Thursday, February 25, 2021

ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΕΙΟ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”


ΠΛΗΡΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΛΟΥΔΑΚΕΙΟ “ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΤΥΠΟ”


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Γράφει τα εξής απίστευτα, στην εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος”, ο κ. Γ. Τραμπούλης. (Όλοι γνωρίζουν ποιος κρύβεται πίσω από αυτό το όνομα):


“Ὡς ἐπικρατέστεροι ὑποψήφιοι γιά τίς ἐκλογές τῆς 18ης Φεβρουαρίου θεωροῦνται: ὁ Μπάτσκας Εἰρηναῖος (Μπούλοβιτς), ὁ ὁποῖος κρίνεται ὡς συντηρητικός, ὑποστηρικτής τῆς Ρωσικῆς Ἐκκλησίας, ἄριστος γνώστης τῆς ἀρχαίας καί νεοελληνικῆς γλώσσας, σημαντικός θεολόγος ἀλλά καί ἡγέτης τῶν ἐθνικῶν ζητημάτων, ὅμως «ἐπειδή ἔχει ἀσκήσει μεγάλη ἐπιρροή στήν χάραξη τῆς ἐκκλησιαστικῆς πολιτικῆς τά τελευταῖα χρόνια ἔχει ὑποστῆ μεγάλη φθορά ἡ ὑποψηφιότητά του 

(Κοσμοδρόμιο 15/2/21)». 


Ἐπίσης, ὁ ἐπίσκοπος Ζάγκρεπ καί Λουμπλιάνας Πορφύριος, πνευματικό τέκνο τοῦ Εἰρηναίου Μπάτσκας, ὁ ὁποῖος ἔχει καλές σχέσεις μέ τό καθεστώς τοῦ προέδρου Vučić καί προωθεῖται ἀπό τά δημόσια μέσα ἐνημέρωσης. 

Ὁ ἐπίσκοπος Ντίσελντοφ, Γερμανίας Γρηγόριος, μαθητής τοῦ ἐπισκόπου Ἀθανασίου Γιέφτιτς, ὁ ὁποῖος κάνει ἔντονη κριτική στό καθεστώς τοῦ προέδρου Vučić καί ἔχει ἐπιρροή στήν ἀντιπολιτευτική κεντροαριστερά. 


Τέλος, ὁ ἐπίσκοπος Δαμπροβοσνίας Χρυσόστομος, ὁ ἀρχαιότερος χειροτονηθείς ἐπίσκοπος, πού διατελεῖ σήμερα προσωρινός Πατριάρχης 

Σερβίας.”

Ουδεμία αναφορά, από τον συντάκτη του άρθρου, για τον Οικουμενισμό αναφορικά με τους τότε υποψήφιους του Πατριαρχικού Θρόνου της Σερβίας.


Όχι μόνον δεν γίνεται αναφορά στον Οικουμενισμό, αλλά και παρουσιάζεται ο διαβόητος Οικουμενιστής Μητροπολίτης Μπάτσκας Ειρηναίος ως συντηρητικός μόνο και μόνον επειδή είναι Ρωσσόφιλος.!!! 


Όλοι βεβαίως γνωρίζουν ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Μπάτσκας Ειρηναίος είναι ο ηγέτης της φιλελεύθερης πτέρυγας της Σερβικής Ιεραρχίας, ενώ ο μ. Μαυροβούνιου Αμφιλόχιος ήταν ο ηγέτης της συντηρητικής πτέρυγας 

της Ιεραρχίας.

Το κυριώτερο! 


Είναι παγκοίνως γνωστό ότι ο Σεβ. Μπάτσκας Ειρηναίος (Μπούλοβιτς) είναι βαμμένος Οικουμενιστής όσο ελάχιστοι Ιεράρχες, όχι μόνο της Σερβίας, αλλά της εν γένει Ορθοδοξίας. 


Υπήρξε μέλος της ομαδούλας του Σεβ. Περγάμου Ιωάννη (Ζηζιούλα), η οποία -μεταξύ άλλων- εξέδωσε το αιρετικό κείμενο της Ραβέννας. 


