ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΧΕΤΑΙ Ο ΠΑΝΙΕΡΩΤΑΤΟΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΥΝ ΑΙΡΕΣΕΙΣ;
ΒΙΒΛΙΟΚΡΙΣΙΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥ κ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΜΑΡΚΙΔΗ: “ΤΟ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ”
(Επιστολή στον κ. Ανδρέα Κυριακού, εκδότη του περιοδικό “Ορθόδοξη Μαρτυρία”
Των Ρωμηών Ορθόδοξων Ελληνοκυπρίων
=====
Συγγραφείς του προχείρου σημειώματος (παρατηρήσεων), που αφορούν την βιβλιοκριτική-βιβλιοπαρουσίαση του βιβλίου του κοινωνιολόγου κ. Κυριάκου Μαρκίδη, Το Όρος της σιωπής, εκδόσεις «Διόπτρα», Αθήνα 2004 μ.Χ. και του παρόντος σημειώματος είναι οι «Ρωμηοί Ορθόδοξοι Ελληνοκύπριοι». Απευθύνονται:
Α) Στον κ. Ανδρέα Κυριακού, αρχισυντάκτη του ορθοδόξου θεολογικού περιοδικού «Ορθόδοξη Μαρτυρία», έκδοση του Παγκυπρίου Συλλόγου Ορθοδόξου Παραδόσεως «Οι φίλοι του Αγίου Όρους», και:
Β) Προς όλα γενικά τα πνευματικά εγγόνια του αγίου Ιωσήφ Σπηλαιώτου - Ησυχαστού (+15 Αυγούστου 1959). Συγκεκριμένα παρακαλούμε, ταπεινώς, υιϊκώς, ευσεβάστως, ΟΛΑ τα πνευματικά εγγόνια του αγίου Ιωσήφ, Σπηλαιώτου – Ησυχαστού – Αγιορείτου, να διαβάσουν προσεκτικά το παρόν σημείωμα – παρατηρήσεις και την βιβλιοκριτική μας στο βιβλίον, Το Όρος της σιωπής, εκδόσεις «Διόπτρα», Αθήνα 2004 μ.Χ., και αν θέλουν ΟΛΑ, αν έχουν χρόνο, πνευματική διάκριση, αντικειμενικότητα, θεολογική και φιλοσοφική κατάρτιση, θείο πόθο προς αναζήτηση της πραγματικής και ένθεης αλήθειας και αγάπης Χριστού, να αρχίσουν μαζί μας ή μόνοι τους, στους επόμενους μήνες, όχι περισσότερο, ένα γόνιμο θεολογικό, πνευματικό, εκκλησιαστικό διάλογο μέσω διαδικτύου, μέσων κοινωνικής δικτυώσεως, ραδιοφώνων, τηλεοράσεων (4Ε, Οδυσσεια TV – τηλεόραση-βίντεο), κλπ., κάνοντας για τα γραπτά μας κείμενα αυτά, καλόπιστη, καλοπροαίρετη κριτική, σχόλια, παρατηρήσεις, και άλλα, που τυχόν έχουν στο παρελθόν έχουν συγγραφεί.
