Thursday, February 11, 2021

ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ


 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ κ. ΕΛΕΝΗ ΛΩΡΙΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ

=====


Λωρίτου Ελένη


Δεν υπάρχει καμμία αμφιβολία, ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης μετά των “συν αυτώ” είναι ένα σεσημασμένο κακοποιό στοιχείο!


Αυτό είναι εβραίως γνωστό! 


Πρέπει πάραυτα να συλληφθεί αυτός ο Εβραίος!


Π. Τελεβάντος

Τι δείχνει το πρώτο σχόλιο; Ότι o συντάκτης του ζει μέσα σε ένα κόσμο ψευδαισθήσεων. Φρονεί ότι είναι ο σύγχρονος Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής. Θεωρεί τον εαυτό του σταυρωμένο στον σταυρό της αποτείχισης, που έμεινε -όπως τον προφήτη Ηλία- μόνος μονώτατος, ενώ όλοι οι άλλοι μήδισαν. Έκλιναν γόνυ τω Βάαλ. Τον διακατέχει το σύνδρομο του απόλυτου θύματος, που προδόθηκε από φίλους και εχθρούς. 


Δεν είναι ούτε εξ αποστάσεως διατεθειμένος να αντιληφθεί ότι ο π. Θεόδωρος Ζήσης έδωσε την χαριστική βολή στον αντιοικουμενιστικό αγώνα, με την εκτός κανονικών ορίων αποτείχισή του.


Λωρίτου Ελένη

Κατάβηθι εκ του σταυρού σεβασμιώτατε Πειραιώς της ανυποληψίας, εις ήν περιπέσατε και τότε θα σας προσκυνήσουμε ως κύριο και δέσποτα της ορθοδόξου Ελλαδικής εκκλησίας. 


Γιατί να περιμένουμε το μακρυνό 2025 -ποιός ζει και ποιός πεθαίνει- για να βγείτε στους δρόμους και στις πλατείες να λειτουργήσετε; 


Για ποιό λόγο να βασανίζεται και ο κ. Τελεβάντος αν λειτουργούν οι φυσικοί νόμοι εντός του ναού! 


Πλατείες, λεωφόρους και στάδια δεν έχετε εκεί στον Πειραιά


Κανείς ευσχήμων βουλευτής δεν θα βρεθεί να σας αποκαθηλώσει! Παρατείνεται η αναμονή μέχρι το 200025!


Π. Τελεβάντος

Ο Σεβ. Πειραιώς δεν είναι καθηλωμένος σε σταυρό. Το σύνδρομο του εσταυρωμένου κατατρύχει τον π. Θεόδωρο Ζήση, που νοιώθει προδωμένος από όλους επειδή δεν τον ακολούθησαν στην εκτός κανονικών ορίων αποτείχισή του.


Δεν συντρέχει κανείς απολύτως λόγος για να αποτειχιστούν οι αντιοικουμενιστές στο παρόν στάδιο. Ορθότατα ο Σεβ. Πειραιώς προειδοποιεί ότι θα πράξει τούτο, 

1.) αν γίνει αλλοίωση του συνοδικού πολιτεύματος της Εκκλησίας, 

2.) αν επιχειρήσουν το 2025 οι Οικουμενιστές να κατοχυρώσουν συνοδικά την αίρεση του κυριαρχικού πρωτείου στην Εκκλησία, και 

3.) αν καθιερώσουν Κοινό Ποτήριο. 


Η αποτείχιση δεν γίνεται for the fun of it, αλλά επειδή εξυπηρετούνται τα συμφέροντα της Εκκλησίας. 


Απολύτως ορθή, επομένως, η στάση του Σεβ. Πειραιώς. 


Απολύτως εν αδίκω ο π. Θεόδωρος Ζήσης, o οποίος δεν αντέχει την μοναξιά της αποτείχισής του. 


Γι' αυτό όχι μόνο παρακινεί, αλλά και ασκεί αφόρητη ψυχολογική πίεση στους αντιοικουμενιστές να αποτειχιστούν για να μην αισθάνεται μόνος.


Λωρίτου Ελένη


Γιατί, καλέ κ. Τελεβάντο μου, τόση ψυχοπονιά; Γιατί τόση πολλή λύπηση, επειδή εμείς απομονωθήκαμε; Η επιθυμία για απομόνωση είναι κάτι το άγιον! Η ησυχία είναι η γλυκειά μητέρα πασών των αρετών! Υμνείται από όλη την αγιοπατερική διδασκαλία και πράξη! Μήν ανατρέπετε τώρα και την πνευματική παράδοση της Εκκλησίας! 


Παναγιώτης Τελεβάντος

Κυρία Λωρίτου! 


Γινώσκεις ά αναγινώσκεις; 


Μου υποβάλλετε μια σειρά ερωτήματα τα οποία αφορούν αποκλειστικά την δική σας στάση και νομίζετε ότι με κατακεραυνώσατε.!!! 


