Sunday, January 31, 2021

ΤΟ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ


ΤΟ ΞΑΝΑΖΩΝΤΑΝΕΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ


Του Παναγιώτη Τελεβάντου

=====


Είδαμε, σε πρόσφατο άρθρο, που επιγράφεται: “Ένα καταπληκτικό άρθρο του π. Νικόλαου Μανώλη, που τελικά δεν είναι και τόσο καταπληκτικό”, την τεράστια προσωπική ευθύνη του π. Θεόδωρου Ζήση για το θάψιμο του αντιοικουμενιστικού αγώνα τα τρία τελευταία χρόνια.


Αν δεν θέλουμε να κοροϊδεύουμε τον εαυτό μας σήμερα δεν διεξάγεται κανένας αντιοικουμενιστικός αγώνας προς άφατη αγαλλίαση των Οικουμενιστών.



Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ ΑΚΥΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

________


Το λυπηρό είναι ότι ο αντιοικουμενιστικός αγώνας δεν νεκρώθηκε εξαιτίας της πολεμικής των Οικουμενιστών, αλλά λόγω των πολύ κακών επιλογών των αντιοικουμενιστών και κυρίως λόγω της ασυγχώρητα λανθασμένης στρατηγικής του π. Θεόδωρου Ζήση.


Η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου, μετά την Σύνοδο της Κρήτης, η οποία -ούτως ή άλλως- διαφέρει από την Αποτείχιση των σύγχρονων αντιοικουμενιστών Αγίων της Εκκλησίας, κατάφερε, όχι απλά καίριο πλήγμα, αλλά την χαριστική βολή στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.


Ας δούμε, όμως, γιατί ο αντιοικουμενιστικός αγώνας βρίσκεται στην έσχατη σημερινή του κατάσταση.

ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΒΑΡΥ ΠΥΡΟΒΟΛΙΚΟ ΤΟΥ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΑ;

_________


Το βαρύ πυροβολικό του αντιοικουμενιστικού αγώνα για δεκαετίες ήταν

1.) Οι αντιοικουμενιστές Μητροπολίτες της Ιεραρχίας, 

2.) Η ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα, τουτέστιν η ιστορική εφημερίδα “Ορθόδοξος Τύπος”,

3.) Η “Σύναξη κληρικών και μοναχών”, και

4.) Το Περιοδικό “Θεοδρομία”.


Ο ρόλος του π. Θεόδωρου Ζήση στον αντιοικουμενιστικό αγώνα, για δεκαετίες, ήταν ο ρόλος του αδιαμφισβήτητου ηγέτη.


ΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΟΠΛΟΣΤΑΣΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ;

______


Τι γίνεται σήμερα;




1.) ΟΙ ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

_______


Οι αντιοικουμενιστές Μητροπολίτες της Ιεραρχίας αποστασιοποιήθηκαν από τον π. Θεόδωρο, όχι μόνον εξαιτίας της Αποτείχισης που έκανε, αλλά και εξαιτίας των συνεχών σκαιών επιθέσεων που δέχονται από την ομάδα του π. Θεόδωρου, η οποία τους κατηγορεί για ολιγωρία για τα θέματα της πίστεως μόνο και μόνο επειδή δεν Αποτειχίστηκαν.



2.) Ο “ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ”

_________


Όσον για τον “Ορθόδοξο Τύπο”, από ναυαρχίδα του αντιοικουμενιστικού αγώνα κατάντησε ένα κουρέλι, ένας σκουπιδοτενεκές των εμμονών, των ιδεοληψιών, των Μακρακισμών, των τσαρλατανισμών, των “λοιμωξιολογιών” και των συνωμοσιολογιών του εξαιρετικά προβληματικού και καθαιρετέου κληρικού, σεβαστού και αγαπητού, π. Βασίλειου Βολουδάκη.

Για λόγους αληθείας και δικαιοσύνης πρέπει να αναφερθεί ότι, για το τρισάθλιο σημερινό κατάντι του “Ορθόδοξου Τύπου”, δεν ευθύνεται ο π. Θεόδωρος, αφού ο προβληματικός σεβαστός π. Βασίλειος Βολουδάκης εξανάγκασε -με αήθεις μεθόδους και χυδαίες προσωπικές επιθέσεις- να παραιτηθούν από την διοικούσα επιτροπή του “Ορθοδόξου Τύπου” όλους τους αξιόλογους ιθύνοντες της εφημερίδας.


Η ευθύνη, όμως, του π. Θεόδωρου αναφορικά με την εκπόρνευση και τον διασυρμό του “Ορθόδοξου Τύπου” είναι μεγάλη, διότι, παρά την χυδαία στάση του σεβαστού π. Βασιλείου έναντι του π. Θεόδωρου, αλλά και της κατάντιας του “Ορθόδοξου Τύπου”, η ομάδα του π. Θεόδωρου Ζήση, όχι απλά ανέχεται, αλλά και συνεργάζεται και εξυμνεί τον προβληματικό κληρικό.