α) Ελλογιμώτατε, αξιότιμε, κύριε Ανδρέα Κυριακού, πτυχιούχε θεολόγε, συντάκτη της «Ορθόδοξης Μαρτυρίας» των «Φίλων του Αγίου Όρους», Κύπρου,
β) Πανιερώτατοι Μητροπολίτες, άγιοι (1) Λεμεσού κ. Αθανάσιε Βατοπαιδίου, (2) Νεαπόλεως κ. Πορφύριε Μαχαιριώτη, (3) Αμαθούντος κ. Νικόλαε Μαχαιριώτη, (4) Λήδρας κ. Επιφάνιε Μαχαιριώτη,
γ) Άγιοι Γέροντες και Καθηγούμενοι των κοινοβίων Αγιορείτικων Μοναστηριών, (1) Κωσταμονίτου Αγίου Όρους, Ιερά Μονή, (2) Καθηγούμενε Ιεράς Μονής Ξηροτάμου κ. Ιωσήφ Ξηροποταμινέ, Άγιον Όρος Άθω, (3) Καθηγούμενε Ιεράς Κοινοβικής, Μεγίστης Λαύρας, κ. Πρόδρομε, Άγιον Όρος Άθω, (4) Καθηγούμενε ιερομόναχε, Γ. παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινέ Άγιον Όρος Άθω, (5) παπα-Εφραίμ, Δικαίε του σεραγιού, Σκήτης Καρυών Αγίου Όρους Άθω, (6) π. Φιλόθεε ηγούμενε Ιεράς Μονής Καρακάλλου, Αγίου Όρους Άθω, (7) παπα-Νικόδημε Αγιορείτη, καθηγούμενε Ιεράς Μονής Φιλοθέου Αγίου Όρους Άθω, (8) παπα-Πέτρο Διονυσιάτη, της Ιεράς Μονής Διονυσίου Αγίου Όρους, (9) Συνοδεία ησυχαστηρίου Κατουνακίων Αγίου Όρους «Όσιος Εφραίμ ο Σύρος» (όσιος παπα-Εφραίμ Κατουνακιώτης, πνευματικοπαίδι αγ. Ιωσήφ), (10) Είκοσι καθηγούμενοι και καθηγούμενες Ιερών Μονών, που έκτισε και επάνδρωσε ο παπα-Εφραίμ Φιλοθεΐτης, στον Καναδά Αμερικής και Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής (Η.Π.Α.), ή ο άγιος Αριζονίτης, Αγιορείτης, παπα-Εφραίμ, πρώην Φιλοθεΐτης (+2020 μ.Χ).
Έχουμε γράψει, περίπου (500) πεντακόσια γραπτά κείμενά μας από τον Ιανουάριο 1980 μ.Χ. –μέχρι τον Απρίλιο του 2021 μ.Χ., πάντοτε με την προτροπή, ανεπιφύλακτη και σίγουρη, των αγίων Καθηγουμένων, πνευματικών καθοδηγητών, εξομολόγων, Γερόντων μας (α) Αρχιμανδρίτου παπα-Γεωργίου Καψάνη-Γρηγοριάτη, (β) παπα-Βαρνάβα, ηγουμένου του ιεραποστολικού κοινοβίου μοναστηριού «Άγιοι Απόστολοι», Μητροπόλεως Κατάνγκας, Κονγκό, Κεντρική Αφρική, (γ) παπα-Χριστοφόρου Γρηγοριάτη (2014-2021 μ.Χ.).
Από αυτά, εδημοσιεύσαμε σε περιοδικά, εφημερίδες -κοσμικές, εκκλησιαστικές-, διαδικτυακές ιστοσελίδες κλπ, στην Κύπρο, στην μητροπολιτική Ελλάδα, στην Σερβία, Ρουμανία και Η.Π.Α. και στο Πατριαρχείο Αντιοχείας (ορθόδοξο παραδοσιακό), περίπου (180) εκατόν ογδόντα κείμενά μας αρκετά από τα οποία, ετυπώθησαν γραπτώς ή μεταδόθηκαν διαδικτυακά κατά δεκάδες επανεκδόσεις, επαναδιατυπώσεις κλπ.
