ΓΥΜΝΑΣΜΕΝΟΙ, ΑΓΓΛΟΜΑΘΕΙΣ ΑΛΛΑ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΙ ΚΑΙ ΑΘΡΗΣΚΟΙ
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ “ΝΕΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ”
Του κ. Ιωάννη Τάτση
=============
Οι σχεδιασμοί για το «νέο Λύκειο» που τεχνηέντως άφησε να διαρρεύσουν στον τύπο το Υπουργείο Παιδείας, αν εφαρμοστούν στην πράξη, ανατρέπουν εκ βάθρων το περιεχόμενο της ελληνικής παιδείας. Η ελληνική ιστορία και η χριστιανική πίστη, σημαντικότατα στοιχεία του ελληνικού πολιτισμού και της παιδείας όχι απλώς υποβαθμίζονται αλλά ουσιαστικά εξοστρακίζονται από τη διδασκαλία των μαθητών του Λυκείου. Το Υπουργείο Παιδείας προωθεί το πρότυπο του γλωσσομαθή και καλογυμνασμένου μαθητή, διατηρώντας στην πολύ μικρή λίστα των υποχρεωτικών μαθημάτων τα Αγγλικά και τη Φυσική Αγωγή.
Όμως ο αγγλομαθής αθλητής του νέου Λυκείου θα έχει πλήρη άγνοια και των στοιχειωδών ακόμη γνώσεων της ελληνικής ιστορίας και της χριστιανικής πίστης αφού τα μαθήματα Ιστορίας και Θρησκευτικών γίνονται προαιρετικά και μάλιστα μέσα σε ένα πλαίσιο που πολύ λίγοι μαθητές θα τα επιλέγουν. Είναι πραγματικά τυφλός όποιος δεν μπορεί να δει πίσω από την εφαρμογή τέτοιων αναλυτικών προγραμμάτων την εξυπηρέτηση ανθελληνικών συμφερόντων που στοχεύουν στην αλλοίωση της ιδιοπροσωπίας των Ελλήνων.
Οι προωθούμενες αλλαγές στο Λύκειο δεν πλήττουν απλών τα «συμφέροντα» κάποιων κλάδων (π.χ. Θεολόγοι, Ιστορικοί – Φιλόλογοι, κ.α.) αλλά ουσιαστικά αλλοιώνουν επικίνδυνα τον προσανατολισμό της παιδείας μας με απρόβλεπτες συνέπειες σε πολλά επίπεδα (εθνικό, πνευματικό, ηθικό, κ.α.).
Είναι χρέος μας, όλων των εκπαιδευτικών, να αντισταθούμε παντοιοτρόπως στην επιχειρούμενη αλλαγή στο Λύκειο που γίνεται αιφνιδιαστικά και ερήμην των εκπαιδευτικών.
ΠΗΓΗ:
Θρησκευτικά
No comments:
Post a Comment