3.) Η ΣΥΝΑΞΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ

______


Όσο για την “Σύναξη των κληρικών και μοναχών”, εκτός από το ότι αποδεκατίστηκε κυριολεκτικά, στις σπάνιες περιπτώσεις που συνέρχεται, δεν ασχολείται με τον Οικουμενισμό, αλλά με το Ουκρανικό, τα υγειονομικά μέτρα για τον κορωνοιό και με άλλα ήσσονος σημασίας θέματα.




4.) ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ “ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ”

_________


Αν ανατρέξετε στις εκδόσεις της “Θεοδρομίας” των τελευταίων τριών χρόνων, μετά την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου Ζήση, θα διαπιστώσετε την αβυσσαλέα διαφορά που τις χωρίζει από τις εκδόσεις του παρελθόντος. 


Η “Θεοδρομία”, πριν την Αποτείχιση του π. Θεόδωρου, ήταν ένα περιοδικό μεγάλων αξιώσεων, που κωδικογραφούσε θεολογικά τις δραστηριότητες του αντιοικουμενιστικού αγώνα, με συνεργάτες εξαίρετους αρθρογράφους. Σήμερα έχει τα χάλια του. Είναι περιοδικό τρίτης διαλογής, που αποδεκατίζει το ηδύοσμον, και το άνηθον, και το κύμινον και που αφήκε τα βαρύτερα του νόμου. Tέτοιο décadence του περιoδικού δεν το ήλπιζαν οι Οικουμενιστές ούτε στα πιο τρελλά τους όνειρα.

Η “Σύναξη κληρικών και μοναχών” και το περιοδικό “Θεοδρομία” βίσκονταν κάτω από την άμεση εποπτεία του π. Θεόδωρου, ενώ ο “Ορθόδοξος Τύπος” τον θεωρούσε ως τον κορυφαίο αντιοικουμενιστή ηγέτη και τον συμβουλευόταν για το πρακτέον. Οι αντιοικουμενιστές επίσκοποι, προπαντός, αναγνώριζαν τον ηγετικό ρόλο του π. Θεόδωρου.


Σήμερα τι γίνεται;


Σήμερα οι κορυφαίοι θεολόγοι συνεργάτες του π. Θεόδωρου Ζήση (επίσκοποι, άλλοι κληρικοί και μοναχοί και Καθηγητές πανεπιστημίων ή Γέροντες με μεγάλο κύρος), κρατούν ευδιάκριτες αποστάσεις ή αποστασιοποιήθηκαν πλήρως από τον π. Θεόδωρο.


ΤΙ ΔΕΟΝ ΓΕΝΕΣΘΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ;

_______


Επομένως τι δέον γενέσθαι για να διορθωθεί η κατάσταση;


Ο π. Θεόδωρος έχει τρεις επιλογές:



1.) ΝΑ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ

________


Να τερματίσει την Αποτείχισή του και να επιζητήσει την ανασύσταση του αντιοικουμενιστικού αγώνα που καταστράφηκε ολοσχερώς ή που μαραζώνει ασφυκτικά, εξαιτίας της Αποτείχισης του π. Θεόδωρου.


Παλαιότερα ο π. Θεόδωρος είχε δηλώσει ότι η Αποτείχιση θα γινόταν για ένα χρονικό διάστημα. Δεν θα ήταν κάτι μόνιμο.


Μήπως ήρθε η ώρα να τερματίσετε την Αποτείχισή σας Γέροντα;


Αν το κάνετε θα είναι εύκολο να επανασυνδεθούν αμέσως ή σταδιακά μαζί σας, όσοι αντιοικουμενιστές αποστασιοποιήθηκαν από κοντά σας και θα δοθεί νέα πνοή και ορμή στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.



2.) ΝΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΔΙΑΛΛΑΓΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ

_________


Αν ο π. Θεόδωρος δεν θέλει να τερματίσει την Αποτείχισή του, παρόλη την κραυγαλέα ουρανομήκη της αποτυχία, ή αν πιστεύει ότι, ως Αποτειχισμένος, προσφέρει περισσότερα στην Εκκλησία, τότε τουλάχιστον πρέπει η Αποτείχισή του να βασιστεί στον ιέ Κανόνα της ΑΒ΄ Συνόδου και όχι, όπως τώρα, στον ιβ΄της Αντιοχείας, που δεν έχει καμμία σχέση με την Αποτείχιση. 


Αυτό θα του δώσει την ευχέρεια να Αποτειχιστεί μεν από τους ελάχιστους επισκόπους, που είναι συνειδητοί Οικουμενιστές, αλλά παράλληλα θα του επιτρέψει να βρίσκεται σε κοινωνία με τους υπόλοιπους επισκόπους που δεν είναι Οικουμενιστές, αλλά και τους πρώην συνεργάτες και συναγωνιστές του κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς. 


Σε αυτή την περίπτωση, όμως, πρέπει να διαλεχθεί με τους πρώην ισχυρούς αντιοικουμενιστές παράγοντες που τον περιέβαλλαν και τον αναγνώριζαν ως αδιαφιλονίκητο ηγέτη ώστε να διασφαλιστεί, ότι εγκρίνουν τις επιλογές του.