Ερχόμαστε τώρα να αναφερθούμε στο «πνευματικό ζουμί» της υποθέσεως, χάριν της οποίας, στις 29-9-2004 μ.Χ. εγράψαμε και απηυθύναμε, προς τον σεβαστόν από εμάς, κατά πάντα, Πανιερώτατον Μητροπολίτην Λεμεσού πατέρα Αθανάσιον Βατοπαιδινόν και στον Γέροντα παπα-Εφραίμ, δικαίον της Σκήτης Καρυών:
(α) Πιστεύετε, άγιοι Αθωνίτες Πατέρες, ότι οι παλαιότεροι και οι σύγχρονοι Αγιορείτες Πατέρες είναι το ίδιο, ως «χριστιανοί γιόγκι» και ως Γέροντες ασκητές, πνευματικοί καθοδηγητές «γκουρού» για την καθ΄ ημάς Μίαν, αγίαν, καθολικήν (=ορθόδοξη οικουμενικήν – όχι οικουμενιστικήν, όχι παλαιοημερολογιτικήν-ζηλωτικήν ου κατ' επίγνωσιν) και Αποστολικήν Εκκλησίαν, όπως είναι οι αυθεντικοί, γνήσιοι «γιόγκι» και «γκουρού» του Θιβέτ; Ναι; Όχι; Και γιατί;
(β) Ας βάλουμε τώρα «το χέρι μας στον τύπο των ήλων», «το μαχαίρι, βαθειά μέσα στην πληγή, που πυορροεί από το 1978-2021 μ.Χ.», «το χειρουργικό νυστέρι στον μεγάλο πνευματικό καρκίνο που προκαλέσατε, εσείς άγιοι Αθωνίτες Πατέρες, Πανιερώτατε άγιε Λεμεσού, πάτερ Αθανάσιε Βατοπαιδινέ, Γέροντα παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινέ, καθηγούμενε της Ιεράς Μονής Βατοαπαιδίου Αγίου Όρους Άθω, και Γέροντα παπα-Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Δικαίε της Σκήτης – σεραγιού Καρυών Αγίου Όρους, μαθητευθέντες, μέχρι το πνευματικό σας κόκκαλο και το τελευταίο μόριο της ψυχής και του σώματός σας, ο καθένας ξεχωριστά και όλοι μαζί. Λέγουμε εδώ, λοιπόν, ότι προκαλέσατε, εσείς τα πνευματικά εγγόνια του αγίου Ιωσήφ Ησυχαστού, εμπνευσμένοι από τον παραστρατημένο, μετέπειτα, Γέροντά σας π. Ιωσήφ Βατοπαιδινό, σε πολλά πνευματικά ολισθήματα οδηγώντας σας, στραπατσάροντας τις αγνές, καθαρές, αμόλυντες κατ’ αρχήν, στις πρώτες μοναχικές σας πτήσεις, υπακοές, ακτημοσύνες, παρθενικές, ορατές και αόρατες αρετές, που συν τω χρόνω, εξ αιτίας του ότι εμπερδευτήκατε πνευματικά, θεολογικά, εκκλησιαστικά, πατριωτικά, εθνικά και πολιτικά, και τελικά συμπορευθήκατε, συμπλεύσατε, συγκατατεθήκατε, στις πονηριές του σεβαστού Γέροντος Ιωσήφ Βατοπαδινού.
Απαντήστε μας, σας παρακαλούμε πολύ, ανοίχτε τις καρδιές σας, πρώτα στον Γέροντά σας «εξομολογούμενοι τας αμαρτίας, τους παρανόμους πόθους και έρωτές σας, αν είχατε ζήσει τέτοιες κοσμικώτατες εμπειρίες, όπως σας κατηγορούν συνέχεια από το 1978-μέχρι το 2021 μ.Χ.
