ΝΕΟ ΟΛΙΣΘΗΜΑ ΤΟΥ π. ΦΙΛΟΘΕΟΥ ΦΑΡΟΥ
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
=====
Σε συνέντευξή του, στον κ. Νίκο Παπαχρήστου του Πυλώνα Εκκλησιαστικών Ειδήσεων ΑΜΗΝ, ο π. Φιλόθεος Φάρος επανέλαβε -για μια ακόμη φορά- Νεονικολαιτικές θέσεις.
Από τα πολλά ολισθήματα του π. Φιλόθεου σ’ αυτή τη συνέντευξη θα σχολιάσουμε λίγα σημεία.
1.) Για να δικαιολογήσει τις θέσεις του για την ομοφυλοφιλία και γενικά τις σαρκικές αμαρτίες ανέφερε ότι ο Χριστός καταδικάζει την πλεονεξία. Διερωτώμαι: Για ποιο λόγο δεν μπορούσε να πει ότι ο Χριστός καταδικάζει και την πλεονεξία όπως καταδικάζει και τις σαρκικές αμαρτίες; Για ποιο λόγο προβάλλει μόνον την πλεονεξία σαν εφάμαρτη για να καλύψει τις σαρκικές αμαρτίες;
2.) Παρόμοια επέμενε ότι το Ευαγγέλιο καταδικάζει την πορνεία που γίνεται στο πορνείο και όχι την ολοκληρωμένη έκφραση του ερωτικού ενστίκτου πριν το γάμο. Τις θέσεις αυτές ανέτρεψε με ακαταμάχητα επιχειρήματα ο μ. π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος όταν αντιμετώπισε τον ομογάλακτο του π. Φιλόθεου Φάρου κ. Χρήστο Γιανναρά και απέδειξε αυτές τις θέσεις καθαρά αιρετικές. Είναι απαράδεκτο να επανέρχεται χωρίς επιχειρήματα δεκαετίες αργότερα ο π. Φιλόθεος Φάρος και να αναμασά τα ίδια έωλα Γιανναρικά επιχειρήματα.
3.) Ισχυρίστηκε, επίσης, ότι όσο περισσότερο ένας κληρικός ελέγχει τις σαρκικές αμαρτίες τόσο περισσότερο αγωνίζεται να κρύψει τη δική του μυστική εφάμαρτη ζωή. Δηλαδή ο Προφήτης Νάθαν, ο Τίμιος Πρόδρομος, ο Άγιος Θεόδωρος ο Στουδίτης, ο Άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος, ο Μητροπολίτης Φλωρίνης Αυγουστίνος (Καντιώτης) κτλ. που έλεγχαν αυστηρά τις σαρκικές αμαρτίες είχαν μυστική ερωτική ζωή; Μήπως αυτά που λέγει ο π. Φιλόθεος κινούνται καθαρά στο χώρο της βλασφημίας;
Τα πιο πάνω ολισθήματα δεν είναι όλα όσα διατύπωσε ο π. Φιλόθεος. Ούτε καν τα πιο σοβαρά. Είναι όμως ενδεικτικά της πλάνης που τον διακατέχει.
Και να σκεφτεί κανείς ότι ο κληρικός αυτός είναι 85 χρόνων. Διερωτώμαι! Δεν σκέφτεται ότι είναι κοντά ο θάνατος και Ημέρα της Κρίσεως;
Δυστυχώς ο π. Φιλόθεος Φάρος αναμασά τις κακοδοξίες του κ. Χρήσου Γιανναρά, ενω παράλληλα προσθέτει και την αμνήστευση της ομοφυλοφιλίας. Δεν υπάρχει λόγος να ασχολούμαστε μαζί του, διότι, όπως αναφέρει στο σχόλιο του ο φίλος Παναγιώτης Τελεβάντος, ο π. Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έχει ανατρέψει όλα τα επιχειρήματα των νεονικολαϊτών με τέτοιο τρόπο που μόνο ο π. Επιφάνιος ξέρει να ανατρέπει: Με ατράνταχτα λογικά επιχειρήματα βασισμένα στην Αγία Γραφή, στους πατέρες της Εκκλησίας μας και γενικά στην Ιερά Παράδοση της Εκκλησίας μας. Αν έχουν το θάρρος τόσο αυτοί όσο και όσοι τους ακολουθούν ας απαντήσουν στα σχετικά άρθρα που έγραψε ο π. Επιφάνιος επί του θέματος. Αν δεν έχουν το θάρρος αυτό, τότε καλύτερα να σιωπούν, όπως έλεγαν οι αρχαίοι Έλληνες.
ReplyDelete