ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ ΣΤΟ ΦΑΝΑΡΙ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Με βαθύτατη θλίψη και πλήρη αποκαρδίωση άκουσα το βίντεο που προτάσσεται της ανάρτησης.
Από το βίντεο μαθαίνουμε, όχι πια από ανώνυμα και ψευδώνυμα άρθρα και σχόλια, αλλά από το στόμα του σεβαστού μας Γέροντα π. Θεόδωρου Ζήση
1.) Ότι είναι αποφασισμένος να προχωρήσει σε μεμονωμένη ασύντακτη αποτείχιση.
2.) Ότι όλοι ανεξαίρετα οι επιτελείς της “Σύναξης Μοναχών και κληρικών”, οι αντιοικουμενιστές επίσκοποι και τα αντιοικουμενιστικά μοναστήρια δεν θα ακολουθήσουν τον π. Θεόδωρο Ζήση στην αποτείχιση.
3.) Ότι όλοι οι επιτελείς της “Σύναξης κληρικών και μοναχών” δεν θα συνεχίσουν να συνεργάζονται με τον π. Θεόδωρο εάν τελικά αποτειχιστεί. Έτσι κατ’ ουσίαν με την αποτείχιση ο π. Θεόδωρος θα αυτοκαταργηθεί από αδιαμφισβήτητος ηγέτης του αντιοικουμενιστικού αγώνα.
Με αυτά τα δεδομένα δεν χρειάζεται να έχει κανείς πληροφορίες από τα εκκλησιαστικά παρασκήνια για να αντιληφθεί ότι ανοίγουν σαμπάνιες στο Φανάρι για την συντριπτική νίκη που κατήγαγαν χωρίς να ρίξουν βόλι.
Αν τελικά προχωρήσει σε αποτείχιση ο σεβαστός μας Γέροντας θα αυτοπυροβοληθεί και θα αυτοκαταργηθεί από αρχηγός του αντιοικουμενιστικού αγώνα και θα καταφέρει καίριο πλήγμα στον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Το κύριο επιχείρημά μας εναντίον των σχισματικών, που αυτοαποκαλούνται αποτειχισμένοι, είναι ότι οι μεμονωμένες αποτειχίσεις έστω και αν δεν ξεκινούν με αυτή την πρόθεση, καταλήγουν σε σχίσμα και είναι αναποτελεσματικές. Γι’ αυτό, αν χρειαστεί ποτέ να γίνει αποτείχιση, πρέπει να περιμένουμε οδηγίες από τους στρατηγούς του αγώνα για να είναι μαζική και αποτελεσματική.
Δυστυχώς τώρα δεν προτίθεται να προχωρήσει σε μεμονωμένη αποτείχιση κάποιος "στρατιώτης" ή έστω χαμηλόβαθμος "αξιωματικός", άλλα αυτός ούτος ο μέχρι στιγμής αναμφισβήτητος ηγέτης του αντιοικουμενιστικού αγώνα, ενώ γνωρίζει τη σαφή και έντονη διαφωνία όλων ανεξαίρετα των επιτελών του.
Δυστυχώς εμείς οι απλοί "στρατιώτες" του αντιοικουμενιστικού αγώνα δεν μπορούμε ουσιαστικά να κάνουμε τίποτα. Προσευχόμαστε ο Θεός να φωτίσει τον π. Θεόδωρο να αλλάξει γνώμη και καταθέτουμε την έντονη διαφωνία μας με μια ενέργεια που θα πλήξει καίρια τον αντιοικουμενιστικό αγώνα, θα εξοπλίσει με ατομικές βόμβες το οπλοστάσιο των οικουμενιστών και θα διασπάσει ανεπανόρθωτα τον αντιοικουμενιστικό αγώνα.
Το τι θα κάνει ο π Θεόδωρος Παναγιώτη δεν παίζει και τόσο ρόλο. Με τον ένα η τον άλλο τρόπο διαμαρτύρονται όλοι. Το ζήτημα ειναι τι θα κάνει το Φανάρι. Στο θέμα του Οικουμενισμού κάνουν λάθος οι Φαναριώτες και θα πάρουν στο λαιμό τους αθάνατες ψυχές που σκανδαλίζουν με την εκκοσμίκευση που εισάγεται με το παράδειγμά τους.
ReplyDeleteΤο Αγιο Πνεύμα δια των ακτίστων ενεργειών της Θεότητος αγιάζει προσωπικά τους πιστούς και όχι διά του προκαθημένου Αρχιερέως όπως θελει να πιστεύει ο Πάπας. (βλέπε Αλάθητο, εκπόρευση του αγίου Πνευματος και εκ του Υιού, Πρωτείο, ενθρόνιση όλων των επισκόπων μόνον εκ του Πάπα, κλπ). Ο Αρχιερέας ειναι ο ποιμένας που Ορθοτομεί και φυλάει τα πρόβατα από τους Λύκους.