3.) ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΑΔΙΕΞΟΔΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ

________


Η τρίτη επιλογή του π. Θεόδωρου είναι η συνέχιση της εκτός των κανονικών ορίων Αποτείχισης που κάνει τώρα, με αποτέλεσμα την συνέχιση της σημερινής κατά κρημνών αδιέξοδης πορείας του.


Αυτό φυσικά θα προξενήσει άφατη αγαλλίαση στους Οικουμενιστές, αφού στην ουσία της δεν είναι παρά λιποταξία από το αδήριτο χρέος του να αναστήσει το αντιοικουμενιστικό στρατόπεδο, το οποίο ο ίδιος έπληξε θανάσιμα.

Αν αυτή είναι η επιλογή του -και όλα δείχνουν καταρχήν ότι είναι ανήμπορος να σκεφτεί και να ενεργήσει κατά Θεόν-, ας σκεφτεί την ευθύνη του έναντι του Θεού, αλλά και την πικρία που ποτίζει τους συναγωνιστές τους, που τον αναγνώριζαν για δεκαετίες αδιαφιλονίκητο αρχηγό τους.


Προσευχόμαστε εκτενώς προς τον Κύριο να λαλήσει αγαθά στην καρδία του σεβαστού μας Γέροντα, για να χαροποιήσει γην και Ουρανόν και να γίνει πρόξενος βαθείας θλίψης τους Οικουμενιστές, οι οποίοι δεν κρύβουν την χαρά τους, επειδή η Αποτείχιση του π. Θεόδωρου οδήγησε τον αντιοικουμενιστικό αγώνα σε πλήρη μαρασμό.


Θα συνεχίσουμε προσεχώς.

3 comments:

  1. Τέτοιες ώρες τέτοια λόγια κ. Τελεβάντο ! Τα γεγονότα μσς έχουν ξεπεράσει . Η αποτείχιση έκ των πραγμάτων έχει γενικευθεί δι' αντικειμενικούς λόγους ! Χάσμα μέγα ηνέωκται μεταξύ επισκόπων , κληρικών και ημών του λσού . Οι κληρικοί λειτουργούν μόνοι τους σαν μιαροί και δια νά μήν μιανθούν . Υπάρχει η αντίληψη οτι ίσως φοβούνται και οι ίδιοι το Κοινό Ποτήριο . Τί μεγαλύτερη αποτείχιση απο αυτή ! Διέλυσαν την Λειτουργική Σύναξη ! Ποιός συνέστησε την Λειτουργική Σύναξη ; μήπως άνθρωποι ? Όχι ! Ο ίδιος ο Χριστός έ ! Όμως δεν προέβλεψε οτι ένας ιός μπορεί νά την αφανίσει ! Mοιραίο ! Μήπως ο Πειραιώς , ο Ναυπάκτου άρθρωσαν Ευαγγελικό λόγο ? Μέ μία λέξη " συνωστισμός " ξεμπέρδεψαν ! Έτσι νομίζουν !

    Τώρα εμείς καθόμαστε και μιλάμε για την αποτείχιση . Οι παπάδες και
    οι δεσποτάδες αποτειχίστηκαν μόνοι τους όχι βάσει του ιβ' κανόνα ή του άλλου που λέτε , αλλά βάσει του ιού ! Ο Θεός τους έσπειρε τον ιό και τους αποτείχισε . Η εκκλησία έφυγε απο δαύτους ! Κατέφυγε στον χαρισματικό της χώρο . Τελεία και παύλα . Άς μήν μιλάμε για τετελεσμένα γεγονότα !

    Τόσος προβληματισμός άν μέσα στον ναό ισχύουν ή δεν ισχύουν οι φυσικοί νόμοι ! Χάθηκαν οι εξωτερικοί χώροι ? Σε αυτό κανείς δεν μας απαντά .

    ReplyDelete
  2. Ευχαριστώ για την ειλικρίνεια του σχολίου. Ούτε το Ουκρανικό ποτέ δεν σας ενδιέφερε κατά το βάθος, ούτε το κλείσιμο των ναών, ούτε τα εμβόλια και η πιθανή χρήση των βλαστοκυττάρων, ούτε κάτι άλλο. Αυτό που μετρά είναι ότι προσπαθείτε να αρπαχτείτε από τα μαλλιά για να εξέλθετε απο την απομόνωση που σας οδήγησε η εκτός των κανονικών ορίων Αποτείχισή σας και η απροθυμία σας να διορθώσετε τα ημαρτημένα. Η συμβολή σας για την νέκρωση του αντιοικουμενιστικού αγώνα είναι καθοριστική.

    ReplyDelete
  3. Σας ευχαριστώ κ. Τελεβάντο που μου απαντάτε , όμως δεν κατάλαβα τον συλλογισμό σας . Δεν πειράζει . Όλα ετούτα που ζούμε και το Ουκρανικό είναι τα νέα και αλλεπάλληλα κύματα του οικουμενισμού .

    ReplyDelete