Έλεος! 


Αυτά που μου αποδίδετε είναι αυτά ακριβώς που σας κατηγορώ.! 


Αν ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν αισθανόταν μη κατά Θεόν μοναξιά, δεν θα ασκούσε αφόρητη πίεση στους αντιοικουμενιστές να αποτειχιστούν για να μην αισθάνεται μόνος. 


Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα μεμπτό με την κατά Θεόν μοναξιά. 

Ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς λ.χ., όταν αποτειχίστηκε, δήλωσε ότι θα παραμείνει προσευχόμενος στο μοναστήρι του. Δηλαδή έκανε το ακριβώς αντίθετο από ότι κάνατε εσείς. 


Ούτε να δημιουργήσει κίνημα προσπάθησε, ούτε άσκησε πίεση σε άλλους αντιοικουμενιστές να αποτειχιστούν. Του ήταν υπεραρκετό να αποτειχιστεί ο ίδιος και να ζει στην κατά Θεόν ησυχία της προσευχής. Το ίδιο έκανε και ο Άγιος Παΐσιος.


Γιατί, αντί να ακολουθήσετε το φωτεινό παράδειγμα των δύο αποτειχισμένων Αγίων, ενεργείτε με τον αντικανονικό τρόπο που πολιτεύεστε από την πρώτη μέρα που αποτειχιστήκατε;


Λωρίτου Ελένη

Τουλάχιστον δεν είναι ευγενικό στο σπίτι του κρεμασμένου να μιλάτε για σχοινί! Όλη η εκκλησία αποτειχίστηκε από τους οικουμενιστάς και τους αντιοικουμενιστάς συνάμα επισκόπους! 


Έχει κάποια σημασία αν αποτειχίστηκαν βάσει του 15ου ή βάσει του κορωνοιού; 


Π. Τελεβάντος

Με συγχωρείτε, κ. Λωρίτου, αλλά προσωπικά δεν ξέρω κανένα που αποτειχίστηκε λόγω του κορωνοιού. 


Εσείς, μάλιστα, δεν μιλάτε για κάποιο ή για κάποιους, αλλά για όλη την Εκκλησία.!!!


Μπορείτε να μας αναφέρετε, έστω και ένα όνομα, επισκόπου, από τους 120 που υπάρχουν στην Ελληνική επικράτεια, που αποτειχίστηκε;


Αν μιλάτε για πρεσβυτέρους, η Ελληνική επικράτεια έχει περισσότερους από δέκα χιλιάδες. 


Ποιοι και πόσοι από αυτούς αποτειχίστηκαν;


Θλίβομαι διότι δίνετε συνειδητά εντελώς ανακριβή εικόνα της πραγματικότητας. 


Αλλά δεν σταματάτε εκεί. Έχετε την προπέτεια να μου υποβάλετε την ερώτηση, αν έχει σημασία αν κάποιος αποτειχίστηκε βάσει του 15ου Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου ή για τον κορωνοιό.!!!


Σοβαρολογείτε;

Υπάρχουν κληρικοί που αποτειχίστηκαν λόγω κορωνοιού;


Αν υπάρχουν σηκώνουν άμεση καθαίρεση.


Η αποτείχιση επιτρέπεται ΜΟΝΟ -προσοχή επιτρέπεται δεν επιβάλλεται. Μόνο οι σχισματικοί φρονούν διαφορετικά-, όταν ο οικείος επίσκοπος κηρύσσει γυμνή τη κεφαλή, κατεγνωσμένη αίρεση, επ’ εκκλησίαις.


Αν, λοιπόν, -σύμφωνα με το ισχυρισμό σας πάντοτε- υπάρχουν κληρικοί που αποτειχίστηκαν, όχι επειδή ο οικείος τους επίσκοπος κηρύσσει δημόσια αίρεση, αλλά λόγω κορωνοιού, προφανώς πρέπει να καθαιρεθούν πάραυτα.

Και κάτι τελευταίο. 


Η αφόρητη ειρωνεία των σχολίων σας σημαίνει μόνον ένα πράγμα: Ότι στερείστε πάμπαν επιχειρημάτων για να στηρίξετε τις έωλες θέσεις σας. 


Αν είχατε θεολογικά κότσια να απαντήσετε τις θέσεις του κ. Τσελεγγίδη για την πλάνη της δήθεν κατάργησης των φυσικών νόμων εντός του ναού, αντί να ειρωνεύεστε τον Τελεβάντο, θα δίνατε εμπεριστατωμένη απάντηση στον κ. Τσελεγγίδη.


Ιδού, λοιπόν, η Ρόδος, ιδού και το πήδημα.


Τα λοιπά εκ του πονηρού, για να συσκοτίζουν την αλήθεια της Εκκλησίας.