Το πρώτο βήμα που επιχειρείται στις μέρες μας λοιπόν ειναι η αναγνώριση της Ρωμαιοκαθολικής ως αδελφής εκκλησίας. Ο χαρακτηρισμός αυτός ειναι αιρετικός και όχι απλώς λανθασμένος, διότι η εκκλησία ειναι ΜΙΑ (σύμβολο της Πίστεως) και εφ οσον αποκαλούμε αδελφή την Λατινική τότε είμαστε ένα και το αυτό. Ετσι φυσικά το επόμενο σταδιο είναι το κοινό Ποτήριο δλδ η κοινή Θεία Λειτουργία. Μόλις γίνει αυτό κόβεται το μνημόσυνο αυτομάτως, όπως έλεγε και ο γέροντάς μας π. Γεώργιος Καψάνης, διότι εκβαλόμεθα εκ της Εκκλησίας και βαδίζουμε στην αίρεση.
Ο αγώνας των καθηγητών της Θεολογίας του π Θεόδωρου του π. Μεταλληνου του κ Τσελεγγίδη και των λοιπών, ειναι να μην επικρατησει το υπο το πνευμα της "αγάπης" σερβιρισμένο: "η Ρωμαιοκαθολική εκκλησία ειναι Αδελφή". Όμως δεν πρόκειται για πνεύμα αγάπης αλλά πλάνης. Εάν το κατανοήσει το Φαναρι οτι προκειται για πνευμα πλανης θα αλλάξουν όλα. αυτοστιγμεί. Διότι το πνευμα της αγαπης μας καθοδηγεί να ορθοτομήσουμε τον λόγο της αληθείας που παρελάβαμε απο τους Αγίους Πατερες. Η Αλήθεια αυτή των πατέρων έδωσε αγίους στην Εκκλησία μας , μάρτυρες και όμολογητές. Οποίος θέλει να έλθει στην αληθινή και αγαπητή στον Θεό ορθόδοξη εκκλησία ας κοπιάσει να βαπτιστεί. Οποιουνού του αρεσει η καθολική εκκλησία ας παει να γίνει ουνίτης , και τότε θα δεί πως απόλεσε τον πολύτιμο μαργαρίτη, το άλας της Γης, την Χάρη Του Αγίου Πνεύματος. Γαυτόν τον απλό λόγο όλοι οι πνευματικά αγωνιζόμενοι πιστοί αντιδρούν. Ο π. Θεόδωρος δεν αγαπά το Πατριαρχείο; Tο Αγιο Ορος, οι Αρχιερείς που σηκώνουν το αναστημά τους, οι τόσοι απλοί πιστοί , ακόμη και Εκκλησίες-Πατριαρχεια (Βουλγαρική Γεωργιανή κλπ δεν αγαπόύν τον Πατριάρχη και το Πατριαρχειό; Οχι το αγαπούν γι΄ αυτό και αντιδρούν, για το τραγικό λάθος που γίνεται και που έχει μεταφυσικές προεκτάσεις διότι οδηγεί πλησίον του ερέβους της αιρέσεως.
Καταρχήν να σας παρακαλέσω να μη μιλάτε για Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία αλλά για Βατικανό
ReplyDeleteΤο πρόβλημα δεν είναι τι θα κάνει το Φανάρι, πάτερ μου. Ξέρουμε πολύ καλά τι κάνει το Φανάρι. Αναγνώρισε τον Παπισμό ως αδελφή Εκκλησία και πρωτοστατεί στη συμμετοχή των Ορθόδοξων Εκκλησιών στο ΠΣΕ.
Δυστυχώς το Φανάρι από την εποχή του Αθηναγόρα τουλάχιστον τα έχει προδώσει όλα.
Επομένως το θέμα είναι εμείς τι κάνουμε!
Πολεμούμε τον οικουμενισμό με το σωστό τρόπο ή προχωρούμε σε άκαιρες και μεμονωμένες αποτειχίσεις που θα δώσουν την ευκαιρία στο Φανάρι να καθαιρέσει όλους όσους κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση;
Ο μ. π. Γεώργιος Καψάνης -όπως γνωρίζετε- ήταν ο πιο έγκυρος αντιοικουμενιστής και δεν ευνοούσε τις μεμονωμένες και άκαιρες αποτειχίσεις.