην Κρήτη. Πολλοί μάλιστα Γερμανοί από χαμηλώτερα οικονομικά στρώματα έβρισκαν πάμφθηνες πτήσεις τσάρτερ, χωρίς κατάλυμα στο νησί. Για να γλυτώσουν δε και τους φόρους αεροδρομίου, έπεφταν στο νησί με αλεξίπτωτο. Σε πολλούς Κρητικούς δεν άρεσε ο τουρισμός αυτος που δεν απέφερε συνάλλαγμα στο νησί και κακοδέχτηκαν τους Γερμανους. Ετσι έγινε η μάχη της Κρήτης.
9. Ενα εορταστικό τριήμερο του 1826 συνέβη ένα τρομερό δυστύχημα, όταν κατά την μαζική έξοδο από την πόλη του Μεσολογγίου, πολλοί κάτοικοι ποδοπατήθηκαν στο μεγάλο μποτιλιάρισμα, όταν ένας αμελής Τούρκος υπάλληλος αμέλησε να ανοίξει το ένα φύλο της Θύρας της εξόδου της πόλης. Ανάλογο περιστατικο έγινε το 1981, με τη θύρα 7 του γηπέδου ''Καραϊσκάκη''.
Το πρόβλημα που αντιμετωπίζει σήμερα το υπουργείο Παιδείας (γενικότερο και ειδικότερο) είναι συνδυασμός πρόθεσης και αγραμματοσύνης. Τα βιβλία που απευθύνονται στους νέους Έλληνες τα γράφουν οι αγράμματοι και τα εγκρίνουν οι πουλημένοι, ή μήπως το αντίθετο; Μικρή σημασία έχει. Το αποτέλεσμα είναι η γελοιοποίησή μας. Και δυστυχώς, είμαστε μόνο στην αρχή...
ΠΗΓΗ:
Ας μιλήσουμε επιτέλους
No comments:
Post a Comment