(3) τρία δισεκατομμύρια άνθρωποι στον πλανήτη της Γης, κορωνοϊού COVID-19, συμφώνησαν, λέμε ταπεινώς, υιϊκώς, ευσεβάστως, ευθέως, ειλικρινώς, με πόθο Θεού και θείου έρωτος και πόθου αγίας θεολογίας, και επεράσαμε και επέρασαν οι περισσότερες ιερές, άγιες Σύνοδοι των ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών, από την κάθαρση από τα πάθη, την αμαρτία, τον θάνατο, την αίρεση, την ανηθικότητα, την εκκοσμίκευση της Ορθοδόξου Εκκλησίας, που δυστυχώς, δεν ημπορέσαμε, ούτε εμείς οι παραδοσιακοί, υποτίθεται, Αθωνίτες, Αγιορείτες Πατέρες, να αποφύγουμε στο παρελθόν, στο παρόν και δυστυχώς και στο μέλλον του Αγίου Όρους Άθω. Μετά, οι άγιες και ιερές Σύνοδοι, όλων σχεδόν των Ορθοδόξων τοπικών Εκκλησιών, επροχώρησαν στον αγνό φωτισμό του νοός (νου) ο καθένας κληρικός, μοναχός, λαϊκός χριστιανός ξεχωριστά, και όλοι μαζί οι Ορθόδοξοι κληρικοί, μοναχοί, λαϊκοί χριστιανοί, φωτισμός του νου από το Άγιον Πνεύμα, με σκοπό να ιδούνε τους λόγους των όντων της Κτίσεως της Δημιουργίας. Δηλαδή να καταλάβουν, να κατανοήσουν νοοκαρδιακά, υπαρξιακά, προσωπικά, «πρόσωπον προς πρόσωπον», συλλογικά, παγκόσμια, πανελλήνια, παγκύπρια, πανευρωπαϊκά, πανσλαυϊστικά, παν-ρωσσικά κλπ., τους σκοπούς, για τους οποίους ο άσαρκος Θεος Λόγος στην Παλαιά Διαθήκη, και ο ίδιος μετά, ως σεσαρκωμένος Θεός Λόγος, Ιησούς Χριστός, ο τέλειος Θεός, και ο τέλειος άνθρωπος, έκτισε, εδημιούργησε τα υπαρκτά όντα, φυτά, δέντρα, ψάρια, πουλιά, αστέρια, σελήνη, ήλιον, ανέμους, κλπ. Έπλασε τον άνθρωπον «κατ’ εικόνα Θεού και καθομοίωσιν αυτού», «μεικτόν μέγα», «εν μικρώ μέγαν», «βασιλέα, προφήτην, ιερέαν» (γενική ιερωσύνη), «για να κατακυριεύση πάνω σε όλην την Γην», πρώτον, και δεύτερον για να συντονίζη ο κάθε ένας άνθρωπος, την αένναη δοξολογία του Σύμπαντος Κόσμου προς τον Θεόν, που είναι το τέρμα του στα έσχατα χρόνια και στην τελική κρίση. Αυτό είναι το προεπινοούμενον τέλος, σκοπός, άκτιστη θεϊκή ενέργεια, που προϋπήρχε της Δημιουργίας της Κτίσεως, ως ενέργεια θεία, ως ενυπόστατη προσωπική αρχή, μέσα στην απρόσιτη, αμέθεκτη, ακοινώνητη θεϊκή ουσία της προσωπικής Αγίας Τριάδος. Βέβαια, όπως λέγουν οι άγιοι ορθόδοξοι θεολόγοι της Εκκλησίας μας, Διονύσιος ο Αρεοπαγίτης, Γρηγόριος Θεολόγος Κωνσταντινουπόλεως, Μάξιμος ο Ομολογητής, Συμεών ο Νεός Θεολόγος, Νικόλαος Καβάσιλας, Ιωάννης ο Δαμασκηνός, Γρηγόριος Παλαμάς ο Αγιορείτης, Μάρκος Εφέσου Ευγενικός, Ιωσήφ ο Βρυέννιος, Γεννάδιος Σχολάριος Κωνσταντινουπόλεως, Κοσμάς ο Αιτωλός ο Αγιορείτης, Νικόδημος ο Αγιορείτης, Νεκτάριος Πενταπόλεως, όσιος Ιουστίνος Πόποβιτς, σέρβος ομολογητής, παπα-Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος, Φιλόθεος παπα-Ζερβάκος, Ιάκωβος Τσαλίκης, παπα-Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης, Γέρων Παΐσιος Καππαδόκης Αγιορείτης, όσιος Σωφρόνιος Σαχάρωφ, Ρώσσος Αγιορείτης στον Τίμιο Πρόδρομο Ιωάννη, Έσσεξ Αγγλίας (+1993), παπα-Γεώργιος Καψάνης-Γρηγοριάτης, παπα-Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης, παπα-Γεώργιος Φλωρόφσκυ, Ρώσσος έγγαμος ιερέας στο Παρίσσι, Νέα Υόρκη, Πρίνστοουν, Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, Θεολογική Σχολή «Τίμιος Σταυρός» Βοστώνης (ΗΠΑ).