Του έδωσε επισκοπικό δακτυλίδι ο Πάπας, ανάβει μενόρες, πραγματοποιεί προχωρημένες συμπροσευχές με Παπικούς κτλ.


Αλλά και ο τρόπος που παρουσιάζονται, από τον συντάκτη του άρθρου, οι τότε υποψήφιοι, για τον Πατριαρχικό Θρόνο της Σερβίας, πριν εκλεγεί ο από Λιουμπλιάνας Πορφύριος, δεν έχει καμμία σχέση με τον Οικουμενισμό και τα θέματα 

της πίστεως.

Ο Γερμανίας Γρηγόριος λ.χ. παρουσιάζεται ως σκληρός επικριτής του πρωθυπουργού Βούτσιτς, τον οποίο ο συντάκτης του άρθρου θεωρεί ενδοτικό στις Δυτικές πιέσεις που ασκούνται στην Σερβία.


Ουδεμία, όμως, αναφορά στο γεγονός ότι ο Σεβ. Γερμανίας Γρηγόριος είναι Οικουμενιστής, άκρως εκκοσμικευμένος, φαύλος και νεωτεριστής.


Αντίθετα ο νυν Πατριάρχης των Σέρβων Πορφύριος, παρουσιάζεται, από τον συντάκτη του άρθρου, ως άνθρωπος που δεν θα αντισταθεί στα σχέδια της πολιτικής ηγεσίας για το Κοσσυφοπέδιο. Περίπου ως προδότης.


Ουδεμία, όμως, αναφορά για το οικουμενιστικό στίγμα του νυν Μακαριώτατου Σερβίας.


Το συμπέρασμα εξάγεται 

αβίαστα. 

Ο “Ορθόδοξος Τύπος” ήταν, για πολλές δεκαετίες, -επί π. Χαράλαμπου Βασιλόπουλου και επί π. Μάρκου Μανώλη- η ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα.


Τώρα, δυστυχώς, μετά που εξανδραπόδισε την ιστορική εφημερίδα ο σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης, κατέστη η χωματερή των εμμονών, των ιδεοληψιών και των Μακρακισμών του προσφιλούς των Εξαρχείων Γέροντος, οι οποίες -φυσικά-λειτουργούν ανοιχτά και απροκάλυπτα σε βάρος του αντιοικουμενιστικού αγώνα.

2 comments:

  1. Έτσι είναι κ. Τελεβάντο ! Στις συλλογικότητες επιβιώνει αυτός που έχει το μεγαλύτερο θράσος ! Αυτό είναι ένας νόμος . Από την επιτροπή που είχε συστήσει ο π. Μάρκος -- την οποία όφειλε νά σεβαστεί ο π. Βολουδάκης -- ο μέν παπά Σαράντης δεν φαίνεται νά ήταν και τόσο ενεργός έτι ζώντος του π. Μάρκου , άλλωστε είναι τόσο επιφορτισμένος μέ το Μυστήριο της Εξομολογήσεως -- ο δε π. Γεώργιος Μεταλληνός εκ χαρακτήρος και τακτικής είχε αρκεστεί στα πεπραγμένα του . Ίσως υπήρχε και η φυσική κόπωση και δεν ήθελε νά σπαταλά τις δυνάμεις του . Δεν εξεδήλωσαν καμμία αντίδραση στις μεθοδείες του π. Βολουδάκη . Ο δε π. Θεόδωρος Ζήσης δεν του επέτρεπε το κύρος του και η ευγένεια του χαρακτήρος του νά μονομαχεί μέ τοιούτον θρασύ άνθρωπο !

    Ρωτούν κάποιοι και πώς ο π. Βολουδάκης έκανε κατάληψη στον Ορθόδοξο Τύπο ! Μά μέ το θράσος ! Δεν χρειάζεται κάποιο ιδιαίτερο προσόν ! Ποιός κάθεται τώρα νά ανακατευτεί μέ τα σκ...!