1 comment:

  1. Πού βλέπω την αποτείχιση βάσει του κορονοιού ???? Μα υπάρχει κανείς που δεν την βλέπει ????

    Όλοι οι παπάδες και οι δεσποτάδες -- εκτός του Κυθήρων και του Μόρφου -- αποτειχίστηκαν απο την εκκλησία όχι βάσει του 15ου , αλλά βάσει του κορονοιού !

    Μήπως μπορείτε νά μου πείτε τί είναι εκκλησία ? Νά μου δώσετε τον ορισμό της εκκλησίας ? Θεωρώ ως δεδομένο οτι θα μου απαντήσετε , οτι είναι η Ευχαριστιακή Σύναξη ! Το "όπου εισίν δύο ή τρείς συνηγμένοι εις το εμόν όνομα , εκεί ειμί εν μέσω αυτών " ! Μή μου πείτε τώρα οτι ο Χριστός βρίσκεται ανάμεσα στον παπά , στον ψάλτη και στην νεωκόρο ! Άν μου απαντήσετε αυτό , τότε θα σας απαντούσα , οτι δυστυχώς βρίσκεστε σε αίρεση ! Μόνο οι παπικοί τελούν κληρικαλιστικές ακολουθίες !

    Τώρα ποιός αποτειχίστηκε , άν αποτειχίστηκαν οι παπάδες απο εμάς ή εμείς απο αυτούς θα σας γελάσω ! Έχει κάποια σημασία ?

    Δεν είμαι τόσο ενδελεχής μελετητής του κ. Τσελεγγίδη και ζητώ συγγνώμη γι αυτό . Δηλαδή τί ακριβώς αποδεικνύει ? Οτι ο Χριστός όταν ίδρυε την εκκλησία δεν είχε προβλέψει τους ιούς των αιώνων που θα παρεμβάλλοντο και θα διέλυαν την Ευχαριστιακή Σύναξη ? Η Ευχαριστιακή Σύναξη κόλλησε spam ! Πατάς Ευχαριστιακή Σύναξη και σου βγάζει ιό ! Η Ευχαριστιακή Σύναξη κόλλησε " συνωστισμό " !

    Κάποιος στο διαδίκτυο προσπάθησε νά βρεί κάποιο κείμενο δήθεν , που νά αποδεικνύει οτι ξαναέκλεισαν οι εκκλησίες απο ιό . Και ποιόν λέτε οτι βρήκε ? Τον Παπαδιαμάντη ! Όμως το κείμενο ύστερα απο μελέτη των φιλολόγων αποδείχτηκε πλαστό ! Ένα κείμενο βρέθηκε και αυτό πλαστό ! Λέτε νά ήταν υποβολιμαίο απο τους υπεναντίους ?

    Δεν ειρωνεύομαι ! Αλήθεια κυκλοφόρησε κείμενο ! Το κυκλοφόρησε ο π. Διονύσιος Ταμπάκης ! Τουλάχιστον αυτός ο Εβραίος , που κυκλοφορεί τέτοια ψεύδη ευραίως πρέπει νά συλληφθεί !

    Αυτή η κουβέντα περί του άν μολύνουν οι ναοί ή όχι μου μοιάζει μέ τις έριδες των φιλολόγων για ένα σημαδάκι άν ήταν άνω ή κάτω τελεία και τελικά δεν ήταν ούτε άνω ούτε κάτω τελεία , ήταν μυγόφτυσμα !

    Δεν ξέρω ποιός Τσελεγηίδης και ποιός φυσικός νόμος θα μου πεί νά μήν σταθώ στα σκαλιά της εκκλησίας , νά μήν προσκυνήσω το Ιερό Ευαγγέλιο και τις άγιες εικόνες , ποιός φυσικός νόμος επαναφέρει σε ισχύ την σύνοδο της Ιέρειας του 743 και αποκαθηλώνει τά ιερά σεβάσματα ! Φυσικά όλα ετούτα που λέγονται συνιστούν αιρέσεις και κακοδοξίες !

    Είναι μεγάλη ασέβεια νά αποκαλούμε την Ευχαριστιακή Σύναξη " συνωστισμό " . Την αποκάλεσε ούτω και ο σεβ. Πειραιώς !

    Ποίον έπος σε φύγεν έρκος οδόντων σεβασμιότατε ! Σας παρακαλούμε ξανασκεφτθείτε το και επανορθώστε και μήν περιμένετε το 200025 για νά διαχωρήσετε την παπική αίρεση ! Και αυτό οτι λειτουργείτε μόνος σας είναι αίρεση . Το οτι πήγατε νά αγιάσετε τίς πηγές και τα ύδατα μόνος σας , τί είστε παγανιστής ? Το ότι αποκαλείτε την θεοίδρυτη Ευχαριστιακή Σύναξη " συνωστισμό " είναι αίρεση !

    ReplyDelete