Όλοι οι προηγούμενοι, ορθόδοξοι θεολόγοι του 20ου αιώνος έφευγαν μακρυά από την επίγεια δόξα, τον εξευτελισμό, τα χρήματα, που είναι σύγχρονη αμαρτία από πάνω μας, «τις παρά φύσιν ηδονές», για να φθάσουμε στις «υπέρ φύσιν ηδονές». Έλεγαν και έγραφαν ότι η ενέργεια του Θεού, είναι άκτιστη, θεϊκή, προσιτή, μεθεκτή, κοινωνητή, ανεκφοίτητη, πυρένδροση, αγάπης φωτιά, πυρ κολαστικόν για τους αμετανοήτους, ανηθίκους, άχρηστους πνευματικά και για τους μετανοούντες αμαρτωλούς, αναξίους, πνευματικά αναπήρους, πυρ, φωτιά αγάπης παραδεισένιας, της Βασιλείας των Ουρανών.
Τρίτον, όλες σχεδόν οι άγιες και ιερές Σύνοδοι των Ορθοδόξων Τοπικών Εκκλησιών, επιθυμούνε – το πετυχαίνουν μερικοί ορθόδοξοι κληρικοί, μοναχοί, λαϊκοί χριστιανοί – να ενωθούνε, πλήρως, ολοκληρωτικώς με την άκτιστη θεία ενέργεια, με το Φως του Ιησού Χριστού. Φθάνουνε δηλαδή στην θέαση, όραση, θέα, θεία έλλαμψη, του ακτίστου θεϊκού φωτός («εν τω φωτί σου, οψόμεθα φως», Ψαλτήριον του αγίου προφητάνακτος Δαυίδ, Παλαιά Διαθήκη).
«Μακάριοι οι καθαροί τη καρδία», διότι αυτοί θα δουν τον ίδιο τον Τριαδικόν Θεόν, τον Θεάνθρωπον Χριστόν, της Υπεραγίας Θεοτόκου Μαρίας το χαριέστατον, χαριτόβρυτον, χαριτωμένον πρόσωπον!!! Δόξα σοι ο Θεός ημών, δόξα σοι!
Και ερωτούμε εσάς, άγιοι Αθωνίτες Πατέρες, Πανιερώτατε Λεμεσού π. Αθανάσιε Βατοπαιδινέ, Γέροντα παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινέ, καθηγούμενε, Γέροντα παπα-Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Δικαίε Σκήτης-σεραγιού Καρυών:
Έχετε κάνει την κάθαρση από τα πάθη, τον εγωϊσμό, την αμαρτία, την αυτοδικαίωση, την αυτοειδωλοποίηση; («Όλος αυτοείδωλος εγενόμην», Άγιος Ανδρέας Κρήτης, Μεγάλος Κανόνας της αγίας Τεσσαρακοστής του Πάσχα).
Έχετε φθάσει στον θείο φωτισμό του νοός (νου) από το Άγιον Πνεύμα, ώστε να κατανοείτε, να αντιλαμβάνεσθε, τους λόγους των όντων, τους σκοπούς, τις θείες ενέργειες, για τους οποίους ο Τριαδικός Θεός μας, ο Ιησούς Χριστός, η Θεοτόκος Μαρία, οι Κύπριοι, οι Αγιορείτες, οι Ρώσσοι, οι Ρουμάνοι, οι Σέρβοι, οι Βούλγαροι, οι Γεωργιανοί, οι άγιοι της Αμερικής, της Αφρικής, της Αυστραλίας, της Ευρώπης, σε Ανατολή και Δύση, της Ασίας, σε Βορά, σε Νότο, στην Μέση Ανατολή, στην Βόρειο Αφρική και στη Μεσόγειο Θάλασσα, μας επρότειναν, μας προτείνουν και θα μας προτείνουν στο μέλλον να απολαύσουμε; Απαντήστε μας, παρακαλούμε πολύ, εγκαρδίως.