    Θυμάμαι μου είχε κάνει φοβερή εντύπωση στο επόμενο πρωτοσέλιδο από εκείνο που είχε πεί " η Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη " ο π. Γεώργιος Μεταλληνός έδινε συγχαρητήρια στον π. Βολουδάκη και δεν είχα καταλάβει για ποιόν λόγο ! Μήπως μετά έγινε διόρθωση του άρθρου ? Όταν το έψαξα στην ηλεκτρονική μορφή δεν υπήρχε ο έπαινος . Μόνο άν κανείς έχει την εφημερίδα στο έντυπο μπορεί αυτό νά φανεί . Όμως δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία . Η σημασία είναι μόνο ενδεικτική , οτι ο π. Γεώργιος όχι μόνο δεν αντέδρασε , αλλά και έδινε συγχαρητήρια στον π. Βολουδάκη , ασφαλώς επειδή του ζητήθηκε η στήριξη . Καλή Ανάπαυση άς έχει ο μακαριστός και τρισμέγιστος π. Γεώργιος ! Είναι ενδεικτικό του χαρακτήρος του , οτι δεν ήθελε νά δαπανάται σε διαμάχες , νομίζω οτι δεν ήθελε και πολλά μπλεξίματα μέ το πόπολο , δηλαδή όλους εμάς . Είναι απολύτως κατανοητό νά θέλει κανείς νά αποφύγει αυτή την όχληση , δεδομένης της ηλικίας και ίσως των
    φυσικών δυνάμεων . Αυτή ήταν η διαφορά του μέ τον ομόλογό του π. Θεόδωρο Ζήση . Ο π. Θεόδωρος θυσίασε πολλή απο την ησυχία του , την αφοσίωσή του στην επιστημονική μελέτη και συγγραφή για νά ασκήσει ποιμαντικό και οργανωτικό έργο . Πολλές φορές βρέθηκε αντιμέτωπος μέ τον νόμο " άν ανακατευτείς μέ τα σκύβαλα θα σε φάνε οι κότες " !

    Για νά επανέλθουμε στον π. Βολουδάκη , ο σεβαστός πατήρ θεωρεί οτι δικαιωματικά ο Ορθόδοξος Τύπος περιήλθε στα χέρια του -- το είχε γράψει -- γιατί αυτός ήταν, λέει , για πολλά χρόνια κοντά στον π. Μάρκο ! Μήπως είναι η πρώτη φορά που ακούμε αυτό το πολύ ισχυρό επιχείρημα κάποιων αποκλειστικών των γεροντάδων ? Ο Θεός νά φυλάει ! Πέρασε και δεν ακούμπησε απο τον π. Μάρκο τον Ευγενή και τον π. Επιφάνιο τον μεγαλοφυή και απονήρευτο ! Βλέπω τους έχει και τους δύο στην προθήκη νά πλαισιώνουν την τιμία κεφαλή του !

    Άς έχει καλή μετάνοια ο άνθρωπος ! Τον πειράζει ο πονηρός .

    Τα γράφουμε αυτά για πολλοστή φορά μήπως και τα διαβάσουν οι αγαπητοί διαχειριστές ιστολογίων , για νά μήν πέφτουν θύματα μιάς υποτίθεται φιλοτιμίας νά βοηθήσουν ένα " χριστιανικό " πολιτικό κόμμα , το οποίο θα διοικεί ένας παπάς !

    Έχετε απόλυτο δίκαιο οτι αυτό συνιστά Μακρακισμό ! Ο Μακρακισμός έχει καταδικαστεί απο την
    εκκλησία . Χριστιανοί πολιτικοί μπορούν νά υπάρχουν , αλλά χριστιανικά κόμματα ....? Και μέ έναν παπά για μπάστακα ....?

    Άς ησυχάσουμε ! Όλοι αγωνιούμε για τα πράγματα της πατρίδος και της εκκλησίας . Μόνο ο Θεός μπορεί νά διαμορφώσει τις συνθήκες για νά ευοδωθεί και ευδοκιμήσει μία πολιτική προσπάθεια απο καλούς Ελληνες και χριστιανούς ! Άν έρθει
    η ώρα και η συγκυρία θα γίνει χωρίς τους παπαδίστικους Μακρακισμούς και μεσσιανισμούς . Οι παπάδες ας μείνουν στο πνευματικό τους έργο . Όταν και άν τους ζητηθεί η συμβουλή τους , άς την δώσουν . Μέχρι εκεί !