Έχετε φθάσει, τελικά, στην θέαση, θέα, όραση, θεία έλλαμψη, την τελεία ένωση του Τριαδικού Θεού μας, με τον κεκαθαρμένο, φωτισμένο, θεωθέντα άνθρωπο, ορθόδοξο κληρικό, μοναχό, λαϊκό χριστιανό; Έχετε ξεπεράσει την λήθη, την άγνοια, την ραθυμία; Έχετε αποκτήσει, όσον είναι δυνατόν σε ένα Αθωνίτη, Αγιορείτη κληρικό, μοναχόν, ρασοευχή και δόκιμο μοναχό, την ανδρεία, ανδρικό φρόνημα, λόγο, πράξη, έργο, την φρόνηση, την δικαιοσύνη («δικαιοσύνην μάθετε οι ενοικούντες επί της Γης!!!») και την παρθενία-σωφροσύνη; «Παρθενία-σωφροσύνη στην πραγματικότητα, στην αληθινή της διάσταση, είναι η ασυνδύαστη γνώμη-θέλημα, ζωή, πολιτισμός, θεολογία, πνευματικότητα, συνήθως λέγεται Ελληνορθοδοξία-Ρωμηοσύνη-Ρωμανία-Ελληνορρωμαίϊκη ορθόδοξη Αυτοκρατορία, ή πολιτική, πνευματική, φιλολογική, θεολογική, κατάσταση νοερή, αισθητή, επάνω, κάτω, πίσω, εμπρός, σταυρωτά και αναστάσιμα, δεξιά κεντρώα, αριστερά, συνδικαλιστικά, συντεχνιακά, προπαγανδιστικά, αντιεξουσιαστικά, των πυρήνων της νηφάλιας μέθης και θεϊκής φωτιάς, της πυρένδροσης, ασυνδύαστης, γνώμης-θελήματος, προς κάθε κακία, προς κάθε αμαρτία, προς κάθε πνευματικόν θάνατον, προς κάθε φθορά, και προς κάθε φθαρτότητα».
Θα συγκεντρωθούμε τώρα, στην απεγνωσμένη, σκοτεινή πλευρά των τριών σας, εσάς των αγίων Αθωνιτών Πατέρων, Πανιερώτατε Μητροπολίτα Λεμεσού κύριε Αθανάσιε Βατοπαιδινέ, Γέροντα παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινέ, καθηγούμενε, και Γέροντα παπα-Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Δικαίε της Σκήτης – σεραγιού Καρυών:
Το 1982, Φεβρουάριο μήνα, η τότε καθηγουμένη της γυναικείας μονής αγίου Κενδέα, Λάρνακος Κύπρου, τάχα, δήθεν, είδε σε όραμα, ή τον άγιον Κενδέα, ή τον αρχάγγελο Γαβριήλ, που της είπε επί λέξει τα εξής:
«-Αν οι Ελληνοκύπριοι μετανοήσουν, μέχρι την 25η Μαρτίου (1821 μ.Χ.) του 1982 μ.Χ., τότε η Κύπρος δεν θα πάθη τίποτα στον νέο παγκόσμιο πόλεμο, που θα αρχίσει τότε:
Αν οι Ελληνοκύπριοι δεν μετανοήσουν μέχρι τότε, στο νησί της Κύπρου, θα γίνη μεγάλη σφαγή των Ελληνοκυπρίων. Θα χυθούν πολλά αίματα, σε όλη την Γη, και ειδικά στο νησί της Κύπρου, κατά την διάρκεια του τρίτου παγκοσμίου πολέμου, πυρηνικού πολέμου!!!»
Ο πατέρας Δαμασκηνός Γρηγοριάτης, θερμόαιμος υποστηρικτής της των εκάστοτε προφητειών, των Ορθοδόξων εφοπλιστών, πληροφοριοδοτών, ρουφιάνων, αυλοκολάκων, μασόνων – εβραϊκών συμφερόντων – σιωνιστών, φωτοτύπησε κατά χιλιάδας, το κείμενο-προφητεία αυτό, και το ταχυδρόμησε στο γραφείο των Ελληνικών Ταχυδρομείων της Δάφνης Αγίου Όρους Άθωνος, χωρίς να ενημερώσει τον τότε Αρχιμ. Γεώργιο Καψάνη-Γρηγοριάτη, καθηγούμενον της Ιεράς Μονής Οσίου Γρηγορίου Αγίου Όρους Άθω.
Τα ίδια έπραξε, και είπε, και διέδωσε και στην Ελληνορθόδοξη Κύπρο και στην μητροπολιτική Ορθόδοξη Ελλάδα και φυσικά μέσα στο Αγιον Όρος και ο σεβαστός Ιωσήφ Βατοπαδινός, ο δήθεν χαρισματούχος να προφητεύη, να προλέγη το μέλλον και να τρομοκρατή, να φοβίζη τους κληρικούς, μοναχούς, λαϊκούς χριστιανούς, ως προφητολόγος, ως προφητολάγνος, ως ψευδοπροφήτης, ως ψευδολόγος και ψευδοδιδάσκαλος. Αυτού του είδους προφητείες ο σεβαστός Γέροντας Ιωσήφ μοναχός Βατοπαιδινός, είπε, προφήτευσε επανειλημμένως, ετρομοκράτησε, εφόβισε, προέτρεψε τους Ελληνορθόδοξους Κυπρίους, να φύγουν «άρον-άρον» από την Κύπρον, διότι, λόγω της αμετανοησίας τους, αχαριστίας τους έναντι του Θεού, των ανθρώπων και των αγίων αγγέλων, ο Τριαδικός Θεός μας, ο Θεάνθρωπος Ιησούς Χριστός, η Υπεραγία Θεοτόκος Μαρία, οι Κύπριοι και οι Αγιορείτες Άγιοι, Μάρτυρες, απόστολοι, αποστολικοί πατέρες, όσιοι μοναχοί και μοναχές, και άλλοι άγιοι, έχουν εγκαταλείψη προσωπικά, τόσο την Κύπρο, όσο και την Ελλάδα, αφαιρώντας από την Κύπρο και την Ελλάδα, όλη την ευλογία τους, την άκτιστη θεία χάρη τους και με αυτόν τον τρόπον, ευρήκε ευκαιρία, ο διάβολος-αρχισατανάς και κακοπροαίρετα όργανά του στη Γη και στον Ουρανόν, να εισέλθουν μέσα στην Κύπρον, στην Ελλάδα, στην Μικρά Ασία, Πόντο, Καππαδοκία, Βόρειο Ήπειρο, Μεγάλη Ελλάδα της Ιταλίας, Ανατολική Θράκη, Ανατολική Ρωμυλία (σημερινή Βουλγαρία), Μοναστήρι (Μπιτώλια σήμερα, στη Σερβία, στα Σκόπια).
Καταλαβαίνει τι θα συνέβαινε στην νήσο Κύπρο, στην Ελλάδα, στην Βόρειο Ήπειρο και αλλού, αν πραγματικά, ήσαν αληθινές οι ψευδοπροφητείες της ηγουμένης του Αγίου Κενδέα Λάρνακος Κύπρου, του πατρός Δαμασκηνού Γρηγοριάτη και του Γέροντος Ιωσήφ μοναχού Βατοπαιδινού, του Μητροπολίτου Λεμεσού πατρός Αθανασίου Βατοπαιδινού, του σεβαστού κατά πάντα Γέροντος παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινού, καθηγουμένου, και του σεβαστού κατά πάντα Γέροντος παπα-Εφραίμ, Φιλοθεΐτη, Δικαίου της Σκήτης – σεραγιού Καρυών.