    ReplyDelete
  2. Μία επεξήγηση κ. Τελεβάντο .

    Ο π. Γεώργιος Μεταλληνός , ο οποίος είχε συνεχίσει νά στηρίζει τον Βολουδάκειο Ορθόδοξο Τύπο , δεν είχε επαινέσει ακριβώς το " η Σύνοδος της Κρήτης απέθανε και ετάφη " αλλά νομίζω χωρίς κάποιο συγκεκριμένο και σημαντικό λόγο ξεκινούσε το άρθρο αποδίδοντας επαίνους στον π. Βολουδάκη . Κάποιος απορούσε , για ποιό λόγο τον επαινεί ? Για την ανατροπή του Ορθοδόξου Τύπου ? Για τόν συγκεκριμένο τίτλο του πρωτοσέλιδου ? Η συμπεριφορά αυτή του π. Γεωργίου δεν είχε κάποιο δόλο , απλά δεν κάθησε νά ασχοληθεί . Ίσως θεώρησε και βολικό τον συγκεντρωτισμό του π. Βασιλείου , ο οποίος είχε τόση επιθυμία νά διεκπεραιώνει το φύλλο και θα τον απήλλασσε απο μία σκοτούρα . Ο π. Γεώργιος ήταν ένας αριστοκράτης του πνεύματος , χωρίς αυτό νά είναι κάτι το κακό . Καί ποιός πνευματικός άνθρωπος δεν θέλει νά περιφρουρεί τις πνευματικές του δυνάμεις !

    Επίσης δεν εννοώ οτι περιφρονύσε τον λαό του Θεού ως "πόπολο " . Άν είναι δυνατόν ! Και ο π. Γεώργιος ασκούσε ποιμαντικό έργο . Θυμάμαι απο την δεκαετία του '80 κάπου στο κέντρο της Αθήνας σε κάποια μικρή αίθουσα έκανε πολύ εποικοδομητικές ομιλίες , συνέχεια των οποίων προφανώς ήταν οι ομιλίες κάθε Πέμπτη στον άγιο Αντύπα .

    Όμως πώς νά το κάνουμε ήταν αριστοκράτης του πνεύματος και μέ το δίκιο του , γιατί εκεί ήταν η τάξη του . Μήν κοιτάς τώρα κάποιοι που έγιναν ισότιμοι συνομιλητές μέ τον κάθε καλόγερο , δεν πά νάναι και αγιορείτης , μέ τον κάθε λαικό και αδαή άνθρωπο , που δεν γνωρίζει την θέση του ! Όλοι αυτοί δημιούργησαν ένα δόγμα , το δόγμα της αμάθειας . Νομίζουν οι δυστυχείς οτι άν είναι αμαθείς , αυτομάτως γίνονται " εμπειρικοί θεολόγοι " ! Μάς έχουν κουφάνει μέ τις μπαρούφες τους !

    Μεγάλος και τρισμέγιστος ο π. Γεώργιος Μεταλληνός ! Ο Θεός νά τον αναπαύει μεταξύ των αγίων !

    Έχουμε την εντύπωση , ο καθένας απο τους μεγάλους που φεύγει οτι δεν αντικαθίσταται . Όμως ο Θεός δεν αφήνει την εκκλησία του , αρκεί εμείς νά μήν σκοτώνουμε τους προφήτες . Ο τελευταίος των Μοικανών , ο π. Θεόδωρος Ζήσης κράτησε την εκκλησία όρθια , μας ξεστράβωσε σε όλα τα γιγαντιαία θέματα που ενέσκηψαν , ξελάσπωσε την εκκλησία από τα τέλματα , μας δημιουργεί το αίσθημα της ασφάλειας , οτι η εκκλησία δεν ορφάνεψε απο τους ταγούς της . Οι θεολογικές και εκκλησιολογικές του θέσεις υιοθετούνται απο την συνείδηση της εκκλησίας .

    Δόξα τω Θεώ !

    ReplyDelete