Συμπέρασμα, λοιπόν, βγάζουμε από όλα όσα είπαμε και εγράψαμε ως τώρα είναι, Άγιοι Αθωνίτες Πατέρες, Μητροπολίτη Λεμεσού κύριε Αθανάσιε Βατοπαιδινέ, Γέροντα παπα-Εφραίμ Φιλοθεΐτη, Δικαίε της Σκήτης-σεραγιού Καρυών και Γέροντα σεβαστέ παπα-Εφραίμ Βατοπαιδινέ, καθηγούμενε:
Πρώτον: Πρώτοι εμείς, οι ταλαίπωροι κατήγοροί σας, να μετανοήσουμε για τις αμαρτίες μας. Αν θέλετε, μετανοήστε κι εσείς.
Δεύτερον: Σταματήστε επιτέλους την παγκόσμια πλύση εγκεφάλου, την υποκριτική, απατηλή προπαγάνδα σας, για να αγιοκαταταχθή τώρα, ή στο προσεχές μέλλον ο Γέροντάς σας, Γέροντας Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός μοναχός. Αλλιώς, θα παύσουμε να έχουμε επικοινωνία με εσάς.
Τρίτον: Μήπως, με τον τηλεκατευθυνόμενο τρόπο σας, θέλετε να πείσετε όλον τον κόσμον του Χριστού, της Παναγίας, της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, να αγιοκατατάξουν και εσάς, μετά τον θάνατό σας, αγωνιζόμενοι εδώ και πολλά χρόνια, ως πνευματικοί πατέρες, «ποιμένες αγραυλούντες», όχι για να σωθούνε οι ψυχές σας και τα σώματά σας αιωνίως, εισερχόμενοι στον άγιον Παράδεισον, στην Βασιλεία των Ουρανών, αλλά θέλετε να παρουσιάζεσθε με μεγάλα, θεολογικά, εκκλησιαστικά, πνευματικά λόγια, ως άγιοι, θεραπευτές τέλειοι, ως θεολόγοι θεοδίδακτοι, αγιοδίδακτοι, ως ελεήμονες παραδειγματικοί, ως σώφρονες, ως φρόνιμοι, ως δίκαιοι, ως ανδρείοι; Μήπως όμως, όποιος θέλει να αρέση στον κόσμον, στον διάβολον και στην αυτοειδωλοποιημένη φαντασία του νοός (νου) μας, δεν είναι Χριστόδουλος, αλλά «του έξω από δω», του αντικειμένου, νοερού, φθονερού, φονουργού; Δεν είπε ο Χριστός ότι, ο διάβολος ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε, παντού, οπωσδήποτε ανθρωποκτόνος; Προσέξατε τι λέγει ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς ο Αγιορείτης και ο άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής, για αυτά που λέμε;
-Αν θεολογούμε, για να θεολογούμε, αν προσευχώμεθα, μόνο και μόνο για να προσευχώμεθα, αν νηστεύουμε, μόνο και μόνο για να νηστεύουμε, αν εφαρμόζουμε στην ζωή μας αποσπασματικά τις αρετές, χωρίς τον Χριστό, την Παναγία, τους Αγίους, όχι ως κοινωνοί θεώσεως, αλλά ως κοινωνοί του σκότους, της λήθης, της άγνοιας, της ραθυμίας, της ανυπακοής, της ανηθικότητος, της αιρέσεως, του σχίσματος, της πολυκτημοσύνης, αν συσσωρεύουμε πνευματικά, χρήματα, κτήματα, περιουσίες, μετοχές στις τράπεζες, αν πιστεύουμε στην ανθρώπινη δόξα, ηδονή, χρήμα, τότε «Η ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΑΙΜΟΝΩΝ ΘΕΟΛΟΓΙΑ».
No comments:
Post a Comment